En dan hun geld meenemen zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 22:58 schreef ethiraseth het volgende:
lijkt me beter alle babyboomers naar Mars te sturen zodat ze daar kunnen beginnen met het bouwen van een permanente basis. Hebben ze tenminste nog enig nut voor de toekomst.
Geld is fictief, dus als ze dat meenemen maakt dat niks uit, want op mars hebben ze er niets aan en hier op aarde druk je gewoon wat papiertjes bij.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan hun geld meenemen zeker?
Of ze gaan elk jaar een paar maanden op vakantie, waarbij ze de ramptoerist spelen op aarde.
Hun kapitaal zijn de koopwoningen maar als ze allemaal weg zijn is de krapte op de woningmarkt wel definitief weg en zullen de prijzen flink dalenquote:Op maandag 21 februari 2011 22:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En dan hun geld meenemen zeker?
Of ze gaan elk jaar een paar maanden op vakantie, waarbij ze de ramptoerist spelen op aarde.
Piep Piep...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand me ff afleiden en laten lachen??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nou, misbruik is niet zo netjes. In mijn ogen niet. Nee, dat hoort niet zo.
Rosenthal is te oud.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef remlof het volgende:
Timmermans doet het goed in de midden-oostenkwestie. Hoop echt dat hij de volgende minister van BuZa wordt.
Die Rosenthal is echt rampzalig slecht
Nieuws uitzetten en iets leuks gaan kijken. Hoe gemeen het allemaal ook is, je kunt er niets aan doen. Alleen maar hopen voor het beste.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
Kan iemand me ff afleiden en laten lachen??
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:00 schreef Zeeland het volgende:
[..]
Piep Piet...Neuh, werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Tsja,zit iets in.. Maar valt me niet mee (itt tot jou)quote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nieuws uitzetten en iets leuks gaan kijken. Hoe gemeen het allemaal ook is, je kunt er niets aan doen. Alleen maar hopen voor het beste.
Ben Botquote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef JoaC het volgende:
Als ik Bot en De Hoop Scheffer prijs ben ik vast politiek incorrect
Ben Bot vond ik ook wel goed. Voor een CDAer.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef JoaC het volgende:
Als ik Bot en De Hoop Scheffer prijs ben ik vast politiek incorrect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |