Moet er wel even bij zeggen ik heb het niet gemaakt hoor maar gekregen van een eerdere poster hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:22 schreef toxikon het volgende:
[..]
dank je wel effe niet nuchter genoeg om in mijn win mappen te gaan klooien.
ik zou het wel als geheim zie.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
probleem is denk dat je slaapwandelen als geheim moet zien,ik zou daar niet opkomen
kan wel is het langst bewaarde geheim worden
geeft nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:23 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Moet er wel even bij zeggen ik heb het niet gemaakt hoor maar gekregen van een eerdere poster hier
DGK = Talpa/RTL & Sst = Endemol/SBSquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef Maanvis het volgende:
[..]
je hebt geen eens een levenslang streamabonnement gekregen na DGK?
Sofia heeft al dagen door dat ze slaapwandelt, maar ze heeft nog niet bedacht dat dat het geheim zou kunnen zijn.quote:
Nah, ik zie Sofia er wel voor aan: die is er echt door gefascineerdquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
probleem is denk dat je slaapwandelen als geheim moet zien,ik zou daar niet opkomen
kan wel is het langst bewaarde geheim worden
Als iemand het gaat raden, dan zal het Sofia zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:26 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Nah, ik zie Sofia er wel voor aan: die is er echt door gefascineerd
Diew elegante stapper is volgens mij van Lauraquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:27 schreef henk.jansen het volgende:
Je wie is zijn schoen kwijt ????????????
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:27 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
Wordt slaperig van al die slapende mensen, welterusten en tot morgen.
![]()
Komt nog welquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sofia heeft al dagen door dat ze slaapwandelt, maar ze heeft nog niet bedacht dat dat het geheim zou kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:27 schreef kahaarin het volgende:
![]()
![]()
Wordt slaperig van al die slapende mensen, welterusten en tot morgen.
![]()
Sophia is dan ook dom. En niet bekend met het feit dat maar een paar procent vande nederlanders slaapwandelt. Of ze bewaart het nog totdat joanna wat meer geld in de pot heeft zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:25 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Sofia heeft al dagen door dat ze slaapwandelt, maar ze heeft nog niet bedacht dat dat het geheim zou kunnen zijn.
als dat zo zou zijn, had ze het niet verteld aan de rest...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sophia is dan ook dom. En niet bekend met het feit dat maar een paar procent vande nederlanders slaapwandelt. Of ze bewaart het nog totdat joanna wat meer geld in de pot heeft zitten.
Sofia is heel veel, maar dom is ze beslist nietquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Sophia is dan ook dom. En niet bekend met het feit dat maar een paar procent vande nederlanders slaapwandelt. Of ze bewaart het nog totdat joanna wat meer geld in de pot heeft zitten.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik. Om jouw opmerking over Sofia.
Die is niet dom namelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |