Trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat mag ook!
En nu ga ik naar dromenland
het was me niet eens opgevallenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is houdt en tevens: deze man
Ach gossiequote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde de lapo nietzit mobiel
Oh, mindersquote:Op zondag 20 februari 2011 23:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik wilde de lapo nietzit mobiel
Hier is het nachtquote:
Waar blijven ze nou?quote:
Is een onregelmatig werkwoordquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kanovinnie loopt dus kanovinnie wilt
ik zeg toch ook daar, ik wijs naar de andere kant van de wereldquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh, minders
[..]
Hier is het nacht
Loopd bedoel je?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kanovinnie loopt dus kanovinnie wilt
ohquote:Op zondag 20 februari 2011 23:20 schreef Oceanview het volgende:
[..]
ik zeg toch ook daar, ik wijs naar de andere kant van de wereld
Oja, ga ik morgen meteen doen als ik wakker ben.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik heb ook nog geen foto van jouw tatoeage
Top, pm m maarquote:Op zondag 20 februari 2011 23:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Oja, ga ik morgen meteen doen als ik wakker ben.
Gohquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Oceanview het volgende:
[..]
was gewoon een liedje
trusten stu
Doe ik!quote:
Wat deze man zegd. Trustenquote:
ja.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja kuten is ik vind goed?
ik vint het goedquote:Op zondag 20 februari 2011 23:22 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja kuten is ik vind goed?
Het is dat ik ga slapen, anders was ik naar je toe komen fietsen om je een massage te geven.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef 92Merel het volgende:
Mijn nekspieren links zijn zo hard, ik wil een massage
* Oceanview geeft gratis massage's op skype.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:23 schreef 92Merel het volgende:
Mijn nekspieren links zijn zo hard, ik wil een massage
hihi niet aan mijn vrouw zitten.quote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is dat ik ga slapen, anders was ik naar je toe komen fietsen om je een massage te geven.
Het is 1 uur met de auto, dan was je pas morgen aangekomenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Het is dat ik ga slapen, anders was ik naar je toe komen fietsen om je een massage te geven.
Maar dat werkt nietquote:Op zondag 20 februari 2011 23:24 schreef Oceanview het volgende:
[..]
* Oceanview geeft gratis massage's op skype.
oke dan lopen ze gewoon te fucken, begon aan mezelf te twijfelenquote:
Niet doenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke dan lopen ze gewoon te fucken, begon aan mezelf te twijfelen
kusje erop?quote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is 1 uur met de auto, dan was je pas morgen aangekomen
[..]
Maar dat werkt niet
topic in ONZ met als TT ik vindquote:Op zondag 20 februari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet doen
En wie lopen te fucken ?
Even kijkenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
topic in ONZ met als TT ik vind
Als het kon had ik je er een gegevenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als het kon had ik je er een gegevenhahhaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lief slijm heb je hoor
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zondag 20 februari 2011 23:28 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Als het kon had ik je er een gegevenaawh lieve OoveeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Ik moet erom lachen, maar dat mag best hoorquote:Op zondag 20 februari 2011 23:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
oke ik neem het terug met dat ik ov lief vind.
okquote:Op zondag 20 februari 2011 23:31 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik moet erom lachen, maar dat mag best hoor
trustenquote:Op zondag 20 februari 2011 23:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik ben slapen, ogen vallen dicht. Kusjes![]()
vakantiequote:Op maandag 21 februari 2011 08:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Vakantie. Hoe is het met jou Tri?
moe van gisterenquote:Op maandag 21 februari 2011 08:26 schreef tripack het volgende:
[..]
vakantie![]()
* tripack is jaloers
ja gaat wel, druk weekend gehad met eigenlijk niks en van alles![]()
en hoest met onze chocosjikkiej?
was het gezellig en leuk?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moe van gisterenmaar verder wel goed
je hebt vakantie ... waarom ben je zo vroeg wakker ... ?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
moe van gisterenmaar verder wel goed
mooiquote:
uhu, wat dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:38 schreef tripack het volgende:
[..]
mooi
was alles wel goed gegaan dannaar plan zeg maar
Dit.quote:Op maandag 21 februari 2011 08:32 schreef madmuppet het volgende:
smorgens!!!
godnondeju wat is het koud !
en dan heb ik verdorie de auto ook nog kapoetquote:
waaarommm???!?quote:Op maandag 21 februari 2011 08:46 schreef madmuppet het volgende:
[..]
en dan heb ik verdorie de auto ook nog kapoet
de Bobine is stuk ... hij rijdt als een 45 km/ph autotje...grrrr! hoop dat ie vanmiddag klaar is....quote:Op maandag 21 februari 2011 08:49 schreef tripack het volgende:
[..]
waaarommm???!?
wat is er mis mee?
fris .... MD ... het was gewoon stervens koud!!!quote:Op maandag 21 februari 2011 08:52 schreef MaleDuck het volgende:
Vakantie
Ik hier ook weer eens op het werk, had maar 27 nieuwe mails na 3 dagen niet op kantoor te zijn geweest, dat is
En het was wel frisjes op de fiets ja!
sterkte muppetquote:Op maandag 21 februari 2011 08:51 schreef madmuppet het volgende:
[..]
de Bobine is stuk ... hij rijdt als een 45 km/ph autotje...grrrr! hoop dat ie vanmiddag klaar is....
Nah, ik denk hier zo net rond het vriespunt.. was wel te doen, alleen wind was wel minder...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:54 schreef madmuppet het volgende:
[..]
fris .... MD ... het was gewoon stervens koud!!!
nou...ik had volgens mij -6 zien staan op zon digitaal bord ... godnondeju... mijn ballen zijn eraf gevroren , die liggen nog ergens ...quote:Op maandag 21 februari 2011 08:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nah, ik denk hier zo net rond het vriespunt.. was wel te doen, alleen wind was wel minder...
die heb ik al opgehaaldquote:Op maandag 21 februari 2011 08:57 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nou...ik had volgens mij -6 zien staan op zon digitaal bord ... godnondeju... mijn ballen zijn eraf gevroren , die liggen nog ergens ...
dat vind MM vast fijn dat jij zijn ballen heeftquote:
uhu vast wel hij kan ze na zijn werk ophalen.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
dat vind MM vast fijn dat jij zijn ballen heeft
Als mijn auto terug is doe ik dat ... Fietsen ...quote:Op maandag 21 februari 2011 09:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu vast wel hij kan ze na zijn werk ophalen.
nja je zal dan naar Brabant moeten komenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Als mijn auto terug is doe ik dat ... Fietsen ...
quote:Op maandag 21 februari 2011 09:05 schreef tripack het volgende:
[..]
dat vind MM vast fijn dat jij zijn ballen heeft
komenquote:Op maandag 21 februari 2011 09:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nja je zal dan naar Brabant moeten komen
nee, hoop om 5 uur in Eindhoven te zijn.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:08 schreef madmuppet het volgende:
[..]
komenHuh..ben je nu in brabant dan ?
ga je doen dan ?quote:Op maandag 21 februari 2011 09:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, hoop om 5 uur in Eindhoven te zijn.
Mooi, dan ook nog een warm bakkiequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:10 schreef madmuppet het volgende:
jah... doe mij ook maar een beetje warmte dan ..
zou ook wel vies zijn geweest als jij daar had gelegen en hij begon ineens over je heen te zeikenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
Woohoo de tandarts had niks te zeiken
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
zou ook wel vies zijn geweest als jij daar had gelegen en hij begon ineens over je heen te zeiken
het is een zij en ze is 1 meter 40quote:Op maandag 21 februari 2011 10:23 schreef tdrone het volgende:
[..]
zou ook wel vies zijn geweest als jij daar had gelegen en hij begon ineens over je heen te zeiken
iph/ibhquote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is een zij en ze is 1 meter 40
Ah, net geen lilliputter...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het is een zij en ze is 1 meter 40
Ah, dat verklaart een hoopquote:
haha en ik dacht dat ik klein was met mijn 1.70quote:Op maandag 21 februari 2011 10:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, dat verklaart een hoop
Hier zit een grote fillipijnse (1.55m)
quote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha en ik dacht dat ik klein was met mijn 1.70
ideale pijp/bef hoogte ...quote:
haha ik vind 1,95 ook grootquote:Op maandag 21 februari 2011 10:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daarmee ben je zelfs groot in azie
Ik ben daar een reus... met mn 1.95
och, ik ga wel op een trapje staanquote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh oke, daar ben ik net iets te groot voor
Om je gaat liggen!quote:Op maandag 21 februari 2011 10:33 schreef madmuppet het volgende:
[..]
och, ik ga wel op een trapje staan
wie weet is het wel kinky en in de buitenlucht ...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Om je gaat liggen!kan je beter genieten dan op een trapje
Buiten kan je ook liggen.quote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wie weet is het wel kinky en in de buitenlucht ...
tja het zou zomaar kunnenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef madmuppet het volgende:
[..]
wie weet is het wel kinky en in de buitenlucht ...
Dat is het ook...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:32 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha ik vind 1,95 ook groot
kloptquote:Op maandag 21 februari 2011 10:34 schreef NBT het volgende:
[..]
Om je gaat liggen!kan je beter genieten dan op een trapje
nee dat is met dit weer not done!quote:
liggen in een auto is voor mij nooit echt heel erg comfortabel... tenzij het een limo isquote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik lig liever in een bed of auto met verwarming...
ik lig liever dan nog in een bad ... met dit weer ...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ik lig liever in een bed of auto met verwarming...
uhu ik ben wel zo'n 15 centimeter kleinerquote:Op maandag 21 februari 2011 10:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
liggen in een auto is voor mij nooit echt heel erg comfortabel... tenzij het een limo is
doe maar 25quote:Op maandag 21 februari 2011 10:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu ik ben wel zo'n 15 centimeter kleiner
een bad lijkt me ook wel lekker jaquote:Op maandag 21 februari 2011 10:42 schreef madmuppet het volgende:
[..]
ik lig liever dan nog in een bad ... met dit weer ...
uhu! lekker de bubbels aan ...quote:Op maandag 21 februari 2011 10:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
een bad lijkt me ook wel lekker ja
doe het dan goed... schrijf blond dan met een 't'quote:
quote:
och ... ik welquote:Op maandag 21 februari 2011 10:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
helaas heb ik geen bubbelbad
hmm klinkt verleidelijk...maar dan moet ik een pokke end reizen om daar te komen om even in een bubbelbad te zitten en dan weer terug te reizenquote:
je moet er wat voor over hebbenquote:Op maandag 21 februari 2011 10:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hmm klinkt verleidelijk...maar dan moet ik een pokke end reizen om daar te komen om even in een bubbelbad te zitten en dan weer terug te reizen
quote:Op maandag 21 februari 2011 11:03 schreef madmuppet het volgende:
[..]
je moet er wat voor over hebben
moet je kopen dan he ...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik wil zelf een bubbelbad
moet je dus nog ff wachten ...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
als ik een eigen huisje heb ja
arme jij ... naja mocht jij je bedenkenquote:
och je weet het niet hequote:Op maandag 21 februari 2011 11:15 schreef madmuppet het volgende:
[..]
arme jij ... naja mocht jij je bedenken
maar niet in werken ...quote:
ben ik ook druk mee bezig ...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
misschien moet je het werken dan iets...leuker maken
beetje naakte vrouwen kijken ...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat vreet jij allemaal uit op je werk, dat je gaat blozen?
wtf straks zien je collega's het, of niet?quote:Op maandag 21 februari 2011 11:56 schreef madmuppet het volgende:
[..]
beetje naakte vrouwen kijken ...![]()
tuurlijk nietquote:Op maandag 21 februari 2011 11:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wtf straks zien je collega's het, of niet?
zit je alleen op een donker kantoortjequote:
neuh ...quote:Op maandag 21 februari 2011 11:59 schreef tripack het volgende:
[..]
zit je alleen op een donker kantoortje
vannacht zat vol liefde!quote:
En nu zit ik vol liefde!quote:
jij zat vannacht vol met liefdequote:
liefdesmelkquote:Op maandag 21 februari 2011 12:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]
jij zat vannacht vol met liefde
ik denk dat er eerst een aantal centimeters aan vooraf is gegaanquote:
quote:
die heb ik gister nog gemaaktquote:Op maandag 21 februari 2011 12:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ga zo maar eens een tosti maken
ik weet niet eens meer wat ik gisteren gegeten hadquote:Op maandag 21 februari 2011 12:06 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die heb ik gister nog gemaakt
vandaag gewoon alleen mn bammetjes, meer niet...
niet... zo dronken geweest dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 12:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet eens meer wat ik gisteren gegeten hadga me zo maar eens aankleden
neuh niet dronkenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
niet... zo dronken geweest dan?
nu al aankleden
Heb jij haar gevuld met liefde MD ?....quote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Heb jij haar gevuld met liefde MD ?....
ja, daarom waarom zou je je dan gaan aankleden...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
neuh niet dronkenja heb vakantie hoor
omdat ik naar Brabant ga vandaagquote:Op maandag 21 februari 2011 12:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
ja, daarom waarom zou je je dan gaan aankleden...
wat heb je daar nou te zoeken dan???quote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
omdat ik naar Brabant ga vandaag
iemand opzoekenquote:Op maandag 21 februari 2011 12:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
wat heb je daar nou te zoeken dan???
opzoeken? met liefde?quote:
daar geloof ik niks vanquote:Op maandag 21 februari 2011 12:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb liefde voor iedereendus ja
ja fijn, nu wil ik weten waarom je me niet gelooft, bedanktquote:Op maandag 21 februari 2011 12:19 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
daar geloof ik niks van![]()
Maar veel plezier dan!
je zou denken eet iets?? tenzij nbt aant lijnen isquote:
van water krijg je minder hongerquote:Op maandag 21 februari 2011 12:25 schreef tripack het volgende:
[..]
je zou denken eet iets?? tenzij nbt aant lijnen is
Ik heb niks te eten, ik moet wachten tot collega terug is van lunch, dan kan ik naar de pomp voor een broodje...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:25 schreef tripack het volgende:
[..]
je zou denken eet iets?? tenzij nbt aant lijnen is
quote:
Is dan opzich niet gekquote:Op maandag 21 februari 2011 12:25 schreef NBT het volgende:
Ik heb de hele dag nog niks op..... . Alleen 1 glas water...
quote:Op maandag 21 februari 2011 12:25 schreef NBT het volgende:
Ik heb de hele dag nog niks op..... . Alleen 1 glas water...
is niet echt de beste manier...quote:Op maandag 21 februari 2011 12:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
van water krijg je minder hongerzo ben ik aan het afvallen
ik had vrijdag spierpijn in mm buikquote:Op maandag 21 februari 2011 12:27 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
is niet echt de beste manier...
Gewoon veel blijven bewegen, zorgen dat je regelmatig normale dingen eet en dat in je eetpatroon verwerken...
... volgens mij is mn nederlands niet goed genoeg om dit te begrijpenquote:
met tetten?quote:
Nee.quote:
Nee. Want nog steeds geen tetten.quote:Op maandag 21 februari 2011 12:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ohnoeeees, kreeg je toen een stijfje?
aaawh arme jijquote:Op maandag 21 februari 2011 12:41 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Nee. Want nog steeds geen tetten.
welke?quote:
Waar?quote:
quote:
Mijn eigen in mijn handen.quote:
w00t w00t lucky you!quote:
wie wil nu nou niet jouw handen hebbenquote:
ik ben nu liever haar handen ...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:17 schreef tripack het volgende:
[..]
wie wil nu nou niet jouw handen hebben
Ah, hoe typ je dan? Met je neus? Of met je tenen?quote:
tepelsquote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, hoe typ je dan? Met je neus? Of met je tenen?
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ik had mijn tieten even losgelaten. Dat mag toch wel ?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:21 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
pics.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn tetten zijn zo klein dat ik ermee kan typen
maar hoeveel toetsen zou je dan tegelijk indrukken?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
Mijn tetten zijn zo klein dat ik ermee kan typen
1 met mn tepelquote:Op maandag 21 februari 2011 13:28 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
maar hoeveel toetsen zou je dan tegelijk indrukken?
Ah, goed om te wetenquote:
A lot of typo'squote:Op maandag 21 februari 2011 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ah, goed om te weten![]()
ben benieuwd wat je typsnelheid is met 2-tepelig typen
Hoezo, kan je niet zo goed mikken daarmee dan>?quote:
Ik zie het toestenbord dan toch nietquote:Op maandag 21 februari 2011 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo, kan je niet zo goed mikken daarmee dan>?
neequote:Op maandag 21 februari 2011 13:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hoezo, kan je niet zo goed mikken daarmee dan>?
Misschien moet je dat gaan oefenenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef NBT het volgende:
[..]
Ik zie het toestenbord dan toch nietEn ik kan echt niet blind "tepeltypen"
Geef jij mij dan "sturing" ?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:33 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Misschien moet je dat gaan oefenenIk wil je er wel bij helpen hoor
Ja, zal je aanmoedigen tijdens de slowchat, dus je mag wat mij betreft beginnenquote:
Ik doelde op fysieke sturing.....quote:Op maandag 21 februari 2011 13:35 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, zal je aanmoedigen tijdens de slowchat, dus je mag wat mij betreft beginnen
tja... dat moet dan maar op de volgende meetquote:
Meet!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja... dat moet dan maar op de volgende meet
dan moet je water drinken of liefdesmelk... zoals jij dat noemdequote:
Zo, die tetten sturing is gewoon een verdubbelaarquote:Op maandag 21 februari 2011 13:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Meet!Meet met MD
![]()
![]()
![]()
![]()
Meet met MD + tetten sturing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
thee met honing? of gewoon theequote:Op maandag 21 februari 2011 13:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu heb nu water maar het schiet nog niet echt op
ik weet niet, heb er niet echt last van maar sinds gisteren is het gewoonn droogquote:
koffie zwart , extra sterkquote:
hoe zou dat nou komenquote:Op maandag 21 februari 2011 13:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik weet niet, heb er niet echt last van maar sinds gisteren is het gewoonn droog
mazzelaar... wrijf het er maar in...quote:
naja...ben dan wel aardig wat euries lichter ...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
mazzelaar... wrijf het er maar in...
hoezo, hebben ze inmiddels laten weten hoeveel het kost?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef madmuppet het volgende:
[..]
naja...ben dan wel aardig wat euries lichter ...
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:45 schreef madmuppet het volgende:
[..]
naja...ben dan wel aardig wat euries lichter ...
quote:
langs ... of aan ... ?quote:
nee..ze moesten de rekening nog opmaken... haat het als ze dat zegge!quote:Op maandag 21 februari 2011 13:47 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
hoezo, hebben ze inmiddels laten weten hoeveel het kost?
Ja, irritant, ik laat ze ook altijd toestemming vragen over reparaties...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:48 schreef madmuppet het volgende:
[..]
nee..ze moesten de rekening nog opmaken... haat het als ze dat zegge!
snap ik... maar ik denk ik zeg niks...quote:
quote:
ja dat doe ik bij de APK ook . alleen was hij al gekeurd in december .. de bobine hoort niet thuis bij de apk dus is daar ook niet naar gekeken .. dus ...zal me benieuwen.quote:Op maandag 21 februari 2011 13:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, irritant, ik laat ze ook altijd toestemming vragen over reparaties...
wie gaan we afmaken ?quote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
half 4
![]()
als ik tenminste afkrijg wat ik af moet maken...
De MSS en een eerste opzet voor het weekrapport... verder niets...quote:
lief van jequote:Op maandag 21 februari 2011 13:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
snap ik... maar ik denk ik zeg niks...
aaaah....dacht ergens een persoon ofzoquote:Op maandag 21 februari 2011 13:52 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De MSS en een eerste opzet voor het weekrapport... verder niets...
Weet ik... ik ben best lief af en toequote:
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:53 schreef madmuppet het volgende:
[..]
aaaah....dacht ergens een persoon ofzo
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:54 schreef Koen66 het volgende:
jahoor, zeg ik hier eensword ik weer lastiggevallen op werk
weet ik tochquote:Op maandag 21 februari 2011 13:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Weet ik... ik ben best lief af en toe
al even niet meer hoor...quote:
tja.. sommige dingen blijven een droom hea...quote:Op maandag 21 februari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee van vrouwen wilt hij ze vasthouden of in zijn pm.
jij bent lulligquote:Op maandag 21 februari 2011 14:00 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
tja.. sommige dingen blijven een droom hea...
jep heb geen tettenquote:
je brengt me op een ideequote:Op maandag 21 februari 2011 14:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmm leuke tekst onder je posts 'ik ben tettig'
quote:Op maandag 21 februari 2011 13:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan je nog wat langer aan je tetten zitten![]()
Klopt, MD stuurt me bijquote:Op maandag 21 februari 2011 14:07 schreef Koen66 het volgende:
NBT is op d'r werk aan het oefenen geslagen met tepeltypen![]()
hehehehehequote:Op maandag 21 februari 2011 14:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je brengt me op een idee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |