Een mensenkenner zonder enig benul van staatsinrichting en politiek?quote:
Een mensenkenner met modaal gevoel voor democratie en rechtvaardigheidquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een mensenkenner zonder enig benul van staatsinrichting en politiek?
grappig ben je in elk geval wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:04 schreef meth77 het volgende:
[..]
Een mensenkenner met modaal gevoel voor democratie en rechtvaardigheid
dank Uquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:05 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
grappig ben je in elk geval wel.
Tegen democratie zijn is extreemrechts?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 11:55 schreef meth77 het volgende:
[..]
koos is een persoon die denkt dat ie links is, maar extreemrechtse denkbeelden heeft
Hij is tegen democratie in iedere vorm
Koos zou CPN kunnen stemmen, maar ook PVV, hij zou een aanhanger van Stalin zijn, maar ook van Berlusconi of Chavez
In ieder geval niet erg democratisch, en extreemrechts moet niets van democratie hebben, maar ja dat is meer een kip en ei verhaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Tegen democratie zijn is extreemrechts?
Want democratie is heilig?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef meth77 het volgende:
[..]
In ieder geval niet erg democratisch, en extreemrechts moet niets van democratie hebben, maar ja dat is meer een kip en ei verhaal.
Toch hou ik het bij Koos op de PVV
Extreemlinks ook niet. Helemaal geen kip en ei verhaal.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:19 schreef meth77 het volgende:
[..]
In ieder geval niet erg democratisch, en extreemrechts moet niets van democratie hebben, maar ja dat is meer een kip en ei verhaal.
Toch hou ik het bij Koos op de PVV
economisch wel, maar politiek was ie goed, net als Clinton een binder en communicatorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:22 schreef borisz het volgende:
Iedereen moet de documantaire Reagan van Eugene Jarecki terug kijken.
Geweldige docu.
Economisch gezien was Reagan een ramp.
Dat moet je eens tien keer achter elkaar zeggenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een mensenkenner zonder enig benul van staatsinrichting en politiek?
even oud als deze heer , die ook in een staatsinrichting heeft gezetenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 13:55 schreef KoosVogels het volgende:
Je bent toch niet uit 1977, hoop ik?
Werkelijk? En dan toch zoveel kortzichtigheid tentoon spreiden? Ik neem mijn pet voor u af.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:11 schreef meth77 het volgende:
[..]
even oud als deze heer , die ook in een staatsinrichting heeft gezeten
nou wij hebben het niet over staatsinrichting maar over samenwerking en verantwoordelijkhedenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Werkelijk? En dan toch zoveel kortzichtigheid tentoon spreiden? Ik neem mijn pet voor u af.
Ik heb eerlijk gezegd geen flauw idee waar je het over hebt. Je ziet hier al een halve pagina mij in de extreemrechtse PVV-hoek te duwen op basis van...ja, waarvan eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:45 schreef meth77 het volgende:
[..]
nou wij hebben het niet over staatsinrichting maar over samenwerking en verantwoordelijkheden
Daily Show with Jon Stewart liet een tijdje terug, ten tijde van de campagne voor GOP-voorzitter, een fragment zien van een debat waarbij de vraag was "wie is je favoriete president, op Reagan na?" Bevestigt de pavlovreactie idd wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 07:15 schreef ethiraseth het volgende:
Ach ja, veel conservatieven stemmen, alsof het een soort pavlov-reactie is, altijd Reagan bij dit soort dingen, terwijl de liberalen veel meer spreiden. Dan krijg je dit. Maar Reagan verkiezen boven Washington of Lincoln.
Die was nog rechtser dan 10 mark Rutte'squote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:14 schreef Arolsen het volgende:
Oneens
Franklin Delano Roosevelt was de beste
Dat zijn alle Presidenten daarquote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:16 schreef mlg het volgende:
[..]
Die was nog rechtser dan 10 mark Rutte's
Ik weet niet in hoeverre jij op de hoogte bent, maar hij is de grondlegger van het monetaristisch beleid wat momenteel gevoerd wordt door de FED.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:21 schreef Arolsen het volgende:
[..]
Dat zijn alle Presidenten daar
Ik respecteer vooral de New Deal. Dat is nog eens iets doen voor je mensen.
Was dat niet Woodrow Wilson?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 16:23 schreef mlg het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre jij op de hoogte bent, maar hij is de grondlegger van het monetaristisch beleid wat momenteel gevoerd wordt door de FED.
Goed, hij was de absolute grondlegger, maar desondanks nog steeds een democraat. Roosenvelt was geïnspireerd door Keynes, wat qua financieel beleid helemaal niet zover van het monetarisme af zit.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |