quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:41 schreef Silenus het volgende:
Haha, oh my god. Ze heeft je lul er nog net niet zelf ingepropt en toch weet je dit te verpesten. Way to go.
Je had bass to mouth moeten doen joh. Als ze tenminste niet minderjarig is...quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:30 schreef Catatafish het volgende:
Een blunder uit mijn tijd dat ik een half jaartje in het buitenland studeerde.
In diezelfde periode studeerde een duitse schöne ook op die universiteit. We spraken elkaar vaak, gingen vaak uit maar er was nooit echt sprake van 'goh hier zit potentie in'. Dus daar gedroeg ik me ook niet naar. Tot de laatste avond, toen begon ze opeens helemaal aan me te friemelen en deed alsof ik haar man was enzovoorts. Ik vond het allemaal prima en ging hierin mee. Ik zei op het gegeven moment: 'I have to pee, wanna join?' (slaat nergens op, weet ik). Maargoed, met een volmondige ja beantwoordde ze mijn vraag en stond ik niet veel later met haar in een WC-hokje. Ik plassen (ja, lukte nog, zal absoluut door de drank komen ), maar verder dus NIETS GEDAAN. En the night doesn't end there.
Na mijn faal dacht de duitse waarschijnlijk ook van laat ik dan maar duidelijk zijn. Ze zei LETTERLIJK: "This is probably the last night we will see each other so you may kiss me now."
En wat deed Catatafish? Die gaf haar een kusje op haar voorhoofd en liep weg.
Kon me de volgende dag wel voor m'n kop slaan. (Heb trouwens nog wel een mooie uit die tijd, die post ik later nog).
Oh mijn god!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:30 schreef Catatafish het volgende:
Een blunder uit mijn tijd dat ik een half jaartje in het buitenland studeerde.
In diezelfde periode studeerde een duitse schöne ook op die universiteit. We spraken elkaar vaak, gingen vaak uit maar er was nooit echt sprake van 'goh hier zit potentie in'. Dus daar gedroeg ik me ook niet naar. Tot de laatste avond, toen begon ze opeens helemaal aan me te friemelen en deed alsof ik haar man was enzovoorts. Ik vond het allemaal prima en ging hierin mee. Ik zei op het gegeven moment: 'I have to pee, wanna join?' (slaat nergens op, weet ik). Maargoed, met een volmondige ja beantwoordde ze mijn vraag en stond ik niet veel later met haar in een WC-hokje. Ik plassen (ja, lukte nog, zal absoluut door de drank komen ), maar verder dus NIETS GEDAAN. En the night doesn't end there.
Na mijn faal dacht de duitse waarschijnlijk ook van laat ik dan maar duidelijk zijn. Ze zei LETTERLIJK: "This is probably the last night we will see each other so you may kiss me now."
En wat deed Catatafish? Die gaf haar een kusje op haar voorhoofd en liep weg.
Kon me de volgende dag wel voor m'n kop slaan. (Heb trouwens nog wel een mooie uit die tijd, die post ik later nog).
Catatafish couldn't solve the riddle. Maar echt deze blunder haunts me. Ze was namelijk echt totaal niet lelijk en ja hoe vaak krijg je zulke verzoeken.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 16:58 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
[..]
Je had bass to mouth moeten doen joh. Als ze tenminste niet minderjarig is...
Of ass to trout.
Heerlijk tactloos!quote:Op donderdag 19 januari 2012 21:16 schreef MetalMuisje het volgende:
geen blunder van mij, wel van een vriend van me.. hij is erg verlegen en durft niet zo goed bij de meisjes/vrouwtjes.. tenzij hij een behoorlijk aantal biertjes op heeft.. en sja.. dan naar een meisje stappen is vaak geen groot succes.. Bij een concertje ( in zon zaaltje waar je met muntjes voor je drinken moest betalen..) stapt hij ein-de-lijk eens op een meisje af (na dus een behoorlijk aantal biertjes), raapt al zijn moed bij elkaar... en vraagt: "Wil je wat drinken?" .. dat meisje: ja lekker.. hij: "heb je nog muntjes?"
![]()
![]()
meisje keek hem en aan liep weg...
Als een man dorst heeftquote:Op donderdag 19 januari 2012 21:16 schreef MetalMuisje het volgende:
geen blunder van mij, wel van een vriend van me.. hij is erg verlegen en durft niet zo goed bij de meisjes/vrouwtjes.. tenzij hij een behoorlijk aantal biertjes op heeft.. en sja.. dan naar een meisje stappen is vaak geen groot succes.. Bij een concertje ( in zon zaaltje waar je met muntjes voor je drinken moest betalen..) stapt hij ein-de-lijk eens op een meisje af (na dus een behoorlijk aantal biertjes), raapt al zijn moed bij elkaar... en vraagt: "Wil je wat drinken?" .. dat meisje: ja lekker.. hij: "heb je nog muntjes?"
![]()
![]()
meisje keek hem en aan liep weg...
Daarom ben ik blij dat er topics als deze bestaan, dan heeft dit verhaal ook zijn positieve kant (vermaak). Desondanks ik er nog flink van kan balen, beschik ik wel over voldoende zelfspot om er ook zelf om te lachen.quote:
Wellicht is het blundergedeelte het feit dat die jongen dat al op de tweede date zong?quote:Op maandag 9 januari 2012 18:50 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Want!?? Een liedje op je gitaar spelen voor je date is een klassieke blunder!??![]()
Gelukkig kan ik totaal geen gitaar spelen, dus die 'blunder' zal ik gelukkig nooit maken
Met die tweeling ofzo? Op het station? Of wat was dat ook alweer?quote:Op vrijdag 20 januari 2012 10:05 schreef Silenus het volgende:
Het gaat er ook om dat je het later alsnog goed maakt met allerlei mooie hosselverhalen. Dan is er niks aan de hand.
Ik heb mijn blunders/verhalen in de afgelopen 30 delen ook een keer verteld trouwens. Geen idee meer.
quote:Op woensdag 25 februari 2009 14:28 schreef Silenus het volgende:
[..]
Hahaha tyfusss![]()
![]()
Ik had afgelopen maandagnacht ook weer echt een vaag verhaal met carnaval. We gingen in Breda stappen, supergezellig, maar moesten de laatste trein naar Utrecht hebben. Die hadden we gemist (), maar we kwamen in ieder geval nog wel tot aan 's-Hertogenbosch. Daar stonden we, knetterbezopen natuurlijk, op dat plein voor het station met al die taxi's. Terwijl wat maten van me (we waren met z'n vieren) allemaal taxichauffeurs tegen elkaar aan het uitspelen waren voor een goedkope prijs, was ik met een meisje aan het praten die op haar zus aan het wachten was. (Die kwam uit de stad, en zou bij haar blijven slapen)
Dat meisje was blijkbaar net zo lam als ik, want op een gegeven moment waren we aan het zoenen. Nou, niks geks aan de hand zou je zeggen. Komt die zus eraan, ziet ons en zegt 'Hey *naam*, wat ben jij nou aan het doen?'. Zegt dat meisje waar ik mee zoende: "Ja, wil je ook effe?"
Die zus kijkt me aan, ik kijk beide aan van 'wat gaat hier nu gebeuren', die zus zegt: 'ah, what the heck' en pakt mij ook op de bek. Nu de blunder: M'n maten zaten nog steeds te zeveren met die kuttaxi's, dus ik zit een slaapplaats te regelen bij die zusjes voor ons vieren. (Imagine: Silenus die in een groot tweepersoonsbed ligt met aan beide kanten twee naakte zusjes![]()
![]()
) Wat zeggen die dronken idioten: "Silenus, flikker een eind op, we gaan naar Utrecht".
Uiteindelijk maar gewoon meegegaan naar Utrecht (), voor 70 euro dus dat valt best mee, spreek ik m'n vrienden gisterenavond...'WAT?! SLAPEN BIJ DIE WIJVEN? WE DACHTEN DAT JE EEN GRAP MAAKTE! IDIOOT, HAD DAN GEZEGD DAT JE SERIEUS WAS!'
Moraal van het verhaal: Op zich een brak avontuur meegemaakt, maar het had nog veel mooier kunnen zijn. Gemist kansje. Tot zover mijn carnaval van 2009. Nu heb ik overigens wel een nummer van iemand die k in Breda heb ontmoet, alleen weet ik niet meer wie het is en hoe ze eruit ziet.
Auwquote:Op dinsdag 8 mei 2012 16:37 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Ook genoeg faalverhalen maar hou het er even bij eentje van afgelopen oud en nieuw...
Behoorlijk lekker hockeymeisje, een vriendin van de vriendin van een huisgenoot van mij. Al een keer eerder door ons huis zien huppelen toen ze met haar vriendin bij ons thuis was..
Even met haar geouwehoerd en kreeg toen al na een paar dagen te horen dat ze me wel zag zitten![]()
Nu kwam ze dus met die vriendin mee bij ons oud en nieuw vieren... Kennelijk was haar al verteld, zonder het daar ooit met mij over te hebben gehad, dat ze wel bij mij in bed mocht slapenDaar had ik uiteraard geen problemen mee, en zij kennelijk ook niet anders was ze niet meegegaan.. Na het feest om een uurtje of 2 richting huis gegaan met haar terwijl iedereen nog op het feest was...
Verbaaste me hoe makkelijk het allemaal ging, heb haar niet eens gevraagd om mee naar huis te gaan, ze stapte gewoon achterop mijn fiets en eenmaal thuis pakte ze haar tas met spullen uit de woonkamer, zette die in mijn slaapkamer, en ging in string en bh op mn bed liggen![]()
Eerst wat gaan zoenen, en na een halve minuut voelde ik haar hand al down there..... Ik was alleen behoorlijk lam en zat alleen al gigantisch te kloten om haar string uit te krijgen ( hoe fucking moeilijk is het )Dat deed ze toen zelf maar, maar daarna ben ik gewoon spontaan in slaap gevallen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |