Dat lijkt me meer de cover van een comic blad.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
SoK heeft de filmposter al jaren in zijn FB.
Caddyshack, Bill Murrayquote:
Op de (voor mij) vorige pagina werd het al genoemd... icheckmovies. Die bedoel je toch?quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:47 schreef Orbeatle het volgende:
Vraag: er is een website waarop je kunt aanvinken welke films je allemaal hebt gezien. Volgens mij een Nederlandse site die op fok! ook flink gepromoot is.
Ik heb daar een accountje, en dacht: ik check 'm even, maar ik kan echt NIET meer op de naam van de site komen... A little help please?
Yes!! Bedankt!quote:Op woensdag 2 maart 2011 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Op de (voor mij) vorige pagina werd het al genoemd... icheckmovies. Die bedoel je toch?
Initialen blijven vanaf het begin onopzoekbare vragen, dus daar ga ik voor.quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:07 schreef Doff het volgende:
Patch, je kan echt zeuren wat je wil op andere users, maar als het op vragen stellen aankomt kan er bij jou ook nog wel één en ander worden aangemerkt.
Elke keer die initialen en dan ook nog erg lang wegblijven werkt niet bepaald bevorderlijk.
Die heb ik net op tv gezien (herhaling) terwijl ik de was opvouwde.quote:
Mijn plaatjes vragen zijn net zo of meer onopzoekbaar dan initialenvragen en daarvoor moet je de film daadwerkelijk gezien hebben om te weten waar het vandaan komtquote:Op donderdag 3 maart 2011 12:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Initialen blijven vanaf het begin onopzoekbare vragen, dus daar ga ik voor.
Ik blijf niet vaak lang weg alleen als ik naar de eerste hulp moet.
Oh daar ga ik niet eens aan beginnenquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:09 schreef picodealion het volgende:
Tering, ik ben al mijn gecheckte movies ook maar eens aan het voten op IMDb. Wat een kutwerk, nog grofweg 400 te gaan.
Rocky IVquote:Op donderdag 3 maart 2011 16:50 schreef picodealion het volgende:
Ok, welke Rocky is het dat hij tegen die boom van een Duiter/Rus moet vechten?
Ik weet het, maar ik kan de OP niet vindenquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:48 schreef Dopekoe het volgende:
Hup firefox, diegene die de laatste post maakt maakt een nieuw topic aan
Is tegenwoordig een soort van copy knop voorquote:Op vrijdag 4 maart 2011 11:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weet het, maar ik kan de OP niet vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |