He, dank je man.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BSB is veruit de slimste Marokkaan die ik ooit heb zien posten of praten.
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 februari 2011 21:32 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis die dorpsidioten in de bouwmarkt wel een beetje.Hadden toch betere teksten dan Graydon.
Ja lachen man, als je club wordt afgezekenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
Helft van de Fok!kers kunnen zo met de hand in de broek, ajax komt eraan..
De andere helft kan vast een kotsemmer pakkenquote:Op maandag 21 februari 2011 21:33 schreef Geo3kant het volgende:
Helft van de Fok!kers kunnen zo met de hand in de broek, ajax komt eraan..
Misschien waren ze Derksen zijn kritiek zat?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef S0nic het volgende:
Ja idd, waar is de toto eigenlijk gebleven dat was tenminste leuk.
Want bij VI zijn ze vaak positief over Ajax?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
De andere helft kan vast een kotsemmer pakken
Ga er vooral serieus op inquote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Want bij VI zijn ze vaak positief over Ajax?
Was ook wel riskant, Johan moest politiebescherming hebben toen hij voorspelde dat Willem II zou verliezen.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Misschien waren ze Derksen zijn kritiek zat?
Je wil hem toch niet beschuldigen van homofilie?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:35 schreef BansheeBoy het volgende:
Hugo, is me iets te teder voor een hetero. Ik verdenk hem dus van bruinwerkstages, of de betreffende geaardheid zo u wilt.˛
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |