Nee, dat doe ik ten koste van neoconservatieve broekpoepers...quote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Triest hoe jij punten wilt scoren over de slachtoffers en de ellende in Libie op het moment.
Proest, mn eten.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef One_of_the_few het volgende:
Wat gaat Ban Ki-Moon anders doen? Kroepoek inzetten?
De VN is wel de laatste waar Kadhafi zich nu zorgen om maakt.
quote:feb17voices @ajarabic: planes are attacking Jamharriya Street in #Tripoli. #Libya #Feb17
Ja dat!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Of zegt hij dat hij slechts terroristen aanvalt?
Die vind ik toepasselijker dan wat er nu in staat. "Revolutie" klinkt wel heel stoer enzo, maar aangezien Kaddafi nog aan de macht is kun je het geen revolutie noemen. Hoogstens een "poging tot revolutie".quote:
Ik vind "Massamoord in Libië" wel een mooie titel.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:43 schreef LinkseFrieseVegetarier het volgende:
[..]
Die vind ik toepasselijker dan wat er nu in staat. "Revolutie" klinkt wel heel stoer enzo, maar aangezien Kaddafi nog aan de macht is kun je het geen revolutie noemen. Hoogstens een "poging tot revolutie".
Hadden ze niet beter hun collega's uit de lucht kunnen schieten?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:44 schreef Tokamak het volgende:
Piloten zijn twee senior-kolonellen, weigerden te bombarderen.
Misschien, maar denk dat ze gekozen hebben voor eigen lijfbehoud. Misschien hebben anderen het wel gedaan, we don't know.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hadden ze niet beter hun collega's uit de lucht kunnen schieten?
Aangezien ze mensen meenamen lijken mij het geen jagers.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hadden ze niet beter hun collega's uit de lucht kunnen schieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |