Fuck een soort Poetin orgel?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:32 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
ZSU-23. Russische mobiele Luchtafweer.
[ afbeelding ]
Hij is beroepsclown en lacht zich waarschijnlijk nu eventjes kapot omdat ie weet dat er verder weinig te lachen meer zal zijn. Het spijt me maar ik vind het we een heel vette actie dit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:29 schreef Aloulou het volgende:
[..]
Qaddafi is het type persoon dat weet dat de wereld meekijkt en dan zoiets raars dus of gewoon ff met de mensen kat-en-muis gaat spelen. Ook zie ik hem ervoor aan dat hij al wel in het buitenland zit maar gewoon om het spel en het land verder te vernietigen voordoet alsof hij vanuit Libie praat totdat de hele "grap" echt uitkomt. Je kan van hem alles verwachten... helaas.
Hij had eigenlijk Never Gonna Give You Up moeten zingenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef Nibb-it het volgende:
Die Qaddafi trollt wel even de hele wereld met z'n langverwachte 'speech' net.
Waarom blijf je dan zeuren over het gevaar van moslims? het is gewoon racistisch. Er zijn altijd MENSEN die egoïstisch misbruik maken en willen onderdrukken en die argumenten (een religie bijvoorbeeld) misbruiken om mensen te manipuleren.quote:
Rick Roll.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Hij had eigenlijk Never Gonna Give You Up moeten zingen
Stalinsorgel, nee dat zijn echt raketten. Dit zijn een stel zware mitrailleurs. Beter plaatje.quote:
Ah, okee, maar ook niet al te best dus...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:34 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Stalinsorgel, nee dat zijn echt raketten. Dit zijn een stel zware mitrailleurs. Beter plaatje.
[ afbeelding ]
Dat beweert Papierversnipperaar ook niet. Maar de kaarten mogen weleens opnieuw geschud gaan worden.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:19 schreef HiZ het volgende:
[..]
Nee, ik kan de toekomst niet voorspellen, maar ik ga ook niet zitten doen alsof Libië het paradijs wordt als Khadafi en zijn kliek aan een lantaarnpaal hangen.
Tja, dit is dus hét bewijs dat je het niet snapt. De positie van fundamentalistische christenen in Europa is niet te vergelijken met de positie van fundamentalistische moslims.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:31 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat soort mensen hen je onder christenen ook. En die doen ook geen vlieg kwaad. Ze mogen aleen niet winkelen op zondag
Maar goed /offtopic
Whatever.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Waarom blijf je dan zeuren over het gevaar van moslims? het is gewoon racistisch. Er zijn altijd MENSEN die egoïstisch misbruik maken en willen onderdrukken en die argumenten (een religie bijvoorbeeld) misbruiken om mensen te manipuleren.
De '23' van ZSU-23 staat voor het aantal millimeters van de loop, stel bizar zieke geesten als je daarmee op mensen gaat schietenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:34 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ah, okee, maar ook niet al te best dus...
Als het erg vreemd is is het misschien een funny voice over. Wat wordt er gezegd?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:36 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Is dat echt zijn stem?
Ook grappig dat ie ze uitscheld voor "honden".
Nee, jij hebt er kaas van gegeten.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Waarom blijf je dan zeuren over het gevaar van moslims? het is gewoon racistisch.
'Ik zit niet in Venezuela, maar in Tripoli. Geloof die honden-kanalen niet.'quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef yavanna het volgende:
Als het erg vreemd is is het misschien een funny voice over. Wat wordt er gezegd?
Mij kunnen ze het ook als serieus voorschotelen. Versta er toch niks van.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:38 schreef yavanna het volgende:
[..]
Als het erg vreemd is is het misschien een funny voice over. Wat wordt er gezegd?
Ah vandaar die honden. Thnx.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
'Ik zit niet in Venezuela, maar in Tripoli. Geloof die honden-kanalen niet.'
Iig leek het een oud wagentje, wat eigenlijk vreemd is.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:42 schreef Lagrinta het volgende:
Ieman zou moete weten in wat voor auto Gaddafi zat en of die auto's überhaupt in Lbïe geleverd zijn (geïmporteerd kan altij natuurlijk. Het deed me toch wat denken aan een pick up die je met name in Cuba en Zuid-Amerika ziet.
Het lijkt ergens binnen te zijn. En het zou mij niet verbazen wanneer het niet echt regent maar iemand wat water van bovenaf omlaag gooit.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:42 schreef Lagrinta het volgende:
Ieman zou moete weten in wat voor auto Gaddafi zat en of die auto's überhaupt in Lbïe geleverd zijn (geïmporteerd kan altij natuurlijk. Het deed me toch wat denken aan een pick up die je met name in Cuba en Zuid-Amerika ziet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |