abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:18:26 #101
350968 kedge
cicatrix manet
pi_126529466
Naam vragen, gesprek starten en door de alcohol haar naam nog 3x moeten vragen.
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
  woensdag 15 mei 2013 @ 13:23:13 #102
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_126529676
Het is een beetje dood hier.

A.
Fokkers slagen tegenwoordig

B.
Er wordt niets meer geprobeerd
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_126530484
quote:
0s.gif Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef ukga het volgende:

[..]

ik herken hier geen blunder in. dit is bazen gedrag
Correctie: eindbazen gedrag
pi_126531823
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Houniet het volgende:

A.

B.
C.
Fokkers komen niet meer buiten.
  woensdag 15 mei 2013 @ 14:37:00 #105
69870 x-tremed
Chromakeyer
pi_126532817
Waarschijnlijk is 90% van de versierblunders nu dat nadat er contact is gelegd met een leuke dame/heer de credits van de datingwebsite op zijn.
The truth is rarely pure and never simple.
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Netsplitter het volgende:
x-tremed: 48 uur wegens klote links.
pi_126623242
Is deze oude al langsgekomen?

Jongens die met de nodige bravoure op een groep meisjes afstappen in de hoop het meisje wat ze leuk vinden te kunnen binnenhalen. |:( Zo kansloos.

Alsof je als een kip (zonder kop?) een grot vol met wolven binnenloopt.
pi_127064674
Was een keer met 5 vrienden naar een kroeg gegaan en hadden daar afgesproken met 4 meisjes. Ik vond 1 van die meisjes wel leuk en we maakten een praatje maar het was niet echt iemand die makkelijk te peilen is. Ik dacht nou die zal mij wel niet leuk vinden.

Zegt ze opeens: zie je dat meisje rechts van je ze staart je de hele tijd aan. Ik met mijn dronken kop op dat meisje dat ik niet kende afgestapt. Binnen 2 minuten stonden we te zoenen. Volgende dag kwam ik erachter dat dat meisje waarmee ik stond te zoenen een vriend heeft. En dat het meisje waarvoor ik naar de kroeg kwam mij wel erg leuk vond. Ik werd wakker en keek op mijn telefoon: ik dacht dat het wel iets serieus kon worden klootzak.
  maandag 27 mei 2013 @ 14:07:04 #108
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_127064791
quote:
99s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Houniet het volgende:

A.

B.
Ik ben geleerd van mijn fouten :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_127067303
Wat een bazentopic _O_ Ik heb zelf ook nog wel een leuke

Ik ben de jongste van mijn vriendengroep, wat op zich geen probleem is, maar minder fijn als jij de enige 17-jarige bent terwijl de rest al 18 of ouder is en jullie naar een 18+ tent willen. Voor dat soort gevallen leen ik altijd de ID van mijn (twee jaar oudere) zus, omdat ik soms nog wel om legitimatie word gevraagd. Zo ook op mijn 17e verjaardag. Omdat ik jarig was kreeg ik allemaal gratis drankjes, hartstikke leuk en wel allemaal maar ik kan niet zo heel goed tegen veel alcohol dus al snel was ik niet geheel nuchter meer. In gesprek met een (tot voor die avond nog onbekende) jongen die er niet verkeerd uit zag besloot ik de briljante opmerking te maken "ik ben jarig vandaag, krijg ik nu een zoen van je?", waarop hij zei dat ik die wel zou krijgen maar het moest wel echt zo zijn, dus ik moest het wel bewijzen. Waarna ik doodleuk de ID van mijn zus (die op een totaal andere dag jarig is) liet zien. :')

Met dat zoenen met de persoon in kwestie is het nog helemaal goed gekomen die avond, maar het was niet mijn beste actie ooit. _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-05-2013 15:21:28 ]
pi_127067319
Die verhalen in de OP zijn leuk verzonnen hoor.
Op maandag 21 oktober 2013 22:14 schreef pussycatdoll het volgende:
Karamelkindje meldt zich.
pi_127072696
Bazentopic. Ik heb ook echt veel blunders gemaakt _O-

2 jaar geleden Ibiza. We waren daar met een hele vriendengroep in een villa, mijn ex was ook mee.
We hadden het plan om daar onze eerste trio te doen. :9

Dus op een avond gingen we stappen, de alcohol vloeide rijkelijk en ik begon kacheltje lam te worden. Ergens diep in de nacht kwam mijn ex met een Italiaanse chick aanzetten. :9 Ze wilde wel met ons mee, ze had ook al tijdje met mijn ex gezoend. *O*

Wij verlieten de groep vroegtijdig met zijn 3'en, op weg naar de villa. In de taxi begon ik me heel vaag te voelen. O kut, ik heb met mijn dronken harses een halfje xtc genomen dat is waar ook. 8)7
Ik dacht ik zeg niks en zie wel waar het schip strandt.
Eenmaal bij de villa begon ik steeds waziger te praten en kon alleen nog maar een beetje strelen en dat meisje complimentjes geven. Vervolgens lag ik diep te spacen in bed :') Mn ex over de zeik, maargoed zij had nog wel een leuke verdere nacht gehad. Ik ook trouwens :D

Daarna nooit meer kans op trio gehad. ;(
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_127076943
Nog een dan:

Toen ik jaar of 18 was, ging ik op vakantie naar Turkije met een vriend. We hadden daar 2 NL chicks leren kennen, en trokken beetje met ze op voor een paar dagen. Samen boottrip gedaan, strand etc. 1 daarvan vond ik erg leuk en probeerde wat moves maar niks leek te werken. Toch bleef ze heel vaak rond me hangen. Ze gaf heel erg mixed signals af.
Afijn op een avond hadden we bij een discotheek afgesproken met zn 4en. Wij waren er iets eerder en ik kreeg sjans met een ongelooflijk lekkere chick uit Spanje. Ze vroeg of ik zin had om bij haar appartement wat te drinken. Maar ik dacht nee niet doen, dat kan niet want dat meisje waar ik een oogje op heb komt zo. Dus ik hou de boot af en de 2 Nederlandse meisjes komen binnen. Ik ben weer met dat NL meisje aan het sjansen, probeerde haar te zoenen maar ze draait haar hoofd weg. AU! Tijdje later staat ze te zoenen met een andere gozer. -O-

En die chick uit Spanje was nergens meer te bekennen :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  maandag 27 mei 2013 @ 21:55:00 #113
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_127085382
''Hey, mooie borsten. Ze doen me een beetje denken aan m'n ballen.''
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 27 mei 2013 @ 22:06:06 #114
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_127086264
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
:')

Subtiel. :P
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  maandag 27 mei 2013 @ 22:08:45 #115
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_127086456
quote:
Oh god, geniaal! Die ga ik nog eens gebruiken! :D
pi_127086641
Geen blunder, niet nieuw topic waardig. Advies vraagje.

Iemand vraagt of je nog in de stad bent (opeens uit het niets na tijdje geen contact). Vervolgens zeg ik: andere keer maar een drankje? Response ja!
Nu vraag ik net: wanneer gaan we een drankje doen?! Wordt er vervolgens overheen gepraat :,)

En nu? Kansloos nog een keer vragen
  maandag 27 mei 2013 @ 22:13:32 #117
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_127086775
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef memoftw het volgende:
Geen blunder, niet nieuw topic waardig. Advies vraagje.

Iemand vraagt of je nog in de stad bent (opeens uit het niets na tijdje geen contact). Vervolgens zeg ik: andere keer maar een drankje? Response ja!
Nu vraag ik net: wanneer gaan we een drankje doen?! Wordt er vervolgens overheen gepraat :,)

En nu? Kansloos nog een keer vragen
Jij bent toch de man. Jij beslist wanneer jullie een drankje gaan doen. Je kunt lang wachten als je de vrouw het initiatief laat nemen.
''Even if he fails again and again to accomplish his purpose (as he necessarily must until weakness is overcome), the strength of character gained will be the measure of his true succes''
  maandag 27 mei 2013 @ 22:14:40 #118
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_127086861
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Jij bent toch de man. Jij beslist wanneer jullie een drankje gaan doen. Je kunt lang wachten als je de vrouw het initiatief laat nemen.
Deze man weet. Gewoon even dominant doen. Kan later ook van pas komen.
pi_127087217
We gaan het meemaken of de fokskills werken.
pi_127088038
Omg het werkt. Bazenreacties. Thnx
  maandag 27 mei 2013 @ 22:45:43 #121
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_127088984
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef memoftw het volgende:
We willen blunders hier :(
  maandag 27 mei 2013 @ 23:14:06 #122
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_127090752
quote:
0s.gif Op maandag 27 mei 2013 22:30 schreef memoftw het volgende:
Mooi. :)
  maandag 27 mei 2013 @ 23:18:41 #123
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_127091016
quote:
13s.gif Op woensdag 15 mei 2013 13:18 schreef kedge het volgende:
Naam vragen, gesprek starten en door de alcohol haar naam nog 3x moeten vragen.
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt, vind ik best wel een afknapper :P
All she wants and needs is just a little taste..
  maandag 27 mei 2013 @ 23:19:42 #124
403729 Proctoscopie
Mij wil je niet ondergaan
pi_127091078
Laatst zei een jongen terwijl we slender man aan het spelen waren: "Waarom doen we dit, we kunnen ook seks hebben!".

Hij wilde nog zoenen tijdens het afscheid, maar ik heb hem beleefd afgewezen. Het was de eerste en laatste date.
  maandag 27 mei 2013 @ 23:57:05 #125
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127092808
quote:
Moet je dan weer niet zeggen tegen een meid met cup A... Dan maak je al helemaal geen indruk meer.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  dinsdag 28 mei 2013 @ 00:06:59 #126
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_127093190
quote:
10s.gif Op maandag 27 mei 2013 23:57 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Moet je dan weer niet zeggen tegen een meid met cup A... Dan maak je al helemaal geen indruk meer.
Zou een gast die dit tegen jou zegt wel indruk maken dan _O-
  dinsdag 28 mei 2013 @ 10:51:58 #127
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_127100956
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Zou een gast die dit tegen jou zegt wel indruk maken dan _O-
Nee, geen indruk, maar als hij er leuk uit ziet, leuk overkomt en dit op de juiste manier weet over te brengen, zou ik er echt wel stuk om kunnen gaan :P
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
pi_127153734
Ooit liep ik stage in Oud Beijerland, om daar te komen moest ik met de bus een deel van de Hoeksche Waard doorreizen (een enorm religieus gebied).

Elke ochtend zat er een leuk en mooi meisje in de bus. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg (FOK bestond nog niet (pre-internet tijdperk), maar ik was wel een zolderkamerautist), maar ik raakte met dat meisje aan de praat.

Dat ging elke dag goed en het moment kwam daar om haar es een keer mee uit te vragen. Echter voordat het zover kwam, stelde zij aan mij de vraag of ik in god geloof.

Ik antwoordde in alle oprechtheid dat ik niet in die onzin geloof.........daarna heeft ze me stelselmatig ontweken in de bus.

Achteraf gezien weliswaar een blunder die goed uitpakte, anders had ik elke zondag in de kerk moeten zitten.
  woensdag 29 mei 2013 @ 15:00:04 #129
403729 Proctoscopie
Mij wil je niet ondergaan
pi_127154407
quote:
0s.gif Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef hebikweer het volgende:
Ooit liep ik stage in Oud Beijerland, om daar te komen moest ik met de bus een deel van de Hoeksche Waard doorreizen (een enorm religieus gebied).

Elke ochtend zat er een leuk en mooi meisje in de bus. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg (FOK bestond nog niet (pre-internet tijdperk), maar ik was wel een zolderkamerautist), maar ik raakte met dat meisje aan de praat.

Dat ging elke dag goed en het moment kwam daar om haar es een keer mee uit te vragen. Echter voordat het zover kwam, stelde zij aan mij de vraag of ik in god geloof.

Ik antwoordde in alle oprechtheid dat ik niet in die onzin geloof.........daarna heeft ze me stelselmatig ontweken in de bus.

Achteraf gezien weliswaar een blunder die goed uitpakte, anders had ik elke zondag in de kerk moeten zitten.
Heb jij weer.
pi_132317298
Even wat leven in dit topic blazen!.

Hier mijn versierblunder :P

Ben in het vliegtuig om van Miami naar Nederland te gaan met een tussenstop in Madrid, Toen ik het vliegtuig in stapte wou ik graag bij het raampje zitten, en ja net zoals je vaak in die love films ziet, tikt er iemand mij aan op me schouder terwijl ik uit het raam keek.

Het was een Cubaanse meid van 25 jaar, bruine lange haren en karamel getinte huidje :9 :9~ .

Even van plaats gewisseld en begonnen met praten, de vlucht naar Madrid duurt een uur of 8-9, en daarvan hebben we zeker 6 a 7 uur non stop lopen praten over van alles en nog wat.

Heel veel lachen en flirten.. uiteindelijk kwam het gesprek bij relaties, en toen zei ze dat ze haar vriend ging op zoeken die in Madrid woont :'( , toch kon ik wel zien in haar ogen en merken aan haar gedrag dat ze me toch wel leuk vond.

Enfin, we landen op Madrid Airport, pakken onze koffers en we zeggen allebei dat we het gezellig vonden, ze bleef nog even staan net alsof ik haar nummer of e-mail zou vragen, maar ik liep weg |:( ..

Terwijl ik door dat gigantische airport aan het reizen ben en andere dingen aan me hoofd heb, dacht ik toch wel even na dat ik een kans had gemist maar goed, het maakte niet uit DACHT ik :P.

eenmaal weer ingecheckt voor me doorvlucht naar Amsterdam, moest ik naar de gate toe, ik zie een mensen massa bij de roltrap en de meeste waren allemaal te lui om de trap te pakken dus ik dacht, effe sportief doen!, en loop gewoon de trap op, terwijl ik naar rechts kijk zie ik die meid dus op de roltrap en ze keek snel weg O+.

Ik had het einde van mijn trap bereikt en stond stil terwijl ik naar haar zat te lachen, zij zette een paar stappen en keek me aan, ze beantwoorde mijn glimlach met een glimlach.. we stonden zo een 7 seconden naar elkaar te kijken, toen ik ineens door de terminal hoor dat mijn vlucht aan het boarden is.

Ik twijfel of ik haar nummer zal vragen, maar mijn brein beslist om het up te fucken en dacht "ze heeft toch een vriend", ik geef haar een knipoog en zwaai haar gedag, zij kijkt mij teleurgesteld aan en zwaait verdrietig terug, terwijl ik daarna begin te rennen om me vlucht te halen.

Toen ik eenmaal in het vliegtuig zat, besefde ik toch dat ik een mooie latina had laten lopen |:( .

en voordat jullie het zeggen, ja i know.. dit heeft echt een hoog romance film gehalte.. maar het is toch echt zo gelopen _O-
Waz met jou!
  zondag 20 oktober 2013 @ 11:05:19 #131
389399 jelfrikandel
speciaal met ketchup
pi_132352569
quote:
0s.gif Op zaterdag 19 oktober 2013 04:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Even wat leven in dit topic blazen!.

Hier mijn versierblunder :P

Ben in het vliegtuig om van Miami naar Nederland te gaan met een tussenstop in Madrid, Toen ik het vliegtuig in stapte wou ik graag bij het raampje zitten, en ja net zoals je vaak in die love films ziet, tikt er iemand mij aan op me schouder terwijl ik uit het raam keek.

Het was een Cubaanse meid van 25 jaar, bruine lange haren en karamel getinte huidje :9 :9~ .

Even van plaats gewisseld en begonnen met praten, de vlucht naar Madrid duurt een uur of 8-9, en daarvan hebben we zeker 6 a 7 uur non stop lopen praten over van alles en nog wat.

Heel veel lachen en flirten.. uiteindelijk kwam het gesprek bij relaties, en toen zei ze dat ze haar vriend ging op zoeken die in Madrid woont :'( , toch kon ik wel zien in haar ogen en merken aan haar gedrag dat ze me toch wel leuk vond.

Enfin, we landen op Madrid Airport, pakken onze koffers en we zeggen allebei dat we het gezellig vonden, ze bleef nog even staan net alsof ik haar nummer of e-mail zou vragen, maar ik liep weg |:( ..

Terwijl ik door dat gigantische airport aan het reizen ben en andere dingen aan me hoofd heb, dacht ik toch wel even na dat ik een kans had gemist maar goed, het maakte niet uit DACHT ik :P.

eenmaal weer ingecheckt voor me doorvlucht naar Amsterdam, moest ik naar de gate toe, ik zie een mensen massa bij de roltrap en de meeste waren allemaal te lui om de trap te pakken dus ik dacht, effe sportief doen!, en loop gewoon de trap op, terwijl ik naar rechts kijk zie ik die meid dus op de roltrap en ze keek snel weg O+.

Ik had het einde van mijn trap bereikt en stond stil terwijl ik naar haar zat te lachen, zij zette een paar stappen en keek me aan, ze beantwoorde mijn glimlach met een glimlach.. we stonden zo een 7 seconden naar elkaar te kijken, toen ik ineens door de terminal hoor dat mijn vlucht aan het boarden is.

Ik twijfel of ik haar nummer zal vragen, maar mijn brein beslist om het up te fucken en dacht "ze heeft toch een vriend", ik geef haar een knipoog en zwaai haar gedag, zij kijkt mij teleurgesteld aan en zwaait verdrietig terug, terwijl ik daarna begin te rennen om me vlucht te halen.

Toen ik eenmaal in het vliegtuig zat, besefde ik toch dat ik een mooie latina had laten lopen |:( .

en voordat jullie het zeggen, ja i know.. dit heeft echt een hoog romance film gehalte.. maar het is toch echt zo gelopen _O-
Maar soms voelt het ook als een film hoor dus zo raar is dat niet :) Vind dat altijd wel geinig
pi_163581290
3 jaar niet meer gepost hier, schaamteloze kick.
Lambo of Rekt
  donderdag 7 juli 2016 @ 23:09:04 #133
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_163592028
quote:
1s.gif Op maandag 27 mei 2013 14:07 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Ik ben geleerd van mijn fouten :D
:D ondertussen vader geworden :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  donderdag 7 juli 2016 @ 23:11:51 #134
350332 Pope-of-Dope
Lead. Inspire. Change.
pi_163592095
quote:
1s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:09 schreef ook_gek het volgende:

[..]

:D ondertussen vader geworden :D
Hah, gefeliciteerd. Leuk man ;)

Weet wel dat je in het topic versierblunders post.. :D
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:10:37 #135
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_163597642
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2016 23:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:

[..]

Hah, gefeliciteerd. Leuk man ;)

Weet wel dat je in het topic versierblunders post.. :D
Dat weet ik en ik ben 1 van de users die deze reeks begonnen is en flink wat verhalen in verteld heb van mijn blunders ;) zo zie je maar... Er is nog hoop :D alleen geen blunders meer van mijn kant.

Ben wel benieuwd naar andere users met blunders!
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:23:21 #136
416020 K44S
The bearded man
pi_163597879
Goed, weet niet of 'ie er al tussen staat maar hier komt de mijne:

Ruim een jaar (2 jaar misschien wel) via tinder een dame ontmoet uit Amsterdam (ik woon daar zelf een klein uurtje vanfaam met het ov dus dat is prima ).

Na paar "dates" spraken we bij haar thuis af om een filmpje te kijken met diner.

Zij stond er op om dat diner te maken en ik zat daar met mijn flesje despo (deze liet ik nog vallen en morste aardig wat op een klein tafeltje waar we uit eindelijk aan zaten te eten maar goed) na te kijken hoe zij het eten aan het klaar maken was.

Eenmaal gegeten gingen we met zn 2 een filmpje in bed kijken. Ik was ongelofelijk preuts en verlegen dat ik niets durfde.

Na de film keken we elkaar aan en zei ze : "goh, hoe laat vertrekt de volgende bus ?"

Ik was hier zo verbaast over dat ik meteen 9292 open zetten en keek.

Ik:"Nou ja.. Zo en zo laat gaat de bus "
Zij:"nou ja... als je wilt blijf je slapen?"

Voor mij was de romantiek + de hint erg onduidelijk en ik zei:"mwah.. ik neem de bus wel joh".

Vergistte ik mij even :'). Toen ik bij de overstap aan kwam moest ik ruim een uur wachten :').

Uit eindelijk thuis, haar nog 1 of 2 keer gesproken met dr verjaardag en daarna nooit meer contact gehad door een soort van ruzie.

The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
pi_163597936
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:23 schreef K44S het volgende:

Ruim een jaar (2 jaar misschien wel) via tinder een dame ontmoet uit Amsterdam (ik woon daar zelf een klein uurtje vanfaam met het ov dus dat is prima ).

Na paar "dates" spraken we bij haar thuis af om een filmpje te kijken met diner.

Zij stond er op om dat diner te maken en ik zat daar met mijn flesje despo (deze liet ik nog vallen en morste aardig wat op een klein tafeltje waar we uit eindelijk aan zaten te eten maar goed) na te kijken hoe zij het eten aan het klaar maken was.

Eenmaal gegeten gingen we met zn 2 een filmpje in bed kijken. Ik was ongelofelijk preuts en verlegen dat ik niets durfde.

Na de film keken we elkaar aan en zei ze : "goh, hoe laat vertrekt de volgende bus ?"

Voor mij was de romantiek + de hint erg onduidelijk en ik zei:"mwah.. ik neem de bus wel joh".

Vergistte ik mij even :'). Toen ik bij de overstap aan kwam moest ik ruim een uur wachten :').

Uit eindelijk thuis, haar nog 1 of 2 keer gesproken met dr verjaardag en daarna nooit meer contact gehad door een soort van ruzie.

Pijnlijk :'(
pi_163598040
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2016 11:23 schreef K44S het volgende:

Auch :'(
  vrijdag 8 juli 2016 @ 11:34:39 #139
416020 K44S
The bearded man
pi_163598064
Godzijdank weet ik inmiddels wel beter :')
pi_163663110
kom dit topic net pas tegen. heb er zelf ook een paar.
1 sinds groep 5 heimelijk verliefd op een mooi blond meisje.
in de 2de van de mavo zaten we eindelijk bij elkaar in de klas, en was ik ineens het mannetje van de klas. dus op een zaterdag belde ik haar of ze thuis was en plannen had. Ik die dag bij haar langs geweest. de hele dag van alles geprobeerd, tot halve aanranding aan toe. Niks werkte.

Na een paar maanden kreeg ik met haar beste vriendin, bleek dus dat ze een afspraak hadden dat omdat ze mij allebei leuk vonden, niemand met mij mocht afspreken. Lekker dan zat ik aan die vriendin vast en mijn school maatje zat lekker met mijn grote kalver liefde te klooien.

2. Hard to get werkt niet altijd als je ook echt hard to get bent.
Ik was met een vriend flink wezen zuipen in het stadje waar ik woonde, om 2.30 gingen de kroegen dicht, en daarna ging iedereen shoarma halen bij de enige shoarma zaak in het stadje. Daar werd ik kats bezopen aangesproken, door een niet zo aantrekkelijke vrouw. Ik was 17 zij 24 of zo. ze vroeg of we nog 1 biertje kwamen doen in haar stam kroeg. (vrouwen met een stamkroeg.... bah) maar goed ik had er nog lang niet genoeg op.
Dus nog een biertje daar gehaald, waarbij ze wel heel dicht bij me bleef, en ook allemaal lieve dingen zei. we hebben nog gebiljart wat zij mij uit ging leggen door met haar grote borsten tegen me aan te hangen.
Toen we om 4.00 naar huis gingen stond zij er op dat ze mij niet zo naar huis kon laten gaan, dus wilde perse mee lopen. Thuis nog een biertje gedronken, waarop die vriend zei dat hij naar huis ging. ik vroeg hem nog of hij haar niet ook mee kon nemen, maar dat deed hij niet. Intussen was het zo laat dat ik met mijn dronken kop haar niet meer naar huis wilde laten lopen. dus mocht ze wel bij mij slapen. rond 11.00 werd ik wakker na een complete coma. Kan me er niks meer van herinneren, maar vond toch condooms naast het bed. na het douchen kwam mijn moeder thuis, en moest ik mijn opgedrongen nieuwe 'vriendin' ook nog voorstellen.
Daarna nog een heel drama gehad over dat ze van me hield en ik haar had gebruikt.
pi_163663480
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:04 schreef Nico987 het volgende:
kom dit topic net pas tegen. heb er zelf ook een paar.
1 sinds groep 5 heimelijk verliefd op een mooi blond meisje.
in de 2de van de mavo zaten we eindelijk bij elkaar in de klas, en was ik ineens het mannetje van de klas. dus op een zaterdag belde ik haar of ze thuis was en plannen had. Ik die dag bij haar langs geweest. de hele dag van alles geprobeerd, tot halve aanranding aan toe. Niks werkte.

Na een paar maanden kreeg ik met haar beste vriendin, bleek dus dat ze een afspraak hadden dat omdat ze mij allebei leuk vonden, niemand met mij mocht afspreken. Lekker dan zat ik aan die vriendin vast en mijn school maatje zat lekker met mijn grote kalver liefde te klooien.

2. Hard to get werkt niet altijd als je ook echt hard to get bent.
Ik was met een vriend flink wezen zuipen in het stadje waar ik woonde, om 2.30 gingen de kroegen dicht, en daarna ging iedereen shoarma halen bij de enige shoarma zaak in het stadje. Daar werd ik kats bezopen aangesproken, door een niet zo aantrekkelijke vrouw. Ik was 17 zij 24 of zo. ze vroeg of we nog 1 biertje kwamen doen in haar stam kroeg. (vrouwen met een stamkroeg.... bah) maar goed ik had er nog lang niet genoeg op.
Dus nog een biertje daar gehaald, waarbij ze wel heel dicht bij me bleef, en ook allemaal lieve dingen zei. we hebben nog gebiljart wat zij mij uit ging leggen door met haar grote borsten tegen me aan te hangen.
Toen we om 4.00 naar huis gingen stond zij er op dat ze mij niet zo naar huis kon laten gaan, dus wilde perse mee lopen. Thuis nog een biertje gedronken, waarop die vriend zei dat hij naar huis ging. ik vroeg hem nog of hij haar niet ook mee kon nemen, maar dat deed hij niet. Intussen was het zo laat dat ik met mijn dronken kop haar niet meer naar huis wilde laten lopen. dus mocht ze wel bij mij slapen. rond 11.00 werd ik wakker na een complete coma. Kan me er niks meer van herinneren, maar vond toch condooms naast het bed. na het douchen kwam mijn moeder thuis, en moest ik mijn opgedrongen nieuwe 'vriendin' ook nog voorstellen.
Daarna nog een heel drama gehad over dat ze van me hield en ik haar had gebruikt.
Snap die eerste niet zo. Ze hadden een afspraak, maar die vriendin van je eerste keuze brak die afspraak dus?
pi_163668083
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2016 12:28 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]

Snap die eerste niet zo. Ze hadden een afspraak, maar die vriendin van je eerste keuze brak die afspraak dus?
Nee pas nadat die eerste keuze een andere jongen had of zo..
  donderdag 14 juli 2016 @ 15:55:05 #143
416020 K44S
The bearded man
pi_163734505
Nog een "blunder".

Ik woon dus in t' Gooi (nee, rijk ben ik niet.. wel een rijke fantasie :') ).
En als je in t' Gooi woont, dan ken je de Blaricumse kermis (leer= zuipen zuipen en ohja zuipen... )

Dus, ik met een stel vrienden naar een hosstent en ik denk: Ik voel me fijn, ik voel me friss.. dit wordt een topavond!

Na een paar biertjes begin ik spontaan wat vrouwen te "versieren" ( 'goh jij bent mooi!!' ).
Uiteraard happen er een paar maar zat ook niet.
Was er een dame die zei:" Goh, jij ziet er ook wel leuk uit"
Beetje mee dansen dit dat zus zo.
Na vanloop van tijd handen vast gepakt en ik zeg: " Zeg zullen we ff naar buiten ? ^^"
Dus zij zegt:" Prima :)"

eenmaal buiten en paar gedachtes " yes... dit wordt wat ^^ " - later, wil ik haar dus zoenen en zegt ze:" Eh.. ik ben pot "
Ik:" ......................:') _x10"

Stond ik daar.. dus ik vraag: " had je me gedaan als je geen pot was?"
Zij:' Ja wel hoor"

:W
pi_163734616
Dat is niet echt een blunder toch...?

Eerder een succesvolle versierpoging. Ondanks dat ze pot was.....!
Een hoertje dat aan de belastingadviseur vraagt of ze nog wat kan aftrekken, is nooit grappig...
  donderdag 14 juli 2016 @ 17:55:08 #145
416020 K44S
The bearded man
pi_163738247
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 15:59 schreef draadstalig het volgende:
Dat is niet echt een blunder toch...?

Eerder een succesvolle versierpoging. Ondanks dat ze pot was.....!
Nou ja, ik stond er zo van:"fuck..... zo dichtbij maar zo ver weg :') "
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:19:17 #146
214372 Westerling
Simpele ziel
pi_163758064
Tijdens een lange busreis in Chili zat er een verschrikkelijk lekker wijf in de bus. Nou vond ik de Chilenas al wereldmeiden, maar dit tartte alles. Veelste lekker, bloot en vrolijk. Bleek een Colombiaanse te zijn en na een uurtje praten lag ze met haar neusje in mn borsthaar te tukken in de bus (was er maar naast komen zitten).

Maargoed die avond zijn we op pad gegaan en aan t eind van de avond wilde ik natuurlijk met d'r naar bed. Alleen mijn Spaans was niet al te goed en dat gooide roet in het eten. Ze wilde niet dat ik meekwam naar haar slaapplek (achteraf bleek dat bij haar familie te zijn, dus logisch) maar ze wilde me graag 'acompañen' naar mijn plek. Ik kende dat woord echter alleen als een stukje met iemand meelopen (in feite betekent het gewoon meegaan, ze wilde gewoon met me mee). Ik weigerde zeer stellig want ik wilde niet naar huis worden gebracht door een chick :P . Ze bleef maar aandringen en ik bleef maar stellig weigeren. Toen ik thuis was belde ze me op en schold me helemaal verrot dat ze met me had willen slapen. Ik kon mn haren wel uit mn kop trekken, zo'n lekker wijf en het dan zo verneuken.

Paar maanden later toen ik terugvloog kwam alles nog goed. Ik was een nacht in de stad waarvandaan mn vliegtuig vertrok, en zij bleek daar stomtoevallig ook te zijn. Nog wel op het nippertje na mn vlucht gemist door die fratsen :P .
  vrijdag 15 juli 2016 @ 14:48:09 #147
416020 K44S
The bearded man
pi_163758871
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juli 2016 14:19 schreef Westerling het volgende:
Tijdens een lange busreis in Chili zat er een verschrikkelijk lekker wijf in de bus. Nou vond ik de Chilenas al wereldmeiden, maar dit tartte alles. Veelste lekker, bloot en vrolijk. Bleek een Colombiaanse te zijn en na een uurtje praten lag ze met haar neusje in mn borsthaar te tukken in de bus (was er maar naast komen zitten).

Maargoed die avond zijn we op pad gegaan en aan t eind van de avond wilde ik natuurlijk met d'r naar bed. Alleen mijn Spaans was niet al te goed en dat gooide roet in het eten. Ze wilde niet dat ik meekwam naar haar slaapplek (achteraf bleek dat bij haar familie te zijn, dus logisch) maar ze wilde me graag 'acompañen' naar mijn plek. Ik kende dat woord echter alleen als een stukje met iemand meelopen (in feite betekent het gewoon meegaan, ze wilde gewoon met me mee). Ik weigerde zeer stellig want ik wilde niet naar huis worden gebracht door een chick :P . Ze bleef maar aandringen en ik bleef maar stellig weigeren. Toen ik thuis was belde ze me op en schold me helemaal verrot dat ze met me had willen slapen. Ik kon mn haren wel uit mn kop trekken, zo'n lekker wijf en het dan zo verneuken.

Paar maanden later toen ik terugvloog kwam alles nog goed. Ik was een nacht in de stad waarvandaan mn vliegtuig vertrok, en zij bleek daar stomtoevallig ook te zijn. Nog wel op het nippertje na mn vlucht gemist door die fratsen :P .
Doesn't care... had sex
pi_163878533
Jaartje of 3 geleden eens met een paar vrienden en vriendinnen op stap geweest naar een discotheek wat verder weg. In de buurt woonde tijdelijk de moeder van een van m'n vrienden, dus konden daar mooi slapen 's nachts. Prima oplossing.

Na de nodige biertjes in de discotheek te hebben gehad weer terug naar huis en een paar mensen sliepen bij elkaar op de kamer, prima, maar ik was laat in de kamer en zou dus op zo'n stinkluchtbedje moeten slapen.. dat gaan we dus niet doen. Dus ik in overleg dat ik boven mocht slapen in een van de logeerbedden.. na 5 minuten te liggen hoor ik ineens iemand bovenkomen en blijkt dat een vriendin te zijn waar ik wel een klik mee heb.. dus ik denk WTF :9, wat is dit nou joh! Noh zij naast me kruipen, na even gekletst te hebben hadden we het net over een fijne massage en wil aanstalten maken om op haar te gaan zitten.. hoor ik opnieuw de trap..

En ja hoor, een van mn vrienden kon niet tegen de drukte en was moe, dus gaat ook maar bij ons op de kamer slapen! :{ :{ Nog wel gevraagd of ie weg wil gaan maar dat had weinig zin.

Dag erna heb ik m ook verteld dat het best ongemakkelijk was en dat ik een move aan het maken was op het moment dat hij binnemkwam, moest ie lachen en heeft wel netjes z'n excuses aangeboden.

Nu ik er zo over nadenk is het wel jammer dat ik de dame niet meer zovaak zie. Dat was echt een 8.5/10, damn }:|

(Niet echt een versierblunder, maar vond hem wel gepast hier ;))
  donderdag 21 juli 2016 @ 15:07:25 #149
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163906624
Ik: Hoi! :)

Zij: Jij bent zeker zo'n player? :{

Ik: :{

Zij: :{
1 + 1 = blauw
pi_163908463
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 15:07 schreef Kamina het volgende:

Zij: Jij bent zeker zo'n player? :{

Das wel een heul rappe....

Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:37:49 #151
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163908536
quote:
11s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Das wel een heul rappe....

[ afbeelding ]
Deze was erger:

Etc.

:D
1 + 1 = blauw
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 16:43:01 #152
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_163908658
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef K44S het volgende:

[..]

Nou ja, ik stond er zo van:"fuck..... zo dichtbij maar zo ver weg :') "
Waarom zegt ze dan 'jij ziet er ook wel leuk uit', gaat ze vervolgens met je dansen, handjes vastpakken dit dat... Gaat ze óók nog es akkoord met mee naar buiten gaan met je, en dan DAAR pas opeens zeggen "uhh wtf, ik ben pot hoor"

Wtf :') komt op mij over alsof ze ergens last minute van is afgeknapt en maar de -pot kaart- trok om van je af te komen.

Dat, of ze is echt pot en houdt er van om jongens te cock-teasen.
  donderdag 21 juli 2016 @ 16:53:30 #153
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163908894
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:43 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Waarom zegt ze dan 'jij ziet er ook wel leuk uit', gaat ze vervolgens met je dansen, handjes vastpakken dit dat... Gaat ze óók nog es akkoord met mee naar buiten gaan met je, en dan DAAR pas opeens zeggen "uhh wtf, ik ben pot hoor"

Wtf :') komt op mij over alsof ze ergens last minute van is afgeknapt en maar de -pot kaart- trok om van je af te komen.

Je kan toch prima iemand een leuk persoon vinden zonder daarmee in bed en rela te willen belanden?
1 + 1 = blauw
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 17:13:08 #154
Dick Laurent Is Dead
pi_163909324
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:53 schreef Kamina het volgende:

[..]

Je kan toch prima iemand een leuk persoon vinden zonder daarmee in bed en rela te willen belanden?
Mjaaa kom op, als in een bar/club bent, en een gozer spreekt je aan met "hey jij bent knap!"
En vervolgens zeg je dat je hem ook wel ziet zitten en ga je beetje close dansen samen etc, en dan vraagt die gast je mee naar buiten toe.
En dan buiten verwacht jij dat ie zn hand uitsteekt en zegt: "JOO IK VOND UT SUPER GEZELLIG. LATEN WE VRIENDEN WORDE!"
:') ... really?
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:15:46 #155
456432 Kamina
Tenacious!
pi_163909405
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Mjaaa kom op, als in een bar/club bent, en een gozer spreekt je aan met "hey jij bent knap!"
En vervolgens zeg je dat je hem ook wel ziet zitten en ga je beetje close dansen samen etc, en dan vraagt die gast je mee naar buiten toe.
En dan buiten verwacht jij dat ie zn hand uitsteekt en zegt: "JOO IK VOND UT SUPER GEZELLIG. LATEN WE VRIENDEN WORDE!"
:') ... really?
Dan zou ik dat zelf zeggen. Als ie vriendelijk is tenminste.
1 + 1 = blauw
  donderdag 21 juli 2016 @ 17:46:02 #156
416020 K44S
The bearded man
pi_163910051
quote:
1s.gif Op donderdag 21 juli 2016 16:43 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

vrouwen die van mij afknappen :') en volgens FB heeft ze een vriendin. DUS niets over gelogen.
  Moderator donderdag 21 juli 2016 @ 17:53:38 #157
Dick Laurent Is Dead
pi_163910222
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:46 schreef K44S het volgende:

[..]

vrouwen die van mij afknappen :') en volgens FB heeft ze een vriendin. DUS niets over gelogen.
Good for you man. Maar je bent nog steeds keihard afgewezen :W
pi_164165422
quote:
0s.gif Op donderdag 21 juli 2016 17:53 schreef dick_laurent het volgende:

[..]

Good for you man. Maar je bent nog steeds keihard afgewezen :W
Wat maakt het ook uit.
Lambo of Rekt
pi_168583496
Schaamteloze kick.

Ik kan geen nieuwes vertellen ;(

Een oude dan;
Ik heb een keer t rode wijnglas omgestoten van een date die het schaaltje boter wilde hebben. Dus ik geef t schaaltje boter, zo tegen der rode wijn glas aan, over der witte (nieuwe) trui... ;( Dat was snel afgelopen, het was een trui van 120 euro ofzo :')
Lambo of Rekt
pi_168605072
Niet mijn blunder, maar van een jongen met wie ik heb gedate.

Het was onze eerste date na elkaar ergens 1x ontmoet te hebben en een maand geappt te hebben.
Na elkaar gegroet te hebben, begon hij te vertellen dat hij kotsmisselijk was de dag ervoor en moest overgeven. Hij had zijn moeder gebeld en die had soep voor haar gemaakt. Hij is blij dat hij mij nu heeft, kan ik zijn soepen voortaan maken als hij ziek wordt :')

Na een halfuurtje was ik weg :P

Blunder 2: ik had een hele aardige en lieve jongen ontmoet. Hij deed alles voor mij en was een echte gentleman, dus ik had besloten om verder te daten met hem. Bij de 3e date vertelt hij me doodleuk dat hij al een kind heeft van 5 jaar en dat ze bij hem woont :')

Ik wist niet hoe snel ik moest wegwezen.
pi_168605220
Mijn leven is 1 grote versierblunder ;(
  donderdag 2 februari 2017 @ 06:34:57 #162
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_168607974
quote:
1s.gif Op woensdag 1 februari 2017 22:59 schreef Highlighter het volgende:

Blunder 2: ik had een hele aardige en lieve jongen ontmoet. Hij deed alles voor mij en was een echte gentleman, dus ik had besloten om verder te daten met hem. Bij de 3e date vertelt hij me doodleuk dat hij al een kind heeft van 5 jaar en dat ze bij hem woont :')

Ik wist niet hoe snel ik moest wegwezen.
:') Hoewel de echte blunder van die jongen natuurlijk is dat hij 3 dates aan jou heeft verspild.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_168608737
Oké, eentje van jaaaaaaren geleden.

Er speelde een bandje in de Irish pub en de drumster vond ik er erg leuk uitzien. Tijdje met haar staan kletsen naderhand en wastafel heel gezellig allemaal. Toen ging ze weer t podium op en praatte ik even met een man die bij die band hoorden dacht ik.

Dus ik op 'n moment even peilen of zij ook op dames valt en ik vraag me van 'Goh als ik haar nou d'r nummer vraag, zou ze dat geven?' Hij van 'eh, waarvoor dan? Wil je vriendinnen worden?' Ik van 'nee ik zou r wel op date willen vragen.' Moest ie glimlachen 'das lastig want ik ben haar vriend.' Ik voelde me even heel ongemakkelijk en heb 'm toen maar gecomplimenteerd met zijn goeie smaak en een biertje voor hem gekocht.
pi_168608926
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 06:34 schreef avotar het volgende:

[..]

:') Hoewel de echte blunder van die jongen natuurlijk is dat hij 3 dates aan jou heeft verspild.
Het probleem was niet zo zeer het kind, maar het feit dat hij dat pas op de 3e date vertelt,'en oh ja ik heb ook nog een kind van 5'.
Zoiets belangrijks vertel je toch gelijk, voordat er gevoelens beginnen te spelen.

Daarnaast was ik nog maar 20 en het kind was al 5. Op mijn 25e zou ik dan al een stiefkind van 10 jaar hebben, dat zou voor mij niet werken :P
  donderdag 2 februari 2017 @ 11:07:27 #165
416020 K44S
The bearded man
pi_168611090
quote:
0s.gif Op donderdag 2 februari 2017 08:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Oké, eentje van jaaaaaaren geleden.

Er speelde een bandje in de Irish pub en de drumster vond ik er erg leuk uitzien. Tijdje met haar staan kletsen naderhand en wastafel heel gezellig allemaal. Toen ging ze weer t podium op en praatte ik even met een man die bij die band hoorden dacht ik.

Dus ik op 'n moment even peilen of zij ook op dames valt en ik vraag me van 'Goh als ik haar nou d'r nummer vraag, zou ze dat geven?' Hij van 'eh, waarvoor dan? Wil je vriendinnen worden?' Ik van 'nee ik zou r wel op date willen vragen.' Moest ie glimlachen 'das lastig want ik ben haar vriend.' Ik voelde me even heel ongemakkelijk en heb 'm toen maar gecomplimenteerd met zijn goeie smaak en een biertje voor hem gekocht.
Herkenbaar:

X- jaar geleden bij een dorp in de buurt een flink feest ( kermis = zuipen ).
In een tent m'n bek een paar keer open getrokken en er was toen een dame die hapte.
Daar wat mee staan dansen en zegt ze:"zullen we naar buiten gaan? ;)"
RAAK zou je denken.

Dus ik met haar naar een afgelegen stuk beetje over koetjes en kalfjes, dus ik denk ik pak m'n kans... en ze zegt nog nét voor dat ik d'r wil zoenen:"Ik denk dat mijn vriendin dit niet kan waarderen..."

De uitdrukking die ik op m'n gezicht had: -O- + :|W .
pi_168760747
Heel wat jaren geleden. Ik was voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest. Andersom betekende dat dus ook dat m'n ouders voor het eerst zonder mij op vakantie waren en ik ineens 3 weken in m'n eentje een huishouden moest runnen :o

Allemaal nieuwe natuurlijk en ik snapte er maar weinig van allemaal, dus ik vrat elke dag pizza, pasta of afhaal, bier drinken onder de douche en al dat soort grappen. Tot ik wilde gaan stappen en er geen schone kleren meer waren. Ik dus iets gewassen en gaan strijken. Dat had ik natuurlijk nog nooit gedaan, dus ik brandde m'n onderarm aan het strijkijzer :X

Fast forward naar de club die avond. Ik zag een leuke meisje, dus besloot ik een move te maken. Wat voor move had m'n dronken kop bedacht? Om die brandwond te laten zien en te zeggen "kijk, ik kan niet strijken, wil jij met me mee om m'n strijk te komen doen?"

Needless to say dat dat niet succesvol was :')
pi_168760836
quote:
1s.gif Op woensdag 8 februari 2017 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heel wat jaren geleden. Ik was voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest. Andersom betekende dat dus ook dat m'n ouders voor het eerst zonder mij op vakantie waren en ik ineens 3 weken in m'n eentje een huishouden moest runnen :o

Allemaal nieuwe natuurlijk en ik snapte er maar weinig van allemaal, dus ik vrat elke dag pizza, pasta of afhaal, bier drinken onder de douche en al dat soort grappen. Tot ik wilde gaan stappen en er geen schone kleren meer waren. Ik dus iets gewassen en gaan strijken. Dat had ik natuurlijk nog nooit gedaan, dus ik brandde m'n onderarm aan het strijkijzer :X

Fast forward naar de club die avond. Ik zag een leuke meisje, dus besloot ik een move te maken. Wat voor move had m'n dronken kop bedacht? Om die brandwond te laten zien en te zeggen "kijk, ik kan niet strijken, wil jij met me mee om m'n strijk te komen doen?"

Needless to say dat dat niet succesvol was :')
:D :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')