Blijkbaar ben jij niet waardevol voor Nederland, ga maar gauw een spuitje halen bij het CDA.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beste Henk Kamp, als van werk naar werk blijkbaar heel makkelijk is, waarom heb ik dan nog steeds geen nieuwe baan?
Ik snap er ook geen reet van. Als je dan toch over voetbal gaat praten, praat dan liever over Ajax, PSV en Twente die allemaal door zijn in de EL of zoquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:45 schreef vivelafete het volgende:
Is dit nou een nuttig onderwerp?
De voetbalkwaliteiten van een zoon van Kadhafi
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:37 schreef Fingon het volgende:
[..]
Blijkbaar ben jij niet waardevol voor Nederland, ga maar gauw een spuitje halen bij het CDA.
P&W en journalistiek is anno 2011 ook ver te zoekenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 23:43 schreef borisz het volgende:
Iedereen die nu een scheet in Libie heeft gelaten komt bij PenW?
Je mist weinig inderdaad. De uitzending van eergisteren heb ik ook helemaal overgeslagen... althans, ik wilde 'm terugkijken, maar ik kon geen interessant items vindenquote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
Alweer nauwelijks reacties, dus alweer niet echt iets gemist?
deze week maar 1x een uitzending bekeken, ze worden steeds oninteressanter.![]()
Oh, was dat die Midden Oosten-"deskundige"... die kwam uitleggen dat jongeren tegenwoordig ook mobieltjes en internet hebben... man man man...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:34 schreef borisz het volgende:
Erbrink was nog wel aardig en Chabot tja weinig nieuws. Kamp had niks zinnigs en Hamberg =
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:33 schreef pberends het volgende:
ik zie liever Bessems of Wester met een interessante analyse ipv dat constant jolige gedoe.
Voor goede politieke analyses kun je tegenwoordig nota bene beter overschakelen naar DWDD, als Rottenberg, De Vries en De Hond weer een discussie hebbenquote:
quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:54 schreef vaasinbloem het volgende:
Goede herinnering om niet op VVD te stemmen, allemaal gladde alen. Altijd doen of ze alles voor de meerderheid doen. En iedereen trapt erin.
Ja, en Jort Kelder als tafelheer.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:13 schreef pberends het volgende:
Voor goede politieke analyses kun je tegenwoordig nota bene beter overschakelen naar DWDD, als Rottenberg, De Vries en De Hond weer een discussie hebben.
Over open deuren gesproken...quote:Op zaterdag 26 februari 2011 00:35 schreef pberends het volgende:
[..]
Oh, was dat die Midden Oosten-"deskundige"... die kwam uitleggen dat jongeren tegenwoordig ook mobieltjes en internet hebben... man man man...
In de VS laten ze tenminste nog doorschijnen dat ze schijt aan de armen hebben en dat ze maar zelf moeten uitzoeken. Hier wordt het echt geniepig gespeeld.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:15 schreef pberends het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij de VVD zeggen ze altijd voor "de belastingbetaler" op te komen, maar in praktijk houdt dit vooral in dat ze voor een kleine elite willen opkomen, die vaak erg afhankelijk is van de grootste subsidie ter wereld: de hypotheekrenteaftrek. Het is een nobel streven van de VVD.
Ze laten helemaal niks doorschijnen. Iedereen weet dat dat het keiharde beleid is.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:40 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
In de VS laten ze tenminste nog doorschijnen dat ze schijt aan de armen hebben en dat ze maar zelf moeten uitzoeken. Hier wordt het echt geniepig gespeeld.
Laten we hopen voor hem dat er nog een goede WIA of WAO-regeling is voor hem straksquote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:30 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Over open deuren gesproken...
En ook Henk Kamp lijdt aan beginnende Alzheimer schijnt het...
VVD moet inderdaad eerlijker doen, ze willen gewoon dat de verschillen groter worden en dat de rijken beter beloond worden. Allemaal leuk, maar zeg dat dan ook gewoon.quote:Op zaterdag 26 februari 2011 01:40 schreef vaasinbloem het volgende:
[..]
In de VS laten ze tenminste nog doorschijnen dat ze schijt aan de armen hebben en dat ze maar zelf moeten uitzoeken. Hier wordt het echt geniepig gespeeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |