Ik neem aan dat er vast wel iemand zal zijn die daarop in zal spelen. maar volgens mij zijn op dit moment de streams nog niet eens bekend vanwege de downtime van de site. Dat maakt het een beetje lastig om zoiets al te gaan bouwen.quote:Op zondag 13 februari 2011 23:12 schreef Ireth het volgende:
Kan me ergens vaag herrinneren dat er toendertijd in het BB tijdperk een progje was waarop je 4 streams tegelijk kon zien. Was toendertijd gemaakt volgens mij door een Fok!ker en te downloaden. Komt zoiets nu weer? Is het er al? Is er iemand mee bezig? Vond dat altijd wel erg handig
Makkelijkste methode daarvoor zal screencapture zijn gok ik. Dat wordt dus een oude PC ergens in een hoek smijten die je de stream laat afspelen en opnemen.quote:Op maandag 14 februari 2011 00:46 schreef Pearlbitch het volgende:
En opnemen van de streams is dus ook geen eenvoudige opgave...
Topquote:Op maandag 14 februari 2011 02:24 schreef Kwaliteit het volgende:
Ik heb een handig klein programma in elkaar geknutseld:
http://spixtv.nl/Secret%20Story.exe
hopelijk bevalt het, nog wel foutjes erin heb ik gemerkt...
komt in orde
wat is je resolutie? ik zal een kleinere versie maken.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:36 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Top![]()
enig idee hoe ik het beeld kleiner krijg? Nu vallen de 2 rechtse streams er voor de helft af
Nee, krijg geen errors, en geen idee wat mijn resolutie is, ben een digibeetquote:Op maandag 14 februari 2011 02:36 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
wat is je resolutie? ik zal een kleinere versie maken.
krijg je toevallig als je het programma afsluit, javascript error?
ik maak er wel kleinere versie bij, over 5 minuten online... momentjequote:Op maandag 14 februari 2011 02:38 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Nee, krijg geen errors, en geen idee wat mijn resolutie is, ben een digibeet![]()
Kan ook wel aan mijn monitor of pc liggen-of natuurlijk aan mij-, doe geen moeite, eerst maar eens afwachten of anderen er ook last van hebben
goffer jij bent snelquote:Op maandag 14 februari 2011 02:43 schreef Kwaliteit het volgende:
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
ik zal het wel weer wegslopen.quote:Op maandag 14 februari 2011 02:52 schreef gniffie het volgende:
hij minimaliseert automatisch, das kut
da's juist ideaal, met 1 klik is ie weer terug, kan je ondertussen verder Fokkenquote:Op maandag 14 februari 2011 02:54 schreef gniffie het volgende:
minimaliseren bedoel ik ook dat die uit je taakbalk gaat en rechtsonderin zich gaat verstoppen
huldequote:Op maandag 14 februari 2011 03:09 schreef Kwaliteit het volgende:
Als je de versie nu weer download, is deze optie eruit gesloopt.
maak met komende update wel een optie dat je een keuze kunt maken
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |