Correctie: eindbazen gedragquote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef ukga het volgende:
[..]
ik herken hier geen blunder in. dit is bazen gedrag
C.quote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Houniet het volgende:
Het is een beetje dood hier.
A.
Fokkers slagen tegenwoordig
B.
Er wordt niets meer geprobeerd
Ik ben geleerd van mijn foutenquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:23 schreef Houniet het volgende:
Het is een beetje dood hier.
A.
Fokkers slagen tegenwoordig
B.
Er wordt niets meer geprobeerd
quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
''Hey, mooie borsten. Ze doen me een beetje denken aan m'n ballen.''
Oh god, geniaal! Die ga ik nog eens gebruiken!quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Jij bent toch de man. Jij beslist wanneer jullie een drankje gaan doen. Je kunt lang wachten als je de vrouw het initiatief laat nemen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:11 schreef memoftw het volgende:
Geen blunder, niet nieuw topic waardig. Advies vraagje.
Iemand vraagt of je nog in de stad bent (opeens uit het niets na tijdje geen contact). Vervolgens zeg ik: andere keer maar een drankje? Response ja!
Nu vraag ik net: wanneer gaan we een drankje doen?! Wordt er vervolgens overheen gepraat :,)
En nu? Kansloos nog een keer vragen
Deze man weet. Gewoon even dominant doen. Kan later ook van pas komen.quote:Op maandag 27 mei 2013 22:13 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Jij bent toch de man. Jij beslist wanneer jullie een drankje gaan doen. Je kunt lang wachten als je de vrouw het initiatief laat nemen.
Mooi.quote:
Dat heb ik ook wel eens meegemaakt, vind ik best wel een afknapperquote:Op woensdag 15 mei 2013 13:18 schreef kedge het volgende:
Naam vragen, gesprek starten en door de alcohol haar naam nog 3x moeten vragen.
Moet je dan weer niet zeggen tegen een meid met cup A... Dan maak je al helemaal geen indruk meer.quote:Op maandag 27 mei 2013 21:55 schreef Pope-of-Dope het volgende:
Zou een gast die dit tegen jou zegt wel indruk maken danquote:Op maandag 27 mei 2013 23:57 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Moet je dan weer niet zeggen tegen een meid met cup A... Dan maak je al helemaal geen indruk meer.
Nee, geen indruk, maar als hij er leuk uit ziet, leuk overkomt en dit op de juiste manier weet over te brengen, zou ik er echt wel stuk om kunnen gaanquote:Op dinsdag 28 mei 2013 00:06 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Zou een gast die dit tegen jou zegt wel indruk maken dan
Heb jij weer.quote:Op woensdag 29 mei 2013 14:47 schreef hebikweer het volgende:
Ooit liep ik stage in Oud Beijerland, om daar te komen moest ik met de bus een deel van de Hoeksche Waard doorreizen (een enorm religieus gebied).
Elke ochtend zat er een leuk en mooi meisje in de bus. Vraag me niet hoe ik het voor elkaar kreeg (FOK bestond nog niet (pre-internet tijdperk), maar ik was wel een zolderkamerautist), maar ik raakte met dat meisje aan de praat.
Dat ging elke dag goed en het moment kwam daar om haar es een keer mee uit te vragen. Echter voordat het zover kwam, stelde zij aan mij de vraag of ik in god geloof.
Ik antwoordde in alle oprechtheid dat ik niet in die onzin geloof.........daarna heeft ze me stelselmatig ontweken in de bus.
Achteraf gezien weliswaar een blunder die goed uitpakte, anders had ik elke zondag in de kerk moeten zitten.
Maar soms voelt het ook als een film hoor dus zo raar is dat nietquote:Op zaterdag 19 oktober 2013 04:10 schreef Just_some_random_dude het volgende:
Even wat leven in dit topic blazen!.
Hier mijn versierblunder
Ben in het vliegtuig om van Miami naar Nederland te gaan met een tussenstop in Madrid, Toen ik het vliegtuig in stapte wou ik graag bij het raampje zitten, en ja net zoals je vaak in die love films ziet, tikt er iemand mij aan op me schouder terwijl ik uit het raam keek.
Het was een Cubaanse meid van 25 jaar, bruine lange haren en karamel getinte huidje![]()
.
Even van plaats gewisseld en begonnen met praten, de vlucht naar Madrid duurt een uur of 8-9, en daarvan hebben we zeker 6 a 7 uur non stop lopen praten over van alles en nog wat.
Heel veel lachen en flirten.. uiteindelijk kwam het gesprek bij relaties, en toen zei ze dat ze haar vriend ging op zoeken die in Madrid woont, toch kon ik wel zien in haar ogen en merken aan haar gedrag dat ze me toch wel leuk vond.
Enfin, we landen op Madrid Airport, pakken onze koffers en we zeggen allebei dat we het gezellig vonden, ze bleef nog even staan net alsof ik haar nummer of e-mail zou vragen, maar ik liep weg..
Terwijl ik door dat gigantische airport aan het reizen ben en andere dingen aan me hoofd heb, dacht ik toch wel even na dat ik een kans had gemist maar goed, het maakte niet uit DACHT ik.
eenmaal weer ingecheckt voor me doorvlucht naar Amsterdam, moest ik naar de gate toe, ik zie een mensen massa bij de roltrap en de meeste waren allemaal te lui om de trap te pakken dus ik dacht, effe sportief doen!, en loop gewoon de trap op, terwijl ik naar rechts kijk zie ik die meid dus op de roltrap en ze keek snel weg.
Ik had het einde van mijn trap bereikt en stond stil terwijl ik naar haar zat te lachen, zij zette een paar stappen en keek me aan, ze beantwoorde mijn glimlach met een glimlach.. we stonden zo een 7 seconden naar elkaar te kijken, toen ik ineens door de terminal hoor dat mijn vlucht aan het boarden is.
Ik twijfel of ik haar nummer zal vragen, maar mijn brein beslist om het up te fucken en dacht "ze heeft toch een vriend", ik geef haar een knipoog en zwaai haar gedag, zij kijkt mij teleurgesteld aan en zwaait verdrietig terug, terwijl ik daarna begin te rennen om me vlucht te halen.
Toen ik eenmaal in het vliegtuig zat, besefde ik toch dat ik een mooie latina had laten lopen.
en voordat jullie het zeggen, ja i know.. dit heeft echt een hoog romance film gehalte.. maar het is toch echt zo gelopen
quote:
Hah, gefeliciteerd. Leuk manquote:
Dat weet ik en ik ben 1 van de users die deze reeks begonnen is en flink wat verhalen in verteld heb van mijn blundersquote:Op donderdag 7 juli 2016 23:11 schreef Pope-of-Dope het volgende:
[..]
Hah, gefeliciteerd. Leuk man
Weet wel dat je in het topic versierblunders post..
Pijnlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:23 schreef K44S het volgende:
Goed, weet niet of 'ie er al tussen staat maar hier komt de mijne:
Ruim een jaar (2 jaar misschien wel) via tinder een dame ontmoet uit Amsterdam (ik woon daar zelf een klein uurtje vanfaam met het ov dus dat is prima ).
Na paar "dates" spraken we bij haar thuis af om een filmpje te kijken met diner.
Zij stond er op om dat diner te maken en ik zat daar met mijn flesje despo (deze liet ik nog vallen en morste aardig wat op een klein tafeltje waar we uit eindelijk aan zaten te eten maar goed) na te kijken hoe zij het eten aan het klaar maken was.
Eenmaal gegeten gingen we met zn 2 een filmpje in bed kijken. Ik was ongelofelijk preuts en verlegen dat ik niets durfde.
Na de film keken we elkaar aan en zei ze : "goh, hoe laat vertrekt de volgende bus ?"
Ik was hier zo verbaast over dat ik meteen 9292 open zetten en keek.
Ik:"Nou ja.. Zo en zo laat gaat de bus "
Zij:"nou ja... als je wilt blijf je slapen?"
Voor mij was de romantiek + de hint erg onduidelijk en ik zei:"mwah.. ik neem de bus wel joh".
Vergistte ik mij even. Toen ik bij de overstap aan kwam moest ik ruim een uur wachten
.
Uit eindelijk thuis, haar nog 1 of 2 keer gesproken met dr verjaardag en daarna nooit meer contact gehad door een soort van ruzie.
Auchquote:Op vrijdag 8 juli 2016 11:23 schreef K44S het volgende:
Goed, weet niet of 'ie er al tussen staat maar hier komt de mijne:
Ruim een jaar (2 jaar misschien wel) via tinder een dame ontmoet uit Amsterdam (ik woon daar zelf een klein uurtje vanfaam met het ov dus dat is prima ).
Na paar "dates" spraken we bij haar thuis af om een filmpje te kijken met diner.
Zij stond er op om dat diner te maken en ik zat daar met mijn flesje despo (deze liet ik nog vallen en morste aardig wat op een klein tafeltje waar we uit eindelijk aan zaten te eten maar goed) na te kijken hoe zij het eten aan het klaar maken was.
Eenmaal gegeten gingen we met zn 2 een filmpje in bed kijken. Ik was ongelofelijk preuts en verlegen dat ik niets durfde.
Na de film keken we elkaar aan en zei ze : "goh, hoe laat vertrekt de volgende bus ?"
Ik was hier zo verbaast over dat ik meteen 9292 open zetten en keek.
Ik:"Nou ja.. Zo en zo laat gaat de bus "
Zij:"nou ja... als je wilt blijf je slapen?"
Voor mij was de romantiek + de hint erg onduidelijk en ik zei:"mwah.. ik neem de bus wel joh".
Vergistte ik mij even. Toen ik bij de overstap aan kwam moest ik ruim een uur wachten
.
Uit eindelijk thuis, haar nog 1 of 2 keer gesproken met dr verjaardag en daarna nooit meer contact gehad door een soort van ruzie.
Snap die eerste niet zo. Ze hadden een afspraak, maar die vriendin van je eerste keuze brak die afspraak dus?quote:Op maandag 11 juli 2016 12:04 schreef Nico987 het volgende:
kom dit topic net pas tegen. heb er zelf ook een paar.
1 sinds groep 5 heimelijk verliefd op een mooi blond meisje.
in de 2de van de mavo zaten we eindelijk bij elkaar in de klas, en was ik ineens het mannetje van de klas. dus op een zaterdag belde ik haar of ze thuis was en plannen had. Ik die dag bij haar langs geweest. de hele dag van alles geprobeerd, tot halve aanranding aan toe. Niks werkte.
Na een paar maanden kreeg ik met haar beste vriendin, bleek dus dat ze een afspraak hadden dat omdat ze mij allebei leuk vonden, niemand met mij mocht afspreken. Lekker dan zat ik aan die vriendin vast en mijn school maatje zat lekker met mijn grote kalver liefde te klooien.
2. Hard to get werkt niet altijd als je ook echt hard to get bent.
Ik was met een vriend flink wezen zuipen in het stadje waar ik woonde, om 2.30 gingen de kroegen dicht, en daarna ging iedereen shoarma halen bij de enige shoarma zaak in het stadje. Daar werd ik kats bezopen aangesproken, door een niet zo aantrekkelijke vrouw. Ik was 17 zij 24 of zo. ze vroeg of we nog 1 biertje kwamen doen in haar stam kroeg. (vrouwen met een stamkroeg.... bah) maar goed ik had er nog lang niet genoeg op.
Dus nog een biertje daar gehaald, waarbij ze wel heel dicht bij me bleef, en ook allemaal lieve dingen zei. we hebben nog gebiljart wat zij mij uit ging leggen door met haar grote borsten tegen me aan te hangen.
Toen we om 4.00 naar huis gingen stond zij er op dat ze mij niet zo naar huis kon laten gaan, dus wilde perse mee lopen. Thuis nog een biertje gedronken, waarop die vriend zei dat hij naar huis ging. ik vroeg hem nog of hij haar niet ook mee kon nemen, maar dat deed hij niet. Intussen was het zo laat dat ik met mijn dronken kop haar niet meer naar huis wilde laten lopen. dus mocht ze wel bij mij slapen. rond 11.00 werd ik wakker na een complete coma. Kan me er niks meer van herinneren, maar vond toch condooms naast het bed. na het douchen kwam mijn moeder thuis, en moest ik mijn opgedrongen nieuwe 'vriendin' ook nog voorstellen.
Daarna nog een heel drama gehad over dat ze van me hield en ik haar had gebruikt.
Nee pas nadat die eerste keuze een andere jongen had of zo..quote:Op maandag 11 juli 2016 12:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Snap die eerste niet zo. Ze hadden een afspraak, maar die vriendin van je eerste keuze brak die afspraak dus?
Nou ja, ik stond er zo van:"fuck..... zo dichtbij maar zo ver wegquote:Op donderdag 14 juli 2016 15:59 schreef draadstalig het volgende:
Dat is niet echt een blunder toch...?
Eerder een succesvolle versierpoging. Ondanks dat ze pot was.....!
Doesn't care... had sexquote:Op vrijdag 15 juli 2016 14:19 schreef Westerling het volgende:
Tijdens een lange busreis in Chili zat er een verschrikkelijk lekker wijf in de bus. Nou vond ik de Chilenas al wereldmeiden, maar dit tartte alles. Veelste lekker, bloot en vrolijk. Bleek een Colombiaanse te zijn en na een uurtje praten lag ze met haar neusje in mn borsthaar te tukken in de bus (was er maar naast komen zitten).
Maargoed die avond zijn we op pad gegaan en aan t eind van de avond wilde ik natuurlijk met d'r naar bed. Alleen mijn Spaans was niet al te goed en dat gooide roet in het eten. Ze wilde niet dat ik meekwam naar haar slaapplek (achteraf bleek dat bij haar familie te zijn, dus logisch) maar ze wilde me graag 'acompañen' naar mijn plek. Ik kende dat woord echter alleen als een stukje met iemand meelopen (in feite betekent het gewoon meegaan, ze wilde gewoon met me mee). Ik weigerde zeer stellig want ik wilde niet naar huis worden gebracht door een chick. Ze bleef maar aandringen en ik bleef maar stellig weigeren. Toen ik thuis was belde ze me op en schold me helemaal verrot dat ze met me had willen slapen. Ik kon mn haren wel uit mn kop trekken, zo'n lekker wijf en het dan zo verneuken.
Paar maanden later toen ik terugvloog kwam alles nog goed. Ik was een nacht in de stad waarvandaan mn vliegtuig vertrok, en zij bleek daar stomtoevallig ook te zijn. Nog wel op het nippertje na mn vlucht gemist door die fratsen.
Das wel een heul rappe....quote:Op donderdag 21 juli 2016 15:07 schreef Kamina het volgende:
Ik: Hoi!
Zij: Jij bent zeker zo'n player?
Ik:
Zij:
Deze was erger:quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Das wel een heul rappe....
[ afbeelding ]
Waarom zegt ze dan 'jij ziet er ook wel leuk uit', gaat ze vervolgens met je dansen, handjes vastpakken dit dat... Gaat ze óók nog es akkoord met mee naar buiten gaan met je, en dan DAAR pas opeens zeggen "uhh wtf, ik ben pot hoor"quote:Op donderdag 14 juli 2016 17:55 schreef K44S het volgende:
[..]
Nou ja, ik stond er zo van:"fuck..... zo dichtbij maar zo ver weg"
Je kan toch prima iemand een leuk persoon vinden zonder daarmee in bed en rela te willen belanden?quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dan 'jij ziet er ook wel leuk uit', gaat ze vervolgens met je dansen, handjes vastpakken dit dat... Gaat ze óók nog es akkoord met mee naar buiten gaan met je, en dan DAAR pas opeens zeggen "uhh wtf, ik ben pot hoor"
Wtfkomt op mij over alsof ze ergens last minute van is afgeknapt en maar de -pot kaart- trok om van je af te komen.
Dat, of ze is echt pot en houdt er van om jongens te cock-teasen.
Mjaaa kom op, als in een bar/club bent, en een gozer spreekt je aan met "hey jij bent knap!"quote:Op donderdag 21 juli 2016 16:53 schreef Kamina het volgende:
[..]
Je kan toch prima iemand een leuk persoon vinden zonder daarmee in bed en rela te willen belanden?
Dan zou ik dat zelf zeggen. Als ie vriendelijk is tenminste.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Mjaaa kom op, als in een bar/club bent, en een gozer spreekt je aan met "hey jij bent knap!"
En vervolgens zeg je dat je hem ook wel ziet zitten en ga je beetje close dansen samen etc, en dan vraagt die gast je mee naar buiten toe.
En dan buiten verwacht jij dat ie zn hand uitsteekt en zegt: "JOO IK VOND UT SUPER GEZELLIG. LATEN WE VRIENDEN WORDE!"... really?
vrouwen die van mij afknappenquote:Op donderdag 21 juli 2016 16:43 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom zegt ze dan 'jij ziet er ook wel leuk uit', gaat ze vervolgens met je dansen, handjes vastpakken dit dat... Gaat ze óók nog es akkoord met mee naar buiten gaan met je, en dan DAAR pas opeens zeggen "uhh wtf, ik ben pot hoor"
Wtfkomt op mij over alsof ze ergens last minute van is afgeknapt en maar de -pot kaart- trok om van je af te komen.
Dat, of ze is echt pot en houdt er van om jongens te cock-teasen.
Good for you man. Maar je bent nog steeds keihard afgewezenquote:Op donderdag 21 juli 2016 17:46 schreef K44S het volgende:
[..]
vrouwen die van mij afknappenen volgens FB heeft ze een vriendin. DUS niets over gelogen.
Wat maakt het ook uit.quote:Op donderdag 21 juli 2016 17:53 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Good for you man. Maar je bent nog steeds keihard afgewezen
quote:Op woensdag 1 februari 2017 22:59 schreef Highlighter het volgende:
Blunder 2: ik had een hele aardige en lieve jongen ontmoet. Hij deed alles voor mij en was een echte gentleman, dus ik had besloten om verder te daten met hem. Bij de 3e date vertelt hij me doodleuk dat hij al een kind heeft van 5 jaar en dat ze bij hem woont
Ik wist niet hoe snel ik moest wegwezen.
Het probleem was niet zo zeer het kind, maar het feit dat hij dat pas op de 3e date vertelt,'en oh ja ik heb ook nog een kind van 5'.quote:Op donderdag 2 februari 2017 06:34 schreef avotar het volgende:
[..]Hoewel de echte blunder van die jongen natuurlijk is dat hij 3 dates aan jou heeft verspild.
Herkenbaar:quote:Op donderdag 2 februari 2017 08:41 schreef Mevrouw_voor_jou het volgende:
Oké, eentje van jaaaaaaren geleden.
Er speelde een bandje in de Irish pub en de drumster vond ik er erg leuk uitzien. Tijdje met haar staan kletsen naderhand en wastafel heel gezellig allemaal. Toen ging ze weer t podium op en praatte ik even met een man die bij die band hoorden dacht ik.
Dus ik op 'n moment even peilen of zij ook op dames valt en ik vraag me van 'Goh als ik haar nou d'r nummer vraag, zou ze dat geven?' Hij van 'eh, waarvoor dan? Wil je vriendinnen worden?' Ik van 'nee ik zou r wel op date willen vragen.' Moest ie glimlachen 'das lastig want ik ben haar vriend.' Ik voelde me even heel ongemakkelijk en heb 'm toen maar gecomplimenteerd met zijn goeie smaak en een biertje voor hem gekocht.
quote:Op woensdag 8 februari 2017 17:21 schreef Irritatie100 het volgende:
Heel wat jaren geleden. Ik was voor het eerst zonder ouders op vakantie geweest. Andersom betekende dat dus ook dat m'n ouders voor het eerst zonder mij op vakantie waren en ik ineens 3 weken in m'n eentje een huishouden moest runnen
Allemaal nieuwe natuurlijk en ik snapte er maar weinig van allemaal, dus ik vrat elke dag pizza, pasta of afhaal, bier drinken onder de douche en al dat soort grappen. Tot ik wilde gaan stappen en er geen schone kleren meer waren. Ik dus iets gewassen en gaan strijken. Dat had ik natuurlijk nog nooit gedaan, dus ik brandde m'n onderarm aan het strijkijzer
Fast forward naar de club die avond. Ik zag een leuke meisje, dus besloot ik een move te maken. Wat voor move had m'n dronken kop bedacht? Om die brandwond te laten zien en te zeggen "kijk, ik kan niet strijken, wil jij met me mee om m'n strijk te komen doen?"
Needless to say dat dat niet succesvol was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |