Ik denk niet dat ze die achter slot en grendel zouden doen. Om te beginnen behoorlijk misleidend, in een spel waar gepuzzeld moet worden. Daarnaast zou dat een beetje kinderachtig zijn, er staan in huis een stuk meer waardevolle spullen waar mee gekut kan worden.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:52 schreef TimeJumper het volgende:
In die box zitten gewoon zwembadspullen. oh got guidette zegt het nou ook.
http://www.spixtv.nl/ Doet het onder Chrome welquote:Op maandag 21 februari 2011 15:53 schreef superkokje het volgende:
Lol is er een beetje af,
spixtv nog steeds eruit.
Iemand suggestie
Of het moet de zembadpomp zijn oid, maar daar heb ik geen persoonlijke ervaringen mee..quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze die achter slot en grendel zouden doen. Om te beginnen behoorlijk misleidend, in een spel waar gepuzzeld moet worden. Daarnaast zou dat een beetje kinderachtig zijn, er staan in huis een stuk meer waardevolle spullen waar mee gekut kan worden.
Ik denk echt niet dat het zijn geheim is. Maar ik vraag me altijd af wat mensen beweegt om aan betaalde seks te gaan doen ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:34 schreef marky het volgende:
[..]
Nou is dat zo... het was natuurlijk wel voor geld uiteindelijk werden ze betaald om aan het programma mee te doen en hoe interessanter ze waren hoe beter het voor hun zelf was. Daarbij deed Huub het ook nog met hoertjes dus die werden er wel voor betaald. Ik heb er ook geen probleem mee als men er voor wil betalen of voor wil laten betalen ik heb er ook niet echt zwaar een mening over, niet anders dat ik me afvraag wat Guido ertoe gebracht heeft te doen. Ik hoop dan ook stiekum dat het Laura gedoe snel achter de rug zal zijn en dit zijn werkelijke geheim is.
Hoop dan weer dat het ook snel wordt geraden zodat we misschien een waarom te horen krijgen.
Oh, nou dan wist ik het wel...gewoon proberen dus.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:53 schreef TheVulture het volgende:
[..]
dan zijn er maar 999 mogelijkheden
Als ze daar nou eens in toerbeurt aan gaan werken
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Gerard: *hele lange potentiële cijfercode* .. Onthoud je dat?
Guido: Nee..
Gerard: Je wou me toch helpen?!
Wat is het dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:56 schreef feldie het volgende:
Het is niet een combinatieslot van drie cijfers!
Als je op zijn echte naam googlet vind je dus niets. In zijn gigolo-leven heet hij Valentino.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef itsme het volgende:
De bewoners hebben wel kunnen googlen voor ze het huis ingingen begrijp ik? Nav de selecties leerden ze natuurlijk mensen kennen en sommigen zoals Jurrien hebben naarstig gezocht online.
Zwembadpomp zit waarschijnlijk onder die tegel waar do not touch op staat, het meest logische is dat er in die klep dingen als chloor voor het water, een schoon filter e.d. zitten.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef Papiergeld het volgende:
[..]
Of het moet de zembadpomp zijn oid, maar daar heb ik geen persoonlijke ervaringen mee..
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ Doet het onder Chrome wel
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
Bwehehehe.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef ChipsZak. het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:58 schreef feldie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei! Wie heeft er een Cap van?
Dat hebben ze al een aantal maal geprobeerd!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf zeggen dat de code via het "oog" komt. Noord-West-Zuid-Oost-Noord.
Ik denk dat die code gegeven gaat worden aan een persoon die een persoonlijke opdracht goed tot het einde brengt.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf zeggen dat de code via het "oog" komt. Noord-West-Zuid-Oost-Noord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |