Chrome maar ff binnenhalen dan IE en Firefox geen reactiequote:Op maandag 21 februari 2011 15:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.spixtv.nl/ Doet het onder Chrome wel
sex-verslaving?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik denk echt niet dat het zijn geheim is. Maar ik vraag me altijd af wat mensen beweegt om aan betaalde seks te gaan doen ja.
Om vrijwillig te vertrekken?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef kahaarin het volgende:
Werd Joanne nu naar de KvdW geroepen? Dan is dit haar 24 uur gesprek zeker? Dat zei ze gisteren toch? Dat ze vandaag een gesprek zou hebben?
Echt? Ik dacht dat ze alleen codes geprobeerd hebben via het behang.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef feldie het volgende:
Dat hebben ze al een aantal maal geprobeerd!
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef Papiergeld het volgende:
In ieder geval wel degelijk een slot dat met het spel te maken heeft.
Kan iemand deze uitleggen? Dit moet ik gemist hebben..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef beequeen het volgende:
Ik blijf zeggen dat de code via het "oog" komt. Noord-West-Zuid-Oost-Noord.
Ze had iig een gesprek aangevraagd om eventueel haar 24 uur aan te vragen, zoiets ving ik op tijdens het tranenfestival gisteren toen ze op bed lag met Sharon, vlak na de champagne. Ik heb geen idee hoe en wat maar zowel Sharon als Sofia en ik meen Philip (?) weet niet meer welke man, hebben heel erg op haar ingepraat om er nog goed over na te denken.quote:
Het oog wat je bv nu ziet via de streamlock op 1 en 2.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:04 schreef Papiergeld het volgende:
Kan iemand deze uitleggen? Dit moet ik gemist hebben..
Lol, waar is een streamlock als je er 1 nodig hebt, nu gewoon 4 streams.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het oog wat je bv nu ziet via de streamlock op 1 en 2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |