Zwaar overdreven. Ik heb zelf daar in een chinees cafetje gewoon een tijdschrift zien liggen (in het chinees) wat ging over dat plein en de tankman. Stonden zelfs pagina grote foto's in van die demonstratie. Was dacht ik zelfs de National Geographic. De meeste weten prima wat er gebeurd is. Wat wel slecht is, is dat mensen er niet over durven te praten en het zelfs soms nog ontkennen, ookal weten ze het.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:04 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het is toch lastig, Hong Kong is gewoon vrij, de chinesen kunnen dus achter dingen komen. In het binnenland is alles gewist over de demonstraties in de 80' etc.
Onzin? Hij heeft al heel lang een grensconflict met Chad.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef speknek het volgende:
[..]
Nee Mali, wel de Donald Duck lezen.
Maar is wel min of meer bevestiging dat ie naar Tsjaad is vertrokken dus.
Natuurlijk. Maar het is triest als je als minister van Buitenlandse Zaken enkel daarover spreekt en geen woord rept over de talloze Libische slachtoffers.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:04 schreef RickoKun het volgende:
Ik begrijp uit vele react ies dat jullie allemaal naar libie willen lopen om zelf als schietschijf te fungeren?
Als mijn zus in Libie was wilde ik haar zo snel mogelijk weg hebben.
Ik vind t prima dat er werk van gemaakt wordt om die nl-ers terug te krijgen.
Sateliettelefoonquote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef yavanna het volgende:
Met landlijnen, mobiel/internet geblokkeerd , hoe is het dan nog mogelijk om b.v. toch te kunnen bellen?
Nee hoor, alleen tegen de misdadige Libiërs.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:01 schreef Dekatria het volgende:
Leuk al die praat over wat er op de foto's staat
[..]
Dan moet je niet beginnen over een 'vluchtelingenstroom'wat hij nu zegt is gewoon een dikke middelvinger tegen heel het Libische volk.
AJE en CNN, denk ik...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef Bartholomaeus het volgende:
NOS zend de speech niet live uit? Waar wel? CNN?
Dat kan me dus echt niet boeiend nu he, terwijl het een paar straten verderop is gebeurdquote:Op maandag 21 februari 2011 23:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
AJE en CNN, denk ik...
P&W niet echt interessant Libië, valt me trouwens mee dat ze niet de halve uitzending wijden aan die Hillis die een blauwe boon gepakt heeft...
Rosenthal is de slechtste minister van buitenlandse zaken die ik me kan heugen.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:06 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Natuurlijk. Maar het is triest als je als minister van Buitenlandse Zaken enkel daarover spreekt en geen woord rept over de talloze Libische slachtoffers.
lolquote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Jud1th het volgende:
gvd, ik kreeg dus een of andere banner van een computergame met "schiet duizenden echte tegenstanders neer" bij dit topic
Dat is geheim.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:05 schreef yavanna het volgende:
Met landlijnen, mobiel/internet geblokkeerd , hoe is het dan nog mogelijk om b.v. toch te kunnen bellen?
Eens. Deze man heeft mij verbaasd doen staan dat het dus echt erger kon.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Rosenthal is de slechtste minister van buitenlandse zaken die ik me kan heugen.
En ik ken ze van de laatste 30 jaar.
Ik zeg het ook al effe tegen al mijn vrienden.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Rosenthal is de slechtste minister van buitenlandse zaken die ik me kan heugen.
En ik ken ze van de laatste 30 jaar.
Het verbaast me eigenlijk nog meer dattie niet uit Wilders z'n partij komt, met dergelijke uitspraken.quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef yavanna het volgende:
[..]
Eens. Deze man heeft mij verbaasd doen staan dat het dus echt erger kon.
quote:Op maandag 21 februari 2011 23:08 schreef Jud1th het volgende:
gvd, ik kreeg dus een of andere banner van een computergame met "schiet duizenden echte tegenstanders neer" bij dit topic
Hij checkt zijn uitspraken eerst even bij Geertje...quote:Op maandag 21 februari 2011 23:10 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Het verbaast me eigenlijk nog meer dattie niet uit Wilders z'n partij komt, met dergelijke uitspraken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |