quote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef Darklight het volgende:
Gerard gaat drukken?
Hij denk broer en zus(Philip en Joanna)
Als je met verschrikking 'heerlijke verschijning' bedoelt dan zijn we het eensquote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikking is die Laura toch.
Nahh, vind haar echt ontzettend irritant.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als je met verschrikking 'heerlijke verschijning' bedoelt dan zijn we het eens
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikking is die Laura toch.
QFT.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Laura is een typische teaser: Ze weet dat ze er goed uitziet, geilt een beetje op de aandacht maar als iemand te dichtbij gooit mikt ze haar oester in het slot
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Laura is een typische teaser: Ze weet dat ze er goed uitziet, geilt een beetje op de aandacht maar als iemand te dichtbij gooit mikt ze haar oester in het slot
Whahahaa goeie omschrijving.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Ja daar ben ik het mee eens. Dat gedoe met laura vind ik iig helemaal niet leuk. Zou best eens kunnen dat dat zijn oorspronkelijke geheim was.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef marky het volgende:
[..]
Nou is dat zo... het was natuurlijk wel voor geld uiteindelijk werden ze betaald om aan het programma mee te doen en hoe interessanter ze waren hoe beter het voor hun zelf was. Daarbij deed Huub het ook nog met hoertjes dus die werden er wel voor betaald. Ik heb er ook geen probleem mee als men er voor wil betalen of voor wil laten betalen ik heb er ook niet echt zwaar een mening over, niet anders dat ik me afvraag wat Guido ertoe gebracht heeft te doen. Ik hoop dan ook stiekum dat het Laura gedoe snel achter de rug zal zijn en dit zijn werkelijke geheim is.
Hoop dan weer dat het ook snel wordt geraden zodat we misschien een waarom te horen krijgen.
Ik ook!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef mspoez het volgende:
Ik vind Gerard zijn stem fijn om naar te luisteren.
4^4 dacht ikquote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef Papiergeld het volgende:
De combinatie moet uit 3 cijfers bestaan?
dan zijn er maar 999 mogelijkhedenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef Papiergeld het volgende:
De combinatie moet uit 3 cijfers bestaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |