FOK! en de streams tegelijk?quote:Op maandag 14 februari 2011 02:44 schreef Kwaliteit het volgende:
Live op je desktop?
Hier is hij dan:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story.exe
Beeld toch iets te groot? Gebruik de mini versie:
http://www.spixtv.nl/Secret%20Story%20Mini.exe
En hoe geeft dat oog windrichtingen aan?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het oog wat je bv nu ziet via de streamlock op 1 en 2.
Boven = noord, links = westen, rechts = oosten en omlaag = zuidenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:09 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
En hoe geeft dat oog windrichtingen aan?
En vond ze het lekkerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:09 schreef feldie het volgende:
So joanna schudt de tieten van pruillipje op en neer
Sofia en Philip alleen meen ik. Heb Sharon niet gezien bij dat gesprek.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ze had iig een gesprek aangevraagd om eventueel haar 24 uur aan te vragen, zoiets ving ik op tijdens het tranenfestival gisteren toen ze op bed lag met Sharon, vlak na de champagne. Ik heb geen idee hoe en wat maar zowel Sharon als Sofia en ik meen Philip (?) weet niet meer welke man, hebben heel erg op haar ingepraat om er nog goed over na te denken.
En ctrl+f5?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gebruik geen firefox, maar wel spixtv
Die was als eerste met haar aan het praten, daarna ging ze met Sofia en Philip snotteren, toen heb ik die stream uit gedaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sofia en Philip alleen meen ik. Heb Sharon niet gezien bij dat gesprek.
Deze werkt ook niet meer http://www.spixtv.nl/streams.htm, je moet /streams.htm weglatenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:11 schreef D. het volgende:
[..]
Ik gebruik geen firefox, maar wel spixtv
waar?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:08 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Lol, waar is een streamlock als je er 1 nodig hebt, nu gewoon 4 streams.
Zie mij vorige postquote:Op maandag 21 februari 2011 16:13 schreef Krambo het volgende:
[..]
Deze werkt ook niet meer http://www.spixtv.nl/streams.htm, je moet /streams.htm weglaten
Ja, maar als je geheim eenmaal geraden is kunnen ze ja kluis niet meer leeghalen?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef PinkDream het volgende:
Wanneer een bepaald geheim geraden wordt, betekent dat niet dat je het huis moet verlaten. Wel houdt het in, dat je al het geld dat je tot dat moment vergaard hebt, in een keer kwijt bent aan degene die jouw geheim onthuld heeft. Je blijft dus in het spel, maar moet je kapitaal weer vanaf nul opbouwen.
Niet echt, er mag gedrukt worden maar dat doet niemand.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:15 schreef Ceetje.. het volgende:
eey allemaal,
nog iets spannends gebeurd sinds het tranenfestijn gisteravond?
Nopequote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef feldie het volgende:
[..]
Ja, maar als je geheim eenmaal geraden is kunnen ze ja kluis niet meer leeghalen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Geweldig beeld dit!!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Mag die persoon dan ook niet nog een keer naar het geheim raden?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef PinkDream het volgende:
Wanneer een bepaald geheim geraden wordt, betekent dat niet dat je het huis moet verlaten. Wel houdt het in, dat je al het geld dat je tot dat moment vergaard hebt, in een keer kwijt bent aan degene die jouw geheim onthuld heeft. Je blijft dus in het spel, maar moet je kapitaal weer vanaf nul opbouwen.
ikke niet, hier doet niks het, spixtv niet en hole1988 ook niet. waar ligt dat aan?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ah je was er al achtergekomen , alleen werkt de full-screen n iet bij mij
Dure streams?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef PinkDream het volgende:
We hebben geluisterd naar jullie feedback op de dure streams en hebben daarom speciaal voor jullie weekabonnementen ontwikkeld. Check hier voor de aanbieding.
Komt van de SST hyves
hahaha speciale abo terwijl ze steeds eruit liggen pfff
Dat weet ik nietquote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag die persoon dan ook niet nog een keer naar het geheim raden?
Anders bouw je voor niets kapitaal op natuurlijk.En het heeft geen nut om kapitaal op te bouwen, want die andere persoon kan makkelijk het geheim doorlullen naar een ander in het huis. Dan sta je zo weer op 0.
Heb je Chrome of Firefox?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke niet, hier doet niks het, spixtv niet en hole1988 ook niet. waar ligt dat aan?
firefox, maar spixtv doet het nu ineens weer wel, hole1988 niet, die vond ik wel fijner (kon ik fokken en kijken tegelijk). Die heeft het tot vanochtend wel gedaan onder firefoxquote:
zonder geld kan je niet raden hequote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag die persoon dan ook niet nog een keer naar het geheim raden?
Anders bouw je voor niets kapitaal op natuurlijk.En het heeft geen nut om kapitaal op te bouwen, want die andere persoon kan makkelijk het geheim doorlullen naar een ander in het huis. Dan sta je zo weer op 0.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef MargrietV het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)eden__.html?sn=prive
Ja kom gaan we met zijn allen in fakking Thailand zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef feldie het volgende:
Tsjikkies, tsjikkies! Word gek van dat mens!
hier ook 1 en 2 wel. Maareeeehhhh, ze vervelen zich dus nog steeds dood (net als wij als we fok niet hadden)?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
http://www.imgdumper.nl/u(...)-Untitled-8_copy.jpg
Nee 3 & 4 hebben SLquote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:25 schreef Papiergeld het volgende:
En we zijn terug
Edit: bij af, gewoon weer SL
die zijn doof, net zoals de regisseur blind isquote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer en kut met peren geluid is zo bar en boos slecht op stream 1 echt wat zijn dat voor lui daar bij de geluids regie, echt pppfffttttt
stream 2 is beter, ze zijn denk ik omgewisseld.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:26 schreef Toverheks het volgende:
goffer de goffer en kut met peren geluid is zo bar en boos slecht op stream 1 echt wat zijn dat voor lui daar bij de geluids regie, echt pppfffttttt
Ik bedoel dan ook...de andere bewoners die naar jouw geheim raden als iemand jouw geheim al weet en heeft geraden.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
zonder geld kan je niet raden he
Nee als het geheim word geraden krijgen ze allemaalndat filmpje te zienquote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook...de andere bewoners die naar jouw geheim raden als iemand jouw geheim al weet en heeft geraden.
echt he wat een aanfluiting, weten die portugeesjes niet hoe ze met knopjes moeten draaien en dat metertjes uitslaan als er geluid isquote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
die zijn doof, net zoals de regisseur blind is
je gaat toch niet op een lege kluis raden?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook...de andere bewoners die naar jouw geheim raden als iemand jouw geheim al weet en heeft geraden.
dank je welquote:Op maandag 21 februari 2011 16:27 schreef Green1 het volgende:
[..]
stream 2 is beter, ze zijn denk ik omgewisseld.
neee joh, die hebben ze gewoon van de straat geplukt, doe maar watquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he wat een aanfluiting, weten die portugeesjes niet hoe ze met knopjes moeten draaien en dat metertjes uitslaan als er geluid is
vind het een aanfluiting die hele regie, ze hebben al kunnen oefenen, en de bewoners zitten er alweer ruim een week maar verbetering ho maarquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
neee joh, die hebben ze gewoon van de straat geplukt, doe maar wat
Ik kan echt niks vinden op de SST site.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef PinkDream het volgende:
We hebben geluisterd naar jullie feedback op de dure streams en hebben daarom speciaal voor jullie weekabonnementen ontwikkeld. Check hier voor de aanbieding.
Nee, als die persoon alweer geld heeft. Maar dat is nutteloos als iemand jouw geheim al weet en die doorspeelt naar de anderen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je gaat toch niet op een lege kluis raden?
Ooooh, oke. Dus dan kan het niet meer worden geraden....maar je kan nog wel kapitaal opbouwen met missies, dat niet meer minder kan worden? Dat is dan toch raar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:28 schreef PinkDream het volgende:
[..]
Nee als het geheim word geraden krijgen ze allemaalndat filmpje te zien
nee met het geld van de missie kan je volgens mij ,weer raden op het geheim van andere,en dus weer verliezen als je misgoktquote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooooh, oke. Dus dan kan het niet meer worden geraden....maar je kan nog wel kapitaal opbouwen met missies, dat niet meer minder kan worden? Dat is dan toch raar.
Je kunt geld verdienen met missies en vervolgens iemands geheim raden.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
je gaat toch niet op een lege kluis raden?
Wat wil je... die werken waarschijnlijk ook maar voor een Big Mac en een blikje Fantaquote:Op maandag 21 februari 2011 16:29 schreef Toverheks het volgende:
[..]
echt he wat een aanfluiting, weten die portugeesjes niet hoe ze met knopjes moeten draaien en dat metertjes uitslaan als er geluid is
Juist ja!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nee met het geld van de missie kan je volgens mij ,weer raden op het geheim van andere,en dus weer verliezen als je misgokt
Dat heb ik al een keer eerder gelezen!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef beaverhausen het volgende:
[..]
Wat wil je... die werken waarschijnlijk ook maar voor een Big Mac en een blikje Fanta.
Bij de Twitterberichten staat dat het zsm op de site komt en dat een pakket 4,50 per week kost.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik kan echt niks vinden op de SST site.
of gaan zittenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:35 schreef Green1 het volgende:
En als het dan nog een goeie gitaar was, en hij goed kon spelen, en het niet heel de tijd hetzelfde deuntje was, oké... ik zou als ik daar zat onderhand wel een keer per ongeluk op dat ding zijn gaan staan ofzo..
Ik zie het nu ook. Thnx.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef Copycat het volgende:
Bij de Twitterberichten staat dat het zsm op de site komt en dat een pakket 4,50 per week kost.
Ja daar zal ook wel weer iets op verzonnen worden tegen die tijd hahaquote:Op maandag 21 februari 2011 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ooooh, oke. Dus dan kan het niet meer worden geraden....maar je kan nog wel kapitaal opbouwen met missies, dat niet meer minder kan worden? Dat is dan toch raar.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:34 schreef Green1 het volgende:
Kan servio die gitaar niet even anaal bij karim inbrengen?
d'r is toch nergens ook maar enige verbetering. Heb jij al wat gemerkt van meer aktie, opdrachten etc.? Het is en blijft gewoon een saaie bedoening. Als ik niet op dit forum had gezeten, echt, dan was ik na 1 dag al afgehaaktquote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het een aanfluiting die hele regie, ze hebben al kunnen oefenen, en de bewoners zitten er alweer ruim een week maar verbetering ho maar
Yep, en nog valt er niks te melden.quote:
hier ook niet, maar daar krijg ik ook een of andere foutmeldingquote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
nou die hole doet het nog steeds niet
jup en de andere doen het ook niet bij mijnquote:Op maandag 21 februari 2011 16:38 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
hier ook niet, maar daar krijg ik ook een of andere foutmelding
i heb hem niet open staan ,maar als ik hem open krijg ik die fout meldingquote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Ceetje.. het volgende:
b_engeltje, heb site van hole afgesloten en opnw opgestart, doet het nu ook weer!
Laters!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga nog even wat werken en de familie voeren zometeen, zie jullie vanavond wel weer.
Toedels.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef Ceetje.. het volgende:
luitjes, ik ga nog even wat werken en de familie voeren zometeen, zie jullie vanavond wel weer.
Ze moet natuurlijk wel wát zeggen om het geloofwaardig te doen zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef -Strawberry- het volgende:
Alex: Maar vriendschappelijk of ehh...
Laura: Nee ik vind Guido wel echt leuk. Niet verliefd, maar wel echt een klik.
heb dat ook een paar keer gehad, maar nu doet ie het weer. Waarom, geen idee, kreeg tot 5 minuten geleden ook een foutmelding. Ik heb toen de hele webpagina afgesloten en even later opnieuw geopend, toen deed alles het ineens wel, meer tips heb ik niet voor jequote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
i heb hem niet open staan ,maar als ik hem open krijg ik die fout melding
snap dus niet wat je bedoeld geloof ik
Tjezusquote:Op maandag 21 februari 2011 16:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
Toedels.![]()
Ze zingen Sinterklaasliedjes.
Ik begrijp de zin van deze opdracht ook niet.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef freaky40 het volgende:
Snap er helemaal niets meer van dat 'geheim' tussen Laura en Guido. Ze spreekt zich elke keer tegen en toch moeten ze doen of ze een relatie hebben, vaag.
ze moet andere doen eloven dat er een relatie isquote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik begrijp de zin van deze opdracht ook niet.
Of dat hij wel echt is en zij dan dus het geld opstrijken.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze moet andere doen eloven dat er een relatie is
het geheim is dat de relatie nep is
dus andere moeten drukken dat de relatie tussen laura en guido nep is
Ah, dat klinkt al anders...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef catwaezle het volgende:
Laura: "Hij heeft nooit tegen mij gezegd dat ie geen vriendin heeft"
dat is dan niet zo moeilijk te raden denk ik, deze 'relatie' komt heel nep overquote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
ze moet andere doen eloven dat er een relatie is
het geheim is dat de relatie nep is
dus andere moeten drukken dat de relatie tussen laura en guido nep is
Kansloos.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Mylene het volgende:
Alex heeft gewoon de vlindertjes in zijn buik van Laura.
Of hij is gewoon een beetje hitsig, dat kan ook.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Mylene het volgende:
Alex heeft gewoon de vlindertjes in zijn buik van Laura.
Ik denk dat zowel Laura als Alex behoorlijk gek zijn op elkaar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een beetje hitsig, dat kan ook.
Yups dat gevoel heb ik ook. Alleen zit Laura wel met dat gedeelde geheim met guidoquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Ik denk dat zowel Laura als Alex behoorlijk gek zijn op elkaar.
Psiesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef catwaezle het volgende:
[..]
nee ze moet de andere doen geloven dat ze verliefd zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef catwaezle het volgende:
Laura zegt weer dat ze niet verliefd is. Maar is dan de missie niet gewoon mislukt?
De regie moet ingrijpen vind ik, want ze moet dus spelen dat ze wél verliefd is.
De rest mag eerst niet weten dat ze verliefd zijn maar het wel zijn en dan moeten ze weten dat het nep is. Zoiets is het volgens mij.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef catwaezle het volgende:
Laura zegt weer dat ze niet verliefd is. Maar is dan de missie niet gewoon mislukt?
De regie moet ingrijpen vind ik, want ze moet dus spelen dat ze wél verliefd is.
Ja, kon je een paar dagen geleden al zien. Hij kijkt zo lief naar haar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:47 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de missie is de rest van de bewoners te laten geloven dat ze verliefd zijn. Het geheim is dan dat dat nep is.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef marky het volgende:
[..]
De rest mag eerst niet weten dat ze verliefd zijn maar het wel zijn en dan moeten ze weten dat het nep is. Zoiets is het volgens mij.
Het is een fake-relatie. Dat moeten de deelnemers raden. Kansloos dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef marky het volgende:
De rest mag eerst niet weten dat ze verliefd zijn maar het wel zijn en dan moeten ze weten dat het nep is. Zoiets is het volgens mij.
mja als je iemand in het huis vindt die je gewoon echt leuk vind is dat moeilijk... Vooral omdat diegene niet achter dat gedeelde geheim mag komen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de missie is de rest van de bewoners te laten geloven dat ze verliefd zijn. Het geheim is dan dat dat nep is.
Dat is het hele 'drama' achter deze missie en het geheim van Laura en Guido. Laura is een beetje gek op Alex, maar kan en mag dat eigenlijk niet laten merken.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Olga het volgende:
[..]
mja als je iemand in het huis vindt die je gewoon echt leuk vind is dat moeilijk... Vooral omdat diegene niet achter dat gedeelde geheim mag komen.
Waarvan akte...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef marky het volgende:
Ik vind Alex een redelijk saai persoon. Zie geen passie bij die knul, helemaal niets waarvan ik denk daar gaat hij voor.
Dus de bedoeling is iemand zo ver krijgen dat hij/zij drukt om te zeggen dat zij een stel zijn. Ik vind het heel vaag, hoe kunnen de andere bewoners nu weten dat dit een geheim KAN zijn als ze net moesten doen alsof het in het huis is begonnen. Ik vind dit een heel vaag en gecompliceerd geheim.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:50 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, de missie is de rest van de bewoners te laten geloven dat ze verliefd zijn. Het geheim is dan dat dat nep is.
Op zich wel slim dat ze dit zegt. Want het is wel waar.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef catwaezle het volgende:
Laura tegen Alex: "Denk je dat ik met hem een stap zou zetten als ik weet dat hij een vriendin heeft?"
Yups en dat zie je duidelijk. Alex zoekt niet alleen laura op maar andersom ook. Alsof ze naar elkaar worden toegetrokkenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is het hele 'drama' achter deze missie en het geheim van Laura en Guido. Laura is een beetje gek op Alex, maar kan en mag dat eigenlijk niet laten merken.
Klopt, vind ik ook. Telkens zo neutraal...quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef marky het volgende:
Ik vind Alex een redelijk saai persoon. Zie geen passie bij die knul, helemaal niets waarvan ik denk daar gaat hij voor.
Nee, ze moeten gewoon openlijk laten zien dat ze een stel zijn... en de bewoners moeten dan zien te raden dat dat nep is.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dus de bedoeling is iemand zo ver krijgen dat hij/zij drukt om te zeggen dat zij een stel zijn. Ik vind het heel vaag, hoe kunnen de andere bewoners nu weten dat dit een geheim KAN zijn als ze net moesten doen alsof het in het huis is begonnen. Ik vind dit een heel vaag en gecompliceerd geheim.
Maakt ie ook niet. Zie het niet gebeuren in iedergeval.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Arme Alex, hij denkt echt dat hij geen kans maakt nu....
Inderdaad. Laura is veel te veel bezig met de camera's en de kijkers en haar werk om dat toe te laten.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt ie ook niet. Zie het niet gebeuren in iedergeval.
Laura is echt gek op hem en andersom ook. Dat ziet iedereen. Als ze dat niet was, zou ze niet zo vaak bij hem kruipen aangezien ze de bewoners moet laten denken dat ze gek is op Guido.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maakt ie ook niet. Zie het niet gebeuren in iedergeval.
Dat geneuzel idd van hem op dat rare zachte toontje van hem. Volgens mij wordt ze daar al behoorlijk kriegel van had ik net in de gaten.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef toxikon het volgende:
[..]
druk bezig zijn glazen in te gooien?
Was dat niet rond een uur of 4-5 's middags?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoelaat begonnen de nominaties vorige week?
Exact !quote:Op maandag 21 februari 2011 16:53 schreef Olga het volgende:
[..]
Yups en dat zie je duidelijk. Alex zoekt niet alleen laura op maar andersom ook. Alsof ze naar elkaar worden toegetrokken
Ja, dat klopt, maar hoe zouden ze dat dan door moeten hebben? Heel gewoon omdat het helemaal niet raar is om als je wel verliefd wordt in dat hok je dan een beetje rustig aan doet vanwege de camera' s en de familie en andere naasten die zitten te kijken. Het geheim is dat de relatie nep is, maar hoe iemand dat ooit moet zien te raden is mij een raadsel.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:54 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Nee, ze moeten gewoon openlijk laten zien dat ze een stel zijn... en de bewoners moeten dan zien te raden dat dat nep is.
Geen idee eik. Rond de klok van 17.00 uur?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:55 schreef DGK-Eric het volgende:
Hoelaat begonnen de nominaties vorige week?
Guido fladdert een beetje van Laura naar Servio en weer terug.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef marky het volgende:
Opzich is die driehoeksverhouding Alex-Laura-Guido wel aardig voor een RLS. Zeker gezien er ook nog een Servio rondom Guido zweeft.
Mja Servio heeft een man (getrouwd) en Guido een vriendin. Verwacht daar niet te veel van.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef marky het volgende:
Opzich is die driehoeksverhouding Alex-Laura-Guido wel aardig voor een RLS. Zeker gezien er ook nog een Servio rondom Guido zweeft.
Neuhh, ze trekt naar iedereen toe. Niet specifiek alleen naar hem. Overigens zijn relaties in dat huis heel anders dan in 'real life' natuurlijk. Dat moet ook niet vergeten worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Laura is echt gek op hem en andersom ook. Dat ziet iedereen. Als ze dat niet was, zou ze niet zo vaak bij hem kruipen aangezien ze de bewoners moet laten denken dat ze gek is op Guido.
Mij ook. Zeker omdat ze nog alles behalve een relatie hebben. Ze hebben nog niet eens gekust.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar hoe zouden ze dat dan door moeten hebben? Heel gewoon omdat het helemaal niet raar is om als je wel verliefd wordt in dat hok je dan een beetje rustig aan doet vanwege de camera' s en de familie en andere naasten die zitten te kijken. Het geheim is dat de relatie nep is, maar hoe iemand dat ooit moet zien te raden is mij een raadsel.
Door de clue's, of andere dingen...dat het niet natuurlijk lijkt of zo.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Ja, dat klopt, maar hoe zouden ze dat dan door moeten hebben? Heel gewoon omdat het helemaal niet raar is om als je wel verliefd wordt in dat hok je dan een beetje rustig aan doet vanwege de camera' s en de familie en andere naasten die zitten te kijken. Het geheim is dat de relatie nep is, maar hoe iemand dat ooit moet zien te raden is mij een raadsel.
Omdat ze het spel wel kennen uit de Portugese en Franse versies, waar ook al (varianten van) zo'n geheim bestond.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef kahaarin het volgende:
[..]
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Neuhh, ze trekt naar iedereen toe. Niet specifiek alleen naar hem. Overigens zijn relaties in dat huis heel anders dan in 'real life' natuurlijk. Dat moet ook niet vergeten worden.
Volgens mij zitten beiden niet zo strak in relatiesquote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mja Servio heeft een man (getrouwd) en Guido een vriendin. Verwacht daar niet te veel van.
Nou dat zie ik dan toch echt anders, maar goed. We wachten af.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef catwaezle het volgende:
[..]Ze trekt overduidelijk eigenlijk alleen naar Alex. Dat was vanaf dag 2 ofzo al overduidelijk. Ze heeft nog met niemand zo intiem gezeten als met Alex.
Het nephorloge is een clue, maar niemand begrijpt het. Dat snap ik dan ook wel weer.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Door de clue's, of andere dingen...dat het niet natuurlijk lijkt of zo.
Maar een beetje meer interactie en een stille hint naar de andere spelers dat ze elkaar meer dan leuk vinden is dan wel gewenst.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:58 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Mij ook. Zeker omdat ze nog alles behalve een relatie hebben. Ze hebben nog niet eens gekust.
Maar als de missie was om de bewoners te laten geloven dat ze verliefd zijn, dan hoeft dat kussen in feite ook niet.
Lol, maar net wat ik al zei, natuurlijk ga je niet uitgebreid liggen vozen als je weet dat je familie kijkt, het is dan al gauw een beetje geheimzinnig en gekunsteld.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef -Strawberry- het volgende:
Door de clue's, of andere dingen...dat het niet natuurlijk lijkt of zo.
Ja, dat zou kunnen, maar goed, het blijft mensen op een nare manier voor het blok zetten, dit is niet mijn favoriete geheim.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:59 schreef ChipsZak. het volgende:
Omdat ze het spel wel kennen uit de Portugese en Franse versies, waar ook al (varianten van) zo'n geheim bestond.
Daar heb je gelijk in.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het nephorloge is een clue, maar niemand begrijpt het. Dat snap ik dan ook wel weer.
Slaat toch ook nergens op.
Dat moge duidelijk zijn bij deze...quote:Op maandag 21 februari 2011 17:02 schreef Darklight het volgende:
haha alex is verliefd?? Laura duidelijk niet
Dat is ook een zeer goede aanwijzing inderdaad. Als ze niets voor Alex had gevoeld, had ze wel gewoon gezegd dat ze verliefd is op Guido omdat dat ook haar missie is.!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Laura zegt ook niet voor niets dat ze niet verliefd is op Guido, al was dat wel handiger geweest. Ze wil niet compleet haar kansen verkeken hebben met Alex.
Surequote:Op maandag 21 februari 2011 17:05 schreef Darklight het volgende:
Ze vind alex een schatje maar niet meer dan dat
samen?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef superkokje het volgende:
Monique en laura hebben het in het bubbelbad van de sauna gedaan
Wat voor verspreking?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
whahaha, mooi verspreking van guido!
Ik zou ook even de nominaties afwachten. Als ze dadelijk genomineerd wordt kan ze keihard dr missie spelen om het publiek voor zich te winnen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:04 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat is ook een zeer goede aanwijzing inderdaad. Als ze niets voor Alex had gevoeld, had ze wel gewoon gezegd dat ze verliefd is op Guido omdat dat ook haar missie is.!
Alex: Ja dat is wel normaal voor een 20 jarige, dat je verliefd kan worden op iedereen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:10 schreef catwaezle het volgende:
Guido: "Ik vind Joanna ook leuk. Het is gewoon een lekker wijf!"
Laura vindt dat vast wel leuk omdat ze hem ook erg leuk vindt. Het probleem is dat ze het absoluut niet mag laten merken en dat is dan weer alles behalve leuk.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:11 schreef Darklight het volgende:
Maar Alex heeft dus in de kvdw gezegd dat die verliefd is op Laura? En Laura vind dat niet leuk
Dat doet ze dus omdat ze haar kansen met Alex, op wie ze wel een beetje gek is, niet geheel wil verspelen.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:12 schreef creno het volgende:
Waarom zegt Laura niet gewoon dat ze wel verliefd is op Guido, het wordt al gedacht en nu is er nog niet eens sprake van een geheim.
5 e voor j etietenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef -Strawberry- het volgende:
Joanna: Ik ben in de uitverkoop vandaag.
[ afbeelding ]
Ik ook niet: ze is gewoon lekker irritant!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Darklight het volgende:
Ik heb nooit een hekel aan Joanna gehad
Misschien is het zo dat die huilbui van gisteren een hoop druk van de ketel heeft gehaald?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef catwaezle het volgende:
In het begin dachten velen nog dat het hele huis de pest aan Joanna zou krijgen, maar volgens mij is Joanna behoorlijk bijgedraaid en leuker geworden.
kwaliteit heeft een of ander .bat bestand gemaakt . tegen de reclamesquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef Robbiedd het volgende:
Ik heb vast iets gemist vandaag, ben er nu pas. Maar op spixtv komt ineens reclame en die andere (http://streams.selfip.com/secret/) werkt niet
Denk ik niet hoor. Het moet er ook niet ál te dik bovenop liggen. En daarbij is daar nog de zgn vriendin van Guido. Dus normaal gesproken zou iemand ook wel zeggen dat hij/zij niet verliefd is, al is het uit zelfbescherming voor 't geval die vriendin toch echt zou zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:13 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat doet ze dus omdat ze haar kansen met Alex, op wie ze wel een beetje gek is, niet geheel wil verspelen.
Dat moet het dus wél. Ze moet iedereen zo snel mogelijk overtuigen dat ze verliefd is op Guido en andersom. Dus dat je het gewoon uitspreekt is wel het meest makkelijke.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Denk ik niet hoor. Het moet er ook niet ál te dik bovenop liggen.
Joanna wilde Guido wel helpen als hij een keer iets zeker denkt te weten en geld nodig heeft om te drukken. (geen idee hoe trouwens)quote:Op maandag 21 februari 2011 17:17 schreef Tamaartje het volgende:
Ik val er net in.. wat spreken Joanna en Guido nu af?
Ja, maar hij moet ook iemand anders laten drukken nu ofzo..quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Joanna wilde Guido wel helpen als hij een keer iets zeker denkt te weten en geld nodig heeft om te drukken. (geen idee hoe trouwens)
Ah oke.. niet helemaal duidelijk dusquote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Joanna wilde Guido wel helpen als hij een keer iets zeker denkt te weten en geld nodig heeft om te drukken. (geen idee hoe trouwens)
ze heeft gewoon zin om te neuken. ze kreeg al de rillingen van guido's parfum eergister, deed haar aan haar 'vent'denken, dus nu zal ze wel nog geiler zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef DGK-Eric het volgende:
Joanna heeft vandaag duidelijk d'r slijm-modus aangezet met die stortvloed van complimenten...
Ja quote even selectief.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:18 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat moet het dus wél. Ze moet iedereen zo snel mogelijk overtuigen dat ze verliefd is op Guido en andersom. Dus dat je het gewoon uitspreekt is wel het meest makkelijke.
Door Guido z'n geheim zogenaamd te raden, bijvoorbeeld door te zeggen: "Guido's geheim is dat hij een kip is geewest".quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Door fout op guidson te gokken?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Joanna is ALTIJD leukquote:Op maandag 21 februari 2011 17:15 schreef catwaezle het volgende:
In het begin dachten velen nog dat het hele huis de pest aan Joanna zou krijgen, maar volgens mij is Joanna behoorlijk bijgedraaid en leuker geworden.
Dat zij dan gaat drukken denk ik? Ze heeft ook wel door dat er mensen zijn die het spel beter spelen dan zij, mannen om haar vinger winden en laten denken dat ze hen leuk lief en aardig vindt is ook een taktiek natuurlijk. Als ze haar zien als dom blondje dat niet gevaarlijk is dan is dat voor haar alleen maar beter.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:19 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar dat kost haar dan wel een smak geld.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:20 schreef RethXoth het volgende:
[..]
Door Guido z'n geheim zogenaamd te raden, bijvoorbeeld door te zeggen: "Guido's geheim is dat hij een kip is geewest".Dan heeft hij weer geld en kan hij iets raden, aangezien hij 'meer weet' dan de rest.
en ze mag de hele week niet meer drukkenquote:Op maandag 21 februari 2011 17:21 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al, maar dat kost haar dan wel een smak geld.
Blijkbaar heeft ze dat er voor over.
Precies. Dus lijkt me niet echt slim.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
en ze mag de hele week niet meer drukken
Er komen nog 11 hele weken he.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:22 schreef gniffie het volgende:
[..]
en ze mag de hele week niet meer drukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |