abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93163798
[Upd] Schultz: Tophypotheek normaal

quote:
Volgens Quote woont Rutte in een Robespierriaanse kamer in Duinzigt. "Maar zijn vrijgezellenstulpje heeft ook voordelen: gekocht in 1995 met twee kleine hypotheken, waardoor hij met zijn jaarwedde van 139.000 euro bruto gemakkelijk zijn spaarvarken kan bijvullen", aldus het tijdschrift.
Kijk, zo hoort het. Als je veel verdient moet je gewoon 100% je hypotheek zo snel mogelijk aflossen. Wil je groter wonen? Dan kun je met je hoge loon héél makkelijk centjes sparen.
pi_93169839
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 19:08 schreef pberends het volgende:
Kijk, zo hoort het. Als je veel verdient moet je gewoon 100% je hypotheek zo snel mogelijk aflossen. Wil je groter wonen? Dan kun je met je hoge loon héél makkelijk centjes sparen.
Zo is dat, laag beginnen is hoog eindigen.
pi_93171216
quote:
14s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:00 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Zo is dat, laag beginnen is hoog eindigen.
Pffff.... ga eerst maar eens sparen. Al dat lage beginwerk is gebaseerd op overwaarde. Pyramidespelen zijn niet mijn ding :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:38:00 #255
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93172476
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Pffff.... ga eerst maar eens sparen. Al dat lage beginwerk is gebaseerd op overwaarde.
Stel dat ik een goedkoop appartmentje koop, daar 10 jaar woon en ondertussen spaar, vervolgens een wat groter huis koop van de verkoop + spaargeld, daar weer 10 jaar woon en spaar... enz enz
Wat heeft dat dan met overwaarde te maken? Jij schijnt te denken dat je niet kunt sparen wanneer je in een koophuis woont.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_93173624
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:38 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Stel dat ik een goedkoop appartmentje koop, daar 10 jaar woon en ondertussen spaar, vervolgens een wat groter huis koop van de verkoop + spaargeld, daar weer 10 jaar woon en spaar... enz enz
Wat heeft dat dan met overwaarde te maken? Jij schijnt te denken dat je niet kunt sparen wanneer je in een koophuis woont.
Alleen het probleem nu is dat je 10 jaar later je spaargeld kan inleveren bij de verkoop van je huis.

Maar dan zeg je natuurlijk dat het nieuwe huis ook goedkoper is, gelijk heb je.

Als je nu nog even wacht dan is spaargeld nog steeds je spaargeld. En ja, als je wacht kan je ook nog sparen, nog meer zelfs.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 21:59:22 #257
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93173877
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Terrorizer het volgende:
Alleen het probleem nu is dat je 10 jaar later je spaargeld kan inleveren bij de verkoop van je huis.
Ja, maar dan is mijn nieuwe huis ook go...

quote:
Maar dan zeg je natuurlijk dat het nieuwe huis ook goedkoper is, gelijk heb je.
Oh. Je had al door dat dat een stom argument was :P

quote:
Als je nu nog even wacht dan is spaargeld nog steeds je spaargeld. En ja, als je wacht kan je ook nog sparen, nog meer zelfs.
Of ik nou in een huurhuis van 400 huur p/m woon of in een goedkoop appartement voor 400 p/m, maakt voor het sparen toch niet uit? Sterker nog, als we uit gaan van niet aflossingsvrij, spaar je in dat appartement zelfs harder.
pi_93174101
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:21 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Pffff.... ga eerst maar eens sparen. Al dat lage beginwerk is gebaseerd op overwaarde. Pyramidespelen zijn niet mijn ding :)
Het is geen spel, maar de werkelijkheid. Had jij je kans ook maar gegrepen, maar nu heb je de boot gemist.
pi_93174126
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:59 schreef Whuzz het volgende:

Of ik nou in een huurhuis van 400 huur p/m woon of in een goedkoop appartement voor 400 p/m, maakt voor het sparen toch niet uit? Sterker nog, als we uit gaan van niet aflossingsvrij, spaar je in dat appartement zelfs harder.
Dat gaat gewoon weer op aan de k.k. en nogmaals de waardedaling.
pi_93174214
quote:
9s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:02 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het is geen spel, maar de werkelijkheid. Had jij je kans ook maar gegrepen, maar nu heb je de boot gemist.
Inderdaad, dat was zijn laatste kans geweest om op de boot te stappen.

Binnenkort gaat die zinken.
pi_93174239
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 21:55 schreef Terrorizer het volgende:
En als je te lang wacht kun je met mazzel nog net een seniorenwoning op de kop tikken voor je de pijp uitgaat.

Ik hoorde in 2005 ook al de argumenten dat de huizen 'te duur' waren. Beter even wachten zeiden ze....

Ik ben blij dat ik me daar niets van aangetrokken heb. Ik heb een huis gekocht om in te wonen, en ik pas graag alles naar mijn smaak aan. Ik moet er niet aan denken dat ik de afgelopen 6 jaar in een huurhuis had gezeten... Je leeft maar 1 keer en het leven is te kort om je druk te maken over een paar knaken.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:05:01 #262
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93174252
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:03 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Dat gaat gewoon weer op aan de k.k. en nogmaals de waardedaling.
Die waardedaling is niet relevant. Dat had je toch net zelf al door :?
En in 10 jaar tijd los je meer af dan alleen de KK, dus gaat nog steeds harder dan voor hetzelfde geld huren.
pi_93174312
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Whuzz het volgende:
dus gaat nog steeds harder dan voor hetzelfde geld huren.
Het gaat zelfs elk jaar, zo rond Juni gok ik, harder... _O-
pi_93174353
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

En maar wachten en wachten op een droom die nooit werkelijkheid zal worden.
pi_93174631
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Die waardedaling is niet relevant. Dat had je toch net zelf al door :?
En in 10 jaar tijd los je meer af dan alleen de KK, dus gaat nog steeds harder dan voor hetzelfde geld huren.
Wel relevant, je vergeet dat alle potentiele kopers gewoon voordeel hebben bij lagere prijzen. Dus ook de nu nog huurders.
pi_93174710
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:06 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

En maar wachten en wachten op een droom die nooit werkelijkheid zal worden.
Beter dan een 'natte' droom die nu al werkelijk is.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:11:50 #267
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93174736
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:10 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Wel relevant, je vergeet dat alle potentiele kopers gewoon voordeel hebben bij lagere prijzen. Dus ook de nu nog huurders.
Nee dat vergat ik niet, dat was alleen totaal niet het onderwerp. Jij beweerde dat je beter had kunnen blijven huren en sparen en dat je dan meer geld had gehad later voor een huis.
Ik legde je uit dat je dat verkeerd had. Sim-pel :)
pi_93174754
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:05 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Het gaat zelfs elk jaar, zo rond Juni gok ik, harder... _O-
Ik woon gewoon nog thuis hoor. :)
pi_93174938
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:11 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Nee dat vergat ik niet, dat was alleen totaal niet het onderwerp. Jij beweerde dat je beter had kunnen blijven huren en sparen en dat je dan meer geld had gehad later voor een huis.
Ik legde je uit dat je dat verkeerd had. Sim-pel :)
De realiteit is.. ik spaar nu gewoon goed. En als ik een huis had gekocht, zit ik met een starters woning waar ik 30 jaar of minstens 10 aan vast zit.

Nee,, zie ik niet zitten.
pi_93174947
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Terrorizer het volgende:
Dat weet ik. (Dat had je al eens verteld)

Als jij je daar prettig bij voelt moet je dat ook gewoon blijven doen. Ik zou het zelf zonde vinden van mijn tijd, maar niet iedereen is gelijk. Gelukkig.
  dinsdag 22 februari 2011 @ 22:15:24 #271
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_93175001
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:12 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Degenen die het hier het best denken te weten zijn lui met huurachterstanden en lui die nog bij mama wonen en geen idee van het zelfstandige leven hebben... Duidelijk tijd om te gaan pitten. Truste :D
pi_93175092
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:15 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Degenen die het hier het best denken te weten zijn lui met huurachterstanden en lui die nog bij mama wonen en geen idee van het zelfstandige leven hebben... Duidelijk tijd om te gaan pitten. Truste :D
Yep, het is nu beter om even aan wal te blijven staan.

Trusten. :)
pi_93178679
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:04 schreef Terrorizer het volgende:

[..]

Heb jij die film ook gezien? Het begon allemaal zo mooi, maar slecht weinig mensen konden het na vertellen :N
I'll sing you a lullaby.
  woensdag 23 februari 2011 @ 08:37:58 #274
37248 BertV
Klei indiaan
pi_93187678
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:12 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Heb jij die film ook gezien? Het begon allemaal zo mooi, maar slecht weinig mensen konden het na vertellen :N
Het was toevallig ook een boot met veel banksters die tijdens het zinken meer recht hadden op reddingsboten dan de gewone man.

goedemorgen... :P
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_93188658
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 08:37 schreef BertV het volgende:

[..]

Het was toevallig ook een boot met veel banksters die tijdens het zinken meer recht hadden op reddingsboten dan de gewone man.

goedemorgen... :P
Ja.... toen wist je tenminste nog of je een eerste, tweede of derderangs burger was. Tegenwoordig zijn we allemaal gelijk, maar sommigen zijn toch meer gelijk dan anderen :X

ook goedemorgen.... :P
I'll sing you a lullaby.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')