Genoeg, ook na de clashes in en rond Tahrir sq.quote:
Humor mag, maar het moet wel ergens op slaan, natuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat vind ik erg triest. Ook bij Egypte waren er zat grappige TT's zonder dat dat een probleem was. Nu zijn wat mensen ongesteld en humor is niet meer toegestaan? Kom op zeg.
Idd, met alle respect voor de Egyptische slachtoffers maar die hadden niet te maken met een landmacht, luchtmacht en marine die het eigen volk uitmoord.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Sorry hoor, wat daar nu gebeurt is heel anders dan wat in Egypte gebeurde.
Ja, dit is dan wel de lakmoesproef wrs toch.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als we dat niet doen kunnen we de VN wel opzeggen.
Kom op, in Egypte gebeurde ook verselijke dingen en maakte niet alleen wij maar ook vele egyptenaren die er midden in zaten, grapjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef Drifter__ het volgende:
[..]
Sorry hoor, wat daar nu gebeurt is heel anders dan wat in Egypte gebeurde.
Wat bedoel je met ingrijpen? Het zetten van politieke druk is meestal stap 1 in zo'n proces, militair ingrijpen doe je pas als je de controle hebt verloren.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als we dat niet doen kunnen we de VN wel opzeggen.
Egypte was gekaapt door mensen die dedenalsof het een soort flower power-achtig gebeuren was. En dan zo'n lamlul als Paul de Leeuw di deed alsof Mubarak fungeerde als oudejaarsavond. Aftellen en dan aan de drank.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Dat vind ik erg triest. Ook bij Egypte waren er zat grappige TT's zonder dat dat een probleem was. Nu zijn wat mensen ongesteld en humor is niet meer toegestaan? Kom op zeg.
dus tot na het bombardement?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef raistlin6 het volgende:
Maar goed, ik ga dit topic principieel boycotten. Vind het echt heel triest dat er aangepast wordt naar de wens van huillies. Tot in deel 9.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Bartholomaeus het volgende:
ShababLibya
oh god, we are getting calls from benghazi: Military jets will arrive very shortly to bomb the city #Libya #Feb17
Jij las dus niet mee op Fok?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Egypte was gekaapt door mensen die dedenalsof het een soort flower power-achtig gebeuren was. En dan zo'n lamlul als Paul de Leeuw di deed alsof Mubarak fungeerde als oudejaarsavond. Aftellen en dan aan de drank.
Mensen die dit volgen zijn internationaal politiek betrokken mensen. Je hoort nu ook niks meer van je vrienden die Egypte volgden.
We hebben nu een wereldorde waarin organisaties snel macht verliezen. Alle organisaties.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, dit is dan wel de lakmoesproef wrs toch.
Ik bedoel in de Koude Oorlog periode was de VN-veiligheidsraad totaal onbruikbaar, maar daarna zouden andere tijden aanbreken. Dat is nu dus.
Dit is ook wel behoorlijk ernstiger dan Egypte.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Die no-fly zone moet zo snel mogelijk ingevoerd worden. Dan gebruik je niet meteen militaire middelen tenzij ze dat overtreden. Maar dan geef je een hele duidelijk grens.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:44 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Wat bedoel je met ingrijpen? Het zetten van politieke druk is meestal stap 1 in zo'n proces, militair ingrijpen doe je pas als je de controle hebt verloren.
Exact ik vond Egype zelfs een beetje aanstellerij op een gegeven moment.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:43 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Idd, met alle respect voor de Egyptische slachtoffers maar die hadden niet te maken met een landmacht, luchtmacht en marine die het eigen volk uitmoord.
Wie stelt zich nu aan? Omdat wat mensen een meningsverschil hebben over een TT het hele topic "boycotten"?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:42 schreef raistlin6 het volgende:
Maar goed, ik ga dit topic principieel boycotten. Vind het echt heel triest dat er aangepast wordt naar de wens van huillies. Tot in deel 9.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Bartholomaeus het volgende:
[ afbeelding ]
"Ik roep op tot ordentelijke transitie in Libië. Ik zeg niet persoonlijk dat Ghaddafi af moet treden, want dan zijn wij de enige in de wereld. En dat kan natuurlijk niet. Stel je voor!"
Wat las ik nou dat er een Islamitisch emiraat was uitgeroepen in Benghazi, trouwens?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
dit gaat uitlopen op duizenden doden..
Tot nu toe is het continue vrijwel dezelfde tweet die wordt doorgespeeld. Geen diverse bronnen, laten we hopen dat het niet meer dan een gerucht is...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:45 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
![]()
dit gaat uitlopen op duizenden doden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |