je komt er via plaza onder tab persoonlijk en dan "leren"quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Waarom haal je die link nou weg :p.
Als ik er een probeer te starten en hij opent hem in een nieuw venster zegt ie Unable to find a api adapter.
In IE en FF...
53%quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:01 schreef Uienkracht het volgende:
Nog geen definitief WUK percentage bekend toch? Ben wel benieuwd, krijgen we natuurlijk komende keer betaald
Is het wel.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 02:01 schreef Uienkracht het volgende:
Nog geen definitief WUK percentage bekend toch? Ben wel benieuwd, krijgen we natuurlijk komende keer betaald
All-inloon is inclusief de standaard winstuitkering van 42,5%.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 08:41 schreef Etsu het volgende:
Zit het ingegrepen bij de volgende salaris?
Volgens mij niet... Want Allinloon is inclusief winstuitkering.
Ah, dan had had ik dus goed gedacht.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 09:20 schreef NJ het volgende:
[..]
All-inloon is inclusief de standaard winstuitkering van 42,5%.
De extra winstuitkering krijg je bovenop je salaris.
Huh weet niet hoe je op de 60% komt maar je krijg nu gewoon 53,8% van je gemiddelde maandsalaris.quote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:35 schreef bigbass het volgende:
[..]
je krijgt sowieso 60% van je gemiddelde maandsalaris, dus 60%/13 = ruim 4.5%
Ik dacht dat het vaste deel winstuitkering 60% was, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik er naast zit met Albert Heijn getalletjesquote:Op vrijdag 18 maart 2011 16:37 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Huh weet niet hoe je op de 60% komt maar je krijg nu gewoon 53,8% van je gemiddelde maandsalaris.
bij mij ook trouwens. E-learning thuis werkt dus (nog) nietquote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:53 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Waarom haal je die link nou weg :p.
Als ik er een probeer te starten en hij opent hem in een nieuw venster zegt ie Unable to find a api adapter.
In IE en FF...
42,5%quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:25 schreef bigbass het volgende:
[..]
Ik dacht dat het vaste deel winstuitkering 60% was, maar het zou niet de eerste keer zijn dat ik er naast zit met Albert Heijn getalletjes
waarom werkt het bij jou wel?quote:Op vrijdag 18 maart 2011 17:44 schreef UncleSam het volgende:
Jawel hoor bij mij wel, heb de Gastvrij test thuis gemaakt.
Gebruik deze link: https://ws1.aholdusa.com/jelm/plateau/user/login.jsp
En log in met je pnl nummer enzo.
hmm, die bedoelde ik ja. Misschien moet ik het schreeuwen van getallen zonder ze na te kijken maar achterwege laten in dit topic vanaf nuquote:Op vrijdag 18 maart 2011 18:39 schreef NJ het volgende:
[..]
42,5%
En die zit standaard in je all-in loon.
In feite een vorm van uitbuiting die mogelijk is door de enorme concurrentie en de relatief zwakke positie van jonge werknemers (want: geen kostwinner). Bij het grootste postbedrijf is het niet veel anders. De financiële afdeling c.q. het management weet allang dat de medewerkers zo goed als nooit in beroep zullen gaan en bespaart daardoor op de loonkosten. Filialen ontvangen daar ook minder budget voor.quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:08 schreef einschtein het volgende:
Wat Mekkalomp zeg, klopt eigenlijk allemaal wel.
Je hebt heel veel AH's die overuren niet uitbetalen, of bijna niet. Maarja, het is of die uren niet uitbetaald krijgen of geen baan. Dus tja.
Ik vrees ook dat als je het gaat aanvechten, je niet veel extra uren meer krijgt. En ik geef ze ook geen ongelijk.
De pressure op het urenbudget is momenteel gewoon heel hoog, echt.
Als caissière gaan mn nekharen toch ook overeind hoor....quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:29 schreef Perunage het volgende:
http://www.destentor.nl/regio/nwoverijssel/8389496/Messen-in-handvat-kratje-bier-meisje-gewond.ece
Dit soort mensen die dit doen zijn geschift! Als TL gaan mijn nekharen hiervan recht overeind staan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |