SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze OP kan je hier vinden.
Dat is ook wel een goede rede ja...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:08 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Nou, dat is het niet. Ik ga dat gewoon financieel niet trekken...
Je weet de PM knop toch wel te vinden?quote:
Maar geen meets of zo?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 01:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je weet de PM knop toch wel te vinden?
Soms mini-meetsquote:
Maar geen echte meet, met bijv. speeddaten of zoiets?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:03 schreef love_sharon het volgende:
En geregeld dat mensen 1 op 1 afspreken. Ook al is dat wel alweer een tijdje geleden dat zoiets is gebeurd of het wordt natuurlijk gewoon verzwegen in het topic
Nou, wanneer gaan we?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Maar geen echte meet, met bijv. speeddaten of zoiets?![]()
Verzin maar wat hoor!
De grootste community die ik ken, en waarbij ik sommige leden denk te kennen (en dan zonder foto ook nog!) is fok, eigenlijk..
Nee meer dan een mini-meet tussen 4 personen ofzo is er nooit gekomenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Verzin maar wat hoor!
De grootste community die ik ken, en waarbij ik sommige leden denk te kennen (en dan zonder foto ook nog!) is fok, eigenlijk..
Laat die bolle pinda van Foktv even een paar cameraatjes regelen, dan mag je ze door m'n gehele toko ophangen... Gegarandeerd betere kijkcijfers dan die Secret Story zooiquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef Dizorn het volgende:
Een meet zou gaaf zijn.
Seven en Kastanova, en dan de rest popcorn.
Nah, daten is toch meestal een 1-op-1 gebeuren.. maar als compensatie voor de afwezigheid schrijft iedereen na elke date een keurig verslagquote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:04 schreef capricia het volgende:
[..]
Verzin maar wat hoor!
Bij iemand stofzuigen is geen date hoor!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:58 schreef macondo het volgende:
En oh ja, de levende legende 3rdRock heeft gedate met Engel.
Als een date tegenvalt, noemen we het trouwens een meet.
Nope, is echt zo...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:33 schreef Silenus het volgende:
Wtf, macondo en schilderijtje is een geintje toch?
Ik zei toch, Penis!quote:Het is nog vroeg. Ik twijfel. Weet niet of dit een goede grap is of ik nu voor lul sta.
Niet hier, gisteren een rustig avondje gehad.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:45 schreef Wicked-Game het volgende:
En nog leuke/spannende/interessante dingen gebeurd?
Als ik mijzelf als BMW projecteer dan lieg ik...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Niet hier, gisteren een rustig avondje gehad.
En jij?
Nog uit je profiel gekomen? Dikke BMW...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
Heb nu op PaiQ een nieuw contact erbij, n.a.v. een oneliner mijnerzijds waarin ik subtiel refereer aan mevroj's bevallige decolleté. Ik ging er niet vanuit dat die ging werken, maar het viel toch in goede aarde.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:48 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als ik mijzelf als BMW projecteer dan lieg ik...
Dan moet het worden:
Luxe Audi
met grote uitlaat en dito uitstraling
Zoekt pittige VW Polo met grote koplampen
Om samen 69 mee te rijden
Zou het dan moeten worden
Werkt soms primaquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
Heb nu op PaiQ een nieuw contact erbij, n.a.v. een oneliner mijnerzijds waarin ik subtiel refereer aan mevroj's bevallige decolleté. Ik ging er niet vanuit dat die ging werken, maar het viel toch in goede aarde.
Zouden ze dan toch alleen maar op die aandacht uit zijn, die skanks?quote:
Maar hoe doe jij dat dan?quote:
Attention whore'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zouden ze dan toch alleen maar op die aandacht uit zijn, die skanks?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zouden ze dan toch alleen maar op die aandacht uit zijn, die skanks?
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:52 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Maar hoe doe jij dat dan?
Sportieve Merc
Met slanke lijnen en goede heupen
Zoekt Maybach met veel luxe
Om samen in stijl rond te rijden
Zoiets?
Sportieve Mercquote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]![]()
Als het om geld ging wel ja...maar ja...dat is het niet...
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:55 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Sportieve Merc
Met slanke lijnen en goede heupen
Zoekt Baby Benz met veel luxe
Om oude tijden te doen herleven?
Jonge man zoekt oude fiets om weer fietsen te leren.quote:
Ik haat fietsen...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:58 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Jonge man zoekt oude fiets om weer fietsen te leren.
Fiets is niet perse noodzakelijk, ervaring is een pré
Haha duh, die gaat niet voor niets met haar tetters bijna bloot op de site staan. Die wil gewoon een hitsige Garisson op de koffie!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 09:46 schreef Garisson72 het volgende:
Zwaar herkenbaarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha duh, die gaat niet voor niets met haar tetters bijna bloot op de site staan. Die wil gewoon een hitsige Garisson op de koffie!
De andere categorie is de 'onzekere naieve breezerslet' die je dikwijls op knuz tegenkomt. Staat met flinke inkijk op de foto, compleet met getekende wenkbrauwen en geboetseerd (in hun ogen geil) Thunderbird-hoofd.
Daaronder de tekst: KUNNEN AL DIE VIEZE PERVERTS ME MET RUST LATEN IK ZOEK GEEN MAN DIE ME VADER HAD KUNNEN ZIJN EN VAL ME NIET LASTIG MET DIE SEXPRAATJES!!!!
Ja sloerie, zet jezelf dan ook niet zo op de foto.
Oude fietsen zijn lekker degelijk. Je kunt ze heerlijk afraggen, ze weten precies wat je met ze doet, je kunt altijd op ze bouwen. En ze hebben al zoveel meegemaakt he, meerdere berijders, laten zich niet zo snel gek maken. Ok, het kraakt en piept hier en daar wat, maar daartegenover staat eens schat aan ervaring.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:02 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Haha, ach ik heb er geen hekel aan. Maar op oude fietsen wel. Zwaar vermoeiend op zo'n fiets.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oude fietsen zijn lekker degelijk. Je kunt ze heerlijk afraggen, ze weten precies wat je met ze doet, je kunt altijd op ze bouwen. En ze hebben al zoveel meegemaakt he, meerdere berijders, laten zich niet zo snel gek maken. Ok, het kraakt en piept hier en daar wat, maar daartegenover staat eens schat aan ervaring.
Vergelijk dat eens met een nieuwe fiets. Onwennig, te strakke vormgeving, is nog niet gewend aan het drukke verkeer. Die moet echt nog even ingereden worden, en omdat ie zo nieuw is verwordt het ook tot een gewild object voor fietsendieven.
Doe mij dus maar een fietsje er net tussenin.
Haar reactie was er ook één in de trant van "ja waarom mannen daar toch zo op moeten reageren, ik snap het niet - ik heb ze al sinds ik 13 ben, ik zie het niet eens meer."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:03 schreef Silenus het volgende:
Haha duh, die gaat niet voor niets met haar tetters bijna bloot op de site staan. Die wil gewoon een hitsige Garisson op de koffie!
Hey, zij is een uniek sneeuwvlokje dat zichzelf moet kunnen zijn ja!quote:De andere categorie is de 'onzekere naieve breezerslet' die je dikwijls op knuz tegenkomt. Staat met flinke inkijk op de foto, compleet met getekende wenkbrauwen en geboetseerd (in hun ogen geil) Thunderbird-hoofd.
Daaronder de tekst: KUNNEN AL DIE VIEZE PERVERTS ME MET RUST LATEN IK ZOEK GEEN MAN DIE ME VADER HAD KUNNEN ZIJN EN VAL ME NIET LASTIG MET DIE SEXPRAATJES!!!!
Ja sloerie, zet jezelf dan ook niet zo op de foto.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:17 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Haar reactie was er ook één in de trant van "ja waarom mannen daar toch zo op moeten reageren, ik snap het niet - ik heb ze al sinds ik 13 ben, ik zie het niet eens meer."
De 'iehiehie!' die er achteraan kwam had ze voor het gemak weggelaten, maar ik hoorde die heus wel.
[..]
Hey, zij is een uniek sneeuwvlokje dat zichzelf moet kunnen zijn ja!
Aan de andere kant, van zo'n nieuwe fiets kun je nog wat maken. 't is een onbeschreven blad eigenlijk. Zo'n ouwe is al helemaal gevormd, met van die onmógelijke nukken en zo.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Oude fietsen zijn lekker degelijk. Je kunt ze heerlijk afraggen, ze weten precies wat je met ze doet, je kunt altijd op ze bouwen. En ze hebben al zoveel meegemaakt he, meerdere berijders, laten zich niet zo snel gek maken. Ok, het kraakt en piept hier en daar wat, maar daartegenover staat eens schat aan ervaring.
Vergelijk dat eens met een nieuwe fiets. Onwennig, te strakke vormgeving, is nog niet gewend aan het drukke verkeer. Die moet echt nog even ingereden worden, en omdat ie zo nieuw is verwordt het ook tot een gewild object voor fietsendieven.
Doe mij dus maar een fietsje er net tussenin.
Ik kan ook wel begrijpen waarom sommige mensen een nieuwe fiets prefereren hoor. Gaat nog langer mee, en je kunt er zelf nog wat aan sleutelen. (met Borat-stemmetje: which is niiihihiiiceee!)quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:22 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Aan de andere kant, van zo'n nieuwe fiets kun je nog wat maken. 't is een onbeschreven blad eigenlijk. Zo'n ouwe is al helemaal gevormd, met van die onmógelijke nukken en zo.
En dan gaat-ie je de hele avond zo mistig invoelend (en soms bijna huilend) begrijperig aan zitten kijken, met van die puppy-ogen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:17 schreef Schilderijtje het volgende:
Had gisteren een man met een profiel...
Ging alleen maar over wat je niet bezit, maar wat voor problemen je had, of waar je van houdt...
Niks over je carrière, maar of je goed in je vel zit
Bladiebla...was op zich wel een goed profiel, maar te vrouwelijk...![]()
Hij wilde wel even onderzoeken, ik de wijn, hij het eten.
Ik vind de parabel een beetje eng worden ineens.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:25 schreef Silenus het volgende:
Ik kan ook wel begrijpen waarom sommige mensen een nieuwe fiets prefereren hoor. Gaat nog langer mee, en je kunt er zelf nog wat aan sleutelen. (met Borat-stemmetje: which is niiihihiiiceee!)
*ril...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
En dan gaat-ie je de hele avond zo mistig invoelend (en soms bijna huilend) begrijperig aan zitten kijken, met van die puppy-ogen.
Niks mis met puppy-ogen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:26 schreef Garisson72 het volgende:
En dan gaat-ie je de hele avond zo mistig invoelend (en soms bijna huilend) begrijperig aan zitten kijken, met van die puppy-ogen.
Zeker niet, prima inzetbaar om de meest zieke, verdorven slaapkamervoorstellen er door te krijgen.quote:
Als je bij iemand GHB in haar drankje doet kijkt ze niet meteen met puppy-ogen hoor. Ze is alleen verward. Maar ze vindt wel alles prima, dat klopt!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeker niet, prima inzetbaar om de meest zieke, verdorven slaapkamervoorstellen er door te krijgen.
Hoef je als vrouw toch niet echt moeite voor doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:40 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zeker niet, prima inzetbaar om de meest zieke, verdorven slaapkamervoorstellen er door te krijgen.
Dat bedoel ik ook, dat puppy-ogen de mán in deze prima zouden helpen. Demmit, zit ik hier wéér mijn grappen te verklaren. Hekel aan.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:42 schreef Schilderijtje het volgende:
Hoef je als vrouw toch niet echt moeite voor doen?![]()
(HIJ zou de puppy-ogen hebben...)
Ik snap je wel, silenus zit al weer in de vrouwen zone...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 10:47 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook, dat puppy-ogen de mán in deze prima zouden helpen. Demmit, zit ik hier wéér mijn grappen te verklaren. Hekel aan..
"Zelfs" met Love_Sharon. Klinkt alsof je er verbaasd over wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:58 schreef macondo het volgende:
[..]
Nah, daten is toch meestal een 1-op-1 gebeuren.. maar als compensatie voor de afwezigheid schrijft iedereen na elke date een keurig verslag![]()
Silenus met Spirit en zelfs Love_Sharon
Want dat is niet de bedoeling, wat jou betreft?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:17 schreef love_sharon het volgende:
Over Paiq zit ik nog te twijfelen. Daar heb ik wel een paar gasten waar ik gewoon goed mee kan praten zonder dat het romantisch hoeft te worden.
Spreek gewoon niet zo snel af. Moet er echt een goed gevoel over hebben anders vind ik het zonde. De meeste mannen belanden om de een of andere reden voor mij al snel in de friendship zone. Maar het leuke is wel dat tot nu toe alle mannen dan graag contact willen houden ondanks dat het vriendschappelijk isquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:41 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Want dat is niet de bedoeling, wat jou betreft?
Je snapt toch wel waarom dat is hoop ik hè?quote:[b] Op dinsdag 22 februari 2011 14:24 schreef love_sharon het volgenMaar het leuke is wel dat tot nu toe alle mannen dan graag contact willen houden ondanks dat het vriendschappelijk is
Zo naïef ben ik nog niet neequote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom dat is hoop ik hè?
Hear hear!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:30 schreef love_sharon het volgende:
[..]
Zo naïef ben ik nog niet neeOok al heb ik die "misschien als we vrienden blijven dat zij/hij mij dan wel leuk gaat vinden'" gedachte nooit begrepen. Als iemand zich niet tot je aangetrokken voelt op zo'n manier verandert dat niet zomaar wanneer je vrienden blijft.
Iets met 'Hope Springs Eternal', of zo. Heb je dat tegen deze heerschappen ook duidelijk zo gezegd? "Je zit inmiddels in de friendzone, dat je het weet."quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:30 schreef love_sharon het volgende:
Zo naïef ben ik nog niet neeOok al heb ik die "misschien als we vrienden blijven dat zij/hij mij dan wel leuk gaat vinden'" gedachte nooit begrepen. Als iemand zich niet tot je aangetrokken voelt op zo'n manier verandert dat niet zomaar wanneer je vrienden blijft.
Niet alléén dat. Leuke vrouwen hebben vaak leuke vriendinnen. En het is leuk om met leuke vrouwen uit te gaan (en imago bevorderend bovendien).quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:26 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je snapt toch wel waarom dat is hoop ik hè?
Je kan het wel...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet alléén dat. Leuke vrouwen hebben vaak leuke vriendinnen. En het is leuk om met leuke vrouwen uit te gaan (en imago bevorderend bovendien).
(presteer ik toch om vier keer het woord "leuk" te gebruiken)
.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:33 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Iets met 'Hope Springs Eternal', of zo. Heb je dat tegen deze heerschappen ook duidelijk zo gezegd? "Je zit inmiddels in de friendzone, dat je het weet."
Volgens mij hadden we daarnet nog vastgesteld wat het betekent als een man contact wil blijven houden op een site als PaiQ, ook als het vriendschappelijk is. Ik durf er geen gif op in te nemen dat zij het echt doorhebben.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef love_sharon het volgende:
Dat is helemaal niet nodig, de mannen hebben het altijd zelf wel door
Oh so true!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:42 schreef macondo het volgende:
[..]
Niet alléén dat. Leuke vrouwen hebben vaak leuke vriendinnen. En het is leuk om met leuke vrouwen uit te gaan (en imago bevorderend bovendien).
(presteer ik toch om vier keer het woord "leuk" te gebruiken)
Oke dan zeg ik het anders :p Ze hebben wel door dat ik ze niet op zo'n manier wil maar het blijven mannenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we daarnet nog vastgesteld wat het betekent als een man contact wil blijven houden op een site als PaiQ, ook als het vriendschappelijk is. Ik durf er geen gif op in te nemen dat zij het echt doorhebben.
Nou, ze denken net als een vrouw..quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:57 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Volgens mij hadden we daarnet nog vastgesteld wat het betekent als een man contact wil blijven houden op een site als PaiQ, ook als het vriendschappelijk is. Ik durf er geen gif op in te nemen dat zij het echt doorhebben.
Het is natuurlijk ook niet jouw verantwoordelijkheid.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:03 schreef love_sharon het volgende:
Oke dan zeg ik het anders :p Ze hebben wel door dat ik ze niet op zo'n manier wil maar het blijven mannen
Tja, kneuzen zijn het. Ooit was ik er ook zoeen, Gódsternokkel wat heb ik daar een energie aan verspild.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Schilderijtje het volgende:
Nou, ze denken net als een vrouw..![]()
Dat het gevoel nog wel veranderd.
Gefrustreerd weggooien niet, maar ik ga ze ook niet meer aanspreken ofzo. Beetje zonde van m'n tijd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Dizorn het volgende:
Natuurlijk niet krampachtig proberen te hosselen, maar zodra iemand zegt dat ze je toch niet op die manier leuk vind ga ik ze niet meteen gefrustreerd weggooien ?
Ze klampen zich vast aan de verhalen waarbij dat wel gebeurt. Maar hebben niet door dat zij HEM dan leuk vond toen de Friendshipzone begon en hij eerst nog bezet was (ofzoiets)...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:11 schreef Schilderijtje het volgende:
[..]
Nou, ze denken net als een vrouw..![]()
Dat het gevoel nog wel veranderd.
In 9 van de 10 gevallen heeft dat volgens mij weinig zin. Ik heb met niemand van RP nog contact nadat de date of alleen maar het kennis maken was spaak gelopen. En ondanks dat ik niet zoveel date als sommige anderen hier heb ik er toch zat op msn gehadquote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Dizorn het volgende:
Maar zelfs als het bij vriendschappelijk blijft kan het toch nooit kwaad om te blijven praten als dat verder wel prima gaat? Natuurlijk niet krampachtig proberen te hosselen, maar zodra iemand zegt dat ze je toch niet op die manier leuk vind ga ik ze niet meteen gefrustreerd weggooien ?
alsof een man elke vrouw wel wilt. dat hoor je niet zo vaak, vrouwen bij de man in de friendzone.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:12 schreef Dizorn het volgende:
Maar zelfs als het bij vriendschappelijk blijft kan het toch nooit kwaad om te blijven praten als dat verder wel prima gaat? Natuurlijk niet krampachtig proberen te hosselen, maar zodra iemand zegt dat ze je toch niet op die manier leuk vind ga ik ze niet meteen gefrustreerd weggooien ?
Wacht even, voor ik het verkeerd begrijp. Jij beschouwd msn toevoegingen als dates en friendship zones?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 15:35 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
In 9 van de 10 gevallen heeft dat volgens mij weinig zin. Ik heb met niemand van RP nog contact nadat de date of alleen maar het kennis maken was spaak gelopen. En ondanks dat ik niet zoveel date als sommige anderen hier heb ik er toch zat op msn gehad
Hallopquote:
Je denkt toch niet dat ik naar een meeting zou komen?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 02:49 schreef Dizorn het volgende:
Een meet zou gaaf zijn.
Seven en Kastanova, en dan de rest popcorn.
Stairwayquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk wel, lekker in de Stairway! (da's vier minuten fietsen voor me, dan denk ik er nog wel over na om langs te komen)
Ik ook hoor. Veel teveel bleke alto's met manboobs, paardenstaarten en een nerderig voorkomen. Maar daarom ook wel weer een prima kroeg voor de gemiddelde fokker.quote:
Wie er komen boeit mij persoonlijk niet zo enorm. Maar de muziek, de aankleding, het personeel: het is gewoon allemaal overrated bagger.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Veel teveel bleke alto's met manboobs, paardenstaarten en een nerderig voorkomen. Maar daarom ook wel weer een prima kroeg voor de gemiddelde fokker.
Zo te horen een moslima? 22, niet met mannen gezien mogen worden...quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:54 schreef Silenus het volgende:
Zo had ik laatst ook een vrouw.
Die woonde in Leiden maar wilde best afspreken....in Den Haag. Toen ik vroeg waarom zei ze dat haar familie niet wilde dat ze zomaar met jongens afsprak () en ze dus niet met een vreemde op straat gezien wilde worden. Toen ik vervolgens zei dat ze zich op haar 22e blijkbaar veel te veel aantrok van haar middeleeuwse (ok, misschien had ik dat woord niet moeten gebruiken) familie en ik daarom al vond dat we teveel verschilden werd ze helemaal boos.
"Ja je geeft me niet eens een KANS, wat kortzichtig van je, in mijn wereld heb ik pas een oordeel over iemand als ik diegene echt gezien heb, balblablalbalba"
Heb haar maar midden in het gesprek (ze was nog bezig met typen) uit m'n msn gegooid. Hoppakee, weg ermee.
quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:41 schreef Silenus het volgende:
Natuurlijk wel, lekker in de Stairway! (da's vier minuten fietsen voor me, dan denk ik er nog wel over na om langs te komen)
Nee, een blonde HBO-studente met dikke tieten. Maar er is iets raars met haar waar ik mijn vinger niet op kan leggen, dus ik brand diezelfde vingers er niet aan. Puur nattevingerwerk hoor, ik weet het niet, maar ik kan de vinger wat dit betreft gewoon niet op de zere plek leggen.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:04 schreef Techno het volgende:
[..]
Zo te horen een moslima? 22, niet met mannen gezien mogen worden...
Lees het nou eens even in een andere context voor je met commentaar aan komt zettenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:26 schreef macondo het volgende:
[..]
Wacht even, voor ik het verkeerd begrijp. Jij beschouwd msn toevoegingen als dates en friendship zones?
Hmm, dat klinkt inderdaad wel raar. Zou het misschien een Jehova-getuige zijn dan?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:25 schreef Silenus het volgende:
Nee, een blonde HBO-studente met dikke tieten. Maar er is iets raars met haar waar ik mijn vinger niet op kan leggen, dus ik brand diezelfde vingers er niet aan. Puur nattevingerwerk hoor, ik weet het niet, maar ik kan de vinger wat dit betreft gewoon niet op de zere plek leggen.
edit: raar woord eigenlijk, vinger. Vinger. hmm.
Dan geven we die ouwe drummer die steeds badum-tsss doet ook een avond vrij. Heeftie wel verdiend.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 17:49 schreef Silenus het volgende:
Ik was laatst voor mezelf even aan het inventariseren hoeveel vrouwen ik had gevingerd. Maar pff, das pas echt nattevingerwerk. (hihihiiii! Vanavond ben ik er niet, dus dan zullen jullie het zonder mijn zorgvuldig uitgedokterte grappen moeten doen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |