Rutte zal wel weer eerst op alternatieven willen wachten, net als in Egyptequote:Op maandag 21 februari 2011 16:09 schreef yavanna het volgende:
[..]
Daarnaast is het momenteel allemaal nog wat te saai voor Rutte.
Die kutallochtonen ook altijdquote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef yavanna het volgende:
Same old Same old
BBC Arabic: Libyan State media agencies accuse outsiders for the violence in the country
Nooit te vroeg partij kiezen he? Je weet maar nooit wie er wint en wiens kont je straks moet kussenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:11 schreef Dekatria het volgende:
Rutte zal wel weer eerst op alternatieven willen wachten, net als in Egypte
monaeltahawy Mona Eltahawyquote:Op maandag 21 februari 2011 11:10 schreef yavanna het volgende:
Asharq Al Awsat: Mustafa AbdulJalil, Libyan Justice Minister resigns (Youm7: because of the use of live bullets) http://bit.ly/gdTmwi Arabic
Gloryhunterquote:Op maandag 21 februari 2011 16:12 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Nooit te vroeg partij kiezen he? Je weet maar nooit wie er wint en wiens kont je straks moet kussen
In Islamitische landen (er)kennen ze het rode kruis niet, is daar rode halve maanquote:Op maandag 21 februari 2011 15:57 schreef yavanna het volgende:
Zal dat om het rode kruis konvooi gaan? Las ergens dat zij op weg waren naar Libië.
Libyan helicopter gun ships ask the humanitarian convoy to stop or they open fire #Libya #Feb17
Die gastarbeiders zijn door het regime zelf besteld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Samen met de Toyota High Lux pickupquote:Op maandag 21 februari 2011 14:20 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Toyota Land Cruiser is DE auto in het Midden-Oosten. De S-Klasse voor de woestijn zeg maar. Ding is daar immens populair bij regimes en terecht want onverwoestbaar.
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Youtube filmpje van de verbrande lijken.Welke stad in Libie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk dat het om Marokko gaat. Daar werd net over gemeld dat er 5 verkoolde lijken zijn gevonden in een bankgebouw.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Welke stad in Libie?
Nope, aan het Arabisch dialect te horen sowieso geen Marokkanen. (van wat ik kan horen)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef raistlin6 het volgende:
[..]
Ik denk dat het om Marokko gaat. Daar werd net over gemeld dat er 5 verkoolde lijken zijn gevonden in een bankgebouw.
Is het niet hetzelfde als filmpje op Facebook? Ik haalde het via Twitter #Tripoliquote:Op maandag 21 februari 2011 16:22 schreef ChristianLebaneseFront het volgende:
[..]
Welke stad in Libie?
Ja is hetzelfdequote:Op maandag 21 februari 2011 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Is het niet hetzelfde als filmpje op Facebook? Ik haalde het via Twitter #Tripoli
Ik ben alleen bang dat hij zo veel mogelijk mensen in zijn val zal meesleuren.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoewel het een paar dagen geleden ondenkbaar leek begint het erop te lijken dat ook deze aap het veld gaat ruimen.
Hoe sneller hoe beter, gezien het moment(um)quote:Op maandag 21 februari 2011 16:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Hoewel het een paar dagen geleden ondenkbaar leek begint het erop te lijken dat ook deze aap het veld gaat ruimen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |