Ieeeeeeehquote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef -Willempie- het volgende:
Niet zozeer een blunder als wel een leuke anekdote:
Aantal jaren geleden gedate met een meisje uit Nijmegen, al dan niet express de laatste trein naar Arnhem gemist (die gaat ook fucking vroeg). Ik blijf bij haar slapen, na een nacht flink geworsteld te hebben tussen de lakens merk ik 's ochtendsvroeg dat mijn grote teennagel foetsie is (hij was al blauw en zat beetje los). Eerst dacht ik er nog aan niks te vertellen en dat als ze haar bed zou afhalen de blauwgroene nagel vanzelf tevoorschijn zou komen, maar ik vond dat ik dat niet kon maken. Toen maar zelf op speurtocht gegaan naar de nagelzonder succes. Ik besluit haar wakker te maken met de mededeling dat ik mijn nagel kwijt ben en dat zij er waarschijnlijk bovenop ligt aangezien ik um nergens anders kan vinden. Nog nooit iemand zo snel uit een bed zien springen.
Toen samen gezocht naar de verloren teennagel
en er uiteindelijk achterkomen dat de nagel achter was gebleven in mijn sok.
quote:Op dinsdag 22 mei 2012 13:55 schreef -Willempie- het volgende:
Niet zozeer een blunder als wel een leuke anekdote:
Aantal jaren geleden gedate met een meisje uit Nijmegen, al dan niet express de laatste trein naar Arnhem gemist (die gaat ook fucking vroeg). Ik blijf bij haar slapen, na een nacht flink geworsteld te hebben tussen de lakens merk ik 's ochtendsvroeg dat mijn grote teennagel foetsie is (hij was al blauw en zat beetje los). Eerst dacht ik er nog aan niks te vertellen en dat als ze haar bed zou afhalen de blauwgroene nagel vanzelf tevoorschijn zou komen, maar ik vond dat ik dat niet kon maken. Toen maar zelf op speurtocht gegaan naar de nagelzonder succes. Ik besluit haar wakker te maken met de mededeling dat ik mijn nagel kwijt ben en dat zij er waarschijnlijk bovenop ligt aangezien ik um nergens anders kan vinden. Nog nooit iemand zo snel uit een bed zien springen.
Toen samen gezocht naar de verloren teennagel
en er uiteindelijk achterkomen dat de nagel achter was gebleven in mijn sok.
Waarom ga je deze dan kicken als dat topic er is?quote:Op woensdag 21 november 2012 12:03 schreef EggsTC het volgende:
Kick, en tevens; ik voel raakvlakken
GC / Vertel hier over je slechtste date ooit..
Deze was eerderquote:Op woensdag 21 november 2012 13:00 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Waarom ga je deze dan kicken als dat topic er is?
Ok.quote:Op woensdag 21 november 2012 13:14 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Deze was eerder!!!1 en om mensen die dit topic volgen de ander te linken, zodat ze kunnen lachen. Daarom, OK?
!!!1111einz
quote:Op zondag 24 juli 2011 16:22 schreef Shispeed het volgende:
Het gebeurde tijdens het schoolreisje in groep 7, ik was 10. Een paar weken ervoor had ik een vriendinnetje gekregen, ze kwam totaal onverwacht met de vraag of ik verkering met haar wou, tuurlijk wou ik dat, had ik nog een maatje om mee met Lego en Knex te spelen dus waarom niet? Afijn, wij waren dus in dat pretpark en daar had je van die ronde bootjes die je zelf kon besturen. Er was een aanlegsteigertje waar verschillende bootjes te gelijk konden aankomen/vertrekken.
Toen ik net met haar was ingestapt zei ze tegen mij: wil je een kusje van mij onder het bruggetje daar? Ik: nee getverdemme, ieeuw kusjesdus ik stapte snel uit het bootje en ging bij een kameraad van mij in het bootje zitten, het is nooit meer wat geworden tussen ons
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Because you know i'm all about that ass
Correctie: eindbazen gedragquote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef ukga het volgende:
[..]
ik herken hier geen blunder in. dit is bazen gedrag
C.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Houniet het volgende:
Het is een beetje dood hier.
A.
Fokkers slagen tegenwoordig
B.
Er wordt niets meer geprobeerd
Ik ben geleerd van mijn foutenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Houniet het volgende:
Het is een beetje dood hier.
A.
Fokkers slagen tegenwoordig
B.
Er wordt niets meer geprobeerd
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
''Hey, mooie borsten. Ze doen me een beetje denken aan m'n ballen.''
Oh god, geniaal! Die ga ik nog eens gebruiken!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
''Hey, mooie borsten. Ze doen me een beetje denken aan m'n ballen.''
Jij bent toch de man. Jij beslist wanneer jullie een drankje gaan doen. Je kunt lang wachten als je de vrouw het initiatief laat nemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef memoftw het volgende:
Geen blunder, niet nieuw topic waardig. Advies vraagje.
Iemand vraagt of je nog in de stad bent (opeens uit het niets na tijdje geen contact). Vervolgens zeg ik: andere keer maar een drankje? Response ja!
Nu vraag ik net: wanneer gaan we een drankje doen?! Wordt er vervolgens overheen gepraat :,)
En nu? Kansloos nog een keer vragen
Deze man weet. Gewoon even dominant doen. Kan later ook van pas komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jij bent toch de man. Jij beslist wanneer jullie een drankje gaan doen. Je kunt lang wachten als je de vrouw het initiatief laat nemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |