nieuwsuur bevestigd,quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Bartholomaeus het volgende:
It seems Kaddhafi is going to speak on tv
quote:
quote:
Ow jaquote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Ulpianus het volgende:
[..]
En de Canadeze, zionistische joden zijn op dit moment je dochter aan het verkrachten. Dus daarom bombarderen we ze.
Ik moet gelukkig woensdag pas weer aan de slag...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Shit ik wou nog voor 01.00u slapen vandaag
Egyptocracy AJA: Saif #Gaddafi admits airstrikes hitting #Tripoli and #Benghazi, but they were targeting ammunition stores. #Libya #Feb17quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef yavanna het volgende:
SultanAlQassemi Sultan Al Qassemi
Breaking BBC Arabic: Libyan State TV carries statement from Saif Al Islam Gaddafi denying that military aircrafts have bombed Tripoli #Libya
Weten we nog niet, dit keer word de geschiedenis live voor onze ogen geschreven. En de slotzin is nog een raadsel voor iedereen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe zal deze periode genoemd worden in de geschiedenisboeken over 50 jaar?
Ik hoop de Vierde Golf.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef -Datdus- het volgende:
Hoe zal deze periode genoemd worden in de geschiedenisboeken over 50 jaar?
Dan moet het wel waar zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef t-8one het volgende:
[..]
nieuwsuur bevestigd,
of leest hier mee.
Er was eerder vanmiddag al het bericht dat hij legerbases en munitie depots bombardeerde, om te voorkomen dat de wapens 'verkeerd' terecht zouden komen...quote:Op maandag 21 februari 2011 22:43 schreef YazooW het volgende:
[..]
Misschien heeft hij er wel zooi opgeslagen liggen waarvan niemand het bestaan mag weten? Snel kapot bombarderen zodat niemand het ook ooit zal weten.
Hij heeft het al beweerd hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ow ja, Joden/VS/Israel , dit is geen Tunesië/Egypte.....
Jah, maar blijkbaar hebben de Libiërs dit niet begrepen, dus ff nog een keer bevestigen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:45 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
[..]
Hij heeft het al beweerd hoor
Nuja, we zullen straks wel de waarheid horen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:44 schreef -jos- het volgende:
[..]
Egyptocracy AJA: Saif #Gaddafi admits airstrikes hitting #Tripoli and #Benghazi, but they were targeting ammunition stores. #Libya #Feb17
Dit wordt natuurlijk zwaar tegengesproken door de 2 piloten in Malta.
Mijn gevoel zegt dat ze het nu op dit moment vooral zelf moeten oplossen en dat er alleen enorme politieke druk moet zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zoals ik zei: ik KEN het internationale recht wel een beetje.. Desalniettemin vertelt mijn gevoel me nu iets anders. Noem me naief, noem me een watje
Welke depots? Eigen depotsquote:Op maandag 21 februari 2011 22:42 schreef Bartholomaeus het volgende:
AJA: seif el islam says that the bombardments were intended to hit explosive depots
quote:ROME (MarketWatch) -- Italian securities regulator Consob said Friday that the Libyan Investment Authority holds a 2.01% stake in Finmeccanica SpA , Italy's biggest defense and aerospace company by revenue.
Consob said LIA, which is Libya's sovereign wealth fund, reached that stake size Monday. Under Italian securities regulation, shareholders have to inform Consob of their stakes when they reach a 2% level.
Libya has a large stake in Italian bank UniCredit SpA (UCG.MI) and has said it also holds shares in Eni SpA (E 50.30, +0.19, +0.38%) , the country's largest energy company based on market value.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |