Je beseft dat het over ijs gaat, he, niet over BJs?quote:
Ja, dat besef ik. Waar jij het denk ik over hebt komt in mijn belevingswereld dus niet voor...quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:42 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je beseft dat het over ijs gaat, he, niet over BJs?
...het ligt gewoon aan NH!quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:30 schreef wonderer het volgende:
[..]
De brief van de verzekering die ze 30 december al gestuurd hebben maar die vandaag in de bus valt met een poststempel van 16 februari?
De verzekeraar zit in MA..quote:
Ik dacht een gezamelijke factor te herkennen mbt mijn kerstkaart...quote:
ja, maar jouw kerstkaart was ook echt in december verstuurd. Hun brief pas vorige week.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:28 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik dacht een gezamelijke factor te herkennen mbt mijn kerstkaart...
Ow, die eet ik na de pizza in een keer leegquote:Op woensdag 23 februari 2011 21:34 schreef wonderer het volgende:
Met een halve liter B&J doe ik ook drie dagen.
Holy crap.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die eet ik na de pizza in een keer leeg
Wat?quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, die eet ik na de pizza in een keer leeg
Alles moet goedkoper wordenquote:Op woensdag 23 februari 2011 22:47 schreef skunkasaur het volgende:
Godver. Treinen en vliegtuigen zijn kut en moeten goedkoper worden. Ik vind d'r geen drol meer aan.
En als het moet, schep ik ook nog een deuk in een tweede bekerquote:
Na een PIZZA... ik bedoel, als ik honger heb, krijg ik een medium ook wel weg, maar daarna niks meer hoor...quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:50 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als het moet, schep ik ook nog een deuk in een tweede beker
Te erg he
Dat kan me dan echt niks schelen he, ik kan altijd wel ijs eten.quote:Op woensdag 23 februari 2011 22:51 schreef Tha_Erik het volgende:
. Ik vind dat niet zo verbazingwekkend
. Behalve dat ik het echt véél te koud vind voor ijs.
Als wij het kopen, dan altijd een emmertje pp, want we vinden andere smaken lekker.quote:Op woensdag 23 februari 2011 23:16 schreef Vanyel het volgende:
Wij moeten de b&j altijd delen als we die hebben
*boks*quote:
Ik kom uit de provincie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God jezus. Jullie zijn ook allemaal niet in touch he met jullie innerlijke neger!
Valt toch wel mee?quote:
Ik zie hier vooral turken en marokkanen (naast autochtonen of wat daarop lijkt). In bv Rotterdam zie ik altijd veel meer negers dan in Utrechtquote:
Boks mattie! Jij bent zekurrs wel een spange chikkie. I put my swag on, guuurl.quote:
Ik leef nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm. Ik neem die terug denk ik, je hebt écht iedereen dood gemaakt.
Ik ging vandaag naar de kapper. Fijn, weg met veel te veel haar en voor het eerst een uurtje weg van de kleine. Ik kom thuis en pak haar op, ze kreunt even en kotst zo mijn decolleté in. Zal me leren haar achter te laten
Hahahahahaha! En dat druipt dan zo fijn langs alles heen. Je vindt dan nog dagen later stukjes kots in je navel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm. Ik neem die terug denk ik, je hebt écht iedereen dood gemaakt.
Ik ging vandaag naar de kapper. Fijn, weg met veel te veel haar en voor het eerst een uurtje weg van de kleine. Ik kom thuis en pak haar op, ze kreunt even en kotst zo mijn decolleté in. Zal me leren haar achter te laten
Met baby-kots denk ik niet...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hahahahahaha! En dat druipt dan zo fijn langs alles heen. Je vindt dan nog dagen later stukjes kots in je navel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |