Jurien kreeg een blanco boek in de KVDW om daar ter plekke zijn bevindingen in op te schrijven en aan iemand na te laten!quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Elke bewoner heeft zijn/haar eigen logboek, als er iemand uitgaat dan mag diegene zijn/haar logboek aan iemand nalaten, Jurrien heeft zijn boek aan Cythia gegeven.
Woehoe goed bezig..quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen Cynthia met het bewuste boek van Jurien rondwaggelde herkende Gerard niet waar ze mee liep. Als ie daar ook in had moeten schrijven (in een ander boek dus) had hij het wél geweten!
Zat toch in een groene map?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Toen Cynthia met het bewuste boek van Jurien rondwaggelde herkende Gerard niet waar ze mee liep. Als ie daar ook in had moeten schrijven (in een ander boek dus) had hij het wél geweten!
Yesh Yeshquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Zat toch in een groene map?
Wedden van nietquote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Woehoe goed bezig..
I agree..
Doorgestoken kaart
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef md89 het volgende:
Heeft Cynthia dat ranzige haar nou eindelijk gewassen?
Een masker voor nephaar![]()
Hoe weten we zeker dat Gerard het niet herkende?quote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:15 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Zit je me nou fakking te veroordelen om mijn blonde haar en fakking nep tieten?! Ik heb ze ook maar gekocht! Je weet niet hoe fakking zwaar mijn leven is! Gisteren ging er een fakking stukje suede van mijn fakking nieuwe schoen af!
EN ik kwam te weinig in beeld!.
Als het goed is krijgt iedereen dat die er uit gaat, ik denk dat ze bij de FEBO weten wie er uit gaat, misschien zien we als oplettende streamers dus als eerste wie van de dames er uit zal gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jurien kreeg een blanco boek in de KVDW om daar ter plekke zijn bevindingen in op te schrijven en aan iemand na te laten!
Of Gerard speelde toneel he, die neiging heeft hij nogal eensquote:Op maandag 21 februari 2011 23:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
haha ze houd het koud of was blij zichzelf te zien in de spiegel..quote:
onderschrift......................quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |