Ah.. okequote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Die ArcticMoon's post werden verwijderd
Ik heb nooit scharrels.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inmiddels alweer 2 scharrels verder hoor. Het zijn uiteindelijk allemaal night-one stand geworden. Ze begonnen allemaal irritant te doen tijdens de tweede date. Wat kunnen vrouwen zeiken, zeg
Dat duurt nog wel effequote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand nog goed muziek voor mijn uitzending zondag?
Alle genre's zijn welkom.
Dat is wel erg simpel allemaal inderdaad. Dan is de lol er ook vanaf als ze enkel als pocket pussy dient.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik hosselde chick toen was ik met haar aan het zoenen en toen stopte ze opeens. IK ZO WTF. Spuugde ze een kauwgompje uit_!
Maar daar gaat het niet om. Ik vroeg aan haar: Heb je nog wat beleefd vandaag? Zegt ze: Mijn nagel is gebroken. Maar verder niet echt hoor______!
Gewoon neuken en weggooien dan.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Oke ik hosselde chick toen was ik met haar aan het zoenen en toen stopte ze opeens. IK ZO WTF. Spuugde ze een kauwgompje uit_!
Maar daar gaat het niet om. Ik vroeg aan haar: Heb je nog wat beleefd vandaag? Zegt ze: Mijn nagel is gebroken. Maar verder niet echt hoor______!
ja dat krijg je met die blonde mokkelsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Alsof dat lekker zoent met kwuagom in je bekquote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Wees blij. Je wil niet weten hoeveel moeite sommige chicks doen als ze eenmaal binnen zijnquote:
Stuur eens watquote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef gebruikersnaamhier het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel effe
Ik zou dubstep draaien![]()
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Wees blij, ik ben maagd joh ik heb niks om blij over te zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wees blij. Je wil niet weten hoeveel moeite sommige chicks doen als ze eenmaal binnen zijn. Waarom krijg ik altijd van die klingy, zeikwijven?
Zo zijn vrouwen. Je moet door blijven vragen, op een gegeven lullen ze je de oren van je kop, geloof mequote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef Snuf. het volgende:
Oh, ik ben er af toe, er moet ook gewerkt worden hierquote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ik zag je naam staan bij Wie is Online
Ik heb 1 keer een relatie van 17 maanden aangedurfd. Vervolgens heeft zij d'r een einde aan gebreid. Daarna bleef het bij scharrelsquote:Op maandag 21 februari 2011 15:45 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wees blij. Je wil niet weten hoeveel moeite sommige chicks doen als ze eenmaal binnen zijn. Waarom krijg ik altijd van die klingy, zeikwijven?
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef Dromenvangertje het volgende:
Iemand nog goed muziek voor mijn uitzending zondag?
Alle genre's zijn welkom.
Ik hossel ook alleen maar 14 en 15 jarige hockeysletjes hoorquote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees blij, ik ben maagd joh ik heb niks om blij over te zijn.
Kan er geen instelling van vinden in VDJ, in mijn configuratiescherm staat de versterking op maximaal...quote:Op maandag 21 februari 2011 15:44 schreef Neroje het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat komt, even kijken of ik dat kan fixen...
Ah okequote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Oh, ik ben er af toe, er moet ook gewerkt worden hier
Zet je muziek anders iets zachter, zetten wij de radio harderquote:Op maandag 21 februari 2011 15:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Kan er geen instelling van vinden in VDJ, in mijn configuratiescherm staat de versterking op maximaal...
Dus ehm, tja...
Ik woon in de Bijlmer er zijn hier geen hockeysletjes.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik hossel ook alleen maar 14 en 15 jarige hockeysletjes hoor
microfoon dichterbij? harder praten ?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:47 schreef Neroje het volgende:
[..]
Kan er geen instelling van vinden in VDJ, in mijn configuratiescherm staat de versterking op maximaal...
Dus ehm, tja...
Dat is dan mooi kut.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in de Bijlmer er zijn hier geen hockeysletjes.
Je bent pas 17. komt welquote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Wees blij, ik ben maagd joh ik heb niks om blij over te zijn.
Ik heb al verschillende lange relaties gehad, alle met lekkere wijven bythewayquote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer een relatie van 17 maanden aangedurfd. Vervolgens heeft zij d'r een einde aan gebreid. Daarna bleef het bij scharrels..
FAP*FAP*FAP*FAP*FAPquote:
Bijlmerramp meegemaakt?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon in de Bijlmer er zijn hier geen hockeysletjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |