Zal die meiden een zorg zijn waar het staat, als het maar staatquote:
Vannacht heeft ze een piepklein wandelingetje gemaakt, tot net buiten de slaapkamerdeur.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het wachten is tot ze echt gaat slaapwandelen.Dat is haar geheim immers.
Echt?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:09 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Het wachten is tot ze echt gaat slaapwandelen.Dat is haar geheim immers.
Lol, Aafke en Mo in de 7e hemel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zal die meiden een zorg zijn waar het staat, als het maar staat
Hmm, dat was even oefenen denk ik.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Echt?
Afgelopen nacht deed ze al een stukje voor
Ja helaas wel, na zaterdag nacht ben ik afgehaakt met kijken, alleen jullie zijn zo grappig zodoende kom ik nog hierquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:08 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Toen gingen ze ook vroeg slapen, maar toch niet voor 0.00 uur?
Tsk. Ben ik eens niet wakker, gaat ze net dán aan de wandel. Toch jammerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:10 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Vannacht heeft ze een piepklein wandelingetje gemaakt, tot net buiten de slaapkamerdeur.
Nouja, gebeurt er iig nog wat!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:12 schreef toxikon het volgende:
[..]
Ja helaas wel, na zaterdag nacht ben ik afgehaakt met kijken, alleen jullie zijn zo grappig zodoende kom ik nog hier
mmm zo hadden ze het beter kunnen noemen ipv het huis vol geheimen ..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:11 schreef NotYou het volgende:
Leuke shots van t huis waarin niet echt iets gebeurt.
sssssssssssssssssssssssssstquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
mmm zo hadden ze het beter kunnen noemen ipv het huis vol geheimen ..
Het huis waar niets gebeurd
Op cam 3 Joannaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef jappy-b het volgende:
shit welke cam was de slaapkamer ookal weer?
was net ook al bij 2quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef b_engeltje het volgende:
nu krijgen we in een flits alle kamers te zien op stream 1 ..iemand leunt op het verkeerde knoppie?
Allequote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef jappy-b het volgende:
shit welke cam was de slaapkamer ookal weer?
Cola over het mengpaneelquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef b_engeltje het volgende:
nu krijgen we in een flits alle kamers te zien op stream 1 ..iemand leunt op het verkeerde knoppie?
Voorhoofd meets knoppen paneel..?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef b_engeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voorhoofd meets knoppen paneel..?
Ze had ook al de tip gekregen (paar dagen geleden al) dat wanneer Joanna ging praten in de nacht, om haar dan meteen uit te horenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Sofia heeft echt iets door mbt Joanna. Ze was haar net heel onderzoekend aan het bestuderen!
Als ik haar was zou ik d'r wel een gokje voor durven wagen. Ze heeft geld zat tenslotte.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Sofia heeft echt iets door mbt Joanna. Ze was haar net heel onderzoekend aan het bestuderen!
Heb je een andere stream als de rest? Ik hoor alleen dat er nightvision is waar je amper wat op ziet?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef DGK-Eric het volgende:
Dat lijkt me wel een superchille baan, daar aan de knoppen zitten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:14 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Voorhoofd meets knoppen paneel..?
Die wacht tot ze gaat praten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:15 schreef DGK-Eric het volgende:
de knoppen van joanna of monique?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een superchille baan, daar aan de knoppen zitten.
als je zelf in het donker gata zitten word het al een stuk beter te zien ,iets moeilijker te typen dat wel ...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Heb je een andere stream als de rest? Ik hoor alleen dat er nightvision is waar je amper wat op ziet?
Kun je genoeg op zien hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Heb je een andere stream als de rest? Ik hoor alleen dat er nightvision is waar je amper wat op ziet?
Is infrarood, je ziet alles hoor. Alleen in zwart/wit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
quote:
Idd, slapend je geld verdienen, het spul slaapt voor 12 uur, doe mij de nachtdienst maar.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef NotYou het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een superchille baan, daar aan de knoppen zitten.
Ik betaal netjes voor mijn streams, misschien dat dat scheeltquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
Alle nightvisionscams zie je als ze een beetje groenig van kleur zijnquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef toxikon het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:16 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Als ik haar was zou ik d'r wel een gokje voor durven wagen. Ze heeft geld zat tenslotte.
Download deze even en dan openen in je browser of met verkennerquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef toxikon het volgende:
Moet nog effe dat magische regeltje in mijn dinges van windows zetten
je hebt geen eens een levenslang streamabonnement gekregen na DGK?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik betaal netjes voor mijn streams, misschien dat dat scheelt
probleem is denk dat je slaapwandelen als geheim moet zien,ik zou daar niet opkomenquote:
Die groene waas is er niet per sé:quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:17 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Alle nightvisionscams zie je als ze een beetje groenig van kleur zijn
Nouja, dan kan ze 't afstrepen. Ook mooi.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
probleem is denk dat je slaapwandelen als geheim moet zien,ik zou daar niet opkomen
Nope, Guido is meer onrustig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef UFC_Wanda het volgende:
Joanna wakker? of klaar om op te staan??
Sowwy grijs/groenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:20 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Die groene waas is er niet per sé:
[ afbeelding ]
dank je wel effe niet nuchter genoeg om in mijn win mappen te gaan klooien.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Download deze even en dan openen in je browser of met verkenner
http://www.filefactory.com/file/b5896b8/n/secret.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |