abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_93106159
Ik heb posts tot 3 maand oud terug zitten spitten, maar kon geen algemeen Bigpharma topic meer vinden, alleen die ene die specifiek gaat over de vervolging van iemand die kanker genezen zou hebben.

Aangezien er genoeg over te vertellen valt is het misschien wel goed om weer een nieuwe topic aan te maken.

Aftrap:

Japan graaft naar resten slachtoffers WOII

Bij een voormalige militaire medische academie in de Japanse hoofdstad Tokyo wordt sinds maandag naar overblijfselen gezocht van slachtoffers van biologische oorlogsvoering en experimenten op krijgsgevangenen uit de Tweede Wereldoorlog. Dat de opgravingen worden gedaan betekent dat de regering er niet voor terugschrikt dat lang bewaarde geheimen uit de oorlog aan het licht worden gebracht.

De regering besloot de opgravingen te laten uitvoeren nadat een voormalige verpleegster had onthuld dat ze vlak voor het Amerikaanse leger Tokyo aan het eind van de oorlog binnentrok lichaamsdelen heeft helpen begraven bij de militaire academie. Het zou gaan om slachtoffers van Eenheid 731, een schimmige legereenheid die volgens betrokkenen en historici in het destijds door Japan bezette Harbin in het noorden van China krijgsgevangenen met allerlei ziektekiemen injecteerde, om de mogelijkheden van biologische oorlogsvoering te onderzoeken. Ook zou de eenheid vivisectie hebben verricht op krijgsgevangenen en gevangenen hebben doen doodvriezen. Historici schatten het aantal slachtoffers van Eenheid 731 op duizenden tot 250.000. De meeste slachtoffers waren Chinezen. Van sommige slachtoffers zouden de overblijfselen voor analyse naar Tokyo zijn overgebracht.

In 2002 stelde een Japanse rechtbank vast dat de eenheid zich in de oorlog in China inderdaad schuldig heeft gemaakt aan biologische oorlogsvoering. De rechtbank oordeelde ook dat Japan de slachtoffers en hun nabestaanden geen boetedoening verschuldigd was. Na dit jaren te hebben ontkend gaf ook de regering het bestaan van Eenheid 731 toe. Bijzonderheden over de activiteiten van de eenheid zijn tot nu toe echter niet openbaar gemaakt. Commandanten van de eenheid ontkwamen in ruil voor het verschaffen van informatie aan de VS aan vervolging en kregen na de oorlog topfuncties in de farmaceutische industrie, bij geneeskundefaculteiten en op het ministerie van volksgezondheid.

De voormalige verpleegster, de nu 88-jarige Toyo Ishii, doorbrak haar stilzwijgen in 2006. Ze vertelde toen dat zij en haar collega's uit een militair ziekenhuis bij de academie in de weken na de Japanse overgave, op 15 augustus 1945, talloze lichamen, botten en lichaamsdelen moesten begraven. De regering kondigde de opgravingen reeds kort na deze onthulling aan, maar door allerlei oponthoud is er pas nu een begin mee gemaakt.
Japan graaft naar resten slachtoffers WOII

Dit lijkt haast het vermoeden te bevestigen dat de Bigpharma idd echt aan het raak experimenteren is met ons. -O- En faculteiten en het ministerie van volksgezondheid was/is daar dus ook niet 100% betrouwbaar met zulke types aan de top.
pi_93108951
Nee joh ToT. Je zit er naast. Ze hebben het het beste met volk voor.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 21-02-2011 17:02:53 ]
pi_93116516
Mischien is het leven wel een experiment.
they say it's already bin written, from day to day and nobody gonna change it, i say let's read the Forbiddenchapters.
pi_93132434
zijn kleine farmaceutische bedrijven wel OK?

en WTF hebben "faculteiten" en het ministerie van volksgezondheid met een stelle maffe jappen van 70 jaar geleden te maken?
pi_93147817
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef .SP. het volgende:

en WTF hebben "faculteiten" en het ministerie van volksgezondheid met een stelle maffe jappen van 70 jaar geleden te maken?
Ja, dat verband zie ik ook niet zo 1 2 3
pi_93148222
quote:
1s.gif Op maandag 21 februari 2011 23:38 schreef .SP. het volgende:

In die tijd lieten zowel de geallieerden al de russen een mooi stukje realpolitik zien, en hebben ze inderdaad een aantal Duitse/nazi wetenschappers over gebracht naar hun eigen landen, om daar militair/wetenschappelijk onderzoek te doen. Denk aan Werner von Braun, die na het ontwikkelen van de V2 veel heeft bijgedragen aan het ruimtevaartprogramma van de VS.

Een tweede doel hiervan was de kennis en kunde van die mensen de andere partij te ontzeggen. Verder is er bijvoorbeeld van de effecten van extreme koude op het menselijk lichaam niet veel meer info beschikbaar dan dat van de nazi's, omdat na de 2e wereldoorlog men menselijke experimenten grotendeels in de ban heeft gedaan op morele gronden.

Maar goed, veel van die onderzoeken kan je op 2 manieren uitleggen, zo is onderzoek naar goede landbouwpesticiden zo om te buigen naar onderzoek voor chemische wapens. Zyklon-B, het gas wat oa in Auschwitz gebruikt werd, is nog steeds te koop als insecticide bijvoorbeeld. Pikant detail, die merknaam "uragan" is vertaald in het Nederlands cycloon, oftewel zyklon in het duits.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93153983
Tja ik vind het gewoon geen prettig idee als er gewetenloze moordenaars die gruwelijke experimenten op gevangenen hebben uitgevoerd, topfuncties hebben gekregen in de medische wereld. Wie weet wat voor ideeën ze daar hebben doorgevoerd en wat van hun ideeën nu nog steeds gebruikt worden?
pi_93155720
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 15:46 schreef ToT het volgende:
Tja ik vind het gewoon geen prettig idee als er gewetenloze moordenaars die gruwelijke experimenten op gevangenen hebben uitgevoerd, topfuncties hebben gekregen in de medische wereld. Wie weet wat voor ideeën ze daar hebben doorgevoerd en wat van hun ideeën nu nog steeds gebruikt worden?
Die nazi wetenschappers zijn grotendeels veroordeeld en gestraft in de Neurenberg rechtzaken gelukkig, de Japanse wetenschappers zijn voor het grote deel de dans ontsprongen inderdaad. Maar goed, je moet dat soort beslissingen wel beoordelen met inachtname van de toenmalige sentimenten en geopolitieke situatie, niet op basis van wat we nu weten. ;)

Die ideeën waren primair gericht op wapen-onderzoek of zwaar ideologische beïnvloedde verknipte theorieën, zoals de maakbaarheid van een zuiver arisch ras door de duitsers. Zouden daar dingen bij zitten die ook maar enig praktisch nu hebben? Ik bedoel, dat Mengele tweelingen aan elkaar naaide is ziek en verknipt, maar als je de verknipte ideologie er vanaf stript, is het natuurlijk een nikszeggend onderzoek.

Een Werner von Braun heeft dan weer een grote bijdrage geleverd aan de ruimtevaart, en van veel spinoff onderzoek plukken we nu de voordelen in ons dagelijks gebruik. Daar krijg je de doden en gewonden van zijn V2's niet mee terug, maar hij heeft zijn kennis uiteindelijk nog aangewend voor het betere van de mensheid.

Veel van die bedrijven waar bio-chemici naar toe zijn gegaan, hebben sindsdien vele levensreddende medicijnen ontwikkeld, en veel fundamenteel nucleair wapen-onderzoek uit die tijd, staat nu aan de basis van de oplossingen voor ons wereldwijde energievraagstuk.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
pi_93159963
Da's natuurlijk ook wel weer waar, maar toch voelt het niet zo prettig dat instanties die zulke mensen ingehuurd hebben, nu keuzes maken over onze gezondheid! :P
pi_93175132
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 13:29 schreef fruityloop het volgende:

[..]

In die tijd lieten zowel de geallieerden al de russen een mooi stukje realpolitik zien, en hebben ze inderdaad een aantal Duitse/nazi wetenschappers over gebracht naar hun eigen landen, om daar militair/wetenschappelijk onderzoek te doen. Denk aan Werner von Braun, die na het ontwikkelen van de V2 veel heeft bijgedragen aan het ruimtevaartprogramma van de VS.

Een tweede doel hiervan was de kennis en kunde van die mensen de andere partij te ontzeggen. Verder is er bijvoorbeeld van de effecten van extreme koude op het menselijk lichaam niet veel meer info beschikbaar dan dat van de nazi's, omdat na de 2e wereldoorlog men menselijke experimenten grotendeels in de ban heeft gedaan op morele gronden.

Maar goed, veel van die onderzoeken kan je op 2 manieren uitleggen, zo is onderzoek naar goede landbouwpesticiden zo om te buigen naar onderzoek voor chemische wapens. Zyklon-B, het gas wat oa in Auschwitz gebruikt werd, is als insecticide bijvoorbeeld. Pikant detail, die merknaam "uragan" is vertaald in het Nederlands cycloon, oftewel zyklon in het duits.
ja, dat is allemaal bekend, maar nogmaals, wat heeft deze ouwe zut met huidige "faculteiten" en het ministerie van volksgezondheid te maken?
pi_93175757
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef .SP. het volgende:

[..]

ja, dat is allemaal bekend, maar nogmaals, wat heeft deze ouwe zut met huidige "faculteiten" en het ministerie van volksgezondheid te maken?
Snap je iets niet aan het woord "faculteit", dat je het nu voor de 2e keer al tussen aanhalingstekens zet? :?
pi_93178184
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Snap je iets niet aan het woord "faculteit", dat je het nu voor de 2e keer al tussen aanhalingstekens zet? :?
Ik weet prima wat een faculteit is, in de gegeven context slaat het echter nergens op. Wat heeft bijvoorbeeld de faculteit Nederlandser letterkunde met big pharma te maken?

Anyway, kan je me verduidelijken wat 70 jaar oude japanse zut met de huidige "faculteiten" (tussen haakjes totdat verduidelijkt is wat er precies mee bedoelt wordt) en ministerie van volksgezondheid te maken heeft?
Werken daar nog wat gemumificeerde japanners of nazi's? Ik heb op mijn faculteit gezocht, maar kon ze nergens vinden....
pi_93178809
Want jij bent exemplarisch voor hoe het op de rest van de wereld werkt.
“Man is free at the moment he wishes to be.”
Voltaire.
"There is no left and right, only right and wrong." Tinyint, DI forums.
"Doubt is the seed of misdirection." Ikzelf.
pi_93187869
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 22:17 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het voed vermoedens bij sommige mensen dat er bij die organisaties erfenissen van die mensen, en dan specifiek hun methoden en verwrongen wetenschap zijn overgebleven. Wat meer vergezochte zienswijzen plaatsen die mensen en hun opvolgers linea recta onder de invloedsfeer van de Bilderberg groep, Neocons, Joodse samenzwering, of een combinatie daarvan.
  woensdag 23 februari 2011 @ 09:07:52 #15
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_93188036
quote:
Op dinsdag 22 februari 2011 16:20 schreef fruityloop het volgende:[/b]

[..]

Die nazi wetenschappers zijn grotendeels veroordeeld en gestraft in de Neurenberg rechtzaken gelukkig, de Japanse wetenschappers zijn voor het grote deel de dans ontsprongen inderdaad.
My god!!! Hoe naief ben je?

Neurenberg was van A tot Z een farce. Gros van de topwetenschappers zijn met open armen ontvangen in USA.

NASA, NATO, WHO en dat soort instituten oprichten.

quote:
Maar goed, je moet dat soort beslissingen wel beoordelen met inachtname van de toenmalige sentimenten en geopolitieke situatie, niet op basis van wat we nu weten. ;)

Die ideeën waren primair gericht op wapen-onderzoek of zwaar ideologische beïnvloedde verknipte theorieën, zoals de maakbaarheid van een zuiver arisch ras door de duitsers. Zouden daar dingen bij zitten die ook maar enig praktisch nu hebben? Ik bedoel, dat Mengele tweelingen aan elkaar naaide is ziek en verknipt, maar als je de verknipte ideologie er vanaf stript, is het natuurlijk een nikszeggend onderzoek.

Een Werner von Braun heeft dan weer een grote bijdrage geleverd aan de ruimtevaart, en van veel spinoff onderzoek plukken we nu de voordelen in ons dagelijks gebruik. Daar krijg je de doden en gewonden van zijn V2's niet mee terug, maar hij heeft zijn kennis uiteindelijk nog aangewend voor het betere van de mensheid.

Veel van die bedrijven waar bio-chemici naar toe zijn gegaan, hebben sindsdien vele levensreddende medicijnen ontwikkeld, en veel fundamenteel nucleair wapen-onderzoek uit die tijd, staat nu aan de basis van de oplossingen voor ons wereldwijde energievraagstuk.
Yep en daarom heeft nu 1 op de 3 kanker. Kassa $$$ getjing getjing getjing.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_93188174
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

My god!!! Hoe naief ben je?

Neurenberg was van A tot Z een farce. Gros van de topwetenschappers zijn met open armen ontvangen in USA.

NASA, NATO, WHO en dat soort instituten oprichten.

[..]

Yep en daarom heeft nu 1 op de 3 kanker. Kassa $$$ getjing getjing getjing.
Mooi he? Is goed nieuws voor mijn pensioenfonds. ^O^ Overigens zit ik hier met ~10 personen om mij heen, en niemand heeft kanker, dus die getallen van je slaan nergens op. :6
pi_93188429
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef .SP. het volgende:

[..]

Ik weet prima wat een faculteit is, in de gegeven context slaat het echter nergens op. Wat heeft bijvoorbeeld de faculteit Nederlandser letterkunde met big pharma te maken?

Anyway, kan je me verduidelijken wat 70 jaar oude japanse zut met de huidige "faculteiten" (tussen haakjes totdat verduidelijkt is wat er precies mee bedoelt wordt) en ministerie van volksgezondheid te maken heeft?
Werken daar nog wat gemumificeerde japanners of nazi's? Ik heb op mijn faculteit gezocht, maar kon ze nergens vinden....
Als je naar de OP kijk zie je dat het om geneeskundefaculteiten gaat. Verder hebben ik en Fruityloop uitgelegd wat er nogal verontrustend aan is. Het is misschien idd wat vergezocht, maar toch; de "gut feeling" is niet zo fijn.

Sowieso ben ik er 100% van overtuigd dat er genoeg farmaceutische industrieën zijn die meer letten op een continuïteit van de afname van hun producten (onderdrukken van de kwaal) dan de genezing.
pi_93189833
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 09:33 schreef ToT het volgende:

[..]

Als je naar de OP kijk zie je dat het om geneeskundefaculteiten gaat. Verder hebben ik en Fruityloop uitgelegd wat er nogal verontrustend aan is. Het is misschien idd wat vergezocht, maar toch; de "gut feeling" is niet zo fijn.

Sowieso ben ik er 100% van overtuigd dat er genoeg farmaceutische industrieën zijn die meer letten op een continuïteit van de afname van hun producten (onderdrukken van de kwaal) dan de genezing.
Het is extreem vergezocht, een aantal jappen/nazi's die naar de VS vertrokken zijn (70 jaar geleden, dus allen de pijp uit) hebben nu invloed op Nederlandse geneeskunde faculteiten en het ministerie van volksgezondheid.
Kun je me de link wat verduidelijken, hebben ze tekstboeken geschreven die nu nog courant zijn? Hebben ze technieken ontwikkeld die zonder dat het arts het weet andere effecten hebben, een heup vervangen waardoor je de illuminatie gaat aanbidden?

Het is weer zo'n extra vaag verhaal om het schizofrene gevoel van mensen aan te wakkeren zonder enige fatsoenlijke onderbouwing of bewijs.
pi_93191015
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 10:33 schreef .SP. het volgende:

[..]

Het is extreem vergezocht, een aantal jappen/nazi's die naar de VS vertrokken zijn (70 jaar geleden, dus allen de pijp uit) hebben nu invloed op Nederlandse geneeskunde faculteiten en het ministerie van volksgezondheid.
Kun je me de link wat verduidelijken, hebben ze tekstboeken geschreven die nu nog courant zijn? Hebben ze technieken ontwikkeld die zonder dat het arts het weet andere effecten hebben, een heup vervangen waardoor je de illuminatie gaat aanbidden?

Het is weer zo'n extra vaag verhaal om het schizofrene gevoel van mensen aan te wakkeren zonder enige fatsoenlijke onderbouwing of bewijs.
Dit is dan wel de aanwezen plek op FOK om daar over te praten natuurlijk. :Y
pi_93191049
Las afgelopen week hier nog over op Niburu zal ff t artikel hier plakken:

Farmaceutische industrie creeert ziekten om ze te genezen

Grote farmaceutische bedrijven zijn erg creatief als het gaat om het bedenken van nieuwe aandoeningen en medicijnen.

In de Amerikaanse medicijnhandel gaan miljarden om. Ondertussen brengt de industrie op een illegale manier medicijnen op de markt, waardoor vaak het leven van patiënten in gevaar komt.

Farmaceutische bedrijven doen er alles aan om hun winsten hoog te houden, ondanks het feit dat het belang van medicijnen kleiner wordt, stelt Dr. Sidney Wolfe, directeur van Public Citizens Health Research.

Onderzoekers hebben de cijfers bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de Amerikaanse farmaceutische industrie inmiddels frauduleuzer is dan het defensieapparaat.

Dit had ik niet verwacht, zei Dr. Wolfe. Niemand had er voorheen echt serieus naar gekeken maar nu zie je pas hoe het er in de farmaceutische industrie werkelijk aan toe gaat.

In sommige gevallen is de werkwijze binnen de farmaceutische industrie ronduit crimineel te noemen, waarbij binnen een jaar tijd $194 miljard meer werd verdiend aan het voorschrijven van medicijnen. De laatste decennia bedriegen bedrijven de patiënten en brengen ze zelfs hun leven in gevaar.

De farmaceutische bedrijven laten regeringen miljarden teveel betalen en brengen hun medicijnen op een illegale manier op de markt, waarvan bovendien nog niet duidelijk is of ze effectief of veilig zijn.

Eén van de grootste straffen die ooit is opgelegd aan een Amerikaanse corporatie is gerelateerd aan big pharma bedrijf Pfizer. Het bedrijf liet collegas een nieuw medicijn voorschrijven voor een aandoening waar het niet voor bedoeld was.

Een regisseuse kwam erachter dat bedrijven die medicijnen ontwikkelen niets anders zijn dan ziekte-lobbyisten toen zij een nieuw ontwikkelde kwaal onderzocht.

Farmaceutische bedrijven verdienen miljarden en hebben de ruimte om reclame voor het voorschrijven van medicijnen te verspreiden op de Amerikaanse televisie.

Tenzij mensen naar de gevangenis gaan en boetes flink worden verhoogd zullen bedrijven merken dat het goedkoper is om mensen te bedriegen, zei Dr. Wolfe tot besluit.

Bron:
http://www.niburu.nl/inde(...)gezondheid&Itemid=30
-------------------------------------------------------------------------
Op de site staat ook nog een filmpje.
Vind dit toch wel schrikbarend, ook omdat ik al zo vaak het gevoel heb gehad dat sommige medicatie je ook niet beter maakt maar alleen de symptomen maskeren.
Er word gewoon geld verdiend over de rug van zieke mensen en dieren.

Mijn hondje heb ik moeten laten inslapen op 5 jarige leeftijd , hij had een allergie, de dierenarts gaf hem prednison, wat alleen de verschijnselen en symptomen maskeerd , beter werd hij er niet van.
Na een paar jaar werkten die pilletjes niet meer en mn hondje werd letterlijk gek van de jeuk. Hij werd agressief en krabte en krabte maar.
De dierenarts zei dat we wel konden onder zoeken wat hem mankeerde maar dan mocht ik hem 2 maanden de prednison niet geven, dat vond ik niet diervriendelijk want hij zou zich helemaal kapot hebben gekrabt tot bloedens toe.
Wij hebben besloten hem toen niet door de mallemolen heen te halen en hem zn eeuwige rust te geven.
We konden hem toch niet laten lijden om hem alleen maar wat langer bij ons te hebben.n Ook zouden die onderzoeken veel geld kosten en k wist gewoon hij word niet beter, hadden alle soorten voer ook al uitgeprobeerd.
k Heb t ziekte beeld dat hij had ook bij een andere hond gezien en die is ook ingeslapen en op 4 jarige leefdtijd. En die was wel door de mallemolen gegaan met als resultaat die hij toch ingeslapen meost worden.
Wij hebben de hond rust gegeven, en hem een hoop ellende bespraard ik kan het niet aanzien als mn geliefde dier 2 maanden erg moet lijden voor wat onderzoeken.
pi_93192082
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef mousy31 het volgende:
Las afgelopen week hier nog over op Niburu zal ff t artikel hier plakken:

Farmaceutische industrie creeert ziekten om ze te genezen

Grote farmaceutische bedrijven zijn erg creatief als het gaat om het bedenken van nieuwe aandoeningen en medicijnen.

In de Amerikaanse medicijnhandel gaan miljarden om. Ondertussen brengt de industrie op een illegale manier medicijnen op de markt, waardoor vaak het leven van patiënten in gevaar komt.

Farmaceutische bedrijven doen er alles aan om hun winsten hoog te houden, ondanks het feit dat het belang van medicijnen kleiner wordt, stelt Dr. Sidney Wolfe, directeur van Public Citizens Health Research.

Onderzoekers hebben de cijfers bekeken en zijn tot de conclusie gekomen dat de Amerikaanse farmaceutische industrie inmiddels frauduleuzer is dan het defensieapparaat.

Dit had ik niet verwacht, zei Dr. Wolfe. Niemand had er voorheen echt serieus naar gekeken maar nu zie je pas hoe het er in de farmaceutische industrie werkelijk aan toe gaat.

In sommige gevallen is de werkwijze binnen de farmaceutische industrie ronduit crimineel te noemen, waarbij binnen een jaar tijd $194 miljard meer werd verdiend aan het voorschrijven van medicijnen. De laatste decennia bedriegen bedrijven de patiënten en brengen ze zelfs hun leven in gevaar.

De farmaceutische bedrijven laten regeringen miljarden teveel betalen en brengen hun medicijnen op een illegale manier op de markt, waarvan bovendien nog niet duidelijk is of ze effectief of veilig zijn.

Eén van de grootste straffen die ooit is opgelegd aan een Amerikaanse corporatie is gerelateerd aan big pharma bedrijf Pfizer. Het bedrijf liet collegas een nieuw medicijn voorschrijven voor een aandoening waar het niet voor bedoeld was.

Een regisseuse kwam erachter dat bedrijven die medicijnen ontwikkelen niets anders zijn dan ziekte-lobbyisten toen zij een nieuw ontwikkelde kwaal onderzocht.

Farmaceutische bedrijven verdienen miljarden en hebben de ruimte om reclame voor het voorschrijven van medicijnen te verspreiden op de Amerikaanse televisie.

Tenzij mensen naar de gevangenis gaan en boetes flink worden verhoogd zullen bedrijven merken dat het goedkoper is om mensen te bedriegen, zei Dr. Wolfe tot besluit.

Bron:
http://www.niburu.nl/inde(...)gezondheid&Itemid=30
-------------------------------------------------------------------------
Vind dit toch wel schrikbarend, ook omdat ik al zo vaak het gevoel heb gehad dat sommige medicatie je ook niet beter maakt maar alleen de symptomen maskeren.

Mijn hondje heb ik moeten laten inslapen op 5 jarige leeftijd , hij had een allergie, de dierenarts gaf hem prednison, wat alleen de verschijnselen en symptomen maskeerd , beter werd hij er niet van.
Na een paar jaar werkten die pilletjes niet meer en mn hondje werd letterlijk gek van de jeuk. Hij werd agressief en krabte en krabte maar.
De dierenarts zei dat we wel konden onder zoeken wat hem mankeerde maar dan mocht ik hem 2 maanden de prednison niet geven, dat vond ik niet diervriendelijk want hij zou zich helemaal kapot hebben gekrabt tot bloedens toe.
Wij hebben besloten hem toen niet door de mallemolen heen te halen en hem zn eeuwige rust te geven.
We konden hem toch niet laten lijden om hem alleen maar wat langer bij ons te hebben.n Ook zouden die onderzoeken veel geld kosten en k wist gewoon hij word niet beter, hadden alle soorten voer ook al uitgeprobeerd.
k Heb t ziekte beeld dat hij had ook bij een andere hond gezien en die is ook ingeslapen en op 4 jarige leefdtijd. En die was wel door de mallemolen gegaan met als resultaat die hij toch ingeslapen meost worden.
Wij hebben de hond rust gegeven, en hem een hoop ellende bespraard ik kan het niet aanzien als mn geliefde dier 2 maanden erg moet lijden voor wat onderzoeken.
Die vertaling van Niburu klopt van geen kant, dat "waarbij binnen een jaar tijd $194 miljard meer werd verdiend aan het voorschrijven van medicijnen" is volledig losgeslagen van het originele Engelstalige artikel. Daar staat namelijk "perhaps helping this industry go from selling US$40 billion to $234 billion a year in prescription drugs" Nergens in dat artikel staat in welke periode dat bedrag gegroeid is van 40 naar 234 miljard, maar gezien de rest van dat artikel moeten dat decennia zijn, en dan heb ik het nog niet eens over inflatie etc.
pi_93192262
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:09 schreef mousy31 het volgende:

Wat is dat nou weer voor ongelooflijke onzin, omdat een medicijn je niet beter maakt moet je het maar niet geven of ontwikkelen? Zal ik die boodschap doorgeven aan de miljoenen AIDS patienten? Of chronische zieken in het algemeen?

Mijn god, wat een domheid in een enkele post.....
pi_93193045
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Die vertaling van Niburu klopt van geen kant, dat "waarbij binnen een jaar tijd $194 miljard meer werd verdiend aan het voorschrijven van medicijnen" is volledig losgeslagen van het originele Engelstalige artikel. Daar staat namelijk "perhaps helping this industry go from selling US$40 billion to $234 billion a year in prescription drugs" Nergens in dat artikel staat in welke periode dat bedrag gegroeid is van 40 naar 234 miljard, maar gezien de rest van dat artikel moeten dat decennia zijn, en dan heb ik het nog niet eens over inflatie etc.
Ik zeg ook niet dat het klopt heb t alleen gelezen
pi_93193067
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:45 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wat is dat nou weer voor ongelooflijke onzin, omdat een medicijn je niet beter maakt moet je het maar niet geven of ontwikkelen? Zal ik die boodschap doorgeven aan de miljoenen AIDS patienten? Of chronische zieken in het algemeen?

Mijn god, wat een domheid in een enkele post.....
Dit is geen onzin, je snapt mn gedachte erachter blijkbaar niet. En nu je over aids begint de medicijnen maken hun niet beter ze rekken enkel t leven, remmen de ziekte maar over gaat het niet.
Wat ik bedoelde te zeggen is dat sommige medicatie een hoop kost en niet beter maakt maar alleen de symptomen maskeren en als voorbeeld waar dat bij gebeurt is noemde ik mn eigen hondje.
Terwijl dr misschien wel medicatie kan bestaan dat ze wel in 1 klap beter maakt, maar wat achter gehouden word omdat dit wat ze nu doen meer opplevert.
k Gebruik zelf al jaren medicatie

[ Bericht 12% gewijzigd door mousy31 op 23-02-2011 12:22:16 ]
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:09:34 #25
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93193286
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 11:39 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Bovendien schrijven ze over omzet, en niet over winst, als ik dit zo lees.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_93194025
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:04 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Dit is geen onzin, je snapt mn gedachte erachter blijkbaar niet. En nu je over aids begint de medicijnen maken hun niet beter ze rekken enkel t leven, remmen de ziekte maar over gaat het niet.Wat ik bedoelde te zeggen is dat sommige medicatie een hoop kost en niet beter maakt maar alleen de symptomen maskeren en als voorbeeld waar dat bij gebeurt is noemde ik mn eigen hondje.
Terwijl dr misschien wel medicatie kan bestaan dat ze wel in 1 klap beter maakt, maar wat achter gehouden word omdat dit wat ze nu doen meer opplevert.
k Gebruik zelf al jaren medicatie
Daarom heet het ook: aidsremmers. Dus geen valse voorspiegelingen.
pi_93194077
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:09 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bovendien schrijven ze over omzet, en niet over winst, als ik dit zo lees.
Omzet idd, al zal er winst gemaakt worden. Wat natuurlijk ook normaal is, waarom zou er in deze tak geen winst gemaakt mogen worden?
  woensdag 23 februari 2011 @ 12:51:21 #28
153506 Captain_Fabulous
Nog steeds CyclingGirl fan
pi_93195112
quote:
1s.gif Op dinsdag 22 februari 2011 17:43 schreef ToT het volgende:
Da's natuurlijk ook wel weer waar, maar toch voelt het niet zo prettig dat instanties die zulke mensen ingehuurd hebben, nu keuzes maken over onze gezondheid! :P
Puur theoretisch/moreel technisch gezien, helemaal mee eens. Maar die oorlog is best wel lang geleden...de mensen die de foute Japanners inhuurde en voor vervolging behoede iggen inmiddels zelf wel in het graf. Voor een algemeen BigPharnma onderwerp, vind ik je nog veel te vaag.
Ik zal het waarcshijnlijik inhoudelijk met je oneens worden, maar dan graag op concrete punten!
Metalman. Maar ook ESF fan. Solo vakantiefietser met tentje. Dichter.
26-10 Attila/Eskimo Callboy (Amsterdam), 21-11 The Algorithm (Haarlem)
  woensdag 23 februari 2011 @ 14:02:58 #29
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93198345
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Omzet idd, al zal er winst gemaakt worden. Wat natuurlijk ook normaal is, waarom zou er in deze tak geen winst gemaakt mogen worden?
Dat zal wel moeten ja :) Anders kunnen die bedrijven ook niet overleven.
Onikaan ni ov dovah
pi_93199893
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

....en geen nieuwe medicijnen meer ontwikkeld worden.
pi_93201479
Veel onderzoek wordt door de overheid gefinanceerd die hebben absoluut geen belang bij het ziek houden van mensen. Maar ach, daar zal ook wel weer een theorietje voor bestaan....
pi_93204714
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:51 schreef Captain_Fabulous het volgende:

[..]

Puur theoretisch/moreel technisch gezien, helemaal mee eens. Maar die oorlog is best wel lang geleden...de mensen die de foute Japanners inhuurde en voor vervolging behoede iggen inmiddels zelf wel in het graf. Voor een algemeen BigPharnma onderwerp, vind ik je nog veel te vaag.
Ik zal het waarcshijnlijik inhoudelijk met je oneens worden, maar dan graag op concrete punten!
Oh hey in het algemeen ben ik juist iemand die conspiracies ontkracht hoor! :) Ik kom af en toe alleen iets tegen wat mijn overtuiging een tikje geeft, en dat wil ik dan hier posten.
Daarbij vind ik mijn bericht idd geen algemeen topic waard, maar algemene topics over Bigpharma lopen hier gewoon goed en ik wilde dat gewoon weer nieuw leven inblazen. :)
pi_93212931
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 12:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Daarom heet het ook: aidsremmers. Dus geen valse voorspiegelingen.
Ik bedoel dat er waarschijnlijk al medicijnen bestaan die mensen echt kunnen genezen ipv remmers te geven die ze hun hele leven moeten slikken. Maar de industrie geeft liever die remmers daar word meer aan verdiend en ik denk dat dit zeker wel waar is.
pi_93213374
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 18:53 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Ik bedoel dat er waarschijnlijk al medicijnen bestaan die mensen echt kunnen genezen ipv remmers te geven die ze hun hele leven moeten slikken. Maar de industrie geeft liever die remmers daar word meer aan verdiend en ik denk dat dit zeker wel waar is.
Nee hoor, dat denk ik echt niet. Waarom ben je daar zo van overtuigd?
pi_93213853
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:02 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nee hoor, dat denk ik echt niet. Waarom ben je daar zo van overtuigd?
Omdat als het om geld draaid mensen niet eerlijk zijn. Mijn gevoel zegt dat gewoon zo sterk.
Las laatst nog een stuk over ADHD en een bepaald dieet, dat als je, je aan dat dieet houd ben je geen pillen meer nodig. Maar de farmacheutische industie heeft liever dat men pillen slikt. Het is wetenschappelijk aangetoont zal de link naar t artikel en het filmpje zo ff hier plaatsen. het was nl bij een vandaag. Het artikel plak ik hieronder en de link naar t filmpje met de dokter zelf aan het woord staat er ook.
-----------------------------------------------------------------------------
Voeding veroorzaakt heel erg vaak ADHD!

Wat een gedoe... een onderzoek presenteren over een heikel onderwerp. De Nederlandse Lidy Pelsser zet al liefst 15 jaar alles op alles om aan te tonen dat het volgen van eens speciaal dieet en het mijden van bepaalde voedingsstoffen ADHD als sneeuw voor de zon doet verdwijnen. En eindelijk is het haar gelukt. Deze week staat haar baanbrekende onderzoek in het prestigieuze wetenschappelijke tijdschrift The Lancet. En, zo weten we, die gaan niet over één nacht ijs. Ongelooflijk, ik ben zon beetje de gelukkigste mens op aarde.

Er is al veel over gezegd en geschreven maar nog nooit is het zo uitgebreid onderzocht. En nog nooit zijn de resultaten zo spectaculair. Liefst 64 procent, dus ruim 6 op de 10 kinderen, heeft na het volgen van een speciaal dieet totaal geen ADHD meer. Omdat het dieet veel discipline vereist lukte het een aantal ouders en kinderen met ADHD niet om het onderzoek goed vol te houden. Als je die gevallen niet meetelt, was zelfs bijna 80 procent van de ADHD-ers geheel klachtenvrij.
En dat betekent nogal wat. 5 procent van de Nederlandse jeugd heeft deze aandoening. Steeds meer drukke kinderen kregen de laatste jaren het etiquette ADHD opgeplakt. Duizenden van hen slikken dagelijks pillen om hun drukke gedrag in toom te houden. De farmaceutische industrie vaart er wel bij maar, zo weten we inmiddels, maar medicijnen als ritalin zijn niet louter goed voor een mens.

Vast staat dat de pillen op de lange termijn steeds minder effect hebben waardoor gebruikers er steeds meer van nodig hebben. Daarnaast zijn er de vervelende bijverschijnselen zoals lusteloosheid, sloomheid, verlies van persoonlijkheid en zelfs depressiviteit. Onnodig in een meerderheid van de gevallen, zo blijkt uit het onderzoek van Pelsser. Als de kinderen en hun ouders zich onderwerpen aan een eliminatiedieet wordt precies helder welk welke voedingsstof wel en welke geen ADHD veroorzaakt.
Het gaat dan om doodgewone producten als bloemkool, tomaten of zelfs tandpasta.
Eenvandaag speelde een belangrijke rol bij de totstandkoming van het onderzoek. Toen ons programma drie jaar geleden aandacht besteedde aan het onderzoek van Pelsser dat maar niet los kwam vanwege geldgebrek, diende zich een weldoener aan die de ontbrekende twee ton op tafel legde. Het onderzoek kon van start gaan.

Nu is het de vraag of en hoe het onderzoek wordt uitgerold. Huisartsen en andere hulpverleners zouden, als de conclusies serieus nemen, eerst een voedingsdieet van 5 weken moeten overwegen. Na die periode is duidelijk OF voeding bij een bepaald kind ADHD veroorzaakt. Bij 80 procent is dat het geval. Het vervolgonderzoek om precies uit te zoeken aan welk eten het ligt, duurt zon anderhalf jaar. Maar het lijkt het waard, liever voeding een beetje aanpassen dan jarenlang onnodig duizenden pillen slikken.

En de overheid kan er ook wel bij varen. Als dit onderzoek echt uitgevoerd wordt, kan het op jaarbasis voor een besparing van 200 miljoen euro zorgen. Niet gek in tijden van zware bezuinigingen.
bron: http://www.eenvandaag.nl/weblogs/post/33364\
----------------------------------------------------------------------
en het filmpje staat hier (erg interessant de dokter komt zelf aan het woord)
http://www.eenvandaag.nl/(...)ding_en_adhd_bewezen
  woensdag 23 februari 2011 @ 22:13:58 #36
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93226207
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 19:10 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Omdat als het om geld draaid mensen niet eerlijk zijn. Mijn gevoel zegt dat gewoon zo sterk.
Las laatst nog een stuk over ADHD en een bepaald dieet, dat als je, je aan dat dieet houd ben je geen pillen meer nodig. Maar de farmacheutische industie heeft liever dat men pillen slikt. Het is wetenschappelijk aangetoont zal de link naar t artikel en het filmpje zo ff hier plaatsen. het was nl bij een vandaag. Het artikel plak ik hieronder en de link naar t filmpje met de dokter zelf aan het woord staat er ook.
-----------------------------------------------------------------------------
Voeding veroorzaakt heel erg vaak ADHD!

Wat een gedoe... een onderzoek presenteren over een heikel onderwerp. De Nederlandse Lidy Pelsser zet al liefst 15 jaar alles op alles om aan te tonen dat het volgen van eens speciaal dieet en het mijden van bepaalde voedingsstoffen ADHD als sneeuw voor de zon doet verdwijnen. En eindelijk is het haar gelukt. Deze week staat haar baanbrekende onderzoek in het prestigieuze wetenschappelijke tijdschrift The Lancet. En, zo weten we, die gaan niet over één nacht ijs. Ongelooflijk, ik ben zon beetje de gelukkigste mens op aarde.

Er is al veel over gezegd en geschreven maar nog nooit is het zo uitgebreid onderzocht. En nog nooit zijn de resultaten zo spectaculair. Liefst 64 procent, dus ruim 6 op de 10 kinderen, heeft na het volgen van een speciaal dieet totaal geen ADHD meer. Omdat het dieet veel discipline vereist lukte het een aantal ouders en kinderen met ADHD niet om het onderzoek goed vol te houden. Als je die gevallen niet meetelt, was zelfs bijna 80 procent van de ADHD-ers geheel klachtenvrij.
En dat betekent nogal wat. 5 procent van de Nederlandse jeugd heeft deze aandoening. Steeds meer drukke kinderen kregen de laatste jaren het etiquette ADHD opgeplakt. Duizenden van hen slikken dagelijks pillen om hun drukke gedrag in toom te houden. De farmaceutische industrie vaart er wel bij maar, zo weten we inmiddels, maar medicijnen als ritalin zijn niet louter goed voor een mens.

Vast staat dat de pillen op de lange termijn steeds minder effect hebben waardoor gebruikers er steeds meer van nodig hebben. Daarnaast zijn er de vervelende bijverschijnselen zoals lusteloosheid, sloomheid, verlies van persoonlijkheid en zelfs depressiviteit. Onnodig in een meerderheid van de gevallen, zo blijkt uit het onderzoek van Pelsser. Als de kinderen en hun ouders zich onderwerpen aan een eliminatiedieet wordt precies helder welk welke voedingsstof wel en welke geen ADHD veroorzaakt.
Het gaat dan om doodgewone producten als bloemkool, tomaten of zelfs tandpasta.
Eenvandaag speelde een belangrijke rol bij de totstandkoming van het onderzoek. Toen ons programma drie jaar geleden aandacht besteedde aan het onderzoek van Pelsser dat maar niet los kwam vanwege geldgebrek, diende zich een weldoener aan die de ontbrekende twee ton op tafel legde. Het onderzoek kon van start gaan.

Nu is het de vraag of en hoe het onderzoek wordt uitgerold. Huisartsen en andere hulpverleners zouden, als de conclusies serieus nemen, eerst een voedingsdieet van 5 weken moeten overwegen. Na die periode is duidelijk OF voeding bij een bepaald kind ADHD veroorzaakt. Bij 80 procent is dat het geval. Het vervolgonderzoek om precies uit te zoeken aan welk eten het ligt, duurt zon anderhalf jaar. Maar het lijkt het waard, liever voeding een beetje aanpassen dan jarenlang onnodig duizenden pillen slikken.

En de overheid kan er ook wel bij varen. Als dit onderzoek echt uitgevoerd wordt, kan het op jaarbasis voor een besparing van 200 miljoen euro zorgen. Niet gek in tijden van zware bezuinigingen.
bron: http://www.eenvandaag.nl/weblogs/post/33364\
----------------------------------------------------------------------
en het filmpje staat hier (erg interessant de dokter komt zelf aan het woord)
http://www.eenvandaag.nl/(...)ding_en_adhd_bewezen
Misschien moet je het werk van Jan Buitelaar eens opzoeken :) Vind je dan vast ook wel interessant. Die heeft ook oa dit aspect van ADHD onderzocht. Ik heb zelf nog even overwogen om een phd in die richting te gaan doen, naar ADHD, connectiviteits verschillen en genetische invloeden.
Onikaan ni ov dovah
pi_93230557
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 14:02 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe kom je daar nou weer bij?
Voltaire.
pi_93230615
Voeding en alle vormen van suikerziekte zijn ook duidelijk met elkaar verbonden. Sterker nog het gros van alle 'welvaartsziektes' gaat dit voor op.
Voltaire.
  woensdag 23 februari 2011 @ 23:23:41 #39
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93230929
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:17 schreef truepositive het volgende:

[..]

Hoe wil je een commercieel bedrijf laten overleven als ze geen winst maken op de producten die ze verkopen?
Onikaan ni ov dovah
pi_93238187

[ Bericht 100% gewijzigd door DeMolay op 24-02-2011 01:41:55 ]
TTT [img]http://symboldictionary.net/library/graphics/symbols/tripletau.jpg[/img]
Δημοσθένης
http://www.youtube.com/watch?v=18FgnFVm5k0&fmt=37&hd=1&autoplay=1
pi_93238301
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hoe wil je een commercieel bedrijf laten overleven als ze geen winst maken op de producten die ze verkopen?
Door gewoon geen verlies te maken :P
De heiligverklaring van het winst maken wereldwijd staat me nogal tegen.
Voltaire.
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:03:42 #42
52357 Lambiekje
pi_93241924
quote:

[..]

Er is een verschil tussen uit kosten plus een beetje. En excessieve winsten ten koste van alles.
De marketingmanier zegt genoeg dat het een ubercorrupte bende is.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_93242509
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Er is een verschil tussen uit kosten plus een beetje. En excessieve winsten ten koste van alles.
Ik heb het je al eerder gezegd, bel je pensioenfonds op, en zeg dat ze als groot-aandeelhouders van die bedrijven niet moeten blijven schreeuwen om dubbele groeicijfers en elk jaar meer winst. Maar dan wil ik je niet horen piepen dat je ineens de helft meer pensioenpremie moet betalen. }:|
pi_93242549
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 23:18 schreef truepositive het volgende:
Voeding en alle vormen van suikerziekte zijn ook duidelijk met elkaar verbonden. Sterker nog het gros van alle 'welvaartsziektes' gaat dit voor op.
Gek genoeg is in de landen waar ze puur natuur eten, en ons luxe voedsel niet kennen, de gemiddelde levensverwachting een stuk lager.. :?
  donderdag 24 februari 2011 @ 09:04:26 #45
52357 Lambiekje
pi_93242702
quote:
Opnieuw forse stijging zorgpremie
De zorgpremie gaat volgend jaar met ruim zes tientjes omhoog. Dat schrijft het Financieele Dagblad donderdag op basis van vertrouwelijke en voorlopige cijfers van het Centraal Planbureau. Dit jaar stegen de premies gemiddeld ruim honderd euro.
© Thinkstock

Minister van Volksgezondheid Edith Schippers (VVD) kondigde eerder dit jaar al aan dat de zorgpremie jaarlijks zal blijven stijgen. Ze benadrukte daarbij wel dat het kabinet probeert de zorg zo goedkoop mogelijk te houden.

Volgens de krant stijgen de collectieve uitgaven voor de gezondheidszorg dit en volgend jaar veel harder dan waar het kabinet bij de start van de regeringsperiode rekening mee heeft gehouden.

Minister van Financiën Jan Kees de Jager (CDA) voorziet een tegenvaller in de zorgkosten van een miljard euro dit jaar en van anderhalf miljard volgend jaar.

Akkoord

Minister Schippers onderhandelt ondertussen met ziekenhuizen en verzekeraars over een akkoord om de kosten te beheersen en de toename te beperken tot 2,5 procent tegenover 7,5 procent in de afgelopen jaren.
bron
Dit zegt al genoeg dat het puur en alleen om het geld gaat.

Maak het eerst de service maar eens waar, smerige prutsartsen.
pi_93242720
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:56 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Gek genoeg is in de landen waar ze puur natuur eten, en ons luxe voedsel niet kennen, de gemiddelde levensverwachting een stuk lager.. :?
Misschien, heel misschien spelen ook nog andere elementen een rol daarbij.
  donderdag 24 februari 2011 @ 09:07:42 #47
52357 Lambiekje
pi_93242759
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:56 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ja aspartaam, MSG , vitaminearme groentes, monsanto GMfood en geraffineerde suikershit.
Onze luxe voedsel is doelbewust kankerverwekkende rotzooi.
pi_93242777
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:04 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dit zegt al genoeg dat het puur en alleen om het geld gaat.

Maak het eerst de service maar eens waar, smerige prutsartsen.
Dan is het 40% minder dan dit jaar, toch een postief iets? En de service in het ziekenhuis hier is top, ik kan onder het gebouw gratis parkeren het eerste uur, ik wordt keurig conform afspraak geholpen, door deskundig personeel.
pi_93242790
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:07 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ja aspartaam, MSG , vitaminearme groentes, monsanto GMfood en geraffineerde suikershit.
Onze luxe voedsel is doelbewust kankerverwekkende rotzooi.
En toch worden wij ouder dan de mensen in de landen die dat niet hebben, hoe kan dat?
  donderdag 24 februari 2011 @ 09:23:32 #50
52357 Lambiekje
pi_93243095
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:08 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Dan is het 40% minder dan dit jaar, toch een postief iets? En de service in het ziekenhuis hier is top, ik kan onder het gebouw gratis parkeren het eerste uur, ik wordt keurig conform afspraak geholpen, door deskundig personeel.
hahahhaaha deskundig.

Ze verdienen een stomp in het gezicht.
pi_93243567
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 22:13 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Misschien moet je het werk van Jan Buitelaar eens opzoeken :) Vind je dan vast ook wel interessant. Die heeft ook oa dit aspect van ADHD onderzocht. Ik heb zelf nog even overwogen om een phd in die richting te gaan doen, naar ADHD, connectiviteits verschillen en genetische invloeden.
Zal straks eens ff gaan googlen op die man zn naam.
Ik vind het in ieder geval erg kwalijk dat kinderen zoveel pillen moeten slikken en dat ADHD "opgelost" kan worden met een bepaald dieet.
Zelf heb k ook ADHD en slik elke dag ritalin. Denk dat ik toch maar eens t een en ander ga uitzoeken kwa voeding.
pi_93243841
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hahahhaaha deskundig.

Hoe kan ik dan nog in leven zijn na mijn open-hart operatie? Bij dat soort procedures is er niet echt veel ruimte in de marge om maar wat aan te prutsen. En mijn moeder is al ~20 kaar kankervrij door kordaat ingrijpen van de artsen in kwestie, ook dom geluk zeker? :')
pi_93243881
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:43 schreef mousy31 het volgende:

[..]

Zal straks eens ff gaan googlen op die man zn naam.
Ik vind het in ieder geval erg kwalijk dat kinderen zoveel pillen moeten slikken en dat ADHD "opgelost" kan worden met een bepaald dieet.
Zelf heb k ook ADHD en slik elke dag ritalin. Denk dat ik toch maar eens t een en ander ga uitzoeken kwa voeding.
Reken je maar niet rijk, dat onderzoek staat bol van de open deuren. Gezond eten heeft iedereen baat bij, niet enkel ADHD patiënten..
  donderdag 24 februari 2011 @ 10:16:18 #54
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93244565
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 08:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

En vanaf welk punt wordt het dan excessief? Vergeet ook niet dat ze over hun complete medicijnenafdeling geen verlies kunnen draaien he. Niet elk medicijn haalt het naar de markt.
Onikaan ni ov dovah
pi_93244949
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:54 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Reken je maar niet rijk, dat onderzoek staat bol van de open deuren. Gezond eten heeft iedereen baat bij, niet enkel ADHD patiënten..
Oh dat doe ik ook niet hoor, maar vind het wel interessant om er meer over te weten te komen.
pi_93245126
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

hahahhaaha deskundig.

Leg me dan maar eens uit waarom ik een kogel in mijn rug heb overleefd die door mijn nier en lever is gegaan en die gerepareerd is door artsen? Volgens jou zijn het zulke imcompetente prutsers dat ik allang dood had moeten zijn.
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_93264415
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 09:09 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En toch worden wij ouder dan de mensen in de landen die dat niet hebben, hoe kan dat?
Koelkasten.
Voltaire.
pi_93268825
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 17:45 schreef truepositive het volgende:

[..]

Koelkasten.
En hygiene.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:47:59 #59
52357 Lambiekje
pi_93269814
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Gray het volgende:

[..]

En hygiene.
Schoon drinkwater wat stelselmatig wordt gedwarsboomd in dergelijke landen. Maar we kunnen het wel voor mekaar krijgen als het gaat om onze asperges om maar eens wat te noemen.
pi_93269867
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:29 schreef Gray het volgende:

[..]

En hygiene.
En goede medische zorg.
  donderdag 24 februari 2011 @ 19:49:26 #61
52357 Lambiekje
pi_93269880
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:35 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Leg me dan maar eens uit waarom ik een kogel in mijn rug heb overleefd die door mijn nier en lever is gegaan en die gerepareerd is door artsen? Volgens jou zijn het zulke imcompetente prutsers dat ik allang dood had moeten zijn.

We hebben het over hun eigen bedachte, gecreëerde en in de markte gezette ziektes. Niet de verwondingen en botbreuken.
pi_93271026
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En goede medische zorg.
En goede voeding.
pi_93271449
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:47 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Schoon drinkwater wat stelselmatig wordt gedwarsboomd in dergelijke landen. Maar we kunnen het wel voor mekaar krijgen als het gaat om onze asperges om maar eens wat te noemen.
Ach nee, niet weer het fluoride-is-slecht-verhaal waarbij uit de praktijk blijkt juist positieve effecten te hebben ipv slechte.
Bedoel je de fluoride die word toegevoegd aan water, of het verhinderen van het uitbouwen van de infrastructuur voor waterleidingen van schoon drinkwater?

Trouwens, het water dat Heineken zuivert voor zijn bier is ook zuiverder/schoner dan ons drinkwater. :)

quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 10:16 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

En vanaf welk punt wordt het dan excessief? Vergeet ook niet dat ze over hun complete medicijnenafdeling geen verlies kunnen draaien he. Niet elk medicijn haalt het naar de markt.
Tsja, lastig wel. Zou hetgeen die bedrijven produceren ook slecht zijn wanneer ze geen geld eraan zouden verdienen? De cijfers van nu wijzen op een verhoogde kwaliteit en kwantiteit van leven, dus op basis daarvan zeg ik dat ze het nu nog niet eens zo slecht doen.

[ Bericht 11% gewijzigd door Gray op 24-02-2011 21:19:17 ]
pi_93274610
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 20:19 schreef Gray het volgende:

[..]

Ach nee, niet weer het fluoride-is-slecht-verhaal waarbij uit de praktijk blijkt juist positieve effecten te hebben ipv slechte.

Voltaire.
pi_93275256
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 21:08 schreef truepositive het volgende:

[..]

Goed punt, slecht gelezen van me. Ik rectificeer het even.
pi_93279704
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 19:49 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

We hebben het over hun eigen bedachte, gecreëerde en in de markte gezette ziektes. Niet de verwondingen en botbreuken.
zijn bacterieele infecties en antibiotica ook verzonnen en overbodig? En kanker, ook een verzinsel? Wat dacht je van elephantasis, ook een plot van de medici? En malaria, een verzinsel waardoor meer medicijnen aan straatarme negertjes kan worden gesleten?

Je bent ziek in je hoofd
pi_93288278
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

zijn bacterieele infecties en antibiotica ook verzonnen en overbodig? En kanker, ook een verzinsel? Wat dacht je van elephantasis, ook een plot van de medici? En malaria, een verzinsel waardoor meer medicijnen aan straatarme negertjes kan worden gesleten?

Je bent ziek in je hoofd
Blijf netjes, joh. ;)
  vrijdag 25 februari 2011 @ 00:21:45 #68
52357 Lambiekje
pi_93288943
quote:
1s.gif Op donderdag 24 februari 2011 22:10 schreef .SP. het volgende:

[..]

Je bent ziek in je hoofd
Geld doet rare dingen met mensen.

Kanker is big big big big big big money en is man made. En malaria zou niet nodig zijn als we gewoon schoon water leveren, maar dat gebruiken we in die contreien alleen voor onze eigen gewin.
Epilepsie hebben we omdat moeders tijdens hun zwangerschap Amerikaanse sigaretten roken (ja die zijn anders dan Franse) of omdat er Cola Zero gedronken wordt of alcohol. Plus dat onze groentes ondermaats zijn of Monsanto bewerkt.

Nee AID$ wordt aan de negers verkondigd om over-datum-zijnde westerse medicijnen te kunnen verpatsen.
pi_93290879
Jouw definitie van man-made is niet de definitie van man-made uit de nieuwsartikelen van het onderzoek waar deze over gingen.

Malaria komt uit parasieten die leven in de malariamug, die zelf doorgaans leven bij water uit de natuur of stilstaand water binnen stedelijke gebieden.

Epilepsie weet ik niet genoeg van om uitspraken over te doen, maar jij ook niet dunkt me.

AIDS is een omschrijving van een bepaalde fase van de uitwerking veroorzaakt door het HIV-virus. Tenzij je daden bij je woorden durft te zetten en een injectiespuit met een geïsoleerd HIV-virus in je arm durft te zetten, moet je van dat soort aandoeningen het bestaan niet ontkennen.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 01:20:19 #70
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93291515
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kanker is big big big big big big money en is man made. En malaria zou niet nodig zijn als we gewoon schoon water leveren, maar dat gebruiken we in die contreien alleen voor onze eigen gewin.
Epilepsie hebben we omdat moeders tijdens hun zwangerschap Amerikaanse sigaretten roken (ja die zijn anders dan Franse) of omdat er Cola Zero gedronken wordt of alcohol. Plus dat onze groentes ondermaats zijn of Monsanto bewerkt.

Nee AID$ wordt aan de negers verkondigd om over-datum-zijnde westerse medicijnen te kunnen verpatsen.
Wauw, waren die grieken zo goed met hun gentech?
Onikaan ni ov dovah
pi_93292122
Overigens doet geen geld, maar doen rare ideeën rare dingen met mensen. ;)
pi_93292229
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:35 schreef Gray het volgende:
Overigens doet geen geld, maar doen rare ideeën rare dingen met mensen. ;)
Geld net zo goed..
pi_93292495
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:38 schreef Typisch het volgende:

[..]

Geld net zo goed..
Omdat mensen het idee hebben dat ze uit geld geluk halen. Mensen doen alles voor geluk, hebben daar de mafste ideeën over om geluk te behalen en denken dat geld dé manier is om hun doel te bereiken.
pi_93292783
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 01:45 schreef Gray het volgende:

[..]

Omdat mensen het idee hebben dat ze uit geld geluk halen. Mensen doen alles voor geluk, hebben daar de mafste ideeën over om geluk te behalen en denken dat geld dé manier is om hun doel te bereiken.
Dan is het iets waardoor je gekke ideeën krijgt, ook goed. ^O^
pi_93294652
De wereld en het universum gezien als een puur materialistische gebeurtenis.
Voltaire.
pi_93297790
quote:

[..]

Kanker bestaat al heel wat langer dan de ~6 jaar dat coca cola zero op de markt is hoor. Maar goed, hoe kan mijn moeder dan genezen zijn van kanker volgens jou?
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:24:20 #77
153506 Captain_Fabulous
pi_93298021
Tja, vroeger ging je dood aan ondervoeding, TBC, cholera of difterie voordat je kans kreeg om kanker te krijgen...en dat kanker bestaat is ook een relatief recentelijk inzicht, in de middeleeuwen kreeg je gewoon 'consumptie' of 'slechte gal' en ging je dood. Deed men niet moeilijk over.
Ik zou Lambiekje's mening over medici wel eens willen horen nadat een middeleeuwse barbier hem eens flink had adergelaten om een beroerte te genezen >:) >:) >:)
pi_93298753
quote:

[..]

;( .

Malaria heeft niets met schoon/vies water te maken. Integendeel, (onder meer) vies water heeft in europa voor de uitroeing van malaria gezorgd (plus DTT...)

Je domheid is onbeschrijfelijk....
  vrijdag 25 februari 2011 @ 10:56:33 #79
153506 Captain_Fabulous
pi_93298925
Er zijn wel beschrijvingen voor, maar die mogen niet van de mods :P
  vrijdag 25 februari 2011 @ 11:58:11 #80
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93301031
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:56 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Er zijn wel beschrijvingen voor, maar die mogen niet van de mods :P
>:O
The truth was in here.
pi_93301517
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:24 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Tja, vroeger ging je dood aan ondervoeding, TBC, cholera of difterie voordat je kans kreeg om kanker te krijgen...en dat kanker bestaat is ook een relatief recentelijk inzicht, in de middeleeuwen kreeg je gewoon 'consumptie' of 'slechte gal' en ging je dood. Deed men niet moeilijk over.
Ik zou Lambiekje's mening over medici wel eens willen horen nadat een middeleeuwse barbier hem eens flink had adergelaten om een beroerte te genezen >:) >:) >:)
Of op de kermis ter vermaak van het gepeupel een chirurgijn aan het werk op een onverdoofde patient. Nou ja, een houtje tussen zijn rotte kiezen als anaesthesie *)
pi_93306428
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 12:13 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Of op de kermis ter vermaak van het gepeupel een chirurgijn aan het werk op een onverdoofde patient. Nou ja, een houtje tussen zijn rotte kiezen als anaesthesie *)
Ik hoop stilletjes nog een keer dat Lambiekje ooit geopereerd moet worden en de chirurg van dienst herkent hem als de user die alle doktoren uitmaakte voor onwetende prutsers waarop de chirurg spontaan vergeet wat zijn hippocratische eed inhoudt (tja, dat krijg je met die incompetente doktoren) en hem laat kiezen of de operatie afgehandeld moet worden door een eerstejaars student medicijnen, de een of andere sjamaan of Jomanda. :X >:)
Democracy is the theory that the common people know what they want, and deserve to get it good and hard. - H.L. Mencken
pi_93426828
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 11:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

>:O
Een groene eland, wat betekent dat? :P
Voltaire.
  maandag 28 februari 2011 @ 03:28:46 #84
99851 ZureMelk
Bow to your master
pi_93427052
Gelukkig hebben we hier veel experts met een degelijke wetenschappelijke kennis en een goede dosis kritisch denken dus kunnen we vertrouwen op alle hier voorbij komende aannames. :') :') :')
Wat er in heilige boeken geschreven staat is niet belangrijk, aan de vruchten herkent men de boom.
pi_93427069
Waarom zo cynisch?
Voltaire.
pi_93431057
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 10:14 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Kanker bestaat al heel wat langer dan de ~6 jaar dat coca cola zero op de markt is hoor. Maar goed, hoe kan mijn moeder dan genezen zijn van kanker volgens jou?
Vers fruit, voldoende beweging, schoon drinkwater, frisse lucht en een positieve instelling, als ik het me tenminste goed herinner van eerdere posts van Lambiekje hierover.

quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 03:08 schreef truepositive het volgende:

[..]

Een groene eland, wat betekent dat? :P
Carnaval? :P
pi_93432448
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 10:25 schreef ToT het volgende:

[..]

Vers fruit, voldoende beweging, schoon drinkwater, frisse lucht en een positieve instelling, als ik het me tenminste goed herinner van eerdere posts van Lambiekje hierover.
Ze drink het Nederlandse kraanwater, en dat staat dan weer stijf van de fluoride als ik Lambiekje mag geloven. :?

Naja, ik snap wat je bedoelt, maar ik blijf van mening dat de operatie en chemotherapie ook een zekere rol hebben gespeeld in het hele verhaal. ;)
pi_93432798
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:16 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ze drink het Nederlandse kraanwater, en dat staat dan weer stijf van de fluoride als ik Lambiekje mag geloven. :?

Naja, ik snap wat je bedoelt, maar ik blijf van mening dat de operatie en chemotherapie ook een zekere rol hebben gespeeld in het hele verhaal. ;)
Ja kraanwater is uit den boze he: bronwater moet je hebben, ook al komt er in Utrecht pure Bar-le-Duc uit de kraan, maar dan met hogere zuiverheidseisen! ;)

En chemo vergiftigt je alleen maar en met operaties snijden ze alleen maar in je en verzamelen ze vrouwelijke organen, althans zo omschreef Lambiekje het! :)
pi_93432968
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:27 schreef ToT het volgende:

[..]

Ja kraanwater is uit den boze he: bronwater moet je hebben, ook al komt er in Utrecht pure Bar-le-Duc uit de kraan, maar dan met hogere zuiverheidseisen! ;)

En chemo vergiftigt je alleen maar en met operaties snijden ze alleen maar in je en verzamelen ze vrouwelijke organen, althans zo omschreef Lambiekje het! :)
Vaak ben ik het hem wel met hem eens over de eerste stap, ik ben bijvoorbeeld zeker geen voorstander van overal maar een pil voor maken en laten innemen, maar hij draaft altijd meteen door tot aan de NWO, en weet ik wat allemaal. Enige nuance is bij hem meestal niet echt te vinden.

Plus dat ik zijn bejegening van sommige professionals in bijvoorbeeld de gezondheidszorg soms bijzonder schofferend vindt, hij vergelijkt ze regelmatig met de meest gruwelijke personen en ideologiën die de menselijke historie ooit heeft gekend. :{
pi_93433087
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 11:33 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Vaak ben ik het hem wel met hem eens over de eerste stap, ik ben bijvoorbeeld zeker geen voorstander van overal maar een pil voor maken en laten innemen, maar hij draaft altijd meteen door tot aan de NWO, en weet ik wat allemaal. Enige nuance is bij hem meestal niet echt te vinden.

Plus dat ik zijn bejegening van sommige professionals in bijvoorbeeld de gezondheidszorg soms bijzonder schofferend vindt, hij vergelijkt ze regelmatig met de meest gruwelijke personen en ideologiën die de menselijke historie ooit heeft gekend. :{
Eens met dat hij vaak wel een goed punt maar dan ook weer veel te ver gaat en te grof is. :)
pi_93433285
quote:

[..]

Dat stuit mij ook altijd zo tegen de borst. Vind ik veel te ver gaan.
pi_93433308
quote:

[..]

Zelfs uit mannen :Y dat is het knappe ;)
  maandag 28 februari 2011 @ 12:21:42 #93
52357 Lambiekje
pi_93434621
quote:

[..]

Nee Sourcy komt uit de kraan.
quote:
Nee er is een levendige handel in organen niet specifiek vrouwelijk hoor.
  maandag 28 februari 2011 @ 12:33:32 #94
52357 Lambiekje
pi_93435069
quote:

[..]

nee niet precies zo. Ik zeg alleen dat onze huidige medische zorg gebaseerd is nazi ideologien . En dat het medische onderwijs corrumpeert. Dit omdat alles van A tot Z beheerst wordt door de Industrie.

Artsen beseffen niet dat ze besodemieterd worden. Je hebt een groep die willens en wetens doorgaan als het beseffen, macht en geld is leuk. Je hebt een groep pillendoorzetters in ruil voor bonussen en luxe reisjes. Een groep die het weet, maar gewoon gedeisd houden, er moet tenslotte brood op de plank. Je hebt een groep die gedeisd maar na hun pension alsnog uit de school klappen. En je hebt een groep die direct uit de schoolklappen, maar daarmee wel zichzelf benadelen en geen bevoegdheden meer hebben. Maar de grootste groep zijn gewoon imbecielen die niet weten wat zijn daadwerkelijk doen en voor wie en wat. Niets an sich op de persoon, maar het is kwalijk te noemen dat men niet weet hoe het wereldje echt werkt. Het zijn niets anders dan loopjongens van BigPharma.

TROS radar heeft mooi undercover laten zien dat BigPharma huisartsen schoffeert, misleid en noem het maar op.
pi_93438374
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

nee niet precies zo. Ik zeg alleen dat onze huidige medische zorg gebaseerd is nazi ideologien . En dat het medische onderwijs corrumpeert. Dit omdat alles van A tot Z beheerst wordt door de Industrie.

Artsen beseffen niet dat ze besodemieterd worden. Je hebt een groep die willens en wetens doorgaan als het beseffen, macht en geld is leuk. Je hebt een groep pillendoorzetters in ruil voor bonussen en luxe reisjes. Een groep die het weet, maar gewoon gedeisd houden, er moet tenslotte brood op de plank. Je hebt een groep die gedeisd maar na hun pension alsnog uit de school klappen. En je hebt een groep die direct uit de schoolklappen, maar daarmee wel zichzelf benadelen en geen bevoegdheden meer hebben. Maar de grootste groep zijn gewoon imbecielen die niet weten wat zijn daadwerkelijk doen en voor wie en wat. Niets an sich op de persoon, maar het is kwalijk te noemen dat men niet weet hoe het wereldje echt werkt. Het zijn niets anders dan loopjongens van BigPharma.

TROS radar heeft mooi undercover laten zien dat BigPharma huisartsen schoffeert, misleid en noem het maar op.
En daar gaan we weer....... Welke kennis en kunde geeft jou de authoriteit om dit soort beweringen te doen? :{w

Elke beroepsgroep heeft zijn eigen "handel en wandel", en ik heb nou niet echt veel vertrouwen in een club als Radar om te beoordelen of de interactie tussen de farmaceutische industrie aan de ene, en de huisartsen + apothekers aan de andere kant, goed/slecht te noemen is. De werkwijze van Radar is bijvoorbeeld bij De Leugen Regeert meermaals getoets aan diverse journalistieke principes en gedrascodes, en in diverse gevallen gebleken dat zij de plank volledig mis sloegen, en zelfs bedrijven met hun werkwijze geruïneerd hebben. }:|

Mijn info hierover, die ik oa ontvang van een apotheker in functie, is anders dan dat jij claimt. Zij wijzen alle artsenbezoekers per direct de deur, en laten alleen vertegenwoordigers van "over the counter" spul toe, dus aspirine en hoestdrankjes etc. Verder gaat zij rustig verhaal halen als een huisarts ineens een zeker a-merk vaker begint voor te schrijven als een artsenbezoeker in de regio op pad is geweest, en dan wordt in veel gevallen besloten om alsnog óf een goedkoper generiek merk voor te schrijven, óf in specifieke gevallen een beter alternatief wordt voorgeschreven, wat dan dat specifieke A-merk kan zijn. Dat zal ze dan wel recht in mijn gezicht liegen volgens jou?

Maar goed, jij zegt dus, dat de vriend van mijn neef, een longarts, zijn werk en kennis baseert op nazi idelogieën? Kom maar op met je bewijs dan. ^O^
  maandag 28 februari 2011 @ 18:03:23 #96
52357 Lambiekje
pi_93449495
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 13:55 schreef fruityloop het volgende:

[..]

En daar gaan we weer....... Welke kennis en kunde geeft jou de authoriteit om dit soort beweringen te doen? :{w

Elke beroepsgroep heeft zijn eigen "handel en wandel", en ik heb nou niet echt veel vertrouwen in een club als Radar om te beoordelen of de interactie tussen de farmaceutische industrie aan de ene, en de huisartsen + apothekers aan de andere kant, goed/slecht te noemen is. De werkwijze van Radar is bijvoorbeeld bij De Leugen Regeert meermaals getoets aan diverse journalistieke principes en gedrascodes, en in diverse gevallen gebleken dat zij de plank volledig mis sloegen, en zelfs bedrijven met hun werkwijze geruïneerd hebben. }:|
In het geval van de medische zorg zou het een mega-doorbraak zijn geweest.
Zembla heeft bv undercover gewerkt als schoonmakers in het ziekenhuis. Je kunt zonder enig twijfel stellen dat het smeerpijpen zijn. En de smerigste en meest besmette kamer is *tromtrom* de quarantaine-kamer.

Journalistiek is óók corrupt aan het grote geld. Een negatief/kritisch stuk over een nieuw medicijn is niet mogelijk want bedrijf x trekt zicht terug als reclame. En zo als je waarschijnlijk weet een krant is afhankelijk van reclame. En als een bedrijf x zus-en-zo zegt dan gebeurt het zo.

Ziekenhuis is de laatste plaats waar je moet wezen voor je gezondheid.

quote:
Mijn info hierover, die ik oa ontvang van een apotheker in functie, is anders dan dat jij claimt. Zij wijzen alle artsenbezoekers per direct de deur, en laten alleen vertegenwoordigers van "over the counter" spul toe, dus aspirine en hoestdrankjes etc.
Gros van de apothekers niet.

quote:
Verder gaat zij rustig verhaal halen als een huisarts ineens een zeker a-merk vaker begint voor te schrijven als een artsenbezoeker in de regio op pad is geweest, en dan wordt in veel gevallen besloten om alsnog óf een goedkoper generiek merk voor te schrijven, óf in specifieke gevallen een beter alternatief wordt voorgeschreven, wat dan dat specifieke A-merk kan zijn. Dat zal ze dan wel recht in mijn gezicht liegen volgens jou?

Maar goed, jij zegt dus, dat de vriend van mijn neef, een longarts, zijn werk en kennis baseert op nazi idelogieën? Kom maar op met je bewijs dan. ^O^
Het basis lesmateriaal heeft zijn oorsprong. Daarnaast hoeven de technieken niet fout of slecht zijn.

Het punt is dat geld nu de boventoon voert ipv het welzijn.
pi_93451025
quote:

[..]

De zoveelste intelligente opmerking.van onze eigen professor ATuinhek met z'n stapel diploma's. 8-)

Wie zou er nou echt moeten overleven ?

de patienten of een commercieel bedrijf ?
pi_93452519
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:33 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Uitzonderingen daargelaten, je denkt toch niet serieus dat een huisarts te misleiden is :')
Psychiaters zijn een makkelijker doelwit.
pi_93454586
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 12:21 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Nee Sourcy komt uit de kraan.

[..]

Nee er is een levendige handel in organen niet specifiek vrouwelijk hoor.
wegens de nano-implants die er in zitten.
De Illuminati zijn heel nieuwsgierig naar de status ervan.

De belangrijkste organen met nano-implants zijn de sexuale organen.
pi_93457381
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zembla heeft bv undercover gewerkt als schoonmakers in het ziekenhuis. Je kunt zonder enig twijfel stellen dat het smeerpijpen zijn. En de smerigste en meest besmette kamer is *tromtrom* de quarantaine-kamer.

Journalistiek is óók corrupt aan het grote geld. Een negatief/kritisch stuk over een nieuw medicijn is niet mogelijk want bedrijf x trekt zicht terug als reclame. En zo als je waarschijnlijk weet een krant is afhankelijk van reclame. En als een bedrijf x zus-en-zo zegt dan gebeurt het zo.

[..]

[..]

Het basis lesmateriaal heeft zijn oorsprong. Daarnaast hoeven de technieken niet fout of slecht zijn.

En wat heeft het schoonmaken van ziekenhuizen met de betrouwbaarheid van huisartsen te maken?

En voor de kneusjes onder ons; het is logisch dat de quarantainekamer het meest besmet is, daar komen de meest besmette mensen te liggen. Net zoiets als versbaasd zijn om stront in het riool te ontdekken, maar ach een suggestief verbandje leggen zonder enige kennis van zaken is altijd leuk!

Maar zeg eens, als je de journalistiek in zijn geheel als corrupte zooi qualificeert, waarom is Zembla dan wel ineens een betrouwbare bron? Zou het iets met "in je straatje passen" te maken hebben?

Kom, verzin eens wat leuke antwoorden!
pi_93460185
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef .SP. het volgende:
Maar zeg eens, als je de journalistiek in zijn geheel als corrupte zooi qualificeert, waarom is Zembla dan wel ineens een betrouwbare bron? Zou het iets met "in je straatje passen" te maken hebben?
Is hier altijd al zo geweest: MSM is onbetrouwbaar tot ze negatieve geluiden over de gevestigde orde laten horen, tenzij die geluiden van een anti-conspiracy instelling komt. In dat laatste geval verspreiden ze dan weer desinformatie en bewijst dat meteen dat die anti-conspiracy instelling fake is! ;)
pi_93465821
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:53 schreef ToT het volgende:

[..]

Is hier altijd al zo geweest: MSM is onbetrouwbaar tot ze negatieve geluiden over de gevestigde orde laten horen, tenzij die geluiden van een anti-conspiracy instelling komt. In dat laatste geval verspreiden ze dan weer desinformatie en bewijst dat meteen dat die anti-conspiracy instelling fake is! ;)
Damn, zou ik ook moeten doen, elk nieuws is dan goed nieuws!
  dinsdag 1 maart 2011 @ 00:05:59 #103
52357 Lambiekje
pi_93471956
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 20:13 schreef .SP. het volgende:

[..]

En wat heeft het schoonmaken van ziekenhuizen met de betrouwbaarheid van huisartsen te maken?
Algehele tendens jegens onze gezondheid.

quote:
En voor de kneusjes onder ons; het is logisch dat de quarantainekamer het meest besmet is, daar komen de meest besmette mensen te liggen. Net zoiets als versbaasd zijn om stront in het riool te ontdekken, maar ach een suggestief verbandje leggen zonder enige kennis van zaken is altijd leuk!
Ze maken een dergelijke kamer niet steriel na een bezoek van een patient. Ze maken alleen maar erger door het uit te smeren. Ergo,er is onbekwaam personeel aan het schoonmaken.

In quarantaine loop je het snelst op om nog zieker te worden. >> ziekmaakhuis.

quote:
Daar heb je een punt. Maar als er tegen schenen wordt geschopt dan is het altijd wel interessant.
Ik zeg niet dat een individuele journalist slecht bezig is. Ik zeg dat de eindredactie de boel zo herschrijft dat er nauwelijk nog iets kritisch is zodoende de geldstroom te handhaven.

Ook hier corrumpeert geld de principes .
  dinsdag 1 maart 2011 @ 00:21:54 #104
39581 Salvad0R
universal
pi_93472836
TVP zodat ik rustig alle BigPharma-beschermers kan shitlisten om te vervolgen als de globale infolutie is gebeurd. You iz gonna Hang Faggot.
pi_93478114
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:03 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

[..]

Kom dan eens met bewijs van een in jouw ogen corrupte apotheker. :N Ik ken eentje die niét corrupt is, en gezien jouw aannames dat de hele medische wereld 1 corrupte poel des verderfs is, moet het bewijs van tenminste 1 corrupte apotheker zelfs voor jou te produceren zijn lijkt me. En ik wacht nog steeds op enige vorm van bewijs voor je bewering dat artsen werken op basis van nazi ideologiën. :{w
  dinsdag 1 maart 2011 @ 11:28:25 #106
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_93482434
quote:
1s.gif Op maandag 28 februari 2011 18:34 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

De zoveelste intelligente opmerking.van onze eigen professor ATuinhek met z'n stapel diploma's. 8-)

Wie zou er nou echt moeten overleven ?

de patienten of een commercieel bedrijf ?
Wat dacht je van beide? Zonder die bedrijven worden er geen medicijnen geproduceerd. Leuk dat je dan met zulke opmerkingen komt, maar als je dat soort dingen al niet snapt toon je niet echt intelligent gedrag he.
Onikaan ni ov dovah
pi_93483924
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:21 schreef Salvad0R het volgende:
TVP zodat ik rustig alle BigPharma-beschermers kan shitlisten om te vervolgen als de globale infolutie is gebeurd. You iz gonna Hang Faggot.
Wat is een infolutie?
pi_93485982
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:05 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Algehele tendens jegens onze gezondheid.

[..]

Ze maken een dergelijke kamer niet steriel na een bezoek van een patient. Ze maken alleen maar erger door het uit te smeren. Ergo,er is onbekwaam personeel aan het schoonmaken.

In quarantaine loop je het snelst op om nog zieker te worden. >> ziekmaakhuis.

[..]

Daar heb je een punt. Maar als er tegen schenen wordt geschopt dan is het altijd wel interessant.
Ik zeg niet dat een individuele journalist slecht bezig is. Ik zeg dat de eindredactie de boel zo herschrijft dat er nauwelijk nog iets kritisch is zodoende de geldstroom te handhaven.

Ook hier corrumpeert geld de principes .
Mijn hemel wat een kneus.
Je meent serieus dat schoonmakers geronseld worden om "dingen" uit te smeren om mensen in het ziekenhuis zieker te maken? Dat doen ze dan vrji beroerd aangezien het aantal MRSA besmettingen in NL een van de laagste ter wereld is, leg dat eens uit.

Je ziet toch ook wel dat het gros van de mensen die het ziekenhuis ingaan er beter uit komen of niet? Je ziet toch ook dat de gemiddelde leeftijd van mensen omhoog gaat de laatste decennia? Wie of wat achter wat je ook denkt zit doet het niet erg best....

En je laatste paragraaf, denk je niet dat het Zembla stuk langs de uiterst corrupte eindredactie is geweest? Dus nogmaals, waarom geloof je deze corrupte bende wel opeens? Of bedoel je dat het eigenlijk kritischer was voordat het stuk van de maker langs de eindredactie was geweest en dus je eigen verwrongen wereldbeeld toch wel weer een beetje bevestigt wordt?
pi_93490757
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 00:21 schreef Salvad0R het volgende:
Als je de beweringen van Lambiekje in twijfel trekt, ben je een BigPharma-beschermer? :D
  dinsdag 1 maart 2011 @ 18:59:10 #110
52357 Lambiekje
pi_93501893
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 12:59 schreef .SP. het volgende:

[..]

Mijn hemel wat een kneus.
Je meent serieus dat schoonmakers geronseld worden om "dingen" uit te smeren om mensen in het ziekenhuis zieker te maken? Dat doen ze dan vrji beroerd aangezien het aantal MRSA besmettingen in NL een van de laagste ter wereld is, leg dat eens uit.
Er worden gewoon maar onbekwame allochtonen opgetrommeld om schoon temaken.
De schoonmakers hebben geen flauw benul wat ze aan het doen. Het is op ze zachtst gezegd misplaatste zuinigheid.

quote:
Je ziet toch ook wel dat het gros van de mensen die het ziekenhuis ingaan er beter uit komen of niet?
Nou dat valt vies tegen. Over botbreuken hebben we het niet. Je komt er voornamelijk met eem chronische pildieet naar buiten.

quote:
Je ziet toch ook dat de gemiddelde leeftijd van mensen omhoog gaat de laatste decennia? Wie of wat achter wat je ook denkt zit doet het niet erg best....
Nee sinds de introductie van aspartaam gaat het achteruit.
quote:
En je laatste paragraaf, denk je niet dat het Zembla stuk langs de uiterst corrupte eindredactie is geweest? Dus nogmaals, waarom geloof je deze corrupte bende wel opeens? Of bedoel je dat het eigenlijk kritischer was voordat het stuk van de maker langs de eindredactie was geweest en dus je eigen verwrongen wereldbeeld toch wel weer een beetje bevestigt wordt?
Zembla wordt door bv een zender-operator afgevlakt. Niet alle thema's mogen behandeld worden.

En voor de rest verdiep eerst eens in de corruptie van BigPharma.
pi_93502465
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 08:28 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Kom dan eens met bewijs van een in jouw ogen corrupte apotheker.
Alle apothekers zijn naar mijn mening corrupt. Om apotheker te worden zullen mensen hun ziel moeten verkopen.

quote:
:N Ik ken eentje die niét corrupt is, en gezien jouw aannames dat de hele medische wereld 1 corrupte poel des verderfs is, moet het bewijs van tenminste 1 corrupte apotheker zelfs voor jou te produceren zijn lijkt me. En ik wacht nog steeds op enige vorm van bewijs voor je bewering dat artsen werken op basis van nazi ideologiën. :{w
Het is andersom: de nazi-ideologie is mede-ontworpen door artsen.

Leer eerst eens fatsoenlijk de historie van de 20e eeuw, voordat je over nazi-ideologie begint, fruity w/ .
pi_93502853
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Lambiekje het volgende:

De schoonmakers hebben geen flauw benul wat ze aan het doen. Het is op ze zachtst gezegd misplaatste zuinigheid.

Er zullen altijd wel wat incidenten zijn, maar in ziekenhuizen (en talloze andere plaatsen) heersen strikte protocollen waar men zich daar aan moet houden.

quote:
Nou dat valt vies tegen. Over botbreuken hebben we het niet. Je komt er voornamelijk met eem chronische pildieet naar buiten.

Ik heb als kind een erg kwakkelende gezondheid gehad en ben regelmatig in ziekenhuizen geweest (o.a. voor operaties), maar ik heb gemerkt dat ze kwalen het liefst zo min mogelijk met pillen willen oplossen of onderdrukken, en dat ALS je een medicijn voorgeschreven krijgt, het vaak voor het verhelpen van de kwaal is, en niet voor tijdelijke onderdrukking zodat je het voor altijd moet slikken.

quote:

Heb je daar bewezen statistieken voor? Er leven volgens mij nu echt wel meer 100-plussers dan 100 jaar geleden, en ZEKER vergeleken met de middeleeuwen of zo.
pi_93503442
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 18:59 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

[..]

[..]

[..]

Zembla wordt door bv een zender-operator afgevlakt. Niet alle thema's mogen behandeld worden.

En voor de rest verdiep eerst eens in de corruptie van BigPharma.
Waarom neemt het aantal MRSA infecties af ondanks de zuinigheid? Leg dat eens uit.

Over de levensverwachting ben je ook wederom onzin aan het uitkramen:
Oh ja, aspartaam is vanaf 1983 in drinken toegelaten, ik zie geen dip vanaf toen, jij wel?

Wat is een zender operator en wat vlakt deze af? Het thema wat in jouw straatje past is uitgezonden, dus wat wil je nog meer?

Echt, maak je middelbare school eens af voordat je net gaat doen alsof je ergens iets vanaf weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door .SP. op 01-03-2011 20:02:58 (gemene sneer) ]
pi_93505038
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

Waarom neemt het aantal MRSA infecties af ondanks de zuinigheid? Leg dat eens uit.

Oh ja, aspartaam is vanaf 1983 in drinken toegelaten, ik zie geen dip vanaf toen, jij wel?

[ afbeelding ]

Wat is een zender operator en wat vlakt deze af? Het thema wat in jouw straatje past is uitgezonden, dus wat wil je nog meer?

Echt, maak je lagere school eens af voordat je net gaat doen alsof je ergens iets vanaf weet.
Die laatste sneer is niet nodig, maar verder idd eens met dat de feiten de conspiracy tegenspreken.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:06:54 #115
8372 Bastard
Persona non grata
pi_93505779
Dat kan inderdaad wel wat netter SP. :{
The truth was in here.
pi_93506866
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:06 schreef Bastard het volgende:
Dat kan inderdaad wel wat netter SP. :{
Wellicht, maar ik zou me persoonlijk wat drukker om opmerkingen als:

"Er worden gewoon maar onbekwame allochtonen opgetrommeld om schoon temaken.
De schoonmakers hebben geen flauw benul wat ze aan het doen....."

en de opmerkingen dat alle medici corrupt zijn en nazi praktijken uitvoeren.
pi_93507181
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:21 schreef .SP. het volgende:

[..]

Wellicht, maar ik zou me persoonlijk wat drukker om opmerkingen als:

"Er worden gewoon maar onbekwame allochtonen opgetrommeld om schoon temaken.
De schoonmakers hebben geen flauw benul wat ze aan het doen....."

en de opmerkingen dat alle medici corrupt zijn en nazi praktijken uitvoeren.
Eeuwenoude discussie: de believers bashen hele beroepsgroepen en af en toe een user, en sommige sceptici bashen de believers weer. (Ja ik blijf deze termen aanhouden omdat dat de boel nu eenmaal het makkelijkste uitlegt.)

Het is altijd de vraag geweest tot hoever de believers mogen gaan met hun aanvallen tegenover beroepsgroepen of bekende personen. Het blijft een kwestie van gevoelsmatig modereren; in het ene context kan het ene wel door de beugel en in het andere context kan iets wat bijna op dat eerste lijkt weer niet door de beugel.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:35:32 #118
52357 Lambiekje
pi_93507847
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:17 schreef ToT het volgende:

[..]

Er zullen altijd wel wat incidenten zijn, maar in ziekenhuizen (en talloze andere plaatsen) heersen strikte protocollen waar men zich daar aan moet houden.
Ja leuk op papier. Heb je de uitzending destijds gezien?!

quote:
[..]

Ik heb als kind een erg kwakkelende gezondheid gehad en ben regelmatig in ziekenhuizen geweest (o.a. voor operaties), maar ik heb gemerkt dat ze kwalen het liefst zo min mogelijk met pillen willen oplossen of onderdrukken, en dat ALS je een medicijn voorgeschreven krijgt, het vaak voor het verhelpen van de kwaal is, en niet voor tijdelijke onderdrukking zodat je het voor altijd moet slikken.
Je weet zelf ook wel dat pilgebruik gestegen is met ~2000% sinds 1995.
quote:
[..]

Heb je daar bewezen statistieken voor? Er leven volgens mij nu echt wel meer 100-plussers dan 100 jaar geleden, en ZEKER vergeleken met de middeleeuwen of zo.
Natuurlijk zullen er meer zijn in absolute getallen. Plus dat we kosten en wat kosten ze in leven willen houden. Wat is dat voor kwaliteit. Een van de redenen is belastingen.

Men vergeet dat de huidige bejaarden vóór de BigPharma, BigFood en BigAgri zijn opgegroeid.

Er kan nog helemaal niets over de Ritalin comazuipende, energy-drinkende light-vreet generatie gezegd worden.

De huidige generation (tieners) zijn er véél heel heel veel al dagelijks aan de medicijnen. Plus dat ze ouderdomsziektes en allerlei andere kwalen en malfunctions hebben.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 20:37:52 #119
52357 Lambiekje
pi_93508013
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:27 schreef .SP. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Echt, maak je middelbare school eens af voordat je net gaat doen alsof je ergens iets vanaf weet.
Ik ga me langzamerhand voor schamen dat ik dat toch netjes heb afgemaakt.
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 20:57:14 #120
249559 crew  Lavenderr
pi_93509506
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:26 schreef ToT het volgende:

[..]

Eeuwenoude discussie: de believers bashen hele beroepsgroepen en af en toe een user, en sommige sceptici bashen de believers weer. (Ja ik blijf deze termen aanhouden omdat dat de boel nu eenmaal het makkelijkste uitlegt.)

Het is altijd de vraag geweest tot hoever de believers mogen gaan met hun aanvallen tegenover beroepsgroepen of bekende personen. Het blijft een kwestie van gevoelsmatig modereren; in het ene context kan het ene wel door de beugel en in het andere context kan iets wat bijna op dat eerste lijkt weer niet door de beugel.
Dat dus.
pi_93512465
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:37 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik ga me langzamerhand voor schamen dat ik dat toch netjes heb afgemaakt.
Netjes afgemaakt? Je beledigt hele bevolkinsgroepen in een generaliserende en zelfs racistische manier. Al je argumenten zijn gebasseerd op pure onkunde en onwetendheid en kunnen op simpele wijze onderuit gehaald worden. Dus trek jezelf uit je aanstellerige slachtoffer rol en probeer eens met onderbouwde argumenten te komen.
pi_93512753
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 20:57 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat dus.
Niet onderbouwde belediging van gehele beroepsgroepen en rascistische opmerkingen kunnen onder geen enkele context goedgekeurd worden. Om dan te vallen om een, toegegeven, kinderachtige opmerking is op zijn minst gezegd opmerkelijk en laat wel zien waar de prioriteiten liggen.
pi_93513812
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:36 schreef .SP. het volgende:

[..]

Niet onderbouwde belediging van gehele beroepsgroepen en rascistische opmerkingen kunnen onder geen enkele context goedgekeurd worden. Om dan te vallen om een, toegegeven, kinderachtige opmerking is op zijn minst gezegd opmerkelijk en laat wel zien waar de prioriteiten liggen.
Hele bevolkingsgroepen beledigen: Dat is Lambiekje!

Racistisch: Is hij op zich ook wel, maar op een andere manier dan normaal. Sowieso is datgene over allochtone schoonmakers niet racistisch bedoeld. Als je een turks vrouwtje dat amper Nederlands kan een poetsdoek in de handen zou drukken, zou ze gewoon schoonmaken op de manier waarvan zij denkt dat het goed is. Natuurlijk werkt dat in het echt niet zo, maar wel volgens Lambiekje's belevingswereld. Da's geen racisme.
pi_93514095
De hogere levensverwachting in de afgelopen 100 jaar hangt voornamelijk samen met de uitvinding van de koelkast.
Voltaire.
pi_93515406
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:55 schreef truepositive het volgende:
De hogere levensverwachting in de afgelopen 100 jaar hangt voornamelijk samen met de uitvinding van de koelkast.
Is dat zo, ik zou eerder denken dat dingen als antibiotica en medische ontwikkelingen meer geholpen zouden hebben.
Bovendien, hoe verklaar je de toename vanaf grofweg de jaren 60 toen iedereen al een koelkast had?
pi_93515587
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Racistisch: Is hij op zich ook wel, maar op een andere manier dan normaal. Sowieso is datgene over allochtone schoonmakers niet racistisch bedoeld. Als je een turks vrouwtje dat amper Nederlands kan een poetsdoek in de handen zou drukken, zou ze gewoon schoonmaken op de manier waarvan zij denkt dat het goed is. Natuurlijk werkt dat in het echt niet zo, maar wel volgens Lambiekje's belevingswereld. Da's geen racisme.
da's een hele uitspraak, op deze manier zou je in principe elke racistische uitspraak kunnen goedpraten! Om even een godwin te lanceren, de nazi's waren niet racisistisch, dat was hun belevingswereld....
Niettemin ben ik het wel met je eens dat hij "speciaal" is.
pi_93515607
Precies daarmee, het moment waarop werkelijk iedereen er een had :P
Voltaire.
pi_93515906
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:17 schreef .SP. het volgende:

[..]

da's een hele uitspraak, op deze manier zou je in principe elke racistische uitspraak kunnen goedpraten! Om even een godwin te lanceren, de nazi's waren niet racisistisch, dat was hun belevingswereld....
Niettemin ben ik het wel met je eens dat hij "speciaal" is.
Mja ik vind aan de andere kant ook dat je niet altijd krampachtig politiek correct moet zijn hoor. Soms moet je het beestje gewoon bij de naam kunnen noemen, hoewel Lambiekje in zijn onbenulligheid (en niet kwaadwillendheid) regelmatig erg ver gaat.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:23:42 #129
39581 Salvad0R
universal
pi_93515937
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 14:52 schreef Snapcount2 het volgende:

[..]

Als je de beweringen van Lambiekje in twijfel trekt, ben je een BigPharma-beschermer? :D
Nou, dat is wel een vergaande stelling, moet ik toegeven.
pi_93516134
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:23 schreef ToT het volgende:

[..]

Mja ik vind aan de andere kant ook dat je niet altijd krampachtig politiek correct moet zijn hoor. Soms moet je het beestje gewoon bij de naam kunnen noemen, hoewel Lambiekje in zijn onbenulligheid (en niet kwaadwillendheid) regelmatig erg ver gaat.
Helemaal met je eens, maar dan moet Lambiekje niet het zielige slachtoffer spelen als ik het beestje bij zijn naam noem. (en ook de mods).
  Moderator dinsdag 1 maart 2011 @ 22:37:24 #131
249559 crew  Lavenderr
pi_93516756
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:26 schreef .SP. het volgende:

[..]

Helemaal met je eens, maar dan moet Lambiekje niet het zielige slachtoffer spelen als ik het beestje bij zijn naam noem. (en ook de mods).
En daar heb jij weer gelijk in.
  dinsdag 1 maart 2011 @ 22:44:08 #132
39581 Salvad0R
universal
pi_93517195
Sowieso, slachtofferrol zuigt. We zijn toch zeker Israël niet. Ik zeg pek en veren op die uitmelkers. Al hun fascistische tokos met de grond platbranden. Wat.
pi_93517502
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:44 schreef Salvad0R het volgende:
Sowieso, slachtofferrol zuigt. We zijn toch zeker Israël niet. Ik zeg pek en veren op die uitmelkers. Al hun fascistische tokos met de grond platbranden. Wat.
Oproep tot geweld is ook niet bepaald handig! :')
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:09:59 #134
52357 Lambiekje
pi_93521681
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 21:50 schreef ToT het volgende:

[..]

Ik beledig helemaal niemand. Het is nog steeds hoe iemand het opvat. Tegenwoordig is men extreem snel op zijn tenen getrapt.

Er is niets mis met dat allochtonen dergelijk werk doen. Ik vind het wel kwalijk dat ziekenhuizen geen adequate personeel in huurt of bekwaam maken.

Waar het op neer komt is dat er niet wordt uitgelegd aan dergelijk personeel- het kan net zo goed niet al te snuggere autochtoon zijn- is hoe schoon te maken in een ziekenhuis. Dat is toch echt iets anders dan bij snelle-carriere jup of de plee van de McDonalds.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:13:33 #135
52357 Lambiekje
pi_93521827
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:14 schreef .SP. het volgende:

[..]

Is dat zo, ik zou eerder denken dat dingen als antibiotica en medische ontwikkelingen meer geholpen zouden hebben.
Bovendien, hoe verklaar je de toename vanaf grofweg de jaren 60 toen iedereen al een koelkast had?
Met antibiotica zijn we verder weg dan ooit. Er is onbekwaam mee gehandeld. Niet perse door het ziekenhuis die zijn juist in veel gevallen te karig. Kijk naar een Lyme-besmetting. Dan is het wel de voedsel industrie. De bacterien zijn resistent geworden.
  woensdag 2 maart 2011 @ 00:15:24 #136
52357 Lambiekje
pi_93521907
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 22:49 schreef ToT het volgende:

[..]

Oproep tot geweld is ook niet bepaald handig! :')
Nee misschien niet ... Maar hoe de huidige geopolitiek te werk gaat dan zou het zeker niet verkeerd zijn als er eens koppen gaan rollen in onze westerse kliek van leiders. Er mag nu toch wel eens een sterker signaal komen van de Europeaan dat we het niet meer pikken. Zo gek was het niet om met hooivorken verhaal te halen.
pi_93522379
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:09 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik beledig helemaal niemand. Het is nog steeds hoe iemand het opvat. Tegenwoordig is men extreem snel op zijn tenen getrapt.

Er is niets mis met dat allochtonen dergelijk werk doen. Ik vind het wel kwalijk dat ziekenhuizen geen adequate personeel in huurt of bekwaam maken.

Waar het op neer komt is dat er niet wordt uitgelegd aan dergelijk personeel- het kan net zo goed niet al te snuggere autochtoon zijn- is hoe schoon te maken in een ziekenhuis. Dat is toch echt iets anders dan bij snelle-carriere jup of de plee van de McDonalds.
Ja de nadruk leek nu te liggen op dat allochtone schoonmaaksters onbekwaam zouden zijn, maar ik begrijp zelf wel wat je bedoelt! :)
pi_93522886
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:13 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Met antibiotica zijn we verder weg dan ooit. Er is onbekwaam mee gehandeld. Niet perse door het ziekenhuis die zijn juist in veel gevallen te karig. Kijk naar een Lyme-besmetting. Dan is het wel de voedsel industrie. De bacterien zijn resistent geworden.
Neen, wederom onzin wat je zegt:

- Er is geen grootschalige resistentie tegen lyme, het is zich wel door andere oorzaken aan het verspreiden.
- Ziekenhuizen zijn in NL karig met antibiotica om resistentie te voorkomen, in veel andere landen geven ze antibitica veel te scheutig, waardoor daar veel meer resistentie voorkomt.
Nog even een leuk recent quote van jezelf: "Je komt er voornamelijk met eem chronische pildieet naar buiten" Goh, en nu zijn ziekenhuizen opeens te karig.
- De voedselindustrie? Cornflakes veroorzaakt resistentie? Iets minder generaliseren en wat specifieker zijn zou de discussie goed doen.

Ja, er zijn resistente bacterien, maar het is een feit dat antibiotica vele miljoenen mensen gered hebben en vele miljoenen mensen zullen redden. Dus netto gezien zijn antibitica een zegen.
  woensdag 2 maart 2011 @ 03:55:09 #139
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_93525545
Ik snap Lambiekje heel goed...als je je echt verdiept in wat er allemaal gaande is in de wereld dan kom je wel zoveel corrupte, onrechtvaardige en onmenselijke dingen tegen dat het je wel wat MOET doen. Ik weet dat het mij in ieder geval wel veranderd heeft en ik kan me voorstellen dat iemand als Lambiekje die nog een stuk actiever aan het zoeken is naar de waarheid om daarmee mensen wakker te schudden, verbitterd wordt.

OT:
Natuurlijk heeft de medische wetenschap enorm bijgedragen aan onze welvaart. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat (vrijwel) iedereen die in de zorg werkzaam is, goede intensies heeft en wat voor zijn medemens wilt betekenen. Maar ik ben me er ook erg van bewust dat het kapitalistisch systeem een heleboel dingen ernstig verziekt heeft. Doordat de wereld draait om geld en omdat iedereen slechts een radertje is in het grote geheel is men (onbedoeld en vaak onbewust) bezig om alles te verzieken.

De farmaceutische industrie verdient geld aan zieke mensen en heeft er zodoende alle belang bij om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen ziek zijn.
De eerste stap is het inzetten van medicijnen die niet het meest efficient zijn maar die het meeste opleveren.
Vervolgens worden medicijnen ontwikkeld die mensen moeten blijven innemen (dat is de reden dat alle anti-depressiva en anti-psychotica verslavend zijn en geen genezing bieden maar slechts onderdrukking) zodat het geld binnen blijft stromen.
Dan is er de kwestie van het bewust verdoezelen van bepaalde bijwerkingen (bijvoorbeeld diabetes veroorzaakt door anti-psychotica) omdat men daarvoor toevallig ook een medicijn heeft. Sinds bekend is dat de CNS die massaal voorgeschreven worden bij ADHD de kans op alzheimer op vroege leeftijd enorm verhogen wordt er ook alles aan gedaan om daar ook de juiste medicijnen voor te ontwikkelen (in feite zijn daar al geschikte middelen voor maar daar kan geen patent op aangevraagd worden).
Een bijkomende gevolg van het feit dat het allemaal om geld draait is dat een middel als DCA wat zeer effectief is in het genezen van kanker niet onderzocht wordt en nooit op de markt zal komen, simpelweg omdat het een goedkope stof is waar geen patent op aangevraagd kan worden.
Dat sluit weer mooi aan bij het feit dat men een heleboel aandoeningen al lang kan genezen maar dat liever verborgen houdt - een ziekte genezen is het laatste wat big pharma zou willen doen omdat ze daarmee hun eigen business om zeep zouden helpen.

Alsof dat allemaal nog niet zuur genoeg is, is men ook nog bezig om daadwerkelijk nieuwe ziektes te ontwikkelen (zoals de mexicaanse griep) om vervolgens het patent op het vaccin te registreren bijna een jaar voordat de ziekte de kop op steekt. Via slim opgezette contracten en gemanipuleerde protocollen is men er zo van verzekerd dat het vaccin gegarandeerd verkocht zal worden en ze op geen enkele manier aansprakelijk kunnen worden gesteld voor de (eventuele) bijwerkingen/risico's.

Ik kan nog uren doorgaan, maar dat zal ik maar niet doen. Ik walg er in ieder geval van dat de wereld zo in elkaar zit.
in moments of temporary stillness we can see our chaos in motion
  woensdag 2 maart 2011 @ 07:52:51 #140
52357 Lambiekje
pi_93526586
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 00:43 schreef .SP. het volgende:

[..]

Neen, wederom onzin wat je zegt:

- Er is geen grootschalige resistentie tegen lyme, het is zich wel door andere oorzaken aan het verspreiden.
Dat zeg ook helemaal niet.

quote:
- Ziekenhuizen zijn in NL karig met antibiotica om resistentie te voorkomen, in veel andere landen geven ze antibitica veel te scheutig, waardoor daar veel meer resistentie voorkomt.
Dat klopt maar via een andere weg zijn onze bactierien toch resistent geworden door dat er in andere tak van sport wel in overvloed met antibiotica is gekut.
quote:
Nog even een leuk recent quote van jezelf: "Je komt er voornamelijk met eem chronische pildieet naar buiten" Goh, en nu zijn ziekenhuizen opeens te karig.
In beide gevallen help je een patient niet met een pildieet of summiere antibiotica.

Ziekenhuis moet het allemaal snel snel snel en de volgende patient.
quote:
- De voedselindustrie? Cornflakes veroorzaakt resistentie? Iets minder generaliseren en wat specifieker zijn zou de discussie goed doen.
Je hebt zeker geen journaal gekeken over het pluimvee afgelopen tijd.

quote:
Ja, er zijn resistente bacterien, maar het is een feit dat antibiotica vele miljoenen mensen gered hebben en vele miljoenen mensen zullen redden. Dus netto gezien zijn antibitica een zegen.
Ik heb ook nergens gezegd dat het geen zegen is.
  woensdag 2 maart 2011 @ 07:57:14 #141
52357 Lambiekje
pi_93526624
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 03:55 schreef Dhalsim het volgende:
Ik snap Lambiekje heel goed...als je je echt verdiept in wat er allemaal gaande is in de wereld dan kom je wel zoveel corrupte, onrechtvaardige en onmenselijke dingen tegen dat het je wel wat MOET doen. Ik weet dat het mij in ieder geval wel veranderd heeft en ik kan me voorstellen dat iemand als Lambiekje die nog een stuk actiever aan het zoeken is naar de waarheid om daarmee mensen wakker te schudden, verbitterd wordt.

OT:
Natuurlijk heeft de medische wetenschap enorm bijgedragen aan onze welvaart. Ik ben er ook heilig van overtuigd dat (vrijwel) iedereen die in de zorg werkzaam is, goede intensies heeft en wat voor zijn medemens wilt betekenen. Maar ik ben me er ook erg van bewust dat het kapitalistisch systeem een heleboel dingen ernstig verziekt heeft. Doordat de wereld draait om geld en omdat iedereen slechts een radertje is in het grote geheel is men (onbedoeld en vaak onbewust) bezig om alles te verzieken.

De farmaceutische industrie verdient geld aan zieke mensen en heeft er zodoende alle belang bij om ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen ziek zijn.
De eerste stap is het inzetten van medicijnen die niet het meest efficient zijn maar die het meeste opleveren.
Vervolgens worden medicijnen ontwikkeld die mensen moeten blijven innemen (dat is de reden dat alle anti-depressiva en anti-psychotica verslavend zijn en geen genezing bieden maar slechts onderdrukking) zodat het geld binnen blijft stromen.
Dan is er de kwestie van het bewust verdoezelen van bepaalde bijwerkingen (bijvoorbeeld diabetes veroorzaakt door anti-psychotica) omdat men daarvoor toevallig ook een medicijn heeft. Sinds bekend is dat de CNS die massaal voorgeschreven worden bij ADHD de kans op alzheimer op vroege leeftijd enorm verhogen wordt er ook alles aan gedaan om daar ook de juiste medicijnen voor te ontwikkelen (in feite zijn daar al geschikte middelen voor maar daar kan geen patent op aangevraagd worden).
Een bijkomende gevolg van het feit dat het allemaal om geld draait is dat een middel als DCA wat zeer effectief is in het genezen van kanker niet onderzocht wordt en nooit op de markt zal komen, simpelweg omdat het een goedkope stof is waar geen patent op aangevraagd kan worden.
Dat sluit weer mooi aan bij het feit dat men een heleboel aandoeningen al lang kan genezen maar dat liever verborgen houdt - een ziekte genezen is het laatste wat big pharma zou willen doen omdat ze daarmee hun eigen business om zeep zouden helpen.

Alsof dat allemaal nog niet zuur genoeg is, is men ook nog bezig om daadwerkelijk nieuwe ziektes te ontwikkelen (zoals de mexicaanse griep) om vervolgens het patent op het vaccin te registreren bijna een jaar voordat de ziekte de kop op steekt. Via slim opgezette contracten en gemanipuleerde protocollen is men er zo van verzekerd dat het vaccin gegarandeerd verkocht zal worden en ze op geen enkele manier aansprakelijk kunnen worden gesteld voor de (eventuele) bijwerkingen/risico's.

Ik kan nog uren doorgaan, maar dat zal ik maar niet doen. Ik walg er in ieder geval van dat de wereld zo in elkaar zit.
precies.

En de goedwillende arts weet niet in wat voor proces hij nu daadwerkelijk werkt. Ik vind het jammer dat men zich niet verder bekwaamt nadat ze klaar zijn met de indoctrinatielessen van hun medische studie.

Overigens artsen die dus wél zelf nadenken die worden op hun vingers getikt.
pi_93528732
quote:
Op woensdag 2 maart 2011 07:57 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

precies.

En de goedwillende arts weet niet in wat voor proces hij nu daadwerkelijk werkt. Ik vind het jammer dat men zich niet verder bekwaamt nadat ze klaar zijn met de indoctrinatielessen van hun medische studie.

Overigens artsen die dus wél zelf nadenken die worden op hun vingers getikt.
Nee hoor, medische studies zijn, net als de meeste studies, aan verandering onderhevig gerelateerd aan bewustwording van eerder opgedane wetenschappelijke kennis. Ook alternatieve geneeswijzen vallen daaronder, ookal valt het positieve effect niet met een duidelijk te omschrijven oorzaak-gevolg mechanisme te verklaren.
pi_93529639
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 07:52 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Dat zeg ook helemaal niet.

[..]

Dat klopt maar via een andere weg zijn onze bactierien toch resistent geworden door dat er in andere tak van sport wel in overvloed met antibiotica is gekut.

[..]

In beide gevallen help je een patient niet met een pildieet of summiere antibiotica.

Ziekenhuis moet het allemaal snel snel snel en de volgende patient.

[..]

Je hebt zeker geen journaal gekeken over het pluimvee afgelopen tijd.

[..]

Ik heb ook nergens gezegd dat het geen zegen is.
Wat is dan de relevantie van Lyme als voorbeeld in een discussie over antibiotica?
pi_93529962
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 maart 2011 19:09 schreef Bankfurt het volgende:

[..]

Alle apothekers zijn naar mijn mening corrupt. Om apotheker te worden zullen mensen hun ziel moeten verkopen.

[..]

Het is andersom: de nazi-ideologie is mede-ontworpen door artsen.

Leer eerst eens fatsoenlijk de historie van de 20e eeuw, voordat je over nazi-ideologie begint, fruity w/ .
Ik geef aan dat de apotheker die ik persoonlijk ken niet corrupt is, dus dat strookt niet met jouw bewering dat alle apothekers corrupt zijn. Dus ik herhaal mijn vraag, net als ik die aan Lambiekje stelde, heb je daar ook bewijs voor? Het lijkt me wel heel toevallig als jij net ook die ene apotheker kent die ik persoonlijk ken, maar een vergelijkbaar bewijs van corruptie moet dan toch niet al te moeilijk te produceren zijn. Kom maar op, welke apotheker ken jij persoonlijk en is wél corrupt?

En de Nazi filosofiën en theoriën over een Arisch ras komen deels uit de koker van mensen als Herder, Fichte en Nietschze, maar zijn door de Nazi's samen gesmolten tot wat wij als Nazisme noemen. Vooral Fichte heeft veel indirecte invloed op Hitler gehad bleek later. De doktoren zijn er pas later bijgehaald om de wetenschappelijke onderbouwing te leveren voor die theoriën, niet andersom.

Daarnaast waren er een aantal andere onderzoekers die werkten voor het militaire apparaat, en oa onderzochten hoe wonden beter genezen konden worden, of hoe het menselijk lichaam reaggeert op extreme koude. En die hadden dankzij de Nazi praktijken hele concentratiekampen vol proefpersonen, en geen wetten/regels die ze tot enige terughoudendheid of humaniteit dwong.
pi_93530529
@ Antibiotica: Waarom heb je er zo'n aversei tegen?
Je hebt het over resistentie. Ja fijn, dat houdt alleen in dat bacteriën langzaam tegen dat specifieke (en op een gegeven moment meerdere) vormen van antibiotica kunnen.
Maakt dat die bacterie ineens gevaarlijker voor iemand die tóch geen antibiotica zou nemen? Nope!

Verder helpen antibiotica in het algemeen gewoon heel goed. Ik heb een keer in de jungle van Thailand 2 heel vervelende bacteriën opgelopen in mijn been en was gewoon ziek van de wondroos.
2 antibioticakuurtjes achter elkaar en ik was er van af! :)
  woensdag 2 maart 2011 @ 10:46:50 #146
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93530566
oeh een bigpharma topic :)
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:10:27 #147
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_93531320
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 09:46 schreef Gray het volgende:

[..]

Nee hoor, medische studies zijn, net als de meeste studies, aan verandering onderhevig gerelateerd aan bewustwording van eerder opgedane wetenschappelijke kennis. Ook alternatieve geneeswijzen vallen daaronder, ookal valt het positieve effect niet met een duidelijk te omschrijven oorzaak-gevolg mechanisme te verklaren.
Ongetwijfeld. Toch zal dit vrijwel nooit leiden tot verandering van beleid. Een paar voorbeelden:

- Ibogaine is uitgebreid onderzocht en bewezen effectief te zijn in de unieke eigenschap om iedere lichamelijke en geestelijke verslaving binnen 24 uur te laten verdwijnen. Dit wordt algemeen erkent en er wordt ook in kleine mate gebruik van gemaakt in o.a. Nederland maar een heroine verslaafden zal altijd als standaard oplossing methadon voorgeschreven krijgen.
- Bij depressies worden vrijwel altijd SSRI's voorgeschreven en in sommige gevallen nog wat van de "oude" tricyclische antidepressiva. Het is al lang en breed bekend dat de effectiviteit van deze middelen zeer beperkt is en dat de bijwerkingen/risico's veel groter zijn dan initieel aangenomen. Tegerlijkertijd bestaat er 5-HTP, een natuurlijke stof en de rechtstreekse precursor voor serotonine (waar ook de SSRI's zich op richten). 5-HTP is niet alleen effectiever dan welke SSRI dan ook, het is ook nog eens volkomen onschadelijk, niet verslavend en het is binnen een week duidelijk of de patient er baat bij heeft (omdat het vrijwel meteen werkt). In tegenstelling tot de SSRI's kan het gebruik van 5-HTP gewoon ineens gestaakt worden wanneer daar behoefte aan is. Het is trouwens ook nog erg geschikt om de ontwenningsverschijnselen na SSRI gebruik te verhelpen. Kortom: Als het niet om het geld ging zou 5-HTP de eerste keuze zijn bij depressieve klachten.Toch heeft de gemiddelde psychiater, laat staan huisarts, nog nooit gehoord van dit middel.
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:15:40 #148
262 Re
Kiss & Swallow
pi_93531486
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:10 schreef Dhalsim het volgende:

5-HTP is niet alleen effectiever dan welke SSRI dan ook, het is ook nog eens volkomen onschadelijk, niet verslavend en het is binnen een week duidelijk of de patient er baat bij heeft (omdat het vrijwel meteen werkt). In tegenstelling tot de SSRI's kan het gebruik van 5-HTP
zijn daar studies van dan....
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  woensdag 2 maart 2011 @ 11:23:43 #149
28585 Dhalsim
Paradigm shift
pi_93531771
quote:
3s.gif Op woensdag 2 maart 2011 11:15 schreef Re het volgende:

[..]

zijn daar studies van dan....
Meer dan 5000: http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=5-htp
pi_93599543
quote:
1s.gif Op woensdag 2 maart 2011 10:28 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Ik geef aan dat de apotheker die ik persoonlijk ken niet corrupt is, dus dat strookt niet met jouw bewering dat alle apothekers corrupt zijn.
Dat beweer ik ook niet; ik schreef dat naar mijn mening alle apothekers corrupt zijn.

quote:
Dus ik herhaal mijn vraag, net als ik die aan Lambiekje stelde, heb je daar ook bewijs voor?
Ik ben voor mezelf allang 100% overtuigd, fruity.
En de bijdragen van Lambiekje sterken me ieder dag in deze overtuiging.

quote:
Het lijkt me wel heel toevallig als jij net ook die ene apotheker kent die ik persoonlijk ken, maar een vergelijkbaar bewijs van corruptie moet dan toch niet al te moeilijk te produceren zijn. Kom maar op, welke apotheker ken jij persoonlijk en is wél corrupt?
Ik ken er geen een die naar mijn mening niet corrupt is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')