Ja, maar als je geheim eenmaal geraden is kunnen ze ja kluis niet meer leeghalen?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef PinkDream het volgende:
Wanneer een bepaald geheim geraden wordt, betekent dat niet dat je het huis moet verlaten. Wel houdt het in, dat je al het geld dat je tot dat moment vergaard hebt, in een keer kwijt bent aan degene die jouw geheim onthuld heeft. Je blijft dus in het spel, maar moet je kapitaal weer vanaf nul opbouwen.
Niet echt, er mag gedrukt worden maar dat doet niemand.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:15 schreef Ceetje.. het volgende:
eey allemaal,
nog iets spannends gebeurd sinds het tranenfestijn gisteravond?
Nopequote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef feldie het volgende:
[..]
Ja, maar als je geheim eenmaal geraden is kunnen ze ja kluis niet meer leeghalen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Geweldig beeld dit!!!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Mag die persoon dan ook niet nog een keer naar het geheim raden?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef PinkDream het volgende:
Wanneer een bepaald geheim geraden wordt, betekent dat niet dat je het huis moet verlaten. Wel houdt het in, dat je al het geld dat je tot dat moment vergaard hebt, in een keer kwijt bent aan degene die jouw geheim onthuld heeft. Je blijft dus in het spel, maar moet je kapitaal weer vanaf nul opbouwen.
ikke niet, hier doet niks het, spixtv niet en hole1988 ook niet. waar ligt dat aan?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:16 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ah je was er al achtergekomen , alleen werkt de full-screen n iet bij mij
Dure streams?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef PinkDream het volgende:
We hebben geluisterd naar jullie feedback op de dure streams en hebben daarom speciaal voor jullie weekabonnementen ontwikkeld. Check hier voor de aanbieding.
Komt van de SST hyves
hahaha speciale abo terwijl ze steeds eruit liggen pfff
Dat weet ik nietquote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mag die persoon dan ook niet nog een keer naar het geheim raden?
Anders bouw je voor niets kapitaal op natuurlijk.En het heeft geen nut om kapitaal op te bouwen, want die andere persoon kan makkelijk het geheim doorlullen naar een ander in het huis. Dan sta je zo weer op 0.
Heb je Chrome of Firefox?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:19 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ikke niet, hier doet niks het, spixtv niet en hole1988 ook niet. waar ligt dat aan?
firefox, maar spixtv doet het nu ineens weer wel, hole1988 niet, die vond ik wel fijner (kon ik fokken en kijken tegelijk). Die heeft het tot vanochtend wel gedaan onder firefoxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |