abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93243567
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien moet je het werk van Jan Buitelaar eens opzoeken :) Vind je dan vast ook wel interessant. Die heeft ook oa dit aspect van ADHD onderzocht. Ik heb zelf nog even overwogen om een phd in die richting te gaan doen, naar ADHD, connectiviteits verschillen en genetische invloeden.
Zal straks eens ff gaan googlen op die man zn naam.
Ik vind het in ieder geval erg kwalijk dat kinderen zoveel pillen moeten slikken en dat ADHD "opgelost" kan worden met een bepaald dieet.
Zelf heb k ook ADHD en slik elke dag ritalin. Denk dat ik toch maar eens t een en ander ga uitzoeken kwa voeding.
pi_93243841
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hahahhaaha deskundig.

Ze verdienen een stomp in het gezicht.
Hoe kan ik dan nog in leven zijn na mijn open-hart operatie? Bij dat soort procedures is er niet echt veel ruimte in de marge om maar wat aan te prutsen. En mijn moeder is al ~20 kaar kankervrij door kordaat ingrijpen van de artsen in kwestie, ook dom geluk zeker? :')
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93243881
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:43 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Zal straks eens ff gaan googlen op die man zn naam.
Ik vind het in ieder geval erg kwalijk dat kinderen zoveel pillen moeten slikken en dat ADHD "opgelost" kan worden met een bepaald dieet.
Zelf heb k ook ADHD en slik elke dag ritalin. Denk dat ik toch maar eens t een en ander ga uitzoeken kwa voeding.
Reken je maar niet rijk, dat onderzoek staat bol van de open deuren. Gezond eten heeft iedereen baat bij, niet enkel ADHD patiënten..
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  donderdag 24 februari 2011 @ 10:16:18 #54
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93244565
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen uit kosten plus een beetje. En excessieve winsten ten koste van alles.
De marketingmanier zegt genoeg dat het een ubercorrupte bende is.
En vanaf welk punt wordt het dan excessief? Vergeet ook niet dat ze over hun complete medicijnenafdeling geen verlies kunnen draaien he. Niet elk medicijn haalt het naar de markt.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_93244949
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Reken je maar niet rijk, dat onderzoek staat bol van de open deuren. Gezond eten heeft iedereen baat bij, niet enkel ADHD patiënten..
Oh dat doe ik ook niet hoor, maar vind het wel interessant om er meer over te weten te komen.
pi_93245126
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hahahhaaha deskundig.

Ze verdienen een stomp in het gezicht.
Leg me dan maar eens uit waarom ik een kogel in mijn rug heb overleefd die door mijn nier en lever is gegaan en die gerepareerd is door artsen? Volgens jou zijn het zulke imcompetente prutsers dat ik allang dood had moeten zijn.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_93264415
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:09 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En toch worden wij ouder dan de mensen in de landen die dat niet hebben, hoe kan dat?
Koelkasten.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93268825
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef truepositive het volgende:

[..]

Koelkasten.
En hygiene.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:47:59 #59
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_93269814
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Gray het volgende:

[..]

En hygiene.
Schoon drinkwater wat stelselmatig wordt gedwarsboomd in dergelijke landen. Maar we kunnen het wel voor mekaar krijgen als het gaat om onze asperges om maar eens wat te noemen.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_93269867
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Gray het volgende:

[..]

En hygiene.
En goede medische zorg.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:49:26 #61
52357 Lambiekje
pi_93269880
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Leg me dan maar eens uit waarom ik een kogel in mijn rug heb overleefd die door mijn nier en lever is gegaan en die gerepareerd is door artsen? Volgens jou zijn het zulke imcompetente prutsers dat ik allang dood had moeten zijn.

We hebben het over hun eigen bedachte, gecreëerde en in de markte gezette ziektes. Niet de verwondingen en botbreuken.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_93271026
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En goede medische zorg.
En goede voeding.
pi_93271449
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Schoon drinkwater wat stelselmatig wordt gedwarsboomd in dergelijke landen. Maar we kunnen het wel voor mekaar krijgen als het gaat om onze asperges om maar eens wat te noemen.
Ach nee, niet weer het fluoride-is-slecht-verhaal waarbij uit de praktijk blijkt juist positieve effecten te hebben ipv slechte.
Bedoel je de fluoride die word toegevoegd aan water, of het verhinderen van het uitbouwen van de infrastructuur voor waterleidingen van schoon drinkwater?

Trouwens, het water dat Heineken zuivert voor zijn bier is ook zuiverder/schoner dan ons drinkwater. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En vanaf welk punt wordt het dan excessief? Vergeet ook niet dat ze over hun complete medicijnenafdeling geen verlies kunnen draaien he. Niet elk medicijn haalt het naar de markt.
Tsja, lastig wel. Zou hetgeen die bedrijven produceren ook slecht zijn wanneer ze geen geld eraan zouden verdienen? De cijfers van nu wijzen op een verhoogde kwaliteit en kwantiteit van leven, dus op basis daarvan zeg ik dat ze het nu nog niet eens zo slecht doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gray op 24-02-2011 21:19:17 ]
pi_93274610
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Ach nee, niet weer het fluoride-is-slecht-verhaal waarbij uit de praktijk blijkt juist positieve effecten te hebben ipv slechte.

Hoe kom je daar nou weer bij?
Voltaire.
pi_93275256
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef truepositive het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?
Goed punt, slecht gelezen van me. Ik rectificeer het even.
pi_93279704
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We hebben het over hun eigen bedachte, gecreëerde en in de markte gezette ziektes. Niet de verwondingen en botbreuken.
zijn bacterieele infecties en antibiotica ook verzonnen en overbodig? En kanker, ook een verzinsel? Wat dacht je van elephantasis, ook een plot van de medici? En malaria, een verzinsel waardoor meer medicijnen aan straatarme negertjes kan worden gesleten?

Je bent ziek in je hoofd
pi_93288278
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

zijn bacterieele infecties en antibiotica ook verzonnen en overbodig? En kanker, ook een verzinsel? Wat dacht je van elephantasis, ook een plot van de medici? En malaria, een verzinsel waardoor meer medicijnen aan straatarme negertjes kan worden gesleten?

Je bent ziek in je hoofd
Blijf netjes, joh. ;)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:21:45 #68
52357 Lambiekje
pi_93288943
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je bent ziek in je hoofd
Geld doet rare dingen met mensen.

Kanker is big big big big big big money en is man made. En malaria zou niet nodig zijn als we gewoon schoon water leveren, maar dat gebruiken we in die contreien alleen voor onze eigen gewin.
Epilepsie hebben we omdat moeders tijdens hun zwangerschap Amerikaanse sigaretten roken (ja die zijn anders dan Franse) of omdat er Cola Zero gedronken wordt of alcohol. Plus dat onze groentes ondermaats zijn of Monsanto bewerkt.

Nee AID$ wordt aan de negers verkondigd om over-datum-zijnde westerse medicijnen te kunnen verpatsen.
pi_93290879
Jouw definitie van man-made is niet de definitie van man-made uit de nieuwsartikelen van het onderzoek waar deze over gingen.

Malaria komt uit parasieten die leven in de malariamug, die zelf doorgaans leven bij water uit de natuur of stilstaand water binnen stedelijke gebieden.

Epilepsie weet ik niet genoeg van om uitspraken over te doen, maar jij ook niet dunkt me.

AIDS is een omschrijving van een bepaalde fase van de uitwerking veroorzaakt door het HIV-virus. Tenzij je daden bij je woorden durft te zetten en een injectiespuit met een geïsoleerd HIV-virus in je arm durft te zetten, moet je van dat soort aandoeningen het bestaan niet ontkennen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:20:19 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93291515
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kanker is big big big big big big money en is man made. En malaria zou niet nodig zijn als we gewoon schoon water leveren, maar dat gebruiken we in die contreien alleen voor onze eigen gewin.
Epilepsie hebben we omdat moeders tijdens hun zwangerschap Amerikaanse sigaretten roken (ja die zijn anders dan Franse) of omdat er Cola Zero gedronken wordt of alcohol. Plus dat onze groentes ondermaats zijn of Monsanto bewerkt.

Nee AID$ wordt aan de negers verkondigd om over-datum-zijnde westerse medicijnen te kunnen verpatsen.
Wauw, waren die grieken zo goed met hun gentech?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_93292122
Overigens doet geen geld, maar doen rare ideeën rare dingen met mensen. ;)
pi_93292229
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef Gray het volgende:
Overigens doet geen geld, maar doen rare ideeën rare dingen met mensen. ;)
Geld net zo goed..
pi_93292495
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geld net zo goed..
Omdat mensen het idee hebben dat ze uit geld geluk halen. Mensen doen alles voor geluk, hebben daar de mafste ideeën over om geluk te behalen en denken dat geld dé manier is om hun doel te bereiken.
pi_93292783
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Omdat mensen het idee hebben dat ze uit geld geluk halen. Mensen doen alles voor geluk, hebben daar de mafste ideeën over om geluk te behalen en denken dat geld dé manier is om hun doel te bereiken.
Dan is het iets waardoor je gekke ideeën krijgt, ook goed. ^O^
pi_93294652
De wereld en het universum gezien als een puur materialistische gebeurtenis.
Voltaire.
pi_93297790
quote:

[..]

Kanker bestaat al heel wat langer dan de ~6 jaar dat coca cola zero op de markt is hoor. Maar goed, hoe kan mijn moeder dan genezen zijn van kanker volgens jou?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:24:20 #77
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_93298021
Tja, vroeger ging je dood aan ondervoeding, TBC, cholera of difterie voordat je kans kreeg om kanker te krijgen...en dat kanker bestaat is ook een relatief recentelijk inzicht, in de middeleeuwen kreeg je gewoon 'consumptie' of 'slechte gal' en ging je dood. Deed men niet moeilijk over.
Ik zou Lambiekje's mening over medici wel eens willen horen nadat een middeleeuwse barbier hem eens flink had adergelaten om een beroerte te genezen >:) >:) >:)
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
pi_93298753
quote:

[..]

;( .

Malaria heeft niets met schoon/vies water te maken. Integendeel, (onder meer) vies water heeft in europa voor de uitroeing van malaria gezorgd (plus DTT...)

Je domheid is onbeschrijfelijk....
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:56:33 #79
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_93298925
Er zijn wel beschrijvingen voor, maar die mogen niet van de mods :P
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:58:11 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93301031
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Er zijn wel beschrijvingen voor, maar die mogen niet van de mods :P
>:O
The truth was in here.
pi_93301517
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, vroeger ging je dood aan ondervoeding, TBC, cholera of difterie voordat je kans kreeg om kanker te krijgen...en dat kanker bestaat is ook een relatief recentelijk inzicht, in de middeleeuwen kreeg je gewoon 'consumptie' of 'slechte gal' en ging je dood. Deed men niet moeilijk over.
Ik zou Lambiekje's mening over medici wel eens willen horen nadat een middeleeuwse barbier hem eens flink had adergelaten om een beroerte te genezen >:) >:) >:)
Of op de kermis ter vermaak van het gepeupel een chirurgijn aan het werk op een onverdoofde patient. Nou ja, een houtje tussen zijn rotte kiezen als anaesthesie *)
pi_93306428
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of op de kermis ter vermaak van het gepeupel een chirurgijn aan het werk op een onverdoofde patient. Nou ja, een houtje tussen zijn rotte kiezen als anaesthesie *)
Ik hoop stilletjes nog een keer dat Lambiekje ooit geopereerd moet worden en de chirurg van dienst herkent hem als de user die alle doktoren uitmaakte voor onwetende prutsers waarop de chirurg spontaan vergeet wat zijn hippocratische eed inhoudt (tja, dat krijg je met die incompetente doktoren) en hem laat kiezen of de operatie afgehandeld moet worden door een eerstejaars student medicijnen, de een of andere sjamaan of Jomanda. :X >:)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_93426828
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

>:O
Een groene eland, wat betekent dat? :P
Voltaire.
  maandag 28 februari 2011 @ 03:28:46 #84
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_93427052
Gelukkig hebben we hier veel experts met een degelijke wetenschappelijke kennis en een goede dosis kritisch denken dus kunnen we vertrouwen op alle hier voorbij komende aannames. :') :') :')
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_93427069
Waarom zo cynisch?
Voltaire.
pi_93431057
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Kanker bestaat al heel wat langer dan de ~6 jaar dat coca cola zero op de markt is hoor. Maar goed, hoe kan mijn moeder dan genezen zijn van kanker volgens jou?
Vers fruit, voldoende beweging, schoon drinkwater, frisse lucht en een positieve instelling, als ik het me tenminste goed herinner van eerdere posts van Lambiekje hierover.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 03:08 schreef truepositive het volgende:

[..]

Een groene eland, wat betekent dat? :P
Carnaval? :P
pi_93432448
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Vers fruit, voldoende beweging, schoon drinkwater, frisse lucht en een positieve instelling, als ik het me tenminste goed herinner van eerdere posts van Lambiekje hierover.
Ze drink het Nederlandse kraanwater, en dat staat dan weer stijf van de fluoride als ik Lambiekje mag geloven. :?

Naja, ik snap wat je bedoelt, maar ik blijf van mening dat de operatie en chemotherapie ook een zekere rol hebben gespeeld in het hele verhaal. ;)
pi_93432798
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze drink het Nederlandse kraanwater, en dat staat dan weer stijf van de fluoride als ik Lambiekje mag geloven. :?

Naja, ik snap wat je bedoelt, maar ik blijf van mening dat de operatie en chemotherapie ook een zekere rol hebben gespeeld in het hele verhaal. ;)
Ja kraanwater is uit den boze he: bronwater moet je hebben, ook al komt er in Utrecht pure Bar-le-Duc uit de kraan, maar dan met hogere zuiverheidseisen! ;)

En chemo vergiftigt je alleen maar en met operaties snijden ze alleen maar in je en verzamelen ze vrouwelijke organen, althans zo omschreef Lambiekje het! :)
pi_93432968
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja kraanwater is uit den boze he: bronwater moet je hebben, ook al komt er in Utrecht pure Bar-le-Duc uit de kraan, maar dan met hogere zuiverheidseisen! ;)

En chemo vergiftigt je alleen maar en met operaties snijden ze alleen maar in je en verzamelen ze vrouwelijke organen, althans zo omschreef Lambiekje het! :)
Vaak ben ik het hem wel met hem eens over de eerste stap, ik ben bijvoorbeeld zeker geen voorstander van overal maar een pil voor maken en laten innemen, maar hij draaft altijd meteen door tot aan de NWO, en weet ik wat allemaal. Enige nuance is bij hem meestal niet echt te vinden.

Plus dat ik zijn bejegening van sommige professionals in bijvoorbeeld de gezondheidszorg soms bijzonder schofferend vindt, hij vergelijkt ze regelmatig met de meest gruwelijke personen en ideologiën die de menselijke historie ooit heeft gekend. :{
pi_93433087
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Vaak ben ik het hem wel met hem eens over de eerste stap, ik ben bijvoorbeeld zeker geen voorstander van overal maar een pil voor maken en laten innemen, maar hij draaft altijd meteen door tot aan de NWO, en weet ik wat allemaal. Enige nuance is bij hem meestal niet echt te vinden.

Plus dat ik zijn bejegening van sommige professionals in bijvoorbeeld de gezondheidszorg soms bijzonder schofferend vindt, hij vergelijkt ze regelmatig met de meest gruwelijke personen en ideologiën die de menselijke historie ooit heeft gekend. :{
Eens met dat hij vaak wel een goed punt maar dan ook weer veel te ver gaat en te grof is. :)
pi_93433285
quote:

[..]

Dat stuit mij ook altijd zo tegen de borst. Vind ik veel te ver gaan.
pi_93433308
quote:

[..]

Zelfs uit mannen :Y dat is het knappe ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 12:21:42 #93
52357 Lambiekje
pi_93434621
quote:

[..]

Nee Sourcy komt uit de kraan.
quote:
Nee er is een levendige handel in organen niet specifiek vrouwelijk hoor.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:33:32 #94
52357 Lambiekje
pi_93435069
quote:

[..]

nee niet precies zo. Ik zeg alleen dat onze huidige medische zorg gebaseerd is nazi ideologien . En dat het medische onderwijs corrumpeert. Dit omdat alles van A tot Z beheerst wordt door de Industrie.

Artsen beseffen niet dat ze besodemieterd worden. Je hebt een groep die willens en wetens doorgaan als het beseffen, macht en geld is leuk. Je hebt een groep pillendoorzetters in ruil voor bonussen en luxe reisjes. Een groep die het weet, maar gewoon gedeisd houden, er moet tenslotte brood op de plank. Je hebt een groep die gedeisd maar na hun pension alsnog uit de school klappen. En je hebt een groep die direct uit de schoolklappen, maar daarmee wel zichzelf benadelen en geen bevoegdheden meer hebben. Maar de grootste groep zijn gewoon imbecielen die niet weten wat zijn daadwerkelijk doen en voor wie en wat. Niets an sich op de persoon, maar het is kwalijk te noemen dat men niet weet hoe het wereldje echt werkt. Het zijn niets anders dan loopjongens van BigPharma.

TROS radar heeft mooi undercover laten zien dat BigPharma huisartsen schoffeert, misleid en noem het maar op.
pi_93438374
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee niet precies zo. Ik zeg alleen dat onze huidige medische zorg gebaseerd is nazi ideologien . En dat het medische onderwijs corrumpeert. Dit omdat alles van A tot Z beheerst wordt door de Industrie.

Artsen beseffen niet dat ze besodemieterd worden. Je hebt een groep die willens en wetens doorgaan als het beseffen, macht en geld is leuk. Je hebt een groep pillendoorzetters in ruil voor bonussen en luxe reisjes. Een groep die het weet, maar gewoon gedeisd houden, er moet tenslotte brood op de plank. Je hebt een groep die gedeisd maar na hun pension alsnog uit de school klappen. En je hebt een groep die direct uit de schoolklappen, maar daarmee wel zichzelf benadelen en geen bevoegdheden meer hebben. Maar de grootste groep zijn gewoon imbecielen die niet weten wat zijn daadwerkelijk doen en voor wie en wat. Niets an sich op de persoon, maar het is kwalijk te noemen dat men niet weet hoe het wereldje echt werkt. Het zijn niets anders dan loopjongens van BigPharma.

TROS radar heeft mooi undercover laten zien dat BigPharma huisartsen schoffeert, misleid en noem het maar op.
En daar gaan we weer....... Welke kennis en kunde geeft jou de authoriteit om dit soort beweringen te doen? :{w

Elke beroepsgroep heeft zijn eigen "handel en wandel", en ik heb nou niet echt veel vertrouwen in een club als Radar om te beoordelen of de interactie tussen de farmaceutische industrie aan de ene, en de huisartsen + apothekers aan de andere kant, goed/slecht te noemen is. De werkwijze van Radar is bijvoorbeeld bij De Leugen Regeert meermaals getoets aan diverse journalistieke principes en gedrascodes, en in diverse gevallen gebleken dat zij de plank volledig mis sloegen, en zelfs bedrijven met hun werkwijze geruïneerd hebben. }:|

Mijn info hierover, die ik oa ontvang van een apotheker in functie, is anders dan dat jij claimt. Zij wijzen alle artsenbezoekers per direct de deur, en laten alleen vertegenwoordigers van "over the counter" spul toe, dus aspirine en hoestdrankjes etc. Verder gaat zij rustig verhaal halen als een huisarts ineens een zeker a-merk vaker begint voor te schrijven als een artsenbezoeker in de regio op pad is geweest, en dan wordt in veel gevallen besloten om alsnog óf een goedkoper generiek merk voor te schrijven, óf in specifieke gevallen een beter alternatief wordt voorgeschreven, wat dan dat specifieke A-merk kan zijn. Dat zal ze dan wel recht in mijn gezicht liegen volgens jou?

Maar goed, jij zegt dus, dat de vriend van mijn neef, een longarts, zijn werk en kennis baseert op nazi idelogieën? Kom maar op met je bewijs dan. ^O^
  maandag 28 februari 2011 @ 18:03:23 #96
52357 Lambiekje
pi_93449495
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En daar gaan we weer....... Welke kennis en kunde geeft jou de authoriteit om dit soort beweringen te doen? :{w

Elke beroepsgroep heeft zijn eigen "handel en wandel", en ik heb nou niet echt veel vertrouwen in een club als Radar om te beoordelen of de interactie tussen de farmaceutische industrie aan de ene, en de huisartsen + apothekers aan de andere kant, goed/slecht te noemen is. De werkwijze van Radar is bijvoorbeeld bij De Leugen Regeert meermaals getoets aan diverse journalistieke principes en gedrascodes, en in diverse gevallen gebleken dat zij de plank volledig mis sloegen, en zelfs bedrijven met hun werkwijze geruïneerd hebben. }:|
In het geval van de medische zorg zou het een mega-doorbraak zijn geweest.
Zembla heeft bv undercover gewerkt als schoonmakers in het ziekenhuis. Je kunt zonder enig twijfel stellen dat het smeerpijpen zijn. En de smerigste en meest besmette kamer is *tromtrom* de quarantaine-kamer.

Journalistiek is óók corrupt aan het grote geld. Een negatief/kritisch stuk over een nieuw medicijn is niet mogelijk want bedrijf x trekt zicht terug als reclame. En zo als je waarschijnlijk weet een krant is afhankelijk van reclame. En als een bedrijf x zus-en-zo zegt dan gebeurt het zo.

Ziekenhuis is de laatste plaats waar je moet wezen voor je gezondheid.

quote:
Mijn info hierover, die ik oa ontvang van een apotheker in functie, is anders dan dat jij claimt. Zij wijzen alle artsenbezoekers per direct de deur, en laten alleen vertegenwoordigers van "over the counter" spul toe, dus aspirine en hoestdrankjes etc.
Gros van de apothekers niet.

quote:
Verder gaat zij rustig verhaal halen als een huisarts ineens een zeker a-merk vaker begint voor te schrijven als een artsenbezoeker in de regio op pad is geweest, en dan wordt in veel gevallen besloten om alsnog óf een goedkoper generiek merk voor te schrijven, óf in specifieke gevallen een beter alternatief wordt voorgeschreven, wat dan dat specifieke A-merk kan zijn. Dat zal ze dan wel recht in mijn gezicht liegen volgens jou?

Maar goed, jij zegt dus, dat de vriend van mijn neef, een longarts, zijn werk en kennis baseert op nazi idelogieën? Kom maar op met je bewijs dan. ^O^
Het basis lesmateriaal heeft zijn oorsprong. Daarnaast hoeven de technieken niet fout of slecht zijn.

Het punt is dat geld nu de boventoon voert ipv het welzijn.
pi_93451025
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe wil je een commercieel bedrijf laten overleven als ze geen winst maken op de producten die ze verkopen?
De zoveelste intelligente opmerking.van onze eigen professor ATuinhek met z'n stapel diploma's. 8-)

Wie zou er nou echt moeten overleven ?

de patienten of een commercieel bedrijf ?
pi_93452519
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uitzonderingen daargelaten, je denkt toch niet serieus dat een huisarts te misleiden is :')
Psychiaters zijn een makkelijker doelwit.
pi_93454586
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Sourcy komt uit de kraan.

[..]

Nee er is een levendige handel in organen niet specifiek vrouwelijk hoor.
wegens de nano-implants die er in zitten.
De Illuminati zijn heel nieuwsgierig naar de status ervan.

De belangrijkste organen met nano-implants zijn de sexuale organen.
pi_93457381
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

In het geval van de medische zorg zou het een mega-doorbraak zijn geweest.
Zembla heeft bv undercover gewerkt als schoonmakers in het ziekenhuis. Je kunt zonder enig twijfel stellen dat het smeerpijpen zijn. En de smerigste en meest besmette kamer is *tromtrom* de quarantaine-kamer.

Journalistiek is óók corrupt aan het grote geld. Een negatief/kritisch stuk over een nieuw medicijn is niet mogelijk want bedrijf x trekt zicht terug als reclame. En zo als je waarschijnlijk weet een krant is afhankelijk van reclame. En als een bedrijf x zus-en-zo zegt dan gebeurt het zo.

Ziekenhuis is de laatste plaats waar je moet wezen voor je gezondheid.

[..]

Gros van de apothekers niet.

[..]

Het basis lesmateriaal heeft zijn oorsprong. Daarnaast hoeven de technieken niet fout of slecht zijn.

Het punt is dat geld nu de boventoon voert ipv het welzijn.
En wat heeft het schoonmaken van ziekenhuizen met de betrouwbaarheid van huisartsen te maken?

En voor de kneusjes onder ons; het is logisch dat de quarantainekamer het meest besmet is, daar komen de meest besmette mensen te liggen. Net zoiets als versbaasd zijn om stront in het riool te ontdekken, maar ach een suggestief verbandje leggen zonder enige kennis van zaken is altijd leuk!

Maar zeg eens, als je de journalistiek in zijn geheel als corrupte zooi qualificeert, waarom is Zembla dan wel ineens een betrouwbare bron? Zou het iets met "in je straatje passen" te maken hebben?

Kom, verzin eens wat leuke antwoorden!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')