Erik en Huub?quote:
Ik ook ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef Roguee het volgende:
Los van alle uitspattingen op sex gebied in DGK intrigeert het mij gewoon dat Guido kennelijk zo'n geheim met zich meedraagt. Elke keer als ik hem zie moet ik er gewoon aan denken.
Voor mij ziet Guido er alleen leuk uit met een zak over zijn hoofdquote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef -Strawberry- het volgende:
Guido ziet er cute uit met bril.
Okay, wel benieuwd wat voor smiley dat was ....quote:Op maandag 21 februari 2011 15:25 schreef feldie het volgende:
Oh dat zijn de smileys op mijn aifoon!
Sry
Niet meegekregen, sorry.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hebben het over iemand en Alex wist niet wie dat was.. heb gemist over wie het ging?
Ron Jeremyquote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef Tamaartje het volgende:
Ze hebben het over iemand en Alex wist niet wie dat was.. heb gemist over wie het ging?
Maik zegt: Ik val op mannen hoor!
Ron Jeremyquote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef Tamaartje het volgende:
Huh zei die dat? helemaal gemistquote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef Tamaartje het volgende:
Maik zegt: Ik val op mannen hoor!
Nou is dat zo... het was natuurlijk wel voor geld uiteindelijk werden ze betaald om aan het programma mee te doen en hoe interessanter ze waren hoe beter het voor hun zelf was. Daarbij deed Huub het ook nog met hoertjes dus die werden er wel voor betaald. Ik heb er ook geen probleem mee als men er voor wil betalen of voor wil laten betalen ik heb er ook niet echt zwaar een mening over, niet anders dat ik me afvraag wat Guido ertoe gebracht heeft te doen. Ik hoop dan ook stiekum dat het Laura gedoe snel achter de rug zal zijn en dit zijn werkelijke geheim is.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat was geen seks voor geld....dan ken je iemand ten minste voordat je wat doet met die persoon.
Zei Joanna dat tegen Maik?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:32 schreef feldie het volgende:
Vieze vuile vieize vuile viezu vuile borstverkleiner !!
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:36 schreef Darklight het volgende:
Gerard gaat drukken?
Hij denk broer en zus(Philip en Joanna)
Als je met verschrikking 'heerlijke verschijning' bedoelt dan zijn we het eensquote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikking is die Laura toch.
Nahh, vind haar echt ontzettend irritant.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Als je met verschrikking 'heerlijke verschijning' bedoelt dan zijn we het eens
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:39 schreef Caland het volgende:
Wat een verschrikking is die Laura toch.
QFT.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Laura is een typische teaser: Ze weet dat ze er goed uitziet, geilt een beetje op de aandacht maar als iemand te dichtbij gooit mikt ze haar oester in het slot
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Laura is een typische teaser: Ze weet dat ze er goed uitziet, geilt een beetje op de aandacht maar als iemand te dichtbij gooit mikt ze haar oester in het slot
Whahahaa goeie omschrijving.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef TheVulture het volgende:
Ja daar ben ik het mee eens. Dat gedoe met laura vind ik iig helemaal niet leuk. Zou best eens kunnen dat dat zijn oorspronkelijke geheim was.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef marky het volgende:
[..]
Nou is dat zo... het was natuurlijk wel voor geld uiteindelijk werden ze betaald om aan het programma mee te doen en hoe interessanter ze waren hoe beter het voor hun zelf was. Daarbij deed Huub het ook nog met hoertjes dus die werden er wel voor betaald. Ik heb er ook geen probleem mee als men er voor wil betalen of voor wil laten betalen ik heb er ook niet echt zwaar een mening over, niet anders dat ik me afvraag wat Guido ertoe gebracht heeft te doen. Ik hoop dan ook stiekum dat het Laura gedoe snel achter de rug zal zijn en dit zijn werkelijke geheim is.
Hoop dan weer dat het ook snel wordt geraden zodat we misschien een waarom te horen krijgen.
Ik ook!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef mspoez het volgende:
Ik vind Gerard zijn stem fijn om naar te luisteren.
4^4 dacht ikquote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef Papiergeld het volgende:
De combinatie moet uit 3 cijfers bestaan?
dan zijn er maar 999 mogelijkhedenquote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef Papiergeld het volgende:
De combinatie moet uit 3 cijfers bestaan?
Ik denk niet dat ze die achter slot en grendel zouden doen. Om te beginnen behoorlijk misleidend, in een spel waar gepuzzeld moet worden. Daarnaast zou dat een beetje kinderachtig zijn, er staan in huis een stuk meer waardevolle spullen waar mee gekut kan worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:52 schreef TimeJumper het volgende:
In die box zitten gewoon zwembadspullen. oh got guidette zegt het nou ook.
http://www.spixtv.nl/ Doet het onder Chrome welquote:Op maandag 21 februari 2011 15:53 schreef superkokje het volgende:
Lol is er een beetje af,
spixtv nog steeds eruit.
Iemand suggestie
Of het moet de zembadpomp zijn oid, maar daar heb ik geen persoonlijke ervaringen mee..quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die achter slot en grendel zouden doen. Om te beginnen behoorlijk misleidend, in een spel waar gepuzzeld moet worden. Daarnaast zou dat een beetje kinderachtig zijn, er staan in huis een stuk meer waardevolle spullen waar mee gekut kan worden.
Ik denk echt niet dat het zijn geheim is. Maar ik vraag me altijd af wat mensen beweegt om aan betaalde seks te gaan doen ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef marky het volgende:
[..]
Nou is dat zo... het was natuurlijk wel voor geld uiteindelijk werden ze betaald om aan het programma mee te doen en hoe interessanter ze waren hoe beter het voor hun zelf was. Daarbij deed Huub het ook nog met hoertjes dus die werden er wel voor betaald. Ik heb er ook geen probleem mee als men er voor wil betalen of voor wil laten betalen ik heb er ook niet echt zwaar een mening over, niet anders dat ik me afvraag wat Guido ertoe gebracht heeft te doen. Ik hoop dan ook stiekum dat het Laura gedoe snel achter de rug zal zijn en dit zijn werkelijke geheim is.
Hoop dan weer dat het ook snel wordt geraden zodat we misschien een waarom te horen krijgen.
Oh, nou dan wist ik het wel...gewoon proberen dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan zijn er maar 999 mogelijkheden
Als ze daar nou eens in toerbeurt aan gaan werken
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Gerard: *hele lange potentiële cijfercode* .. Onthoud je dat?
Guido: Nee..
Gerard: Je wou me toch helpen?!
Wat is het dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef feldie het volgende:
Het is niet een combinatieslot van drie cijfers!
Als je op zijn echte naam googlet vind je dus niets. In zijn gigolo-leven heet hij Valentino.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef itsme het volgende:
De bewoners hebben wel kunnen googlen voor ze het huis ingingen begrijp ik? Nav de selecties leerden ze natuurlijk mensen kennen en sommigen zoals Jurrien hebben naarstig gezocht online.
Zwembadpomp zit waarschijnlijk onder die tegel waar do not touch op staat, het meest logische is dat er in die klep dingen als chloor voor het water, een schoon filter e.d. zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Of het moet de zembadpomp zijn oid, maar daar heb ik geen persoonlijke ervaringen mee..
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ Doet het onder Chrome wel
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Bwehehehe.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:58 schreef feldie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei! Wie heeft er een Cap van?
Dat hebben ze al een aantal maal geprobeerd!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf zeggen dat de code via het "oog" komt. Noord-West-Zuid-Oost-Noord.
Ik denk dat die code gegeven gaat worden aan een persoon die een persoonlijke opdracht goed tot het einde brengt.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
Chrome maar ff binnenhalen dan IE en Firefox geen reactiequote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ Doet het onder Chrome wel
sex-verslaving?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat het zijn geheim is. Maar ik vraag me altijd af wat mensen beweegt om aan betaalde seks te gaan doen ja.
Om vrijwillig te vertrekken?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef kahaarin het volgende:
Werd Joanne nu naar de KvdW geroepen? Dan is dit haar 24 uur gesprek zeker? Dat zei ze gisteren toch? Dat ze vandaag een gesprek zou hebben?
Echt? Ik dacht dat ze alleen codes geprobeerd hebben via het behang.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef feldie het volgende:
Dat hebben ze al een aantal maal geprobeerd!
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef Papiergeld het volgende:
In ieder geval wel degelijk een slot dat met het spel te maken heeft.
Kan iemand deze uitleggen? Dit moet ik gemist hebben..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
Ze had iig een gesprek aangevraagd om eventueel haar 24 uur aan te vragen, zoiets ving ik op tijdens het tranenfestival gisteren toen ze op bed lag met Sharon, vlak na de champagne. Ik heb geen idee hoe en wat maar zowel Sharon als Sofia en ik meen Philip (?) weet niet meer welke man, hebben heel erg op haar ingepraat om er nog goed over na te denken.quote:
Het oog wat je bv nu ziet via de streamlock op 1 en 2.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef Papiergeld het volgende:
Kan iemand deze uitleggen? Dit moet ik gemist hebben..
Lol, waar is een streamlock als je er 1 nodig hebt, nu gewoon 4 streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het oog wat je bv nu ziet via de streamlock op 1 en 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |