quote:Op maandag 21 februari 2011 00:25 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Zelfde als die andere dictators.
Idd ja.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
... en dat moslims de macht kunnen overnemen.
Wou ik net zeggen. Die jongen doet zijn best om alles zo goed mogelijk te vertalen, maar het is Saif die zo slaapverwekkend is.quote:
Ik hoop het!!! Dan zijn we verlost van dat geouwehoer zeg!quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht nu echt dat ze elk moment die studio binnenvalen en hem wegslepen...
Hij begint ook een beetje te haperen met zijn vertaling. Kan het hem niet verwijten iigquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef tass het volgende:
[..]
Wou ik net zeggen. Die jongen doet zijn best om alles zo goed mogelijk te vertalen, maar het is Saif die zo slaapverwekkend is.
Nog even en ik hoef geen slaapmiddel meer in te nemen zo!
Dat zou mooi zijnquote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
Ik verwacht nu echt dat ze elk moment die studio binnenvalen en hem wegslepen...
Ik zat me al af te vragen waarom Obama wordt afgekapt totdat hij wat interessants te zeggen heeft maar deze kerel gewoon zijn gang mag gaan.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef raistlin6 het volgende:
Ah we krijgen een lesje over zijn familiegeschiedenis. Dat is vast heel enerverend... Wat mij betreft schakelt Al Jazeera over op reclame of iets anders boeienders.
Het Westen neemt het over daar??quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef raistlin6 het volgende:
Jeej er is nog een tweede scenario.
Ik ben bang dat er nog een 3e scenario ook is dan hoor...quote:Op maandag 21 februari 2011 00:28 schreef raistlin6 het volgende:
Jeej er is nog een tweede scenario.
Nee, hij krijgt 2 speeches, de volgende dictator wordt bij de 1ste weggesleept.quote:Op maandag 21 februari 2011 00:27 schreef remlof het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |