Oehhhquote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:
'De date' (het is niet echt een 'date' meer volgens mij) vroeg gisteren of ik een weekendje met hem weg wilde.
Ja, maar hoe vind ik jou?quote:Op maandag 21 februari 2011 18:25 schreef Perruche het volgende:
ja dat ben jij! ik heb je echt gerequest! doe mij anders eens? (n.k)
Tof.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:
'De date' (het is niet echt een 'date' meer volgens mij) vroeg gisteren of ik een weekendje met hem weg wilde.
Oh nu wil ik ook weten wie dat isquote:Op maandag 21 februari 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ehh.. Perruche. Jij bent vrienden met m'n ex-vriend op facebook...
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef Rituals het volgende:
Ik ook. Nee, we zijn niet nieuwsgierig hoor.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nu wil ik ook weten wie dat is.
WAT? wie!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:30 schreef Jagärtrut het volgende:
ehh.. Perruche. Jij bent vrienden met m'n ex-vriend op facebook...
quote:Op maandag 21 februari 2011 18:23 schreef XcUZ_Me het volgende:
Perruche, er is wel nog een M.B... ik ben degene met dezelfde foto in mn FB als in mn FB.
Iemand die vaak op jouw statussen reageert heeft ook een gemeenschappelijke vriendin met mij. Ik denk steeds dat die persoon een slankie is, maar dat is volgens mij neit zo? MvdH.quote:Op maandag 21 februari 2011 18:31 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oh nu wil ik ook weten wie dat is.
Die in de Slankie-groep? Dat is mini!quote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
N00bs denken nu: huh?
Wie is de andere MB dan? Ook iemand van hier?
Dat is wel iemand van Fokquote:Op maandag 21 februari 2011 18:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Iemand die vaak op jouw statussen reageert heeft ook een gemeenschappelijke vriendin met mij. Ik denk steeds dat die persoon een slankie is, maar dat is volgens mij neit zo? MvdH.
Ja zij ja, wij nietquote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Als je naar mijn profiel gaat, kun je dat bij gemeenschappelijke vrienden zien.
O jaquote:Op maandag 21 februari 2011 18:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Die in de Slankie-groep? Dat is mini!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |