Als ze Italië uit de EU flikkeren, gaat het misschien sneller!quote:Op maandag 21 februari 2011 16:46 schreef raistlin6 het volgende:
Er zit wel een volledig uitgewerkte verklaring van de EU aan te komen, zijn al vanaf 11.00 bezig met een vergadering over een definitieve verklaring.
Hij blijft leukquote:
Ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef Dance99Vv het volgende:
zal wel weer zo'n nietszeggende verklaring wezen (met freaks zoals berlusconi)
Uiteraard. Zeer bekend beeld in Afrika, die oude Hilux vol met zware jongens. Of de Taliban in Afghanistan.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:21 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Samen met de Toyota High Lux pickup
Doe maar een open source systeempjequote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Dance99Vv het volgende:
Op naar Libie operating system X of toch maar 2.0
quote:Op maandag 21 februari 2011 16:51 schreef Jud1th het volgende:
[..]
Doe maar een open source systeempje
ga je gang we houden je wel op de hoogtequote:Op maandag 21 februari 2011 16:52 schreef raistlin6 het volgende:
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat er qua bevestigd nieuws weinig belangrijks gaat gebeuren. Ik geef het nog 10 minuten en dan ga ik een paar uur wat anders doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja echt he. Ik zit nu met een italiaan aan dezelfde tafel op m'n werk. Hij is hier tijdelijk voor een paar maanden voor zijn PHD. (wat is dat ookal weer in het nederlands?quote:Op maandag 21 februari 2011 16:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als ze Italië uit de EU flikkeren, gaat het misschien sneller!
ja en was al een paar uur bekentquote:Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef Jud1th het volgende:
Ik zie nu tweets langskomen dat de Minister of Security ook is afgetreden? Is dat nou de tweede minister die er de brui aan geeft?
1 minister afgetreden, de ander is een gerucht.quote:Op maandag 21 februari 2011 16:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
ja en was al een paar uur bekent
Nee zie 20 berichten geleden of zo.quote:
Doctorandus? Is tegenwoordig een oude term geloof ik.quote:
Vele Italianen met hem volgens mij. Wat een gladjakkerquote:Op maandag 21 februari 2011 16:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
ja echt he. Ik zit nu met een italiaan aan dezelfde tafel op m'n werk. Hij is hier tijdelijk voor een paar maanden voor zijn PHD. (wat is dat ookal weer in het nederlands?) Maar hij hoop echt dat ome berlus zo snel mogelijk het land uitgeschopt wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |