Inderdaad het ergste van die actie vind ik nog dat hij zeg maar richting het bovenlichaam (nek/hoofd) van Ryo gaat. met een beetje pech breekt zo'n gast zijn nek of heeft een hersenschudding. te idioot voor woorden zoiets, en al heeft een scheidsrechter zoiets al beoordeeld dan nog moet hij geschorst kunnen worden. Onterechte rode kaarten kunnen ook ingetrokken worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Eens, dit soort gedrag wordt genegeerd maar dat van Toivonen uitvergroot.. dan moet je die Ammi ook hard aanpakken als je dat gedrag afkeurt.
BSB is veruit de slimste Marokkaan die ik ooit heb zien posten of praten.quote:
Zegt dat iets over BSB of over de andere Marokkanen?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
BSB is veruit de slimste Marokkaan die ik ooit heb zien posten of praten.
Dat dacht ik ook alquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zegt dat iets over BSB of over de andere Marokkanen?
Hij brengt vooral veel geld binnen in de zin van sponsorinkomsten voor het programma heb ik het idee.quote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef Karzai het volgende:
die Graydon gozer weet te veel en hij brengt slecht nieuws
Waarom kijk jij in vredesnaam Voetbal Internationalquote:Op maandag 21 februari 2011 21:29 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Derksen, tv pursenelity, vertel die man nu eens de waarheid dan.
Nee dat denk ik nietquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Hij brengt vooral veel geld binnen in de zin van sponsorinkomsten voor het programma heb ik het idee.
Kraak BSB nou niet afquote:Op maandag 21 februari 2011 21:30 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Zegt dat iets over BSB of over de andere Marokkanen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |