*boks*quote:

.
.

Ik kom uit de provincie.quote:Op donderdag 24 februari 2011 08:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
God jezus. Jullie zijn ook allemaal niet in touch he met jullie innerlijke neger!

Valt toch wel mee?quote:

Ik zie hier vooral turken en marokkanen (naast autochtonen of wat daarop lijkt). In bv Rotterdam zie ik altijd veel meer negers dan in Utrechtquote:

Boks mattie! Jij bent zekurrs wel een spange chikkie. I put my swag on, guuurl.quote:

Ik leef nog.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm. Ik neem die terug denk ik, je hebt écht iedereen dood gemaakt.
Ik ging vandaag naar de kapper. Fijn, weg met veel te veel haar en voor het eerst een uurtje weg van de kleine. Ik kom thuis en pak haar op, ze kreunt even en kotst zo mijn decolleté in. Zal me leren haar achter te laten
 Lekker
 Lekker  

Hahahahahaha! En dat druipt dan zo fijn langs alles heen. Je vindt dan nog dagen later stukjes kots in je navel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:36 schreef Vanyel het volgende:
Hmmm. Ik neem die terug denk ik, je hebt écht iedereen dood gemaakt.
Ik ging vandaag naar de kapper. Fijn, weg met veel te veel haar en voor het eerst een uurtje weg van de kleine. Ik kom thuis en pak haar op, ze kreunt even en kotst zo mijn decolleté in. Zal me leren haar achter te laten

Met baby-kots denk ik niet...quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:54 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Hahahahahaha! En dat druipt dan zo fijn langs alles heen. Je vindt dan nog dagen later stukjes kots in je navel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |