Surequote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
flaporen zijn egt zo lelijk ik denk dat het beste is als je adn operatie neemt anders lijk je net konijn ofzo
Ja hoorquote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:11 schreef amenth het volgende:
flaporen zijn egt zo lelijk ik denk dat het beste is als je adn operatie neemt anders lijk je net konijn ofzo
'k Hoef even niemand, mag dat ook?quote:
Ligt eraan of amenth alweer weg is.quote:
Anders post hij vast heel aardig.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ligt eraan of amenth alweer weg is.
Traditiegetrouw staat [HOMO] in ONZ.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Anders post hij vast heel aardig.
Weet iemand waarom er een homo topic in ONZ is, en dit topic in GC? Waarom zitten jullie niet samen?
Dat moet van Yvonne.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Anders post hij vast heel aardig.
Weet iemand waarom er een homo topic in ONZ is, en dit topic in GC? Waarom zitten jullie niet samen?
Jij bent zeker geen homo?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aha, weer wat wijzer gewordenquote:
Toch staan jullie hier beter dan daar lijkt me?quote:Op woensdag 23 februari 2011 02:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Yvonne is alleen verantwoordelijk voor het feit dat [HOMO] in ONZ hoort. En ik vind het wel prima, traditiegetrouw enzo, het is daar begonnen, het staat niemand in de weg.
Dat [Lesbeau] de voerstap wel heeft kunnen maken is een klein wonder. Behalve dat Yvonne geen affectie heeft met deze reeks dan.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:29 schreef lezzer het volgende:
[..]
Jij bent zeker geen homo?
Voor DPNee. Wel mod.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroegquote:![]()
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Ja, ik ga zo slapenquote:Op woensdag 23 februari 2011 06:44 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Aha, weer wat wijzer geworden![]()
[..]
Toch staan jullie hier beter dan daar lijkt me?
[..]
Nee. Wel mod.![]()
[..]
Vroeg![]()
Niet werkende mensenquote:
Je doet wel heel veel aannames in zo'n klein berichtje, jongeman.quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:47 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet werkende mensenBeetje van mijn uitkering slapen!
Ik heb heel andere ervaringen juist!quote:Op woensdag 23 februari 2011 06:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Homo's en lesbo's in één hok gaat meestal niet zo geweldig uiteindelijk
Idd. En ik woon wél in NL, werk erg hard, maar ga nu ook pas slapen. Radieradieraaquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:02 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je doet wel heel veel aannames in zo'n klein berichtje, jongeman.
Jij ook!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |