Misschien komt daar ook nog een patch voorquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:59 schreef woessie het volgende:
Wat een problemen allemaal met het wel of niet kopiëren
Echte problemen worden over het hoofd gezien. Een kapotte PS3 bijvoorbeeld.
Nee, omdat je ze gelijk over één kam scheert als zijnde dom en levenloosquote:Op vrijdag 25 februari 2011 15:45 schreef very het volgende:
[..]
Ik vind alleen mijn mening belangrijk? Omdat ik het niet eens ben met tegenstanders?
Dan nog hebben ook die mensen recht op hun mening en hoef jij ze niet uit te maken voor dom en levenloos. (point!)quote:Verder noem ik niet iedereen die het niet met me eens is en/of daarop reageren levenloos, ik noem de mensen die niets anders doen dan grinden als een gek levenloos (point).
Dat doe ik dus niet, althans...dat bedoel ik iig niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:12 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Nee, omdat je ze gelijk over één kam scheert als zijnde dom en levenloos
Precies wat ik het bedoel.quote:[..]
Dan nog hebben ook die mensen recht op hun mening en hoef jij ze niet uit te maken voor dom en levenloos. (point!)
Dat jij het niet met ze eens bent is prima, daar heb ik geen problemen mee, wel met de manier waarop jij jouw mening uit.
Stiekem vind ik gewoon dat ook jij recht hebt op een mening. Zolang jij de moeite wil doen om op deze manier auto's te dupliceren, ga je goddelijke gang. Ik ben van mening dat het dan meer op een pokémongame (gotta catch 'm all!) gaat lijken dan een racegame, maar goed, zolang ik er geen last van heb vind ik dat prima. Ik heb mijn plezier en jij ook, zonder dat we andere mensen voor van alles hoeven uit te maken.
Ondanks het feit dat je niet direct reageert op het punt dat ik maak, geloof ik wel dat je mijn punt nu snapt.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef very het volgende:
[..]
Dat doe ik dus niet, althans...dat bedoel ik iig niet.
[..]
Precies wat ik het bedoel.
En het is niet zozeer "gotta HAVE 'em all" maar meer "gotta TRY them all"
Pas maar op, zodadelijk ontaard dit topic in een of ander shooter topicquote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Scarsick het volgende:
Even goede vrienden en weer verder met GT5?
Ik was op GTPlanet.net een petitie gestart, maar natuurlijk alleen maar haters die met ongefundeerde argumenten mijn hele petitie verneuken. Ja, dan raak ik enigszins gefrustreerd.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:32 schreef Scarsick het volgende:
[..]
Ondanks het feit dat je niet direct reageert op het punt dat ik maak, geloof ik wel dat je mijn punt nu snapt.
Even goede vrienden en weer verder met GT5?
Je hebt tot 3 maart om alsnog te ruilen met iemand. Het is tijdelijk ongedaan gemaakt.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:57 schreef Glijdt_licht het volgende:
Aan auto's dupliceren deed ik niet, maar ik vind t wel kut dat ik nu mijn 'dubbele' X2010 niet kan ruilen met iemand..En verkopen kan ook al niet.
Hmm k.quote:Op zondag 27 februari 2011 18:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je hebt tot 3 maart om alsnog te ruilen met iemand. Het is tijdelijk ongedaan gemaakt.
Maar dat is dus niet voor iedereen het geval. Jij noemt uren lang grinden een fail maar de mensen waartegen je dat roept doen dat volgens mij niet. Tenminste, ik zeker niet... Dus je wordt zelf terecht aangevallen op de backup terugzetten (want dat doe je, even daar gelaten of mensen het eens zijn). Alleen je tegen argument, uren lang grinden, dat doe ik niet, en met mij vele hier niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 16:15 schreef very het volgende:
Precies wat ik het bedoel.
En het is niet zozeer "gotta HAVE 'em all" maar meer "gotta TRY them all"
Jezus man wat loop jij toch continue te zeiken!!quote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef jackson het volgende:
[..]
Maar dat is dus niet voor iedereen het geval. Jij noemt uren lang grinden een fail maar de mensen waartegen je dat roept doen dat volgens mij niet. Tenminste, ik zeker niet... Dus je wordt zelf terecht aangevallen op de backup terugzetten (want dat doe je, even daar gelaten of mensen het eens zijn). Alleen je tegen argument, uren lang grinden, dat doe ik niet, en met mij vele hier niet.
Of zie je grinden als enige andere optie naast de backup terug zetten?
Denk aan je bloeddrukquote:Op maandag 28 februari 2011 09:55 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jezus man wat loop jij toch continue te zeiken!!
Wat boeit het nou dat hij zijn savegame terugzet en zoveel mogelijk auto's ruilt..
Daar heb je toch geen last van?
Allejezus, als je je daar nu al 3 weken druk om kunt maken, ben ik benieuwd wat voor leven je leidt..
No offense hoor, maar komop, fricking kleuter..
-edit- bovenstaand is trouwens van toepassing en gericht naar al die huillie's die die NON-discussie hier proberen te voeren..
Ik maak me niet druk, ik constateer.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Denk aan je bloeddrukOver je druk maken gesproken...
Ja, eigenlijk wel. Want ik heb geen idee hoe ik anders al die auto's moet bekostigen.quote:Op maandag 28 februari 2011 09:41 schreef jackson het volgende:
Of zie je grinden als enige andere optie naast de backup terug zetten?
/carequote:Op maandag 28 februari 2011 09:55 schreef Sant. het volgende:
[..]
Jezus man wat loop jij toch continue te zeiken!!
Wat boeit het nou dat hij zijn savegame terugzet en zoveel mogelijk auto's ruilt..
Daar heb je toch geen last van?
Allejezus, als je je daar nu al 3 weken druk om kunt maken, ben ik benieuwd wat voor leven je leidt..
No offense hoor, maar komop, fricking kleuter..
-edit- bovenstaand is trouwens van toepassing en gericht naar al die huillie's die die NON-discussie hier proberen te voeren..
quote:Op maandag 28 februari 2011 10:14 schreef jackson het volgende:
[..]
/care
Je hoeft niet te reageren, daarnaast draag zelf ook niks bij met je geleuter. Tof doen kun je via PM, dan gooi ik je berichten gewoon weg en hoeft hier niemand er tussen te gaan zitten.
Ik pak af en toe een ring met een betaalbare auto en rommel eens wat met instellingen om er zo hard mogelijk overheen te klapperen. Deed zelf alle seasonevents tot nu toe, heb 16 miljoen en weet totaal niet wat ik er ervoor zou moeten kopen. Heb dus zelf de drang niet om alle auto's te hebben. Zit nu rond de 140 auto's met een aantal dure er tussen maar voornamelijk gewonnen auto's.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:04 schreef very het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk wel. Want ik heb geen idee hoe ik anders al die auto's moet bekostigen.
Vraag me dan ook af hoe jij dat doet.
Ok..en stel nu eens dat je wél de fun ziet in het hebben van veel auto's, gewoon omdat je van auto's houdt en ze een keer wilt proberen te racen (geloof me, die mensen bestaan).quote:Op maandag 28 februari 2011 10:20 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik pak af en toe een ring met een betaalbare auto en rommel eens wat met instellingen om er zo hard mogelijk overheen te klapperen. Deed zelf alle seasonevents tot nu toe, heb 16 miljoen en weet totaal niet wat ik er ervoor zou moeten kopen. Heb dus zelf de drang niet om alle auto's te hebben. Zit nu rond de 140 auto's met een aantal dure er tussen maar voornamelijk gewonnen auto's.
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Maar het terugzetten van back-up is voor mij geen optie omdat ik dat totale onzin vind. Waarschijnlijk zou ik me er bij neerleggen en denken, het is maar spel, dan maar wat auto's minder. Ik maak toch de tijd niet vrij om er allemaal mee te gaan rijden.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef very het volgende:
Hoe zou jij dat dan oplossen zonder te grinden?
Eens, maar dan maar wat minder.quote:Op maandag 28 februari 2011 10:48 schreef very het volgende:
In een spel met 1000+ auto's, wordt het wel een onmenselijke klus om ze bij elkaar te sparen zonder te traden.
Eens of niet eens?
Kortom:quote:Op maandag 28 februari 2011 10:53 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik zou het werkelijk waar niet weten. Maar het terugzetten van back-up is voor mij geen optie omdat ik dat totale onzin vind. Waarschijnlijk zou ik me er bij neerleggen en denken, het is maar spel, dan maar wat auto's minder. Ik maak toch de tijd niet vrij om er allemaal mee te gaan rijden.
[...]
Eens.
Checkquote:Op maandag 28 februari 2011 11:04 schreef very het volgende:
[..]
Kortom:
Ik wil wel veel auto's, jij niet. Ik zet de back-up wel terug, jij niet.
Kan je dan nu alsjeblieft stoppen met het veroordelen van mijn tactiek?
Het is, zoals jij zelf zegt, maar een spel.
Die heb ik inderdaad ja...maar tot zover sta ik volgens mij al volgepland t.m 3 maart...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:01 schreef zwaardegekste het volgende:
Zeg Very, heb jij al ergens zon Chapparel 2J geparkeerd staan?
Heb hem een keer te koop zien staan, maar daarna nooit meer...
Helaas kost die ook wel meer dan 1.000.000
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weerquote:
ik denk dat je me stront rijdt maar ik wil ook vaker onlinequote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weer.
Rijden er hier wel eens mensen tegen elkaar of niet? Ik gebruik de online mogelijkheden eigenlijk te weinig naar mijn smaak... Werkt het een beetje met die performancepoints? Lijkt me best aardig om eens een paar ronden tegen mensen hier te rijden. Waarschijnlijk zie ik alleen maar achterlichten van jullie
Ik wil wel een keer tegen je racen...quote:Op maandag 28 februari 2011 15:32 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kom je graag tegemoet... Zo ben ik ook weer.
Rijden er hier wel eens mensen tegen elkaar of niet? Ik gebruik de online mogelijkheden eigenlijk te weinig naar mijn smaak... Werkt het een beetje met die performancepoints? Lijkt me best aardig om eens een paar ronden tegen mensen hier te rijden. Waarschijnlijk zie ik alleen maar achterlichten van jullie
Vanavond gaat voor mij dan weer lastig worden.... Laatste levels LBP en VI natuurlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 15:41 schreef woessie het volgende:
[..]
ik denk dat je me stront rijdt maar ik wil ook vaker onlineHeb nog niet zoveel auto's aangezien ik opnieuw ben begonnen maar heb bijv wel een F40 die ik standaard heb gehouden waar ik mee wil rijden? Vanavond zou kunnen. Nieuwe psn-naam is woessie355
Mensen mijn hart! Daar gaat ie weer! Ze moesten je lynchen!quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Equites het volgende:
Als ik mijn auto's zou halen dmv die back up shit zou ik niet eens meer willen rijden erin. Dat haalt toch heel de lol in zo'n game weg. Je moet ervoor zwoegen om erin te mogen rijden, dat voelt voor mij vele malen beter iig. Is de Ferrari F1 2007 een aanrader of zal ik doorsparen voor die classic van 20 miljoen.
Ik prefereer de term "Schorriemorrie"quote:de belhamels..
Eikelquote:Op maandag 28 februari 2011 16:44 schreef zwaardegekste het volgende:
Effe zonder dollen, afremmen op een auto is niet winnen, das cheaten.. Is een savegame kopieren niks bij
Daar waren we het al over eens... Maar toch bedankt voor de reactie.quote:Op maandag 28 februari 2011 16:07 schreef Equites het volgende:
Als ik mijn auto's zou halen dmv die back up shit zou ik niet eens meer willen rijden erin. Dat haalt toch heel de lol in zo'n game weg.
Tabletje onder de tong en weer doorgaan... Of zet jij soms ook je back-up terugquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Mensen mijn hart! Daar gaat ie weer! Ze moesten je lynchen!![]()
Leukste is om gelijkwaardige auto's te hebben maar dat is lastig. Tenzij je de standaardmodellen pakt die aangeboden worden. Om allemaal een favorieten auto te nemen is leuk maar dan is het vaak niet echt eerlijkquote:Op maandag 28 februari 2011 16:32 schreef Sant. het volgende:
[..]
Ik rij ook te weinig online, tegen elkaar is wel vet. Ik zal niet winnen, maar ik ben er wel vrij zeker van dat ik ook niet de traagste zal zijn.
Ik zeg: allemaal de Zonda R, ABS, SRF, TC alles uit...en racen maar!quote:Op maandag 28 februari 2011 17:33 schreef jackson het volgende:
Leukste is om gelijkwaardige auto's te hebben maar dat is lastig. Tenzij je de standaardmodellen pakt die aangeboden worden. Om allemaal een favorieten auto te nemen is leuk maar dan is het vaak niet echt eerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |