je bent niet de enigequote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Echt zo vreemd: ik ben echt de enige in mijn vriendenkring en kennisenkring die het nieuws uit het MO heel erg goed volgt. Niemand kan het boeien. Ze hebben het liever op Secret Story.
Ik vind het zo een druiper.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef YazooW het volgende:
Die foto van Rosenthal bij Nieuwsuur, echt zo van: Kijk mij dan macht hebben jonge!
In London?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nu in London gaat terug naar Den Haag
Enige stabiele regering daar?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:18 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar dat zijn goede foute moslims....
Ach, Secret Story bedoelde ik meer als voorbeeld. Ze kijken liever voetbal enz.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Mooi moment om die vrienden te laten vallenNee serieus, mijn vrienden boeid het ook minder maar ze kijken iig niet the secret story. Een deel van mijn vrienden is gewoon goed op de hooge alleen zijn ze niet zo fanatiek dat ze elk topic op fok volgen.
Niemand om me heen wist dat er überhaupt iets aan de hand was in Libië. Treurig gewoon, zoveel desinteresse.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:16 schreef Bartholomaeus het volgende:
Echt zo vreemd: ik ben echt de enige in mijn vriendenkring en kennisenkring die het nieuws uit het MO heel erg goed volgt. Niemand kan het boeien. Ze hebben het liever op Secret Story.
quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef YazooW het volgende:
Die foto van Rosenthal bij Nieuwsuur, echt zo van: Kijk mij dan macht hebben jonge!
Er zijn nog genoeg andere gekken op deze aardkloot die hem wel willen helpen; zoals die malloot in Caracas bv.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:08 schreef Ryan3 het volgende:
Iig is Gadaffi volledig geïsoleerd, diplomatiek gezien.
Het is dus feitelijk afgelopen met hem...
Macht en rijkdom OK, maar eer?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:17 schreef yavanna het volgende:
[..]
Dat zullen de mensen zijn die niet graag hun 'eer', macht en rijkdom kwijt willen raken.
Vind het wel goed dat er iemand met een beetje uitstraling zit. Anders krijg je nooit iets voor elkaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef bokaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als er iemand is die van mij per direct op mag stappen... (kotssmiley)
Laten we ome Berlusconi dan ook meteen afzetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:21 schreef Ryan3 het volgende:
Italiaanse huurlingen in Tripoli, shooting randomly at protestors: Nieuwsuur.
+ 10quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Bartholomaeus het volgende:
[..]
Laten we ome Berlusconi dan ook meteen afzetten.
Gelukkig(!) kunnen wij ons die denkwijze moeilijk voorstellen. Het is echter goed mogelijk dat die piloten denken dat ze echt goed werk doen door de opstandelingen' uit te schakelen en Libië te redden.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:20 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Macht en rijkdom OK, maar eer?
Als je hier je eer mee moet verdedigen.
Echt wthquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Smoofie het volgende:
Denk je nou echt dat het Italiaanse leger daar bombardeertDe franse marine zou dat kunnen zien dan.
Dat zou je wel zeggen ja, met zo'n gewillige luchtmachtquote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef Ryan3 het volgende:
Ik denk dat Libië de doodstraf kent btw...
Daar komt heus wel wat voor. Druk uit andere landen om het luchtruim open te stellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef lucaszio het volgende:
hoe krijgen we die nederlanders nou terug naar NL he?
Ik mag hopen dat dat na vanavond anders is. Het wordt nu breed uitgemeten in het normale nieuws.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:19 schreef Happel het volgende:
[..]
Niemand om me heen wist dat er überhaupt iets aan de hand was in Libië. Treurig gewoon, zoveel desinteresse.
Huurlingen zou prima kunnen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
er zijn heus geen italianerse troopers in libië, dat zou echt een film zijn.
Inderdaad, dat zou berlusconi echt de kop kosten, zo dom is zelfs hij niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Kunnen geleend zijn van Italië voor training o.i.d. Betekend niet meteen dat Berluconi zijn vriendje letterlijk gewelddadig helpt.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:22 schreef rakotto het volgende:
Er werd wel iets gezegd over Italiaanse vliegtuigen een uur geleden ofzo op AJA.
Denk eerlijk gezegd ook niet dat het reguliere Italiaanse leger in Libie zit. Maar betaalde soldaten van beveiligingsfirma's? Waarom niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef Hans_van_Baalen het volgende:
Zou me niet eens verbazen.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:23 schreef rakotto het volgende:
Op AJA nu bevestigd, Italianen zijn actief in Libie. Via ome Berlus.
Reden: Om Italiaanse belangen veilig te stellen.
Dat idd.quote:Op maandag 21 februari 2011 22:24 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zou berlusconi echt de kop kosten, zo dom is zelfs hij niet.
Nieuwsuur heeft gewoon een verkeerde tweet opgepikt omdat hij zo vaak herhaald werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |