onderschrift......................quote:
Nee, eerder "Je kunt wel zien dat ik het koud heb"quote:Op maandag 21 februari 2011 23:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
onderschrift......................
Ben ik echt zo dom als ik eruit zie
Komt er weer een streamprogje net als bij BB? misschien daar ff neuzen?quote:
Neeeee, zo is Geeeeeeeerraaaaaaard heul nie!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of Gerard speelde toneel he, die neiging heeft hij nogal eens
Cynthia zei dat Jurrien alles mocht opschrijven omdat hij er uit ging en dat zij dat van hem had gekregen, ik denk dat de FEBO weet wie er uit gaat voordat dit bekend is, dus als wij goed opletten kunnen we zien wie van de dames er Donderdag weg moet.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:20 schreef Krambo het volgende:
[..]
Of Gerard speelde toneel he, die neiging heeft hij nogal eens
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Ferdii het volgende:
[..]
Servio: "makkelijke keuze, wat moet je met z'on lulletje rozenwater"
En ze kamt de helft er weer uitquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef Greys het volgende:
Cynthia heeft heur dode cavia gewassen!
ok thanksquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Komt er weer een streamprogje net als bij BB? misschien daar ff neuzen?
WTF is een FEBO, krijg zin in kroketten namelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cynthia zei dat Jurrien alles mocht opschrijven omdat hij er uit ging en dat zij dat van hem had gekregen, ik denk dat de FEBO weet wie er uit gaat voordat dit bekend is, dus als wij goed opletten kunnen we zien wie van de dames er Donderdag weg moet.
Ik zal ook opletten, wie weet.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:23 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Cynthia zei dat Jurrien alles mocht opschrijven omdat hij er uit ging en dat zij dat van hem had gekregen, ik denk dat de FEBO weet wie er uit gaat voordat dit bekend is, dus als wij goed opletten kunnen we zien wie van de dames er Donderdag weg moet.
Dat was "Achter" of "de redactie" bij DGK omdat ze daar steeds snacks kregen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
WTF is een FEBO, krijg zin in kroketten namelijk
Alleen daarom al moet ze eruit. Ik geef het nog een week voordat het met bossen van d'r hoofd valt.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:24 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En ze kamt de helft er weer uit
Over een paar weken niets meer van over hehe.
ja, duidelijk, weten we tenminste waar we kunnen snackenquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
Welterusten mensen die gaan slapen!
[..]
Dat was "Achter" of "de redactie" bij DGK omdat ze daar steeds snacks kregen.![]()
Het hokje....zij van Flensquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef kahaarin het volgende:
Welterusten mensen die gaan slapen!
[..]
Dat was "Achter" of "de redactie" bij DGK omdat ze daar steeds snacks kregen.![]()
ik heb wat kleinere boobies laten maken, dat is wat minder zwaar en vanwege dat gezeur heb ik alles kaal.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit je me nou fakking te veroordelen om mijn blonde haar en fakking nep tieten?! Ik heb ze ook maar gekocht! Je weet niet hoe fakking zwaar mijn leven is! Gisteren ging er een fakking stukje suede van mijn fakking nieuwe schoen af!
EN ik kwam te weinig in beeld!.
zo heten het hokje bij DGKquote:Op maandag 21 februari 2011 23:25 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ik zal ook opletten, wie weet.
(wat is de FEBO?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |