Omdat ze het allemaal even niet meer weet, wat ze met mij moet, wat ze met dit leven wil.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:40 schreef Abbadon het volgende:
Ik geloof niet zo in pauzes....een laffe manier om een relatie te beëindigen, zonder de relatie te beëindigen...
Zolang zij niet aangeeft wat precies het probleem is, gaat een pauze helemaal niks oplossen...hooguit gaat ze je missen, om vervolgens weer terug te komen...en na enige tijd alsnog te vertrekken...
Zit er dik in....en ze wil op deze manier toestemming om er een tijdje wat mee aan te rommelen, zonder meteen haar relatie te moeten beëindigen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef kwiwi het volgende:
My guess.. Ze heeft een leuke jongen leren kennen.
Pauzes werken sowieso niet als maar één van de twee het wil. Alleen als je het beide wil heeft het een kansje van slagen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:43 schreef Id_do_her het volgende:
Pauze's moet je niet aan doen, het is uit of aan maar niet tussenin.
Dit idd. Ze weet juist heel goed wat ze wil en waar ze mee bezig is.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef kwiwi het volgende:
My guess.. Ze heeft een leuke jongen leren kennen en ze wil even uitproberen of dat leuker is.
Dit dus. En ook aan haar gedrag kan je merken dat ze er klaar mee is, anders zou ze zich toch wel iets gemoedelijker opstellen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef kwiwi het volgende:
My guess.. Ze heeft een leuke jongen leren kennen en ze wil even uitproberen of dat leuker is.
Vind ik ook. Als je een beetje in een sleur zit en afspreekt dat je elkaar een paar dagen niet belt en niet echt ziet (dus in jou geval dat de een even bij een vriend gaat logeren oid) denk ik dat dat je relatie wel weer op het goede pad kan zetten, omdat je beide een momentje voor jezelf pakt. Als echter de een zich telkens af moet vragen waarom die ander nou gvd een pauze wilt dan gaat er iets niet goed.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pauzes werken sowieso niet als maar één van de twee het wil. Alleen als je het beide wil heeft het een kansje van slagen.
Dan misschien wel, maar nog moet je het eigenlijk dan maar gewoon uit maken en als ze beiden weer zin hebben in een relatie het weer 'aanmaken'.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:43 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Pauzes werken sowieso niet als maar één van de twee het wil. Alleen als je het beide wil heeft het een kansje van slagen.
precies....dat ze de discussie niet aan wil gaan, is meestal een duidelijk teken dat ze haar keuze al gemaakt heeft, en dat er eigenlijk niks is dat TS er nog aan kan doen...quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:47 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Dit dus. En ook aan haar gedrag kan je merken dat ze er klaar mee is, anders zou ze zich toch wel iets gemoedelijker opstellen...
Wat hij zegt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:40 schreef Abbadon het volgende:
Ik geloof niet zo in pauzes....een laffe manier om een relatie te beëindigen, zonder de relatie te beëindigen...
QFT.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:40 schreef Abbadon het volgende:
Zolang zij niet aangeeft wat precies het probleem is, gaat een pauze helemaal niks oplossen...hooguit gaat ze je missen, om vervolgens weer terug te komen...en na enige tijd alsnog te vertrekken...
een van de eerste kwiwi reacties waarmee ik het eens ben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:42 schreef kwiwi het volgende:
Dat denk ik niet, dat jullie zo gelukkig waren en dat het prima ging. Als je je openstelt voor verliefd worden, dan ben je in mijn optiek niet gelukkig in je relatie, maar mis je iets. Dus misschien was jij wel gelukkig, maar zij niet.quote:Op woensdag 23 februari 2011 08:36 schreef hertjesftw het volgende:
Pfff wat een lange nacht, geen oog dicht gedaan.
Waar moet ik beginnen? Het gaat tussen ons eigenlijk prima, we hebben het goed samen, we zijn gelukkig (zover ik weet), natuurlijk wel dingen mee gemaakt, zo is ze een jaar geleden verliefd geweest op een collega van dr.
Nee hoor, dat is niet in iedere relatie zo. Als jullie té verschillend zijn en te veel verschillende wensen hebben in het leven, dan gaat dat wringen en meestal bij degene die meer wil, in dit geval je vriendin, die wil reizen en nog eens een man wil neuken.quote:We zijn wel verschillend maar dat is in elke relatie zo.
Gisteren avond kwamen we thuis van het werk en vertelde ze dat ze een pauze wilde, omdat ze het allemaal even niet meer wist, we zijn té verschillend. Zo wil ze bijvoorbeeld een wereldreis maken, in haar eentje, en wil ze weer een keer met een jongen naar bed.. (we zijn beide vrouw, en hebben een relatie van zo'n 4 jaar, waarvan 3 jaar samenwonend)
Dat was echt een rare actie van je vriendin. Koud, kil en harteloos. Zelfs al wil ze van de relatie af, deze manier is erg vreemd.quote:Ik klapte echt even helemaal dicht. Ze ging gisteravond laat weg, en kwam daarna weer thuis, ze ging op de andere bank zitten (iets wat ze nog nooit gedaan heeft), kreeg continu sms'jes en zat continu te chatten (geen idee met wie). Ik vroeg haar of ze naast me kwam zitten, dit wilde ze niet. Oke, ik ben maar even gaan computeren, tegen een uurtje of 1 vanacht ben ik bij haar gaan zitten, en wilde gewoon even een knuffel, iets wat we elke dag doen. Ze drukte me weg en wilde niet dat ik haar aanraakte, ook zou ze niet bij me slapen
Dat is speculeren, maar gezien het smsen en chatten tijdens het uitmaken en de laptop meenemen als ze dat normaal gesproken niet doet, zou ik niet héél verbaasd zijn.quote:Moet zo weer werken, maar ben echt helemaal in de war, de laptop heeft ze verstopt/meegenomen (geen idee waarom?) zou ze iets te verbergen hebben?
Dat kan, maar ik denk eerder dat het al uit is in haar hoofd en dat ze te laf is om het te zeggen.quote:Is het pauze idee een 'verkapte ik wil van je af, maar mocht ik je toch gaan missen dan mag je weer terug komen' ?
Ik zou het niet weten. Tuurlijk, eerste reactie als buitenstaander is altijd dat je de eer aan jezelf moet houden en ik denk ook dat dat wel het beste is, maar als je er middenin zit, is dat nog niet zo evident. Sterkte!quote:Ik heb dr voordat ik naar bed ging verteld dat een pauze voor mij niet werkt, het maakt de afstand juist groter, ze wil me niet meer zien, niet bellen sms'en niets, voor nog een onbepaalde tijd. Ik wil er een punt achter zetten, of moet ik de pauze een kans geven?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |