Nog niet, dankquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef lezzer het volgende:
Ik neem aan dat iedereen dit al volgt he? Ze wil een 'pauze'
Ik vond het niet zo spannend als je deed lijken met deze opmerking, eigenlijk.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef lezzer het volgende:
En nu wil je een excuus?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik vond het niet zo spannend als je deed lijken met deze opmerking, eigenlijk.
Nee?quote:
Omdat ik iets spannenders had verwacht. Misschien miste ik iets of zo.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:22 schreef lezzer het volgende:
Ja, waarom zeg je het dan?![]()
Gebruik nou eens een smiley...
Het begon zo goedquote:Op donderdag 24 februari 2011 16:46 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, puur het feit dat je het post en aanneemt dat iedereen er al post. Maar misschien is dat gewoon omdat het een vrouwenrelatie is en dus interessant voor dit topic.quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:41 schreef lezzer het volgende:
En, ik zal er niet over doorzeuren hoor, maar wáár deed ik het dan spannender lijken precies?
Het was bedoeld als "degenen die dit topic nog niet gezien hebben vinden het misschien leuk dit dyke drama van dichtbij te gaan aanschouwen".quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nou ja, puur het feit dat je het post en aanneemt dat iedereen er al post. Maar misschien is dat gewoon omdat het een vrouwenrelatie is en dus interessant voor dit topic.
Ja, wat zal ik daar eens op zeggenquote:Ik ben niet zo helder vandaag.
Wat heb je dan veroorzaakt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:56 schreef lezzer het volgende:
[..]
Het was bedoeld als "degenen die dit topic nog niet gezien hebben vinden het misschien leuk dit dyke drama van dichtbij te gaan aanschouwen".
Ik postte geen enkel waarde-oordeel.
Dus eigenlijk, interpreteer je iets, en dan zeg je dat ik dat veroorzaakt heb
[..]
Ja, wat zal ik daar eens op zeggen
Ze zegt dat het is alsof Lezzer de spanning (over dat topic) heeft veroorzaakt, terwijl (volgens Lezzer) dat aan jouw eigen interpretatie ligt van wat Lezzer zei toen ze dat topic aanhaalde.quote:
Het was gewoon een mededeling, de rest vult lezzer zelf in. Hee, de pot verwijt de ketelquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze zegt dat het is alsof Lezzer de spanning (over dat topic) heeft veroorzaakt, terwijl (volgens Lezzer) dat aan jouw eigen interpretatie ligt van wat Lezzer zei toen ze dat topic aanhaalde.
Dan gewoon niet verder gaan nu.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me echt klote. Ik wil eigenlijk verder met mijn manuscript, maar ik ben bang dat Arthur nog neerslachtiger wordt dan ie al is op deze manier
Tekenfilms kijken.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:14 schreef wonderer het volgende:
Ik voel me echt klote. Ik wil eigenlijk verder met mijn manuscript, maar ik ben bang dat Arthur nog neerslachtiger wordt dan ie al is op deze manier
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIGHT!quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:45 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Boks mattie! Jij bent zekurrs wel een spange chikkie. I put my swag on, guuurl.
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:14 schreef wonderer het volgende:
Net een nieuwe scene geschreven die echt geweldig op z'n plaats isquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAIGHT!
Nou ja, als die 1mx1m tegels er eenmaal in liggen wordt het lastig om er nog kabels onderdoor te trekken hoorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
Is het erg om geen verlichtingsplan te hebben? Ik heb ook geen verlichtingsplan.... Moet ik me zorgen maken?
Nou, de bestratingsmannen, die zetten zo'n inbouwspot er in als ze aan het straten zijn.quote:
Met de kat?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:57 schreef lezzer het volgende:
Trust me, dan kun je beter op de bank slapen
Boooks! En alleen als ik je Fipi mag noemen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 07:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
(Boks voor Baks) (kmag wel Baks zeggen toch, aight?)
BESTEMPEL JE ME NU AL ALS ROTZOOI?quote:
Conversaties met de kat.quote:
1165m2quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:13 schreef Bakfiets. het volgende:
BESTEMPEL JE ME NU AL ALS ROTZOOI?Ik eis een tuinfeest. Deze tuin is namelijk maar 1000m²
Is dat zoiets als de vagina monologues?quote:
Maar jij hebt waarschijnlijk geen vier tuinhuisjes op 't erf.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:16 schreef lezzer het volgende:
[..]
1165m2
En ik was net nog in de kelder, maar daar lag een briefje over iets met een meer en een bikini.
Was het koud?
Niet in mijn optiek. Ik bedoelde gewoon echt het beestje. Jeweet, lesbo's en katten. :pquote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de vagina monologues?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |