He? Zo weinig Marokkanen tegen gekomen danquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BSB is veruit de slimste Marokkaan die ik ooit heb zien posten of praten.
Ja dat is echt een meerderheidquote:Op maandag 21 februari 2011 21:36 schreef msnk het volgende:
[..]
In A'dam zijn ze in overvloed waaronder ook universitaire.
Nee, die wil heb ik niet, maar hij maakt het ons wel moeilijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Je wil hem toch niet beschuldigen van homofilie?
Zo he daar had je mij even tuk. Man ik kan me morgen echt niet meer over straat vertonen! Sterker nog ik blijf tijdens dit reclame blok ook maar veilig op me plekje zitten.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo he daar had je mij even tuk. Man ik kan me morgen echt niet meer over straat vertonen! Sterker nog ik blijf tijdens dit reclame blok ook maar veilig op me plekje zitten.
Dat was echt een tenenkrommend moment. Heel akelig.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef Sportex het volgende:
Iemand een filmpje van Sjek met Maxwell
http://www.nieuws.tv/maxwell-na-arsenal-barcelona/ hier 1quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef Sportex het volgende:
Dank u.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://www.nieuws.tv/maxwell-na-arsenal-barcelona/ hier 1
Ja, Maxwell dacht echt van "wtf, help help hij gaat knuffelen..nee SHIT"quote:Op maandag 21 februari 2011 21:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat was echt een tenenkrommend moment. Heel akelig.²
Moet dat beweerd worden dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef msnk het volgende:
[..]
Zeker niet. Werd dat ergens beweerd dan?
Op youtube wel ergens, maar dan moet je wel een account aanmaken en doen alsof je ouder bent dan 18...quote:Op maandag 21 februari 2011 21:38 schreef Sportex het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op youtube wel ergens, maar dan moet je wel een account aanmaken en doen alsof je ouder bent dan 18...
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op youtube wel ergens, maar dan moet je wel een account aanmaken en doen alsof je ouder bent dan 18...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |