Oeh! Dat zijn de betere!quote:Op maandag 21 februari 2011 17:43 schreef Perruche het volgende:
krijg net een mailtje op mn facebook
" im interested in you"
Heb je die overgehouden van je BH-sale?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Oeh! Dat zijn de betere!
Elke drie maanden probeert dezelfde gozer me over te halen hem aan mijn hyves toe te voegen. Wel aandoenlijk op zich![]()
.
quote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je die overgehouden van je BH-sale?
Dat.quote:Op maandag 21 februari 2011 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn genoegdoening zijn de slapeloze nachten die ze waarschijnlijk heeft.
Nee, aan het aangesloten zijn bij de Marlies Dekkers-hyvequote:Op maandag 21 februari 2011 17:48 schreef loveli het volgende:
[..]
Heb je die overgehouden van je BH-sale?
Dit vind ik een beetje een rare zin en ik weet niet goed wat ik ermee moetquote:Op maandag 21 februari 2011 17:02 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Mijn genoegdoening zijn de slapeloze nachten die ze waarschijnlijk heeft.
Heb je geen linkje?quote:Op maandag 21 februari 2011 17:58 schreef Perruche het volgende:
Het zit je hoog he vik
Hm hij is wel erg lelijk
Ik wilde het eerder al zeggen en was het toen weer vergeten tot loveli hem weer naar boven haaldequote:Op maandag 21 februari 2011 17:58 schreef Perruche het volgende:
Het zit je hoog he vik
Hm hij is wel erg lelijk
w00t!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:13 schreef Perruche het volgende:
@XM: nee nog niet maar ik kan je wel toevoegen
geen nieuws dus. Geen idee wat er speelt, en gefrustreerd over de uni hoe ze dit handelen. De mensen die van 'buiten' hebben gesolliciteerd weten niet eens wat er gaande is. Ik een beetje, maar ook niet in detail. Een beetje duidelijkheid zou fijn zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef Merel het volgende:
TVP voor nieuws van Jagar over die promotieplek...
Ik f5 me een ongelukquote:
Tofquote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef Swietje het volgende:
In mei naar NYC
In juli 2 weken zeilen en in augustus een weekje naar de zon.![]()
Wat is mijn leven toch rot!
Ja! Ik krijg nog niks binnenquote:
Tof!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:16 schreef Swietje het volgende:
In mei naar NYC
In juli 2 weken zeilen en in augustus een weekje naar de zon.![]()
Wat is mijn leven toch rot!
Ja. Mij op zich ook. Ware het niet dat 3 van de gegadigden mensen zijn waarmee ze elke dag samenwerken. En die weten wanneer er vergaderingen zijn enzo.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:17 schreef loveli het volgende:
Het lijkt mij "normale" gang van zaken dat ze een besluit nemen en een brief sturen aan de gegadigden.
Oehhhquote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:
'De date' (het is niet echt een 'date' meer volgens mij) vroeg gisteren of ik een weekendje met hem weg wilde.
Ja, maar hoe vind ik jou?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:25 schreef Perruche het volgende:
ja dat ben jij! ik heb je echt gerequest! doe mij anders eens? (n.k)
Tof.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:
'De date' (het is niet echt een 'date' meer volgens mij) vroeg gisteren of ik een weekendje met hem weg wilde.
Oh nu wil ik ook weten wie dat isquote:Op maandag 21 februari 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ehh.. Perruche. Jij bent vrienden met m'n ex-vriend op facebook...
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:
Ik ook. Nee, we zijn niet nieuwsgierig hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nu wil ik ook weten wie dat is.
WAT? wie!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ehh.. Perruche. Jij bent vrienden met m'n ex-vriend op facebook...
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche, er is wel nog een M.B... ik ben degene met dezelfde foto in mn FB als in mn FB.
Iemand die vaak op jouw statussen reageert heeft ook een gemeenschappelijke vriendin met mij. Ik denk steeds dat die persoon een slankie is, maar dat is volgens mij neit zo? MvdH.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nu wil ik ook weten wie dat is.
Die in de Slankie-groep? Dat is mini!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
N00bs denken nu: huh?
Wie is de andere MB dan? Ook iemand van hier?
Dat is wel iemand van Fokquote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Iemand die vaak op jouw statussen reageert heeft ook een gemeenschappelijke vriendin met mij. Ik denk steeds dat die persoon een slankie is, maar dat is volgens mij neit zo? MvdH.
Ja zij ja, wij nietquote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Als je naar mijn profiel gaat, kun je dat bij gemeenschappelijke vrienden zien.
O jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die in de Slankie-groep? Dat is mini!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
blurred? toch?quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:35 schreef Perruche het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |