Een briljante uitspraak natuurlijk. Ik zal em zeker onthouden voor wanneer we toch zelf de straat op gaanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef yavanna het volgende:
[..]
Maakt er o.a. dit van : Dit hengstveulen van die kont !!!!!
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:42 schreef yavanna het volgende:
[..]
Maakt er o.a. dit van : Dit hengstveulen van die kont !!!!!
De gebouwen zijn in de fik gestoken door demonstranten. Als daar mensen bij verbrand zouden zijn zou de overheid dit graag naar buiten hebben gebracht. Ben bang dat het wel eens een waargebeurd verhaal kan zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:43 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. het zijn onmiskenbaar verbrande lijken, en ze zitten in bodybags wat het waarschijnlijk maakt dat ze erin zijn gestopt door militairen, maar aan de andere kant zegt dat niet zo heel erg veel. Er worden ook gebouwen in de brand gestoken en mensen die daarin vast zijn komen te zitten verbranden ook. Om volledig andere redenen.
quote:
Ministerie roept op Libië te verlaten
DEN HAAG - Het ministerie van Buitenlandse Zaken roept Nederlanders die in Libië zijn op het land, eventueel tijdelijk, te verlaten. Dat moet gebeuren op eigen gelegenheid. Ook worden alle reizen naar het Noord-Afrikaanse land ontraden, zo heeft het departement maandag bekendgemaakt.
Aanleiding voor de oproep zijn de zware onlusten in Tripoli, Benghazi, Bayda en andere steden. Volgens het ministerie in Den Haag gaat het niet alleen om protesten tegen het bewind van Muammar Kadaffi, maar zijn er ook criminelen die de situatie aangrijpen om te plunderen. Daarbij zou grof geweld worden gebruikt.
Nederlanders in Libië krijgen het advies om hun verblijf bij de Nederlandse ambassade in Tripoli te melden, voor zover zij dat nog niet hebben gedaan. Momenteel staan er 172 Nederlanders bij de ambassade geregistreerd, veelal werknemers van bedrijven. Ook moeten ze aan de ambassade doorgeven of ze vertrekken of blijven.
Het zou kunnen, de Grote Leider is er gek genoeg voor, maar op zich bewijzen deze lijken helemaal niks.quote:Op maandag 21 februari 2011 15:46 schreef Pannenkoekenmix het volgende:
[..]
De gebouwen zijn in de fik gestoken door demonstranten. Als daar mensen bij verbrand zouden zijn zou de overheid dit graag naar buiten hebben gebracht. Ben bang dat het wel eens een waargebeurd verhaal kan zijn.
welke orders?quote:Op maandag 21 februari 2011 15:51 schreef yavanna het volgende:
Ajarabic: Head of military Abu Bakr Yunis under house arrest in #Tripoli for refusing orders. #Libya #Feb17
quote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef yavanna het volgende:
Zal dat om het rode kruis konvooi gaan? Las ergens dat zij op weg waren naar Libië.
Libyan helicopter gun ships ask the humanitarian convoy to stop or they open fire #Libya #Feb17
quote:
AJA tweet alleen in het arabisch, ik kan alleen de vertalingen lezen.quote:
Veroordelen van geweld, niet meer doen, et cetera.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:05 schreef Dekatria het volgende:
De pleuris lijkt dus echt te zijn uitgebroken in Libieheeft de Nederlandse regering (of de EU voor mijn part) al een statement naar buiten gebracht?
alleen dat het geweld wordt veroordeeld ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 16:05 schreef Dekatria het volgende:
De pleuris lijkt dus echt te zijn uitgebroken in Libieheeft de Nederlandse regering (of de EU voor mijn part) al een statement naar buiten gebracht?
Wat zou dat boeien? Ze zeggen wat tofs en thats it. Daarna gaan ze weer koffie drinken. Pas als de olieprijs door het dak gaat schrikt men waarschijnlijk wakker.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:05 schreef Dekatria het volgende:
"Het zou jammer zijn als de moslims aan de macht kwamen. Daarom, en voor de olie, is het beter dat we Libiërs blijven onderdrukken en martelen."quote:Op maandag 21 februari 2011 16:05 schreef Dekatria het volgende:
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef yavanna het volgende:
Al Jazeera Arabic: Eyewitnesses in Darna (Pop. 50,000) : Large screens have been erected in front of Sahaba Mosque to receive Al Jazeera
Nice een paar Tahrir-pleintjes oprichten daar in Libië.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef yavanna het volgende:
Al Jazeera Arabic: Eyewitnesses in Darna (Pop. 50,000) : Large screens have been erected in front of Sahaba Mosque to receive Al Jazeera
Daarnaast is het momenteel allemaal nog wat te saai voor Rutte.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:07 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
"Het zou jammer zijn als de moslims aan de macht kwamen. Daarom, en voor de olie, is het beter dat we Libiërs blijven onderdrukken en martelen."
Rutte zal wel weer eerst op alternatieven willen wachten, net als in Egyptequote:Op maandag 21 februari 2011 16:09 schreef yavanna het volgende:
[..]
Daarnaast is het momenteel allemaal nog wat te saai voor Rutte.
Die kutallochtonen ook altijdquote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef yavanna het volgende:
Same old Same old
BBC Arabic: Libyan State media agencies accuse outsiders for the violence in the country
Nooit te vroeg partij kiezen he? Je weet maar nooit wie er wint en wiens kont je straks moet kussenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:11 schreef Dekatria het volgende:
Rutte zal wel weer eerst op alternatieven willen wachten, net als in Egypte
monaeltahawy Mona Eltahawyquote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef yavanna het volgende:
Asharq Al Awsat: Mustafa AbdulJalil, Libyan Justice Minister resigns (Youm7: because of the use of live bullets) http://bit.ly/gdTmwi Arabic
Gloryhunterquote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Nooit te vroeg partij kiezen he? Je weet maar nooit wie er wint en wiens kont je straks moet kussen
In Islamitische landen (er)kennen ze het rode kruis niet, is daar rode halve maanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef yavanna het volgende:
Zal dat om het rode kruis konvooi gaan? Las ergens dat zij op weg waren naar Libië.
Libyan helicopter gun ships ask the humanitarian convoy to stop or they open fire #Libya #Feb17
Die gastarbeiders zijn door het regime zelf besteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Samen met de Toyota High Lux pickupquote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Toyota Land Cruiser is DE auto in het Midden-Oosten. De S-Klasse voor de woestijn zeg maar. Ding is daar immens populair bij regimes en terecht want onverwoestbaar.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Youtube filmpje van de verbrande lijken.Welke stad in Libie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het om Marokko gaat. Daar werd net over gemeld dat er 5 verkoolde lijken zijn gevonden in een bankgebouw.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Welke stad in Libie?
Nope, aan het Arabisch dialect te horen sowieso geen Marokkanen. (van wat ik kan horen)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het om Marokko gaat. Daar werd net over gemeld dat er 5 verkoolde lijken zijn gevonden in een bankgebouw.
Is het niet hetzelfde als filmpje op Facebook? Ik haalde het via Twitter #Tripoliquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Welke stad in Libie?
Ja is hetzelfdequote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het niet hetzelfde als filmpje op Facebook? Ik haalde het via Twitter #Tripoli
Ik ben alleen bang dat hij zo veel mogelijk mensen in zijn val zal meesleuren.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoewel het een paar dagen geleden ondenkbaar leek begint het erop te lijken dat ook deze aap het veld gaat ruimen.
Hoe sneller hoe beter, gezien het moment(um)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoewel het een paar dagen geleden ondenkbaar leek begint het erop te lijken dat ook deze aap het veld gaat ruimen.
Wil G en aanhang vechtend ten onder gaan of kiezen ze op een gegeven moment eieren ( en hun leven ) voor hun geld. Daar zal veel van afhangen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:30 schreef raistlin6 het volgende:
AJE een rustig en objectief overkomende expert:
"Ik denk dat het regime in paniek aan het raken is, ze verliezen steeds meer controle over het oosten en de kring van vertrouwelingen rondom Gadhaffi wordt snel kleiner.
Ik voorspel dat de situatie op korte termijn veel gevaarlijker gaat worden."
Ik hoop het, lijkt me lachen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef yavanna het volgende:
Nog een speech op komst?
Second speech of #Gadaffi Clan expected in a few minutes!
EU Says It Cant Intervene in Libya, Weighs Regional Aid, Trade
RT please: Franco Frattini, Italy's Foreign minister : what a greedy fucking piece of shit you are. #Libya #gaddafi #tripoli #italy
Aaah niet weer hequote:Op maandag 21 februari 2011 16:36 schreef yavanna het volgende:
Nog een speech op komst?
Second speech of #Gadaffi Clan expected in a few minutes!
EU Says It Cant Intervene in Libya, Weighs Regional Aid, Trade
RT please: Franco Frattini, Italy's Foreign minister : what a greedy fucking piece of shit you are. #Libya #gaddafi #tripoli #italy
quote:tatranky RT @hghazaryan: Uninstalling dictator in progress ... ███████████████████████████░ ...90.0% complete #Libya #Libia #Feb17 #Tripoli #Gadafi
Hoezo? wilders is toch al gekquote:Op maandag 21 februari 2011 16:40 schreef Jud1th het volgende:
Landen halen migranten uit Libië
Oei, als dit Wilders maar niet op gekke ideeën brengt.
--+ Revolutions, the series! +--quote:
Dat is morgen pas.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:39 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
mis de error remove gadaffi en cs
dat begint ook al een aardig lijstje te worden van al die ambassadeurs die de brui eraan gevenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef yavanna het volgende:
Nog meer iets met ratten/schip.
3 employees at #Libya embassy in Swe 'We can not cont. working at an embassy that represents regime w opresses a massmurder ppl'
Ik bedoel die aankomende speech, gister was echt een marteling.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
--+ Revolutions, the series! +--
Soon coming to a country near you.
Next stop: Italy!
Ik heb 'm nog een keer gekeken, na een joint is het best goed te doen.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik bedoel die aankomende speech, gister was echt een marteling.
sommigen rookte een joint en vonden het heel vermakelijk( zoals Raistlin6 lmao)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:43 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Ik bedoel die aankomende speech, gister was echt een marteling.
Nog niks over gehoord op 1 vage tweet na. Dus ik gok dat er niet binnen nu en een paar uur een speech komt.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:44 schreef bokaal het volgende:
Enig idee hoelaat de speech gepland is?
Oké, dan is het dus sowieso onzin.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Dance99Vv het volgende:
die tweet staat er al vanaf vanmorgen
Ah. Geruchten zat, as usual.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:45 schreef Dance99Vv het volgende:
die tweet staat er al vanaf vanmorgen
Als ze Italië uit de EU flikkeren, gaat het misschien sneller!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef raistlin6 het volgende:
Er zit wel een volledig uitgewerkte verklaring van de EU aan te komen, zijn al vanaf 11.00 bezig met een vergadering over een definitieve verklaring.
Hij blijft leukquote:
Ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Dance99Vv het volgende:
zal wel weer zo'n nietszeggende verklaring wezen (met freaks zoals berlusconi)
Uiteraard. Zeer bekend beeld in Afrika, die oude Hilux vol met zware jongens. Of de Taliban in Afghanistan.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Samen met de Toyota High Lux pickup
Doe maar een open source systeempjequote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Op naar Libie operating system X of toch maar 2.0
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Doe maar een open source systeempje
ga je gang we houden je wel op de hoogtequote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef raistlin6 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat er qua bevestigd nieuws weinig belangrijks gaat gebeuren. Ik geef het nog 10 minuten en dan ga ik een paar uur wat anders doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt he. Ik zit nu met een italiaan aan dezelfde tafel op m'n werk. Hij is hier tijdelijk voor een paar maanden voor zijn PHD. (wat is dat ookal weer in het nederlands?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze Italië uit de EU flikkeren, gaat het misschien sneller!
ja en was al een paar uur bekentquote:Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef Jud1th het volgende:
Ik zie nu tweets langskomen dat de Minister of Security ook is afgetreden? Is dat nou de tweede minister die er de brui aan geeft?
1 minister afgetreden, de ander is een gerucht.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja en was al een paar uur bekent
Nee zie 20 berichten geleden of zo.quote:
Doctorandus? Is tegenwoordig een oude term geloof ik.quote:
Vele Italianen met hem volgens mij. Wat een gladjakkerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
ja echt he. Ik zit nu met een italiaan aan dezelfde tafel op m'n werk. Hij is hier tijdelijk voor een paar maanden voor zijn PHD. (wat is dat ookal weer in het nederlands?) Maar hij hoop echt dat ome berlus zo snel mogelijk het land uitgeschopt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |