Als ik zo es hun website check ziet dat er zeker niet verkeerd uit nee! *noteert*quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:42 schreef n8n het volgende:
Bij mijn favoriete kafe bestel ik regelmatig een willekeurig biertje, de Lupulus van donderdag was een pareltje
Haha precies de goeie tijdquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:10 schreef rubje het volgende:
Nu ergens in den landeeen moment van pauze met dit drankje. (wel vroeg voor een donderdagochtend vind je niet?)
![]()
Die heb ik van het weekend nog op de kaart zien staan maar helaas niet aan toegekomen.quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:42 schreef n8n het volgende:
Bij mijn favoriete kafe bestel ik regelmatig een willekeurig biertje, de Lupulus van donderdag was een pareltje
Die is primaquote:Op donderdag 31 maart 2011 11:10 schreef rubje het volgende:
Nu ergens in den landeeen moment van pauze met dit drankje. (wel vroeg voor een donderdagochtend vind je niet?)
![]()
Oneens, héééérlijk speciaalbiertje. Iets bitterder bier dan normaal, met een lichte nasmaak.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef avw1982 het volgende:
Gulpener Chateau Neubourg
Erg aparte pilsener. Smaakte en rook erg naar weed. Niet iets om nog een keer te drinken.
Dat is de hopquote:Op dinsdag 29 maart 2011 09:31 schreef avw1982 het volgende:
Van het weekend voor het eerst deze bieren op:
Gulpener Chateau Neubourg
Erg aparte pilsener. Smaakte en rook erg naar weed. Niet iets om nog een keer te drinken.
Speciaalbierwinkel?quote:Op vrijdag 1 april 2011 01:31 schreef nattermann het volgende:
[..]
Oneens, héééérlijk speciaalbiertje. Iets bitterder bier dan normaal, met een lichte nasmaak.
Andere vraag: iemand enig idee waar ik Duvelglazen kan krijgen? Dacht zelf al aan de Makro, maar als het kan heb ik liever een andere zaak waar ik ze per stuk kan kopen, aangezien ik bij de Makro waarschijnlijk minimaal 6 glazen moet kopen.
Klinkt logisch.quote:Op vrijdag 1 april 2011 02:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is de hop
[..]
Speciaalbierwinkel?
Dat is niet wat ik in gedachten had bij een speciaalbierwinkelquote:Op vrijdag 1 april 2011 02:09 schreef nattermann het volgende:
[..]
Klinkt logisch.misschien maar eens naar de Gall & Gall.
Altijd nog goedkoper dan elke dag een omweg te moeten makenquote:Op woensdag 6 april 2011 18:02 schreef The6thgate het volgende:
Net een St. Bernardus wit uit de koelkast gevist. Lekker
Het is voor de portmonnee echt klote om een speciaalbierwinkel op de route van werk naar huis te hebben
Nouja ik fiets er langsquote:Op woensdag 6 april 2011 18:28 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Altijd nog goedkoper dan elke dag een omweg te moeten maken
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 23:49 schreef AltarOfSacrifice het volgende:
[..]
Als ik zo es hun website check ziet dat er zeker niet verkeerd uit nee! *noteert*
volgende gelegenheid proberen, ik was er meteen van onder de indruk. Ergens zou het tof zijn als jullie het niks vinden en een nog betere aanradenquote:Op donderdag 31 maart 2011 12:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die heb ik van het weekend nog op de kaart zien staan maar helaas niet aan toegekomen.
Helaas. Niet dat de Lupulus geen enkel bier voor zich hoeft te dulden op welke manier dan ook, maar smaken verschillen nu eenmaal. Dus we gaan ons niet wagen aan het aanraden van 'betere' bierenquote:Op vrijdag 8 april 2011 23:27 schreef n8n het volgende:
[..]
[..]
volgende gelegenheid proberen, ik was er meteen van onder de indruk. Ergens zou het tof zijn als jullie het niks vinden en een nog betere aanraden
Dat ga ik even in de gaten houden. Helaas is het voor mij heel ver wegquote:
Bij lange na niet zo ver weg als voor mij.quote:Op zaterdag 9 april 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik even in de gaten houden. Helaas is het voor mij heel ver weg
Nee, maar dat is appels met koeien vergelijkenquote:Op zondag 10 april 2011 12:05 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Bij lange na niet zo ver weg als voor mij.
Daar heb je een punt, iets wat vergelijkbaar is qua smaak danquote:Op zaterdag 9 april 2011 09:15 schreef Curchulain het volgende:
[..]
Helaas. Niet dat de Lupulus geen enkel bier voor zich hoeft te dulden op welke manier dan ook, maar smaken verschillen nu eenmaal. Dus we gaan ons niet wagen aan het aanraden van 'betere' bieren
Voor mij op fietsafstandquote:Op zaterdag 9 april 2011 12:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat ga ik even in de gaten houden. Helaas is het voor mij heel ver weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |