Voor mijzelf jaquote:
Tipflippen heet dat, maar man die marathon volgen ging echt niet hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Patje, het waaide zaterdag en zondag te hard om te tipsniften
Maar de Pollen en Skunk was wel goed
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef SperzieboonToon het volgende:
Okay, morgen van 1400 tot 1500 is mijn prachtmuziek en -stem weer te horen
Ik vroeg er toch niet omquote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Voor mijzelf ja
En pics van m'n zus komen een andere keer!
Nja vrouwen, hoeren en kut in 1 zin is inderdaad een beetje dubbelopquote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef LovelyLady het volgende:
Dat kut had er nou niet bij gehoeven natuurlijk
Slijmjurkquote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Behalve Knetter, Popje, Sharr, Lovely, DV en hups
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Behalve Knetter, Popje, Sharr, Lovely, DV en hups
Dat weet je hartstikke goedquote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zou niet weten waarom ik er 1 ben.![]()
![]()
Je mag een half uurtje doorquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Neroje het volgende:
Maar ik ben hier hardere muziek aan het draaien voor een opvolger die er niet is, dat is de conclusie?
oh..quote:
Ja okequote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dat weet je hartstikke goed
Ok, eerst nog stampenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je mag een half uurtje door
Nee, je bent gewoon aan het slijmen en behoorlijk hard op zoek naar goedkeuringquote:
Harde argumenten deze man.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon aan het slijmen en behoorlijk hard op zoek naar goedkeuring
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon aan het slijmen en behoorlijk hard op zoek naar goedkeuring
Het hele filmpje is trouwens vet:quote:
Jezus die commerciele kutplaat kan ik echt niet meer horen manquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef mc-Piel het volgende:
Here is one of the moments that you love to hate me
And you hate you love me so
Because everything simple gets complicated
When we dont talk no more
And I understand that you feel this way
And Im sorry for my actions yesterday
But I cant turn back the fucking time
And I cant get it out of my mind
Joh, de eerste paar keer was ie leuk!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Jezus die commerciele kutplaat kan ik echt niet meer horen man![]()
Hij staat er standaardquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom zetten mensen zichzelf op het rooster als ze niet op komen dagen?
Vraag ik mij ook af?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Patje1987 het volgende:
Waarom zetten mensen zichzelf op het rooster als ze niet op komen dagen?
Ja maar dat geef je toch aan?quote:
Heb jij een goede reden om een hoer te zijn?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Maar dan heb ik er ook een goede reden toe.
rijst met zelfgemaakt kippenragout ( niet zulke slappe zooi uit een blikje maar echte ragout)quote:
lekker.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
rijs met zelfgemaakt kippenragout ( niet zulke slappe zooi uit een blikje maar echte ragout)
Tagliatelli met kruidenkaas er doorheen en een flinke moot zalmquote:
In de zin van een 'gemeen kutwijf'? Ja tuurlijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb jij een goede reden om een hoer te zijn?![]()
En daar ga ik NU! aan beginnenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tagliatelli met kruidenkaas er doorheen en een flinke moot zalm!
Ik meen idd dat dit niet de eerste keer is dat hij niet om komt dagen, en ook niet de tweedequote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja, hij meldt zich alleen niet af als hij niet kan
Haha ik ga nu dat filmpje weer kijken geniaalquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
It's the little tortilla boy on the corner
Gefrituurde aardappelschuifjes, kip bakken tomatensaus, met rauwkorst.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik moet nog wat verzinnen om te gaan eten. Tips zijn altijd welkom
Haha, nu komt een leuken verhaal mensenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
In de zin van een 'gemeen kutwijf'? Ja tuurlijk.
Geen iday.quote:
Nee.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Haha, nu komt een leuken verhaal mensen
Goede planquote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gefrituurde aardappelschuifjes, kip bakken tomatensaus, met rauwkorst.
Ik moet bekennen dat ik dit liedje bijna helemaal uit m'n hoofd kenquote:
Tip; Broccoli met kaassaus en hamburgerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Tip: aardappelkroketjes, gegrillde kip en mais met boter en zout
middag Viroquote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Viro het volgende:
Ik ben het niet eens met de TT![]()
Middag allemaal
Dat moet je eens proberenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Goede plan. Die tomatensaus laat ik even achterwege denk ik
Klinkt ook goedquote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tip; Broccoli met kaassaus en hamburger
?quote:
Maar hoe doe je dat dan? Die tomatensaus er later overheen, of echt meebakken?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Dat moet je eens proberen
Heb ik ook nog een goed recept voor, een overschotel met:quote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tip; Broccoli met kaassaus en hamburger
Dan moet je etenquote:
TT = keiharde waarheidquote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kom binnen bij een mooi liedje![]()
die tt
Hoiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik kom binnen bij een mooi liedje![]()
die tt
Echt meebakken, eerst zorgen dat het kip halfgaar is, en dan die tomatensaus er gewoon bij in pleuren. Het brandt niet aan, dus er kan niks misgaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Maar hoe doe je dat dan? Die tomatensaus er later overheen, of echt meebakken?
gewoon allemaal bij elkaar gepleurd?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Heb ik ook nog een goed recept voor, een overschotel met:
Brocolli, gehakt, aardappelschijfjes, pot aardappelanders en stukjes mozarella![]()
Zelf verzonnen
Ja dat dacht ik al. Om nou rauwe kip in tomatensaus te laten garen, is ook niet echt appetijtelijkquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Echt meebakken, eerst zorgen dat het kip halfgaar is, en dan die tomatensaus er gewoon bij in pleuren. Het brandt niet aan, dus er kan niks misgaan.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef SperzieboonToon het volgende:
Hallo goede verzoekjes van mij hiero
Oh, ik dacht dat je verwees naar mijn flauwe woordgrap.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Je UI, dat je dat zelf niet weet zeg___
Brocolli en de aardappelen eerst koken.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
gewoon allemaal bij elkaar gepleurd?
Mijn huisgenoten zijn nu pas allemaal weg, dus ik kan eindelijk alles helemaal open gooien hierquote:
Doe er ook tomaten ketchup bij en ananas.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Om nou rauwe kip in tomatensaus te laten garen, is ook niet echt appetijtelijk
Inderdaadquote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik al. Om nou rauwe kip in tomatensaus te laten garen, is ook niet echt appetijtelijk
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Mijn huisgenoten zijn nu pas allemaal weg, dus ik kan eindelijk alles helemaal open gooien hier
goeie smaakquote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Brocolli en de aardappelen eerst koken.
De gehakt eerst even gaar bakken.
Dan alles in de oven en even laten bakken.
Laatste 10 minuten kan je gratineren als je wil, en dan nog een beetje kaas op de bovenkant leggen.
Als je wil kan je ook nog een beschuitje schaven en eroverheen doen om het knapperig te maken
Ik kan goed koken al zeg ik het zelf
Ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef FreezePop het volgende:
WHEN THE MOON HITS YOUR A LIKE A BIG PIZZA PIE THATS AMORE WHEN THE WORLD SEEMS SEEMS TO SHINE LIKE YOUVE HAD TO MUCH WINE THATS AMORE
Je Usernaamquote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef Zuunigerd het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je verwees naar mijn flauwe woordgrap.
Ik zal het onthoudenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
InderdaadMaar de keuze ligt bij jou, ik denk wel, als je het maakt, dat je er geen spijt van gaat krijgen.
ps; Als je tomatensaus koopt, koop dan van die kleine blikjes.
Ik doe het met plezierquote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dank dat je dit nummer weer onder mijn aandacht hebt gebracht
Jij gaat vechten tegen Knetter. Dalando is de pokemon trainer van Knetter en we maken ze kapot! KAPOT ZEG IKquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
MAAR DAN MAANDAGAVOND VAN 21 TOT 22
Ich bin dabei, mattiequote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef Snuf. het volgende:
[ afbeelding ]
MAAR DAN MAANDAGAVOND VAN 21 TOT 22
Vechten is niet erg vrouwelijk.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Jij gaat vechten tegen Knetter. Dalando is de pokemon trainer van Knetter en we maken ze kapot! KAPOT ZEG IK
[..]
Jij gaat vechten tegen Knetter. Dalando is de pokemon trainer van Knetter en we maken ze kapot! KAPOT ZEG IK
Nee maar in bikini worstelen welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vechten is niet erg vrouwelijk.
alleen hierom win ik alquote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Vechten is niet erg vrouwelijk.
[..]
pics van je zusje's tostiquote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef Snuf. het volgende:
Ik zou een tosti maken voor mijn zusje maar ik heb er geen zin in
Pics van jequote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Snuf. het volgende:
Effe tosti maken voor mijn zusje bek in 2 minutes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij gaat neer knettermens.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
alleen hierom win ik al![]()
Viroquote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef Viro het volgende:
Ik ben het niet eens met de TT![]()
Middag allemaal
Doe je Scratchquote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij gaat neer knettermens.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jij gaat neer knettermens.
So_Surreal_Babyquote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
Welk gefrustreerd ventje is verantwoordelijk voor die TT?
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
Welk gefrustreerd ventje is verantwoordelijk voor die TT?
de jouwe zekerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Neroje draait goede verzoekjes
Inderdaad. Bazenmuziekquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
Neroje draait goede verzoekjes
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
* SperzieboonToon schreeuwt mee met deze aftandse herrie
BOTSquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
IK ZAL EEN MUTE OP JE NEUS GEVEN
* Spouwerranger doet dat ookquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef SperzieboonToon het volgende:
* SperzieboonToon zingt meeee
gruntenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:48 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
1. ze schreeuwen niet
2. Metallica is bij voorbaad geen herrie
MOETE KOME DAN VERREKTE KUTquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who motivates the motivator?
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
MOETE KOME DAN VERREKTE KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
MOETE KOME DAN VERREKTE KUTALS GIJ MAAR GODVERDOMME VAN MIJNE BIER AFBLIJFT KUTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2+2=5 met heel erg grote waardes van 2
Blijf Godverdomme van me bier af vuile kuthoer BAM
Ik luister niet mee. Ik bedoelde grunten in het algemeen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Dit is niet grunten, hoor. Dit is een beetje ruig zingen
quote:
oke..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef killerbee911 het volgende:
[..]
ALS GIJ MAAR GODVERDOMME VAN MIJNE BIER AFBLIJFT KUT
Dan is het goedquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik luister niet mee. Ik bedoelde grunten in het algemeen.
Grunten vind ik meh..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik luister niet mee. Ik bedoelde grunten in het algemeen.
Rot op manquote:
Nee, en nu opbokkenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef SperzieboonToon het volgende:
Word Draakje automatisch ingestart?
Stekker eruit trekken en uit het raam flikkerenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Neroje het volgende:
Ik hoor niks meer hier, stofzuiger in de buurt
nvm.. ik faalquote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Dalando heeft een kwaliteittopic gemaakt, ik vind dat jullie allemaal even een ':Y' moeten posten
=D
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
Dalando heeft een kwaliteittopic gemaakt, ik vind dat jullie allemaal even een ':Y' moeten posten
=D
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef killerbee911 het volgende:
I dare you to google this
[ afbeelding ]
Ik denk dat ik dat niet wilquote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef killerbee911 het volgende:
I dare you to google this
[ afbeelding ]
Ik niet. Ik haat dit nummer echt.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
mooi liedje
* Knetterkrankjorum zingt mee
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik niet. Ik haat dit nummer echt.
Nee, absoluut niet. heeft te maken met soa's. Dat is alles wat ik erover zegquote:
Okquote:Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Nee, absoluut niet. heeft te maken met soa's. Dat is alles wat ik erover zeg
JA KUT.. nu kan ik niet meer respecten op hyvesquote:Ai, dat gaat niet
Nee die ging naar huisquote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef Snuf. het volgende:
Is So Surreal Baby er nog?
ik heb een paint voor hem gemaakt
Eigenlijk moet je dat nietquote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Eigenlijk moet ik een keertje een uurtje keiharde heavy metal draaien![]()
Ja, met van die finse bandjesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Eigenlijk moet ik een keertje een uurtje keiharde heavy metal draaien![]()
Fintrollquote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, met van die finse bandjes
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef Snuf. het volgende:
Ok dan laat ik hem zo wel zien. Of willen jullie hem nu al zien?
Hou je kopquote:
Die heb ik alleen (nog) nietquote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, met van die finse bandjes
Zo gaan de geruchtenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef Neroje het volgende:
Dus als ik hem zometeen uitzet komt Draakje vanzelf?
eggstcactlyquote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef Neroje het volgende:
Dus als ik hem zometeen uitzet komt Draakje vanzelf?
Doe eens normaalquote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt
echt waar
is sow
Knetter, wat is er aan de hand?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt
echt waar
is sow
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
klopt
echt waar
is sow
Nope, zie rooster.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
We kunnen dus niet requesten?
Le Freak" is a successful 1978 disco song by the musical band Chicquote:
de meeste muziek was wel beter dan 80% van nuquote:
quote:
quote:De grondslag voor het internet is ARPANET, een in 1969 door ARPA
quote:De term "Internet" werd in 1974 voor het eerst gebruik
Het is patatquote:
ga eens ergens anders lollig doenquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:03 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat iedereen Megan Fox wel zou schenken
QFTquote:Op maandag 21 februari 2011 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de meeste muziek was wel beter dan 80% van nu
Dat valt vies tegen. Alleen de goede muziek weten we ons nog te herinneren, maar reken maar dat er ook kutplaten werden gemaakt.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
de meeste muziek was wel beter dan 80% van nu
Maar tegenwoordig worden kutplaten populair, dat is het verschilquote:Op maandag 21 februari 2011 17:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat valt vies tegen. Alleen de goede muziek weten we ons nog te herinneren, maar reken maar dat er ook kutplaten werden gemaakt.
gefixt mattiequote:Op maandag 21 februari 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kappen met het editen van mijn quotes want ik zeg nooit doen, maar schenken.
Sterrenstofquote:Op maandag 21 februari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Maar tegenwoordig worden kutplaten populair, dat is het verschil
QFTquote:Op maandag 21 februari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Dit.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Alle Nederlandse rap en muziek met autotune___
Ga naar Belgiëquote:Op maandag 21 februari 2011 17:04 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doorgaan met het editen van mijn quotes want ik zeg doen tegen editten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |