Hier? Op het Duitse platteland?quote:
Ben serieus. Heb zelf ooit online bij de Duitse politie een dronken bestuurder gemeld.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier? Op het Duitse platteland?![]()
![]()
Nee. Hier werken ze nog met carbonpapier en typemachines met doorslag.
Oh nou ze zou aan mij een verkeerde hebben.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Krasje. Eigenlijk het gedoe niet waard. Al kan het repareren wel in de papieren lopen.
Ik zou het wel melden, en mijn Duitse man meenemenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier? Op het Duitse platteland?![]()
![]()
Nee. Hier werken ze nog met carbonpapier en typemachines met doorslag.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:53 schreef Tinkepink het volgende:
@Loveli: je hebt gelijkHet kan online!
Ik ook. Inparkeren dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:53 schreef loveli het volgende:
Mijn vorigeauto
parkeerde ik altijd waar ik 'em inkreeg. Deuk meer of minder maakte niet uit.
En boy, ik kan inparkeren![]()
Wat een kutwijf. Mij zou het de papierenrommel wel waard zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:38 schreef Tinkepink het volgende:
Sta ik net ergens geparkeerd. Netjes in het vak. Komt er zo'n zeug naast me staan. Je kent het type wel: Leeftijdsloos en lelijk ergens tussen de 20 en 65 met een pittig kapsel, een parka, een onflatteuze bril, een rotkop en een uitgezakt lijf waar je je hond nog vanaf schopt.
Mens stapt uit, knalt haar deur tegen de mijne. Kijkt. Knalt haar deur nogmaals tegen de mijne.
wurmt zich eruit en loopt weg.
Ik ren achter haar aan en vraag haar vriendelijk in mijn beste Duits of ze, als ze terugkomt, via de andere kant in wil stappen. Begint dat wijf (want dat is het) toch tekeer te gaan. Dat ik fout geparkeerd sta (not, heb bewijsfoto's) en dat Hollanders denken dat ze alles kunnen maken.... Echt, ik was flabbergasted.
Dus: foto's gemaakt en een briefje geschreven dat de politie geinformeerd is. Als je wegloopt na iets dergelijks kan je in Duitsland je rijbewijs verliezen. Ik hoop dat ze slecht slaapt vannacht.
Op een afstand zou ik het ook zeggen, maar ben zelf twee keer in een situatie geweest dat ik er de energie niet voor had. Steek ik een halve dag in een schaderapport en een papierwinkel voor 50 euro schade en genoegdoening?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wat een kutwijf. Mij zou het de papierenrommel wel waard zijn.
Aww wat heb je?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:01 schreef MarMar het volgende:
* MarMar wordt met de minuut zieker.
Tot morgen ofzo
Mijn genoegdoening zijn de slapeloze nachten die ze waarschijnlijk heeft.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:00 schreef loveli het volgende:
[..]
Op een afstand zou ik het ook zeggen, maar ben zelf twee keer in een situatie geweest dat ik er de energie niet voor had. Steek ik een halve dag in een schaderapport en een papierwinkel voor 50 euro schade en genoegdoening?
Iets van keelontsteking en een maag die alles buitengooit tegelijk, geen leuke combiquote:
^^quote:
Mwah, met zo een instelling??quote:Op maandag 21 februari 2011 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn genoegdoening zijn de slapeloze nachten die ze waarschijnlijk heeft.
Je bent niet helemaal veilig, want ik doe hetzelfde, maar dan omdat ik niet zo goed kan parkerenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef V1z0R het volgende:
Wat een zeug... Daarom ben ik vrij panisch met parkeren en pak ik altijd het plekje het verst weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |