Jawel joh!quote:
Zo ontzettend moeilijk was ie toch niet?quote:
Naaaah....quote:
Tijd om hem te zien.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:54 schreef Gillingham het volgende:
[..]
Naaaah....
Ik denk het echt niet, zeker als ie uit 2009 komt.
Ik dacht in eerste instantie dat we met een vampierenfilm te maken haddenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:54 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zo ontzettend moeilijk was ie toch niet?
Volgens mij toch redelijk een mainstream moviequote:
Ja, als ik een cap had geplaatst met Jude Law en Robert Downey jr. hadden jullie hem zo geradenquote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Ik dacht in eerste instantie dat we met een vampierenfilm te maken hadden
Dat is an sich al een reden waarom ik de film niet gezien heb (wat betreft recente films tenminste).quote:Op dinsdag 1 maart 2011 15:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Volgens mij toch redelijk een mainstream movie
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik beloof dat het de laatste van het jaar van mijn kant is
Zie ik daar een patroonquote:Op dinsdag 1 maart 2011 16:02 schreef SamuelofSEK het volgende:
Niet zo elitair doen Gilly
Welke film:
DJC
AP
TO
TP
DA
Of hebben jullie liever een plaatje?
Er is niks mis met mainstream films, ik heb er gewoon weinig van gezien de afgelopen jaren.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef SamuelofSEK het volgende:
Ik beloof dat het de laatste van het jaar van mijn kant is
Die film bestaat nog niet, maar komt wel een Preacher film aan volgens imdb.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:14 schreef Doff het volgende:
Is dat niet de échte () Saint of Killers? Heb ik ooit opgezocht.
Sands +1quote:
SoK heeft de filmposter al jaren in zijn FB.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 18:23 schreef SamuelofSEK het volgende:
Die film bestaat nog niet, maar komt wel een Preacher film aan volgens imdb.
Jupquote:
quote:
Oei, Doff...quote:
Als ik eerder had geantwoord, dan had je 'm vast wel geraden.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 19:44 schreef Doff het volgende:
Dat wilde ik dus gaan gokken, maar wilde ook niet achterlijk overkomen.
Hoe zit dat met het verhaal, leeftijd en oorspronkelijke tijd enzo dan?
Geen giallo, dat was in de jaren 90 alweer uit. Regisseur (niet Argento) begon zijn carriere wel in die scene.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:01 schreef Doff het volgende:
De '73-er met de mooie titel?
I corpi (mostrano?) tracce di violenza, ofzoiets.
(het was in elk geval de vertaling van 'de lijken vertonen sporen van geweld' dacht ik)
Dat is de film inderdaad. Bij het eerste woord hoort nog iets voor. Tweede woord is inderdaad bijna exact hetzelfde als het eerste woord.quote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:10 schreef Doff het volgende:
Ai, die ken ik wel. Maar ik ben de titel kwijt.
Morte... Morte... (?)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |